Zhenar!quote:
Ja, je hebt hem al ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, mijn spuit 11-post
Heb ik hem al?Kan het niet zien enzo...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
Svurno, geef de loting eens. Dan stem ik ook fftjes..
Ik heb ook maar gecopy/pasted hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef MissBliss het volgende:
Hey, dat blok is anders...
[..]
Zhenar!![]()
![]()
Ja, (o.a.) niksan is eruitquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef MissBliss het volgende:
Hey, dat blok is anders...
JA, IK DOE HET VOOR JOU JA. GEEF HEM DAN OOK FF.quote:
Que?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
Bedankt voor mijn icon trouwens, Buup.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent het grote brein achter de schermen..
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je hebt hem al ja.
Maar ik heb het nog bescheiden gehouden, want ik wil niet dat HW jaloers wordt..
En andere vormquote:
Dat komt dus omdat er mensen uit zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En andere vorm
HeatWave heeft er trouwens ook ooit 1 dag ingestaan... 1 dag
Jij hebt "Svernie" bedachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Wat heb ik nou weer gedaan?
[..]
[..]
Rare vorm nuquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt dus omdat er mensen uit zijn.
Maar ik vind het maar een stom blok, zo zonder niksan
Iedereen die er nu in staat, post hier wel eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het plaatje klopt ook niet meer
Wanneer gaan die fotoslowchatters die hier eigenlijk ook niet meer komen er weer uit ?
Ze post hier nooit, dus waarom zou ze erin staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Rare vorm nu
Mja, als er nu ruimtegebrek zou zijn zou ik snappen dat ze eruit is, maar nu zomaar is wel een beetje raar..
Och, ja....sorry dat ik niet ál mijn creatieve uitspattingen zo 1-2-3 kan herinneren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt "Svernie" bedacht.
Maar dan hebben we een user te weinig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Als het blok in rijen van 7x3 wordt gedaan, dan is het symmetrischer!symmetrie
![]()
Sven, zeik niet zo over IDO.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Buup, zeik niet zo over niksan..
Wél.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan hebben we een user te weinig.
Nee, geen niksan, Buup.
Maar nu is het blok raargevormdquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze post hier nooit, dus waarom zou ze erin staan?
Uhm ja, dat wordt moeilijk vanaf hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
Geef je vriendje eens een dikke zoen, MB.!
Ow ja... BLAST!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan hebben we een user te weinig.
Nee, geen niksan, Buup.
Ja, daarvoor had ik het oude blok genomen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar nu is het blok raargevormd
Mja, misschien komt ze weer terug, wie weet. Trouwens: als Christine uit het blok is, waarom doet ze dan wél mee in het tournament?
Meester Sven hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
***blablabla, ik ben Sven, blablabla***
[afbeelding]
Moet je maar geen loze beloftes doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef Skaai het volgende:
Wel mijn plaatje gebruiken, maar niet mijn icon?![]()
![]()
![]()
* pberends is playing 2Pac - Wonder Why They Call You Bitchquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef Skaai het volgende:
Wel mijn plaatje gebruiken, maar niet mijn icon?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je maar geen loze beloftes doen.
ok":)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen die er nu in staat, post hier wel eens.
Kun je wel weer met diequote:
En toch in IDO gaan posten he, wanneer het begonnen is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
Idols![]()
mensen kom op, dat kan écht niet meer hoor
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
Idols![]()
mensen kom op, dat kan écht niet meer hoor
no wayquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
En toch in IDO gaan posten he, wanneer het begonnen is..
Dat kan dus niet he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
ik heb nog niet gestemd
ik stem op Zhenar, Mark en Sven.... et Airelle pour président
And that's like a...bad thingquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij kom ik voor het eerst eens door de eerste ronde heen![]()
Nee maar wel opvallend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
And that's like a...bad thing
Omdat jequote:
Ja, maar aangezien mijn icon eruit is gehaald, dan doe ik het maar lekker nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je wel weer met die. komen, maar jij had een tijd geleden beloofd het OP-plaatje aan te passen.
.
Je kan niet op je eigen duel stemmen.quote:
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien mijn icon eruit is gehaald, dan doe ik het maar lekker niet
doe ik toch ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
Je kan niet op je eigen duel stemmen..
Als niksan er maar opzit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Skaai het volgende:
He Sven, ik had overigens al iets klaarstaan met users op een bananenboot enzo hoor
Dus!
Ja, als je mijn quote verkloot, heb je gelijk ja.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Skaai het volgende:
He Sven, ik had overigens al iets klaarstaan met users op een bananenboot enzo hoor
Dus!
wat loop je nou te huilen: stem ik op jou, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
Ja, als je mijn quote verkloot, heb je gelijk ja.
Ik ben tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat loop je nou te huilen: stem ik op jou, is het nog niet goed
Maar nu hoeft het al niet meer hoorquote:
je ben 'n sukkelquote:
ik doe niet aan duels, ik doe aan heldenquote:En waarom stem je niet op de andere duels.???
daar dacht je ook niet aan toen je mij wegstemdequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
En ik luisterde nog wel naar Clouseau vanmiddag.![]()
Tegen wie stond jij dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar dacht je ook niet aan toen je mij wegstemde
welke grapjes?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Nou, die lacht altijd om mijn grapjes..
quote:
Jij vaart ook met alle winden mee, zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij dezen stem ik op jou, babsie.
Hé, ik wil dat tournament natuurlijk wel winnen he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vaart ook met alle winden mee, zeg..
Het komt er.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
Ik wil IDO
Het is een tijd geleden dat Beev en ik samen het ergens mee eens waren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap de consternatie niet zo, IDO heeft jaarlijks en eigen publiek we wilden het niet meer in FTVR, niet in SHO,
eigen forum, loopt het niet, loopt het niet ruimen we het weer op, en anders ie er gewoon weer een tijdfelijk forum.
Staat het nu werkelijk iemand in de weg???
Jouw stem is al verwerkt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan verander ik mijn stem ook inbabette
.
[afbeelding]
Dat vroeg ik ook al, zonder antwoord.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef MissBliss het volgende:
Ja, waar is die liijst?
Tja, ik begrijp nooit echt wat van Yvonne's gebrabbel.quote:
Nou ja, d'r bericht klopt wel helemaal, in de zin dat ze gewoon gelijk heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp nooit echt wat van Yvonne's gebrabbel.En sowieso slaat dat bericht natuurlijk nergens op, ze is duidelijk nergens van op de hoogte...
Ja, dat slaat dus nergens opquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Ze heeft alleen het topic niet echt goed gelezen, aangezien de users dit zeiden maar die Admins juist weigerden.
Gaan we solliciteren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat slaat dus nergens op![]()
Maar wel goed nieuws uiteraard.
Begrijpelijker.quote:Ik snap de consternatie niet zo, IDO heeft jaarlijks een eigen publiek, we wilden het niet meer in FTVR of in SHO.
Eigen forum, loopt het niet, loopt het niet ruimen we het weer op, en anders ies er gewoon weer een tijdfelijk forum.
Staat het nu werkelijk iemand in de weg???
Nog bergrijpelijker nu.quote:
Je hebt geen lijst nodig. Je stemt op mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
genoeg over Idols, waar is die lijst????
.... heb nl geen zin om te zoeken
Was het wel grapefruit wat er in je oog spoot...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
godtyfus...
ik was net 'n grapefruit aan 't snijden en toen spoot er van dat sap in m'n oog
....en nu heb ik fucking pijn
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
godtyfus...
ik was net 'n grapefruit aan 't snijden en toen spoot er van dat sap in m'n oog
....en nu heb ik fucking pijn
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
genoeg over Idols, waar is die lijst????
.... heb nl geen zin om te zoeken
weet je meteen waarom ik op Zhenar stemquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
Was het wel grapefruit wat er in je oog spoot...![]()
![]()
![]()
Best triest eigenlijk, dit...
Hoe, wie, hoe, maar... hoe? Ik wist niet dat je van dat soort muziek houdt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
@Dizer: Ja, ik luister Alter Bridge![]()
Squashen is tof.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mark_03 het volgende:
Net voor het eerst sinds tijden weer gesquashed.
.
Dat doe je alleen maar omdat ik je pijn heb gedaan met iets....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je meteen waarom ik op Zhenar stem
Toch ook vanwege mijn charmante persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je meteen waarom ik op Zhenar stem
Verliezen is weer wat minderquote:
Naja, ik heb 1 album van ze (weet niet eens of ze er meer hebben) en dat kwam vooral doorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe, wie, hoe, maar... hoe? Ik wist niet dat je van dat soort muziek houdt?
Alter Bridge is een van mijn favoriete bands. Ik heb ze vorige keer live gezien en ik ga dit jaar weer![]()
En trouwens:Burn It Down
Hey! It's not all about you!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat doe je alleen maar omdat ik je pijn heb gedaan met iets....
waarmee heb jij mij pijn gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
Dat doe je alleen maar omdat ik je pijn heb gedaan met iets....
Ik heb haar pijn gedaan.. daarom juist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch ook vanwege mijn charmante persoonlijkheid?![]()
Ga eens stemmen!!!!!!!!~111`3quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik heb 1 album van ze (weet niet eens of ze er meer hebben) en dat kwam vooral doorMetalingus
die ik regelmatig in de kroeg langs hoorde komen
![]()
Iets wat door de mail is gegaan??quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarmee heb jij mij pijn gedaan dan?
dat vooral... én je culturele hoogstandjes niet te vergeten....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Zhenar het volgende:
Toch ook vanwege mijn charmante persoonlijkheid?![]()
Ik ben niet zo populair meer hoor. Je bent echt veels te lang weggeweest...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga eens stemmen!!!!!!!!~111`3![]()
13!!!!#131!
#`!!1!
![]()
Ik wil weten of je naar mij of naar Dizer neigt...![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Verliezen is weer wat minder.
Maar damestennis is de zaal naast ons is dan wel weer een welkome bijkomstigheid.
WAAR IS DIE LIJST DAN????E??qw??Q?q!!11quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga eens stemmen!!!!!!!!~111`3![]()
13!!!!#131!
#`!!1!
![]()
Ik wil weten of je naar mij of naar Dizer neigt...![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet je kingsized dinges.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb haar pijn gedaan.. daarom juist.
Anders... was ze natuurlijk voor mijn Goddelijke lichaam + hemelse uiterlijk gegaan![]()
Zucht...quote:
Ze hebben maar 1 album. maar ze zijn bezig met een tweede albumquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik heb 1 album van ze (weet niet eens of ze er meer hebben) en dat kwam vooral doorMetalingus
die ik regelmatig in de kroeg langs hoorde komen
![]()
Oh... de zoete heerlijkheid van een grap die al veel te lang wordt uitgespeeld...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAAR IS DIE LIJST DAN????E??qw??Q?q!!11![]()
![]()
:::#$:4;;45
Ik vond de rest lichtelijk tegenvallen na Metalingusquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 album. maar ze zijn bezig met een tweede album
En trouwens:Broken Wings
Damn.. is volgens mij een van de weinige albums die ik heb waarvan elke nummer supergoed is
Je had beloofd om hem geen dinges meer te noemen. Ga ik van lachen en zoquote:
Geez... het is maar een Lion King Knuffel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je had beloofd om hem geen dinges meer te noemen. Ga ik van lachen en zo![]()
![]()
Oh.. dus je bent niet boos dat ik die ene dinges niet heb gedingest en zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap je niet, maar wat het ook zou moeten zijn: het is niet zo... snap je?!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez... het is maar een Lion King Knuffel.Get over yourself.
Orginial?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:!
Ene skippy22 voegt me toe (Wie?Ja, weet ik ook niet
) en zegt dat hij mijn e-mail adres van Fok! heeft...vraagt 'ie opeens: "Ben jij een man of een vrouw?"
Ik zo: "een man"
Hij: "Damn, dacht dat je een lekker wijf was"
- "Sukkel"
"neem dan ook niet zown plaatje [afbeelding]"
***offline***.
Whahahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:!
Ene skippy22 voegt me toe (Wie?Ja, weet ik ook niet
) en zegt dat hij mijn e-mail adres van Fok! heeft...vraagt 'ie opeens: "Ben jij een man of een vrouw?"
Ik zo: "een man"
Hij: "Damn, dacht dat je een lekker wijf was"
- "Sukkel"
"neem dan ook niet zown plaatje [afbeelding]"
***offline***.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Hier een daar een lastige, af en toe een simpele.
Die was blijven babbelen.quote:
En niet eens.. moeilijk erachter gezetquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
Dizer vs. Zhenar
Om te roepen dat niemand van hem houdt en zo...quote:
Of het mag of niet, die open ik uiteraard wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ook blij om IDO
Mag er weer een Hind topic komen denk je?
Kop op... je hebt BVO's stem nog (quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
En niet eens.. moeilijk erachter gezet
En wellicht een lekker ventje te scoren...?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om te roepen dat niemand van hem houdt en zo...
En wat nou als ik Mod wordt? (Niet dat dat ooit gebeurt...Maar stel...) Ik kan toch niet zo modderig (quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Of het mag of niet, die open ik uiteraard wel..
Daarom wil ik er ook geen mod worden, vind het veel te leuk om daar af en toe beetje te rellen enzo..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
En niet eens.. moeilijk erachter gezet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
Zo. Maar wel shit, ik wilde eigenlijk op alle homo's stemmen
Voor dat lekkere ventje moest 'ie wel bij mij zijn, maar als die wil scoren moet hij het toch ergens anders proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En wellicht een lekker ventje te scoren...?
Als dat zo is, wordt je het ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat nou als ik Mod wordt? (Niet dat dat ooit gebeurt...Maar stel...) Ik kan toch niet zo modderig () doen tegen jou? En/Of tegen Svernie?
Terwijl het toch andersom had gemoetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kop op... je hebt BVO's stem nog ().
De meeste mannen stemmen op jou. De meeste vrouwen op mij.![]()
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Was het wel, vergeten... Maar bijna álle duels waren moeilijk vond ik, want ik vind jullie allemaal LIEF!!
[/Bupatih]
Nee, zo ben ik alsnog blij en heb jij niets, MUHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Terwijl het toch andersom had gemoeten![]()
nee, ik ben wel teleurgesteld over die andere dinges, maar deze dinges maakte me niet zoveel uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Oh.. dus je bent niet boos dat ik die ene dinges niet heb gedingest en zo
Teksten-jatter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Was het wel, vergeten... Maar bijna álle duels waren moeilijk vond ik, want ik vind jullie allemaal LIEF!!
[/Bupatih]
quote:
Als je dat niet kan, ben je een slechte mod.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat nou als ik Mod wordt? (Niet dat dat ooit gebeurt...Maar stel...) Ik kan toch niet zo modderig () doen tegen jou? En/Of tegen Svernie?
Dada vs. Duiveltja?quote:
Mooi, is mijn dinges ook weer gedingestquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, ik ben wel teleurgesteld over die andere dinges, maar deze dinges maakte me niet zoveel uit
en die andere dinges heb ik je allang vergeven hoor, jij kan daar verder ook niks aan doen![]()
Bitch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik alsnog blij en heb jij niets, MUHAHAHAHA!![]()
Ik denk er gewoon toevallig precies hetzelfde overquote:
Haai,,!quote:
die ken ik allebei niet zo goed, alleen van de losse floddersquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Dada vs. Duiveltja?
Ik dacht dat je Babs was met je avaterquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Haai,,!
Alles oké?
Ik weet het is een tijd terug dat ik hier was, maar ik heb nu weer eens tijd!!
Ja Mark![]()
Nieuwe avatar is onderwegquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Babs was met je avater.
Dan kies je degene met de leukste naam ofzoiets...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ken ik allebei niet zo goed, alleen van de losse flodders
ja haai goed dat je er bent ik heb net even op jou gestemd dus als jij ook even op mij wil stemmen dan is dat ook weer geregeld alles goed verder........quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
Haai,,!
Met mij gaat het wel goed!! Ik ben afgestudeerd!!! En jij? Hoe is het met jou?quote:
You're baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!!!!!quote:
Hmm, ik krijg hier een sterk déjà-vu gevoel bij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk er gewoon toevallig precies hetzelfde over![]()
![]()
AVATARquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef mark_03 het volgende:
Is het nou AVATER of AVATAR. Ik zie mezelf altijd AVATER intikken, maar volgens mij klopt dat niet
. Of toch wel
![]()
.
*PETS!*quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef mark_03 het volgende:
Is het nou AVATER of AVATAR. Ik zie mezelf altijd AVATER intikken, maar volgens mij klopt dat niet
. Of toch wel
![]()
.
Jup!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
You're baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zhenar, Bar_rel en Dizer. The Buffy Trioquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
You're baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss mijne is ook boring, maar iig wél leesbaarquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef mark_03 het volgende:
Ik dacht dat je Babs was met je avater.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg hier een sterk déjà-vu gevoel bij.![]()
Ah gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed!! Ik ben afgestudeerd!!! En jij? Hoe is het met jou?
En je hebt een Angelina Jolie Avatar meegenomen!quote:
Ok..ja alles gaat wel hier hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja haai goed dat je er bent ik heb net even op jou gestemd dus als jij ook even op mij wil stemmen dan is dat ook weer geregeld alles goed verder........
Dat had ik ook al gepostquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
Wat zij zegtquote:
Angelquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar, Bar_rel en Dizer. The Buffy Trio
Heyquote:
Nee..die komt nog wel..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je hebt een Angelina Jolie Avatar meegenomen!![]()
Maar geen Buffy![]()
Hmmmm... Buffy en Trio in één zinquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar, Bar_rel en Dizer. The Buffy Trio
ze hebben allebei een kutnaam, maar goed op speciaal verzoek dan maar.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef MissBliss het volgende:
Dan kies je degene met de leukste naam ofzoiets...Niet stemmen op bepaalde duellen vind ik altijd een beetje suf..
Ja maar deze AJ avatar is niet zo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je hebt een Angelina Jolie Avatar meegenomen!![]()
Maar geen Buffy![]()
Hey!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey
Wat kijkt Angelina raar op je avatar![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
bar_rel, kies eens een normale avatar uit, man.
Wordt tijd voor een mini-meetquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hmmmm... Buffy en Trio in één zin![]()
![]()
![]()
+quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Wat kijkt Angelina raar op je avatar![]()
=quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
bar_rel, kies eens een normale avatar uit, man.
quote:
OMG!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Snap je hem? Zij? MSN, gozer dat dat het een chick was... snap je?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet wel een kloon van één van de SC'ers zijn.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou humor is zo over the top!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet normaal meer!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Buffy marathonquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een mini-meet [afbeelding]
Ja hoor, alles goed met mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey!!
Alles goed met je??
Ja ik weet het..Maar ze blijft een babe no matter how she looks
![]()
Ja ok! Je hebt me door!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet wel een kloon van één van de SC'ers zijn.Iemand merkt op dat ie er nooit meer is, en hup, daar is ie.
Ik geloof niet dat een SC'er zich volledig in Buffy zou verdiepen om een overtuigende kloon te zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet wel een kloon van één van de SC'ers zijn.Iemand merkt op dat ie er nooit meer is, en hup, daar is ie.
Nee, ik moet alles nog teruglezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[Sven, schrijf je mee?]
Het is toch zo?quote:
Ja!!!!!!11!!!132!~!@!@!1!quote:
Sinds wanneer heb ik zo'n speciale déjà-vu band met jou dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dan? ShowChat #482 is voor IDO!!
Ff kijken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch zo?MB en Mark zijn het (natuurlijk
) met me eens.
Angelina Jolie kan soms best een mooie vrouw zijn, maar er zijn ook veel foto's waar haar te grote lippen teveel nadruk krijgen en dat is
Ja, ook ik ben het er mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Nou, bij dezen:
* Svernie vaart met alle winden mee, mensen!!!!111111 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een SC'er zich volledig in Buffy zou verdiepen om een overtuigende kloon te zijn...![]()
Tenzij Dizer of IK de kloon is/ben!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jep! Nou misschien doet ze dat ook welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed met mij
Ze kijkt alsof ze iets heel vies ruikt
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ff kijken hoor..
[..]
Ja, ook ik ben het er mee eens..
handig met al die wisselingen in de lijstjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik moet alles nog teruglezen.
Angel + Buffy!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om je posts![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, ik vind d'r ook niet echt "lekker". Doe mij maar een Jennifer Aniston (ik hoop dat Brad dit leestquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch zo?MB en Mark zijn het (natuurlijk
) met me eens.
Angelina Jolie kan soms best een mooie vrouw zijn, maar er zijn ook veel foto's waar haar te grote lippen teveel nadruk krijgen en dat is
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om je posts![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jep! Nou misschien doet ze dat ook wel
"al die wisselingen"quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
handig met al die wisselingen in de lijstjes
prettige wedstrijd
Bradquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Precies, ik vind d'r ook niet echt "lekker". Doe mij maar een Jennifer Aniston (ik hoop dat Brad dit leest).
Ik schat je kansen zeer hoog in.quote:
En nu ga je dan weer te ver he...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om mijn posts!!!
![]()
Ik
Zucht...
![]()
Wij zitten zo op één lijn!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nu ga je dan weer te ver he...Jij
Ja hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik schat je kansen zeer hoog in.
Om misselijk van te worden!quote:
Jennifer.quote:
echt niet joh!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
"al die wisselingen"
So far ben jij de enige.
[/Bupatih]quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om mijn posts!!!
![]()
Ik
Zucht...
![]()
Ja! Ikquote:
quote:
Mijn Layout, wat doe jequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jennifer.!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ookquote:
Doe niet zo bupi-achtig.. staat je niet. Past alleen bij bupi zelfquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Mijn narcisme is all me, begrepûh?!
wat ben je leuk vandaag Svenquote:
quote:
Bij mij past FOK! dat automatisch aan, en zo snel dat ik dat niet eens doorheb.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
Hilary Duff is op zich ook wel een babe geworden![]()
Zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
Bupi, edit even Svens post... is irri...
Tssss!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe niet zo bupi-achtig.. staat je niet. Past alleen bij bupi zelf
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Bij mij verneukt Svens post de lay-out niet, hoor.![]()
FireFox slettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Bij mij past FOK! dat automatisch aan, en zo snel dat ik dat niet eens doorheb.
Als je nu sarcastisch bent, vind ik je tof.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
Misschien dat FOK! dan weer wat sneller kan worden.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
Je, zo'n foto stond laatst in Celebs onflatteusquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat ben je leuk vandaag Sven
in Amerika hebbie toch van die Football-shirts met Team Aniston en Team Jolie erop....
ik zou op zeker zo'n Team Aniston-shirt kopen, lijkt me helemaal leuk
OMG! Can you say "crack whore"?!!!!quote:
Ja je denkt toch niet dat ik op zon zombie val hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je nu sarcastisch bent, vind ik je tof..
Oh, ligt dat aan FireFox.quote:
quote:
Kap eens met dat hallo zeggen, dat is irritantquote:
Kon ie niet nog groter?quote:
Ik zet 'quote:
Okéquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zet '![]()
' maar onder mn control-v als jij in het topic bent.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kon ie niet nog groter?
Ik vind haar gezicht er echt op vooruitgaan. Maar haar lichaam...
Ja, er stond nóg een grotere, maar ik vond deze beter.. En nee, ik ga niet alles resizen eerstquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kon ie niet nog groter?
Ik vind haar gezicht er echt op vooruitgaan. Maar haar lichaam...
Hehehhehehehehehehehhehehehe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met dat hallo zeggen, dat is irritant!!!
mocht juist niet náást elkaar, sukkelquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
Van babette mocht ik het laatst juist niet onder elkaar doen, dus ik dacht, laat ik eens aardig zijn.
quote:
Ow kut.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
mocht juist niet náást elkaar, sukkel
We mogen er niet in postenquote:
Jawel. Maar niet zelf een nieuw topic openen, bedoel ik.quote:
quote:Firefix
Okee, die vorige was zelfs nog beter.quote:
ik kom straks nog eventjes. Maar ik moet nu echt mijn kamer opruimenquote:
Staan je meubels er nog?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
Ik heb een buitenlander in huis, heel gezellig.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, die vorige was zelfs nog beter.
Straks lig ik te slapen, moet morgen weer vroegquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik kom straks nog eventjes. Maar ik moet nu echt mijn kamer opruimen![]()
goh ik heb een hele straat vol hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
Ik heb een buitenlander in huis, heel gezellig.
Ja hoor, onze eigen meubels staan grotendeel in de opslag god zij dankquote:
Nee hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
[en ben ik stiekem ook misselijk![]()
]
Dan nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Straks lig ik te slapen, moet morgen weer vroegMeester Sven
zijn.
Ja sorry ben geen professioneel avatar makerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, die vorige was zelfs nog beter.
Woordgrapjequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet zelf een nieuw topic openen, bedoel ik.
[..]
.
Oh, omwissel-project-dinges?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hoor, onze eigen meubels staan grotendeel in de opslag god zij dank.
Nee hoor, weet je nog dat ik toen naar Spanje ging? Nou nu is ze dus hier...
(verklaart gelijk mijn hoge postingsaantal)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sorry ben geen professioneel avatar maker!
Krijg je dat ook weer, ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dattus ja.
Ze heeft mooi geluk met het weer, nog geen spatje regen gehad.
Ik heb een hekel aan "hoe" vragen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe durf je zo iets te zeggen over Charisma Carpenter
Zal ik je warmhouden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
koud he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |