Je kan niet op je eigen duel stemmen.quote:
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien mijn icon eruit is gehaald, dan doe ik het maar lekker niet
doe ik toch ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
Je kan niet op je eigen duel stemmen..
Als niksan er maar opzit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Skaai het volgende:
He Sven, ik had overigens al iets klaarstaan met users op een bananenboot enzo hoor
Dus!
Ja, als je mijn quote verkloot, heb je gelijk ja.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Skaai het volgende:
He Sven, ik had overigens al iets klaarstaan met users op een bananenboot enzo hoor
Dus!
wat loop je nou te huilen: stem ik op jou, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
Ja, als je mijn quote verkloot, heb je gelijk ja.
Ik ben tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat loop je nou te huilen: stem ik op jou, is het nog niet goed
Maar nu hoeft het al niet meer hoorquote:
je ben 'n sukkelquote:
ik doe niet aan duels, ik doe aan heldenquote:En waarom stem je niet op de andere duels.???
daar dacht je ook niet aan toen je mij wegstemdequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
En ik luisterde nog wel naar Clouseau vanmiddag.![]()
Tegen wie stond jij dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar dacht je ook niet aan toen je mij wegstemde
welke grapjes?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Nou, die lacht altijd om mijn grapjes..
quote:
Jij vaart ook met alle winden mee, zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij dezen stem ik op jou, babsie.
Hé, ik wil dat tournament natuurlijk wel winnen he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vaart ook met alle winden mee, zeg..
Het komt er.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
Ik wil IDO
Het is een tijd geleden dat Beev en ik samen het ergens mee eens waren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap de consternatie niet zo, IDO heeft jaarlijks en eigen publiek we wilden het niet meer in FTVR, niet in SHO,
eigen forum, loopt het niet, loopt het niet ruimen we het weer op, en anders ie er gewoon weer een tijdfelijk forum.
Staat het nu werkelijk iemand in de weg???
Jouw stem is al verwerkt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan verander ik mijn stem ook inbabette
.
[afbeelding]
Dat vroeg ik ook al, zonder antwoord.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef MissBliss het volgende:
Ja, waar is die liijst?
Tja, ik begrijp nooit echt wat van Yvonne's gebrabbel.quote:
Nou ja, d'r bericht klopt wel helemaal, in de zin dat ze gewoon gelijk heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp nooit echt wat van Yvonne's gebrabbel.En sowieso slaat dat bericht natuurlijk nergens op, ze is duidelijk nergens van op de hoogte...
Ja, dat slaat dus nergens opquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Ze heeft alleen het topic niet echt goed gelezen, aangezien de users dit zeiden maar die Admins juist weigerden.
Gaan we solliciteren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat slaat dus nergens op![]()
Maar wel goed nieuws uiteraard.
Begrijpelijker.quote:Ik snap de consternatie niet zo, IDO heeft jaarlijks een eigen publiek, we wilden het niet meer in FTVR of in SHO.
Eigen forum, loopt het niet, loopt het niet ruimen we het weer op, en anders ies er gewoon weer een tijdfelijk forum.
Staat het nu werkelijk iemand in de weg???
Nog bergrijpelijker nu.quote:
Je hebt geen lijst nodig. Je stemt op mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
genoeg over Idols, waar is die lijst????
.... heb nl geen zin om te zoeken
Was het wel grapefruit wat er in je oog spoot...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
godtyfus...
ik was net 'n grapefruit aan 't snijden en toen spoot er van dat sap in m'n oog
....en nu heb ik fucking pijn
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
godtyfus...
ik was net 'n grapefruit aan 't snijden en toen spoot er van dat sap in m'n oog
....en nu heb ik fucking pijn
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
genoeg over Idols, waar is die lijst????
.... heb nl geen zin om te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |