Ja hoor, alles goed met mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey!!
Alles goed met je??
Ja ik weet het..Maar ze blijft een babe no matter how she looks
![]()
Ja ok! Je hebt me door!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet wel een kloon van één van de SC'ers zijn.Iemand merkt op dat ie er nooit meer is, en hup, daar is ie.
Ik geloof niet dat een SC'er zich volledig in Buffy zou verdiepen om een overtuigende kloon te zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet wel een kloon van één van de SC'ers zijn.Iemand merkt op dat ie er nooit meer is, en hup, daar is ie.
Nee, ik moet alles nog teruglezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[Sven, schrijf je mee?]
Het is toch zo?quote:
Ja!!!!!!11!!!132!~!@!@!1!quote:
Sinds wanneer heb ik zo'n speciale déjà-vu band met jou dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dan? ShowChat #482 is voor IDO!!
Ff kijken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch zo?MB en Mark zijn het (natuurlijk
) met me eens.
Angelina Jolie kan soms best een mooie vrouw zijn, maar er zijn ook veel foto's waar haar te grote lippen teveel nadruk krijgen en dat is
Ja, ook ik ben het er mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Nou, bij dezen:
* Svernie vaart met alle winden mee, mensen!!!!111111 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een SC'er zich volledig in Buffy zou verdiepen om een overtuigende kloon te zijn...![]()
Tenzij Dizer of IK de kloon is/ben!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jep! Nou misschien doet ze dat ook welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed met mij
Ze kijkt alsof ze iets heel vies ruikt
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ff kijken hoor..
[..]
Ja, ook ik ben het er mee eens..
handig met al die wisselingen in de lijstjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik moet alles nog teruglezen.
Angel + Buffy!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om je posts![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, ik vind d'r ook niet echt "lekker". Doe mij maar een Jennifer Aniston (ik hoop dat Brad dit leestquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch zo?MB en Mark zijn het (natuurlijk
) met me eens.
Angelina Jolie kan soms best een mooie vrouw zijn, maar er zijn ook veel foto's waar haar te grote lippen teveel nadruk krijgen en dat is
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om je posts![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jep! Nou misschien doet ze dat ook wel
"al die wisselingen"quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
handig met al die wisselingen in de lijstjes
prettige wedstrijd
Bradquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Precies, ik vind d'r ook niet echt "lekker". Doe mij maar een Jennifer Aniston (ik hoop dat Brad dit leest).
Ik schat je kansen zeer hoog in.quote:
En nu ga je dan weer te ver he...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om mijn posts!!!
![]()
Ik
Zucht...
![]()
Wij zitten zo op één lijn!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nu ga je dan weer te ver he...Jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |