Nee, dat blijkt!quote:
Wiequote:
GTST kennende komt ze over een tijdje terug in de serie en is ze ineens een vrouw van 18 jaar. En dan krijgt ze een relatie met Sil die dan vervroegd vrij komt. Ik schat dat ik er niet ver naast kan zitten.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog erger: het is een weekendcliff en dan komen ze met zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger had de weekendcliff vaak een onverwachte wending in het verhaal, tegenwoordig zijn die al zo slecht dat er van onverwachte wendingen geen sprake kan zijn![]()
Da's waar, maar ik zat er al zo lang op te wachten dus vandaar dat ik het kut vind dat er een weekend tussen zit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger: het is een weekendcliff en dan komen ze met zoiets
Vroeger had de weekendcliff vaak een onverwachte wending in het verhaal, tegenwoordig zijn die al zo slecht dat er van onverwachte wendingen geen sprake kan zijn
Raar dat ik dat niet heb onthouden, ik heb familie die de Wijs heet dus dan zou me dat bijgebleven moeten zijn zulke associaties.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/sonja.xml
Sonja was inderdaad een leuk personage, helaas was ze geen vast personagequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt!Wil de Smet terug, no way
Ze mag alleen terug wanneerSonja de Wijs
ook terugkeert
Klopt ook weer niet, was tot en met 9.quote:De rol van tante Wil de Smet werd van seizoen 1 t/m 8 gespeeld door Carola Gijsbers van Wijk
Centenbakkiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:48 schreef LetsGame het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wil.xml
Inderdaad, vond haar erg leuk toen ze verliefd was op Stan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sonja was inderdaad een leuk personage, helaas was ze geen vast personage
Wil heb ik nooit zo'n geweldig karakter gevonden, al vanaf het eerste moment niet.quote:Maar Wil is toch wel een schatje!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:48 schreef LetsGame het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wil.xml
De familie Huygens is vanaf het eerste moment verneukt, toen bleek dat ze geen familie bleken te zijn van Rolf Huygens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/dex.xml
Ik mis die oude familie een beetje.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De familie Huygens is vanaf het eerste moment verneukt, toen bleek dat ze geen familie bleken te zijn van Rolf Huygens.
Nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
Zie Ronja trouwens momenteel in de KPN-reclame, zit ze alweer te janken
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/rolf.xmlquote:
Misschien maar beter ook, want wie weet wat ze daar weer aan hadden veranderd. Dat Martijn en Peter als baby's waren verwisseld?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/rolf.xml
Had een mooie link gelegd met het verleden. Helaas weten de huidige schrijvers niet eens wíé Rolf Huygens is.
Ik deed ook een 'quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een congres over gecompliceerde botbreuken.
daar zorgt bianca voor. voor ruzie en drama.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geef Sjoerd groot gelijk. Een kind opvoeden gaat niet als iemand de hele dag ruzie en drama loopt te maken.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop op Mike, een charmeur maar ondertussen een halve crimineel. Soort Ludo dus
Sjoerd is geestelijk gehandicapt , dat ie een kind mag opvoeden snap ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geef Sjoerd groot gelijk. Een kind opvoeden gaat niet als iemand de hele dag ruzie en drama loopt te maken.
Zou er inderdaad nog moeten staan dan. Maar het kan ook weggehaald zijn door degene die het mailtje stuurde. Moet ie wel van afstand in de pc gekomen zijn, gehacked dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef roos94 het volgende:
Die dreigding van nina stond toch in dr mailbox? Het staat daar dus nog gewoon?
Op afstand iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zou er inderdaad nog moeten staan dan. Maar het kan ook weggehaald zijn door degene die het mailtje stuurde. Moet ie wel van afstand in de pc gekomen zijn, gehacked dus.
Bing en Bianca moeten elkaar gewoon doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Bianca. Het lijkt Bing wel, "MIJN KIND!".
haar debiele zoontje blijft bij haar waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou Bianca blijft lekker alleen over zo.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
haar debiele zoontje blijft bij haar waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]word wel omgepraat, die jongen gelooft alles wat zijn mammie zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest net een beetje lachen tijdens die scene.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
Mike zit natuurlijk achter die webcam actie.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bing en Bianca moeten elkaar gewoon doen.
Daar vind ik dan weer niks aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Frey het volgende:
Ik snap niet waarom die van maandag niet gewoon de weekcliff was.
quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Bloem_83 het volgende:
[..]![]()
Anton en Maxime waren vandaag ook nogal overbodig. Ik dacht dat ze wel betrapt zouden worden door een bekende... maar niet dus, misschien komt dat maandag dan nog.
Martijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef MissN het volgende:
Het doet me weer een beetje denken aan dokter huygens (weet zn voornaam niet meer) en barbara...
Dat kan ja maar dat mailtje dan? Wiet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina had het eerst over haar mailbox, en daarna over een pop-up. Zal het laatste wel zijn geweest dan. Mike heeft dr pc gehacked, en zo die pop-up verstuurd. Ontraceerbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan ja maar dat mailtje dan? Wiet?
En een hele tijd daarvoor Robert met Mira en weer een tijd daarvoor Robert met Linda. Originaliteit is ver te zoeken in zo een soap.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
Wederom origineel. Een paar maanden terug ging Danny nog stiekem met Charlie afspreken bij een hotel met een smoesje dat Charlie naar een kappers conferentie ging of iets dergelijke. En een tijd daarvoor Martijn met Barbara. Moest Martijn ook naar een dokters conferentie.
Lijkt wel alsof de schrijvers inspiratieloos zijn.
is het niet wiet? die komt toch ook binnenkort weer terug ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
is het niet wiet? die komt toch ook binnenkort weer terug ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat lijkt me juist weer leukquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wiet moet er weer voor vast in.. Als ze Aysen met moord laten wegkomen dan Wiet en Sill ook. Al hoop ik niet dat ze de Sill is de vader van Bram kaart gaan spelen als het eindelijk rustig is omdat kind.
En dan ruzies met Sjoerdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me juist weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |