Misschien maar beter ook, want wie weet wat ze daar weer aan hadden veranderd. Dat Martijn en Peter als baby's waren verwisseld?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/rolf.xml
Had een mooie link gelegd met het verleden. Helaas weten de huidige schrijvers niet eens wíé Rolf Huygens is.
Ik hoop op Mike, een charmeur maar ondertussen een halve crimineel. Soort Ludo dusquote:
domste sukkel ooit in gtst , zelfs dommer dan Robinquote:
Ik deed ook een 'quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een congres over gecompliceerde botbreuken.
daar zorgt bianca voor. voor ruzie en drama.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geef Sjoerd groot gelijk. Een kind opvoeden gaat niet als iemand de hele dag ruzie en drama loopt te maken.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop op Mike, een charmeur maar ondertussen een halve crimineel. Soort Ludo dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop