Uhm ja, dat wordt moeilijk vanaf hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
Geef je vriendje eens een dikke zoen, MB.!
Ow ja... BLAST!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan hebben we een user te weinig.
Nee, geen niksan, Buup.
Ja, daarvoor had ik het oude blok genomen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar nu is het blok raargevormd
Mja, misschien komt ze weer terug, wie weet. Trouwens: als Christine uit het blok is, waarom doet ze dan wél mee in het tournament?
Meester Sven hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
***blablabla, ik ben Sven, blablabla***
[afbeelding]
Moet je maar geen loze beloftes doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef Skaai het volgende:
Wel mijn plaatje gebruiken, maar niet mijn icon?![]()
![]()
![]()
* pberends is playing 2Pac - Wonder Why They Call You Bitchquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef Skaai het volgende:
Wel mijn plaatje gebruiken, maar niet mijn icon?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je maar geen loze beloftes doen.
ok":)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen die er nu in staat, post hier wel eens.
Kun je wel weer met diequote:
En toch in IDO gaan posten he, wanneer het begonnen is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
Idols![]()
mensen kom op, dat kan écht niet meer hoor
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
Idols![]()
mensen kom op, dat kan écht niet meer hoor
no wayquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
En toch in IDO gaan posten he, wanneer het begonnen is..
Dat kan dus niet he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
ik heb nog niet gestemd
ik stem op Zhenar, Mark en Sven.... et Airelle pour président
And that's like a...bad thingquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij kom ik voor het eerst eens door de eerste ronde heen![]()
Nee maar wel opvallend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
And that's like a...bad thing
Omdat jequote:
Ja, maar aangezien mijn icon eruit is gehaald, dan doe ik het maar lekker nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je wel weer met die. komen, maar jij had een tijd geleden beloofd het OP-plaatje aan te passen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |