Dit zegt wel weer iets over het niveau van hazesfansquote:Op zaterdag 24 september 2005 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
de rest op fok , die h6 niet waarderen, mag wat mij betreft de vinketering krijgen en morgen dood wakker worden.
Generalisatiequote:Op zaterdag 24 september 2005 10:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit zegt wel weer iets over het niveau van hazesfans.
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik niet vind dat het een grote artiest is (in de breedte misschien). Het is mijn muzieksmaak niet, maar afgezien daarvan kom ik nog steeds op het zelfde uit. Een kameraad van me was naar een concert geweest. Hazes stond dat er gewoon de helft van de tijd de microfoon naar het publiek te wijzen (zo van "zingen jullie maar!" maar dan meer van "ik heb geen zin/ben te dronken om zelf te zingen dus zingen jullie maar). Niet bepaald groots te noemen.quote:ik heb heerlijk de hele dag naar h6 zitten luisteren, zijn standbeeld gezien en zitten mijmeren over de grootste artiest die wij ooit in nederland gekend hebben
En aan u hetzelfde gewenst.quote:de rest op fok , die h6 niet waarderen, mag wat mij betreft de vinketering krijgen en morgen dood wakker worden.
Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb heerlijk de hele dag naar h6 zitten luisteren, zijn standbeeld gezien en zitten mijmeren over de grootste artiest die wij ooit in nederland gekend hebben.
Zo is 't wel weer genoeg, zoalshetis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb heerlijk de hele dag naar h6 zitten luisteren, zijn standbeeld gezien en zitten mijmeren over de grootste artiest die wij ooit in nederland gekend hebben.
de rest op fok , die h6 niet waarderen, mag wat mij betreft de vinketering krijgen en morgen dood wakker worden.
Ik denk niet van Nederland, maar wel in zijn genre.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Netflier het volgende:
Dat Hazes de grootste artiest is van Nederland zegt veel over het muzikale niveau van ons land.
wel weer genoeg?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo is 't wel weer genoeg, zoalshetis.
Dat jij zo'n groot fan van André bent, hoeft nog niet te betekenen dat iedereen 't moet zijn. Als je je irriteert aan 't geklaag, dan moet je hier niet gaan lezen. Klaar.
Wat betreft 'de grootste artiest die wij ooit in Nederland gekend hebben': da's jouw mening. Daar hoeven anderen het niet mee eens te zijn, daarvoor is het een mening.
Je zag het in de serie hoe het te werk ging.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Netflier het volgende:
By the way, zou Rachel echt dat boek zelf geschreven hebben of heeft zij verhalen verteld aan iemand die daar een verhaal over schreef?
Goed te zien dat je kunt lezen.quote:
oh ok, sorry. je had het ook ff kunnen weghalen. maar 'wel weer genoeg' impliceert dat ik me vaker schuldig maak aan verwensingen, toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goed te zien dat je kunt lezen.
Verwensing doe je maar ergens. Thanks.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ok, sorry. je had het ook ff kunnen weghalen. maar 'wel weer genoeg' impliceert dat ik me vaker schuldig maak aan verwensingen, toch?
wat is er? of waar bemoei je je eigenlijk mee?quote:
Laat maar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er? of waar bemoei je je eigenlijk mee?
quote:
Ik ben momenteel bezig dood te gaan, ja?!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
bij deze wilde ik even mijn oprechte excusses aanbieden aan alle zieltjes die ik gekwetst heb... tuurlijk krijgen jullie geen vinketering en als je dit leest leef je nog.
welk graf zou het best bij jou passen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig dood te gaan, ja?!![]()
De enigste toekomst die ik nog heb is jouw profielpic.![]()
Een familiegraf voor mij alleen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk graf zou het best bij jou passen?
Oh ja? De eerste vrouw van Hazes is er anders niet zo gelukkig mee dat die Rachel een zwart boekje over haar opendoet. En wat dacht je van Hazes' overige kinderen die op TV moeten aanzien dat het stoffelijk overschot van hun vader de lucht in wordt geschoten. Denk je dat ze het leuk vinden om door die hoer en haar asociale ouders te worden buitengesloten? En iedereen vindt die Hazes-verering allemaal prachtig inclusief Job Cohen en een aantal politici terwijl het overduidelijk is dat de meeste 'vrienden' van André alleen op zichzelf geilen en in de spotlights willen staan. Als je dit allemaal moet aanzien lijkt het net of er in Nederland alleen maar debielen wonen. Gatverdamme!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |