hm vrijwillig naar een film gaan waar Ilyas in zit?! ik weet het niet......quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Het Schnitzelparadijs is ook tof. Of ie leuker dan het boek is, zou ik niet weten.
Ik ken het pas sinds sommige SHO-users het hoofd van Hugo van Walsum een plofkop noemden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
dr. Plofkop voor jou he....
maar joh, dat woord is al zo oud als de weg naar Rome....
Waar?quote:
ja dat was ik dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
Ik ken het pas sinds sommige SHO-users het hoofd van Hugo van Walsum een plofkop noemden.
Boek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Het Schnitzelparadijs is ook tof. Of ie leuker dan het boek is, zou ik niet weten.
quote:
Hij is in die film heel anders dan in ONM.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm vrijwillig naar een film gaan waar Ilyas in zit?! ik weet het niet......
MissBliss vs. Christinequote:
bestseller zelfsquote:
ik weet [nog] niet hoe het Schnitzelparadijs is, maar Shouf Shouf Habibi vond ik ronduit kutquote:Schnitzelparadijs is zo'n kansloze poging om de multiculti-mislukking een positief imago te geven (maar ondertussen maak je wel 6 keer meer kans om door een Marokkaan beroofd te worden dan door een autochtoon).
Say what? BVO wint hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
ik zit vol verwijtenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
Hij is in die film heel anders dan in ONM.
Die laatste heb ik op dvd, maar nog nooit bekeken. Maar goed, ik ben geen filmliefhebber.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
bestseller zelfs
[..]
ik weet [nog] niet hoe het Schnitzelparadijs is, maar Shouf Shouf Habibi vond ik ronduit kut
Ey Berend die burgemeester van amsterdam van jou (Meki)quote:
dat laatste zou je redding kunnen zijn,quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
Die laatste heb ik op dvd, maar nog nooit bekeken. Maar goed, ik ben geen filmliefhebber.
Stem nou gewoon op mij, joh. Ik heb ook op jou gestemd.quote:
Mekiquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Berend die burgemeester van amsterdam van jou (Meki)
Wil voor mij maar geen klysma's inkopen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Stem nou gewoon op mij, joh. Ik heb ook op jou gestemd..
Ken jij ene Jean op school?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik haat Rachel Hazes.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |