quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]word wel omgepraat, die jongen gelooft alles wat zijn mammie zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest net een beetje lachen tijdens die scene.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
Mike zit natuurlijk achter die webcam actie.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bing en Bianca moeten elkaar gewoon doen.
Daar vind ik dan weer niks aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Frey het volgende:
Ik snap niet waarom die van maandag niet gewoon de weekcliff was.
quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Bloem_83 het volgende:
[..]![]()
Anton en Maxime waren vandaag ook nogal overbodig. Ik dacht dat ze wel betrapt zouden worden door een bekende... maar niet dus, misschien komt dat maandag dan nog.
Martijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef MissN het volgende:
Het doet me weer een beetje denken aan dokter huygens (weet zn voornaam niet meer) en barbara...
Dat kan ja maar dat mailtje dan? Wiet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina had het eerst over haar mailbox, en daarna over een pop-up. Zal het laatste wel zijn geweest dan. Mike heeft dr pc gehacked, en zo die pop-up verstuurd. Ontraceerbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan ja maar dat mailtje dan? Wiet?
En een hele tijd daarvoor Robert met Mira en weer een tijd daarvoor Robert met Linda. Originaliteit is ver te zoeken in zo een soap.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
Wederom origineel. Een paar maanden terug ging Danny nog stiekem met Charlie afspreken bij een hotel met een smoesje dat Charlie naar een kappers conferentie ging of iets dergelijke. En een tijd daarvoor Martijn met Barbara. Moest Martijn ook naar een dokters conferentie.
Lijkt wel alsof de schrijvers inspiratieloos zijn.
is het niet wiet? die komt toch ook binnenkort weer terug ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
is het niet wiet? die komt toch ook binnenkort weer terug ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat lijkt me juist weer leukquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wiet moet er weer voor vast in.. Als ze Aysen met moord laten wegkomen dan Wiet en Sill ook. Al hoop ik niet dat ze de Sill is de vader van Bram kaart gaan spelen als het eindelijk rustig is omdat kind.
En dan ruzies met Sjoerdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me juist weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |