weet je meteen waarom ik op Zhenar stemquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
Was het wel grapefruit wat er in je oog spoot...![]()
![]()
![]()
Best triest eigenlijk, dit...
Hoe, wie, hoe, maar... hoe? Ik wist niet dat je van dat soort muziek houdt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
@Dizer: Ja, ik luister Alter Bridge![]()
Squashen is tof.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mark_03 het volgende:
Net voor het eerst sinds tijden weer gesquashed.
.
Dat doe je alleen maar omdat ik je pijn heb gedaan met iets....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je meteen waarom ik op Zhenar stem
Toch ook vanwege mijn charmante persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je meteen waarom ik op Zhenar stem
Verliezen is weer wat minderquote:
Naja, ik heb 1 album van ze (weet niet eens of ze er meer hebben) en dat kwam vooral doorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe, wie, hoe, maar... hoe? Ik wist niet dat je van dat soort muziek houdt?
Alter Bridge is een van mijn favoriete bands. Ik heb ze vorige keer live gezien en ik ga dit jaar weer![]()
En trouwens:Burn It Down
Hey! It's not all about you!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat doe je alleen maar omdat ik je pijn heb gedaan met iets....
waarmee heb jij mij pijn gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
Dat doe je alleen maar omdat ik je pijn heb gedaan met iets....
Ik heb haar pijn gedaan.. daarom juist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch ook vanwege mijn charmante persoonlijkheid?![]()
Ga eens stemmen!!!!!!!!~111`3quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik heb 1 album van ze (weet niet eens of ze er meer hebben) en dat kwam vooral doorMetalingus
die ik regelmatig in de kroeg langs hoorde komen
![]()
Iets wat door de mail is gegaan??quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarmee heb jij mij pijn gedaan dan?
dat vooral... én je culturele hoogstandjes niet te vergeten....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Zhenar het volgende:
Toch ook vanwege mijn charmante persoonlijkheid?![]()
Ik ben niet zo populair meer hoor. Je bent echt veels te lang weggeweest...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga eens stemmen!!!!!!!!~111`3![]()
13!!!!#131!
#`!!1!
![]()
Ik wil weten of je naar mij of naar Dizer neigt...![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Verliezen is weer wat minder.
Maar damestennis is de zaal naast ons is dan wel weer een welkome bijkomstigheid.
WAAR IS DIE LIJST DAN????E??qw??Q?q!!11quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga eens stemmen!!!!!!!!~111`3![]()
13!!!!#131!
#`!!1!
![]()
Ik wil weten of je naar mij of naar Dizer neigt...![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet je kingsized dinges.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb haar pijn gedaan.. daarom juist.
Anders... was ze natuurlijk voor mijn Goddelijke lichaam + hemelse uiterlijk gegaan![]()
Zucht...quote:
Ze hebben maar 1 album. maar ze zijn bezig met een tweede albumquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik heb 1 album van ze (weet niet eens of ze er meer hebben) en dat kwam vooral doorMetalingus
die ik regelmatig in de kroeg langs hoorde komen
![]()
Oh... de zoete heerlijkheid van een grap die al veel te lang wordt uitgespeeld...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAAR IS DIE LIJST DAN????E??qw??Q?q!!11![]()
![]()
:::#$:4;;45
Ik vond de rest lichtelijk tegenvallen na Metalingusquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 album. maar ze zijn bezig met een tweede album
En trouwens:Broken Wings
Damn.. is volgens mij een van de weinige albums die ik heb waarvan elke nummer supergoed is
Je had beloofd om hem geen dinges meer te noemen. Ga ik van lachen en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |