Ik deed ook een 'quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een congres over gecompliceerde botbreuken.
daar zorgt bianca voor. voor ruzie en drama.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geef Sjoerd groot gelijk. Een kind opvoeden gaat niet als iemand de hele dag ruzie en drama loopt te maken.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop op Mike, een charmeur maar ondertussen een halve crimineel. Soort Ludo dus
Sjoerd is geestelijk gehandicapt , dat ie een kind mag opvoeden snap ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geef Sjoerd groot gelijk. Een kind opvoeden gaat niet als iemand de hele dag ruzie en drama loopt te maken.
Zou er inderdaad nog moeten staan dan. Maar het kan ook weggehaald zijn door degene die het mailtje stuurde. Moet ie wel van afstand in de pc gekomen zijn, gehacked dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef roos94 het volgende:
Die dreigding van nina stond toch in dr mailbox? Het staat daar dus nog gewoon?
Op afstand iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zou er inderdaad nog moeten staan dan. Maar het kan ook weggehaald zijn door degene die het mailtje stuurde. Moet ie wel van afstand in de pc gekomen zijn, gehacked dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |