Geez... het is maar een Lion King Knuffel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je had beloofd om hem geen dinges meer te noemen. Ga ik van lachen en zo![]()
![]()
Oh.. dus je bent niet boos dat ik die ene dinges niet heb gedingest en zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap je niet, maar wat het ook zou moeten zijn: het is niet zo... snap je?!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez... het is maar een Lion King Knuffel.Get over yourself.
Orginial?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:!
Ene skippy22 voegt me toe (Wie?Ja, weet ik ook niet
) en zegt dat hij mijn e-mail adres van Fok! heeft...vraagt 'ie opeens: "Ben jij een man of een vrouw?"
Ik zo: "een man"
Hij: "Damn, dacht dat je een lekker wijf was"
- "Sukkel"
"neem dan ook niet zown plaatje [afbeelding]"
***offline***.
Whahahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:!
Ene skippy22 voegt me toe (Wie?Ja, weet ik ook niet
) en zegt dat hij mijn e-mail adres van Fok! heeft...vraagt 'ie opeens: "Ben jij een man of een vrouw?"
Ik zo: "een man"
Hij: "Damn, dacht dat je een lekker wijf was"
- "Sukkel"
"neem dan ook niet zown plaatje [afbeelding]"
***offline***.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Hier een daar een lastige, af en toe een simpele.
Die was blijven babbelen.quote:
En niet eens.. moeilijk erachter gezetquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
Dizer vs. Zhenar
Om te roepen dat niemand van hem houdt en zo...quote:
Of het mag of niet, die open ik uiteraard wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ook blij om IDO
Mag er weer een Hind topic komen denk je?
Kop op... je hebt BVO's stem nog (quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
En niet eens.. moeilijk erachter gezet
En wellicht een lekker ventje te scoren...?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om te roepen dat niemand van hem houdt en zo...
En wat nou als ik Mod wordt? (Niet dat dat ooit gebeurt...Maar stel...) Ik kan toch niet zo modderig (quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Of het mag of niet, die open ik uiteraard wel..
Daarom wil ik er ook geen mod worden, vind het veel te leuk om daar af en toe beetje te rellen enzo..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
En niet eens.. moeilijk erachter gezet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
Zo. Maar wel shit, ik wilde eigenlijk op alle homo's stemmen
Voor dat lekkere ventje moest 'ie wel bij mij zijn, maar als die wil scoren moet hij het toch ergens anders proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En wellicht een lekker ventje te scoren...?
Als dat zo is, wordt je het ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat nou als ik Mod wordt? (Niet dat dat ooit gebeurt...Maar stel...) Ik kan toch niet zo modderig () doen tegen jou? En/Of tegen Svernie?
Terwijl het toch andersom had gemoetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kop op... je hebt BVO's stem nog ().
De meeste mannen stemmen op jou. De meeste vrouwen op mij.![]()
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Was het wel, vergeten... Maar bijna álle duels waren moeilijk vond ik, want ik vind jullie allemaal LIEF!!
[/Bupatih]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |