SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frey op 12-02-2012 21:39:20 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bing mag wel doodneervallenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:29 schreef Frey het volgende:
Ik doe vrolijk mee.
Het wordt spannend:Dit zijn echt goede spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit wel echt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit zijn echt goede spoilers![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:29 schreef Frey het volgende:
Ik doe vrolijk mee.
Het wordt spannend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
Mijn spoilers, als vervolg op die van Frey:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier achter m'n beeldscherm in een slappe lach haha. Wat zouden m'n leerlingen nu wel niet van mij denken?Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Die reacties, alsof GTST gaat stoppen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers van LetsGame staan nu ook op het GTST Forum:
http://interactief.rtl.nl(...)msg=1182546&rootpg=0![]()
![]()
Eigenlijk zijn ze heel serieus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier achter m'n beeldscherm in een slappe lach haha. Wat zouden m'n leerlingen nu wel niet van mij denken?
Ik vond die van PeterKelder inderdaad wat grappiger met "Eduard Bouwhuis" , maar Rik en Lorena, Laura die slecht nieuws heeft voor Noud en Robert d.m.v. een pakketje!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze heel serieus.
Zo zouden ze moeten zijn.
En Bing die van de aardbodem verdwenen is!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond die van PeterKelder inderdaad wat grappiger met "Eduard Bouwhuis" , maar Rik en Lorena, Laura die slecht nieuws heeft voor Noud en Robert d.m.v. een pakketje!!
Bing was toch dood? Tenminste dat dacht ik gelezen te hebben. Maarja ik las ook dat ze bij Brams begrafenis waren en nu zit Rikki weer aan zijn ziektebedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Bing die van de aardbodem verdwenen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef ejiraM het volgende:
En natuurlijk alvast voor eind dit jaar;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoilers van begin van het volgende seizoen....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:10 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef ejiraM het volgende:
En natuurlijk alvast voor eind dit jaar;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:10 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoilers van begin van het volgende seizoen....![]()
![]()
+
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers voor 18 juni t/m 6 juli:Was het maar echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:29 schreef Syb.ren het volgende:
De enige belangrijke spoiler is:Danny gaat toch binnenkort uit GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Bing mag absoluut met hem mee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wou ik net vragen ja. Met al die nep spoilers is het een beetje verwarrend gewordenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef Klipnap het volgende:
Kan iemand trouwens even de echte spoilers posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt spannend dus....
[ Bericht 35% gewijzigd door loezzzje op 12-02-2012 02:46:37 ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het ook niet bijzonder. Dan lees ik vervolgens weer onze eigen spoilers en dan ga ik daar gewoon in geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt spannend dus....![]()
Maar helaas...
Eduard is de oom van Anton. Een echte badguy, die saboteert, chanteert, intrigeert, indoctrineert... ofwel, alles wat een badguy doet.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Eduard Bouwhuis? Is dat de gemene tweelingbroer van Edje?
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eduard is de oom van Anton. Een echte badguy, die saboteert, chanteert, intrigeert, indoctrineert... ofwel, alles wat een badguy doet.
En natuurlijk onnavolgbaar vertolkt door Hero Muller
Dat was ook niet eens mijn intentie. Het toont gewoon aan dat een handjevol mensen hier al veel meer fantasie heeft dan de huidige schrijvers.quote:
Hier ben ik het wel mee eens, maar het toont wel aan dat het spannender kan, hopelijk lezen de makers mee en doen ze inspiratie op.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Liquidist het volgende:
Zet er dan in elk geval het woord fake bij.
Voor de duidelijkheid; de nep-spoilers met Maxime die 1000000x de loterij wint, dát is onzin. De spoilers van Frey en mij geven aan dat de spanning in de serie vele malen meer omhoog kan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Liquidist het volgende:
Wat een domme onzin, die nep spoilers.
Dat zal ik in ieder geval onthouden in het vervolgquote:Zet er dan in elk geval het woord fake bij.
Dat is jouw mening, en die respecteer ik vanzelfsprekend. Nogmaals: het is nooit mijn bedoeling geweest het grappig te maken, het is mijn visie over hoe de serie eruit zou kunnen zien.quote:Dit leest gewoon irritant. en grappig is het ook niet. Just my 2 cents.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was het zwarte schaap van de familie en ging vroeger een tijdje door het leven als Dhr. Steens.
Ik krijg bijna zin om de spoilers toch echt te lezen en ze in een ander licht te bekijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; de nep-spoilers met Maxime die 1000000x de loterij wint, dát is onzin. De spoilers van Frey en mij geven aan dat de spanning in de serie vele malen meer omhoog kan.
[..]
Dat zal ik in ieder geval onthouden in het vervolg
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik vanzelfsprekend. Nogmaals: het is nooit mijn bedoeling geweest het grappig te maken, het is mijn visie over hoe de serie eruit zou kunnen zien.
Wie stuurt het verhaal over de loods op naar de schrijvers? Misschien wat inspiratie... Ludo die tegen Bing vecht in een loods en daarna een groot feest geeftquote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef Frey het volgende:
Ik droomde vannacht zelfs van onze spoilers.![]()
Pete Jenssens zat achter de zogenaamde babyverwisseling.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef Frey het volgende:
Ik droomde vannacht zelfs van onze spoilers.![]()
Pete Jenssens zat achter de zogenaamde babyverwisseling.
Maar jij doet je zelf ook niet voor als een actrice. Als ik bij een longarts kom ga ik er immers ook vanuit dat ik kan verwachten dat hij/zij verstand heeft van het vak, ook al heb ik dat niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef Franneh het volgende:
Wat verschrikkelijk saai is dat Edith gedoe zeg..
Tot nu toe voegen die 2 zusjes nog niet echt iets toe vind ik. Vooral die Aysen vind ik maar irritant aanwezig. Zo fake ook. (Niet dat ik kan acteren..)
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
De FAKE-spoilers voor de eerste twee weken van seizoen 23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel leuker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen ja. Met al die nep spoilers is het een beetje verwarrend geworden
Eduard Bouwhuis? Is dat de gemene tweelingbroer van Edje?
Heb ze zelf maar even opgezocht:
Spoilers 13 t/m 23 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt spannend dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dankjewelquote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef LetsGame het volgende:
GOEDE SPOILERS ALLEMAAL!
Vooral PeterKelder!
Kan ook niet anders, want Rik Witteveen zit momenteel op de Toneelschool en is zodoende niet beschikbaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar dan wel Sil door een andere acteur gespeeld, want die Rik Witteveen was 10x niks.
Maxime is een tijdje naar het buitenlandquote:En Maxime mag niet weg.
Zeker op wereldreisquote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, want Rik Witteveen zit momenteel op de Toneelschool en is zodoende niet beschikbaar.
[..]
Maxime is een tijdje naar het buitenland
Maxime heeft drugs gesmokkeld om haar dure tasjes te kunnen betalen!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeker op wereldreisDat kan ze nu wel betalen!
Zeker nadat ze 40 keer de loterij heeft gewonnenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeker op wereldreisDat kan ze nu wel betalen!
Noud is, op aanraden van zijn therapeut, een reis aan het maken om tot zichzelf te komen. Nina maakt intussen naam in Italië als ontwerpster van tassen. Maxime is, zoals eerder gezegd, ook een reis aan het maken. Lucas is terug naar Stefano in New York, omdat hij het te moeilijk had in Meerdijk zonder Edwin.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Noud en Nina worden gewoon al wéken niet genoemd in de fake spoilers![]()
Net als Lorena trouwens..
Vertel!
Goed bedacht van Maximequote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Frey het volgende:
@ fake spoilers:
Maxime is op zoek naar Nick.
Wat nu nog open blijft staan is wie Laura nou dat pakketje heeft gestuurd en waarom.
Ligt er natuurlijk aan hoe je verhaallijnen in je hoofd hebt. Bij zulke spoilers krijg iedereen vaak weer een ander idee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goed bedacht van MaximeZe doet net alsof ze gewoon even op reis is, maar in werkelijkheid probeert ze zich op Nick te wreken.
Ik heb wel een ideetje wie dat pakketje gestuurd heeft. En naar aanleiding daarvan keert er een oude bekende terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dan heb je (tijdelijk) heel wat mensen uit de soap gejaagd. En is er tijd en ruimte voor nieuw bloed, nieuwe verhaallijnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Noud is, op aanraden van zijn therapeut, een reis aan het maken om tot zichzelf te komen. Nina maakt intussen naam in Italië als ontwerpster van tassen. Maxime is, zoals eerder gezegd, ook een reis aan het maken. Lucas is terug naar Stefano in New York, omdat hij het te moeilijk had in Meerdijk zonder Edwin.
Lorena heeft in de fake spoilers op dit moment een achtergrondrol, maar zal snel weer een eigen verhaallijn krijgen
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe je verhaallijnen in je hoofd hebt. Bij zulke spoilers krijg iedereen vaak weer een ander idee.
Bij de verhaallijn met Laura is het bij mij zo:Zit Arnie daar opeens in de celSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe je verhaallijnen in je hoofd hebt. Bij zulke spoilers krijg iedereen vaak weer een ander idee.
Bij de verhaallijn met Laura is het bij mij zo:Leuk bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik het iets anders in mijn hoofd, ja
![]()
Inderdaad; nieuw bloed in de serie is Eduard en Sil is natuurlijk ook weer terug. Daarmee heb ik het "verlies" van Nina en Lucas opgevult.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heb je (tijdelijk) heel wat mensen uit de soap gejaagd. En is er tijd en ruimte voor nieuw bloed, nieuwe verhaallijnen.
Nu hopen dat dit ook gebeurt met Aysen en Nuran.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
Best raar hoe erg Lorena is veranderd binnen die 4 jaar
Nou, zo rond seizoen 18/19 zag ik Lorena liever vertrekken uit de serie. Maar inmiddels heeft het personage haar draai gevonden in de serie. Nu maar hopen dat de schrijvers dat weten vast te houden...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena was nooit slecht alleen maar onderschat.
Al vind ik de transformatie van sneaky slime evil vrouw naar onhandige dom blondje soms wel jammer. Maar ach zo is ze makkelijker te schrijven natuurlijk.
Wie is fake spoilers?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Frey het volgende:
@ fake spoilers:
Maxime is op zoek naar Nick.
Wat nu nog open blijft staan is wie Laura nou dat pakketje heeft gestuurd en waarom.
Die leest hier mee onder een vals account.quote:
Ow, Hoe weet je dat dan? Het wordt steeds gekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Die leest hier mee onder een vals account.
Sorryquote:Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef leilab het volgende:
Dankjewel Frey , toen ik jouw spoilers las dacht ik even het het zou toch niet waar zijn. Wat geweldig Robert komt terug! Lees ik veder staat er opeens dat ze fake zijn.
Lorenaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
Zolang ze van Lorena maar niet de 'nieuwe' Charlie maken :p!
De HORROR!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef MissN het volgende:
De shortieee
Dan is het niet gerestyled maar gewoon bij het oude gebleven denk ik he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, het lijkt net of ze Charlie een beetje probeert na te doen, erg jammer want zo is ze helemaal niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
Ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef heaven7 het volgende:
Wat zijn die fake dingen een bullshit dan? Beetje jammer dat daar pagina's lang over geluld moet worden
Inderdaad, kennelijk hebben de makers nu het idee dat iedereen smachtend op Lorena zit te wachten, dit geldt in ieder geval niet voor mij. Ze mag dan een mooi lichaam hebben, ik zie toch 100x liever zo een Sanders-strijdquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef MissN het volgende:
Ik heb ook het idee dat Lorena n beetje als de nieuwe charlie wordt neergezet! Zij en Jack zijn veel meer in beeld met dat zoetsappige gedoe en even later weer hysterisch gekrijs van Lorena
Lorena is niet de eerste in GTST die is veranderd.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
Best raar hoe erg Lorena is veranderd binnen die 4 jaar
Ik heb sinds zeg weg is nog steeds niet het gevoel gehad dat er iemand ontbreektquote:Op maandag 13 februari 2012 17:08 schreef Klipnap het volgende:
Brr en dan zijn we net blij dat Charlie eruit is!
hier hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2012 19:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik heb sinds zeg weg is nog steeds niet het gevoel gehad dat er iemand ontbreekt
En toch is hij wel leuk hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef loezzzje het volgende:
Jack heeft ook geen goddelijk lichaam
Hij is wel een leuke man jaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En toch is hij wel leuk hoor![]()
Ik heb Mark van Eeuwen wel eens in het echt gezien en dan is hij gewoon nóg lekkerder hoor
Dat is misschien wel zo. Maar ach, zien we toch niet zo vaakquote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij is wel een leuke man jamaar dat lichaam vond ik niet zo aantrekkelijk
het begint op Spangas voor volwassenen te lijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Gtst lijkt de laatste tijd wel een godsdienstles...
Maar hij loopt wel naast zijn schoenen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik heb Mark van Eeuwen wel eens in het echt gezien en dan is hij gewoon nóg lekkerder hoor
zijn ze dan weer op hun pik getrapt ? Want hun primitieve geloofje word aangevallen ?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Als Nuran straks haar hoofddoek afdoet komt er allemaal ophef van moslims. Dat vrouwen door GTST hun hoofddoek af zouden willen doen
Dat is iets nieuwsquote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Euh... Ik kijk GTST sinds begin 2010, heb ik iets gemist met Danny en die moslim?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zijn ze dan weer op hun pik getrapt ? Want hun primitieve geloofje word aangevallen ?
Zoiets denk ik ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zijn ze dan weer op hun pik getrapt ? Want hun primitieve geloofje word aangevallen ?
Dat hebben we allemaal niet meegemaakt. Is gebeurd toen Danny nog niet in Meerdijk woonde.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Euh... Ik kijk GTST sinds begin 2010, heb ik iets gemist met Danny en die moslim?
1 examen na 3 weken stagequote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
Oh wist niet dat je maar 1 examen hoefde af te leggen om makelaar te worden
En binnen 3 weken alquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
Oh wist niet dat je maar 1 examen hoefde af te leggen om makelaar te worden
Tsja is natuurlijk wel rtl4quote:Op maandag 13 februari 2012 20:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat opvallend hoe ze allemaal Samsung telefoon gebruiken....
Vast niet van goede kwaliteit als Danny hem niet haalt. Want ja, het is GTST dus ik had wel verwacht dat hij hem zou halen enzo.quote:
Eruit met hem.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Uit "mijn huis", net als "zijn kind". Bing
Dat was toch al bekend.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef vencodark het volgende:
Dat van Danny en Nuran: are you freakin' kidding me?
Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het valt me op dat ik al een tijdje Sanders Inc. niet meer in beeld gezien heb
Dan hoop ik dat Lucas het aansteekt!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?![]()
Oowja. Ik hoop dat Dansatoria binnenkort in de brand gaat met Bing en Lucas erin.
Jawel, aardig wat keer in de tijd van Dex. Maar sindsdien is het geloof ik niet meer in beeld gekomen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?![]()
Oowja. Ik hoop dat Dansatoria binnenkort in de brand gaat met Bing en Lucas erin.
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jawel, aardig wat keer in de tijd van Dex. Maar sindsdien is het geloof ik niet meer in beeld gekomen.
LucasBouwt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.
Hoe heette dat bedrijfje ook al weer?
Wel afbrandenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lucas kan nog niet eens een kaartenhuis bouwen, hem kennende.
Hmm, ik mis Dex ook wel een beetjequote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.
Hoe heette dat bedrijfje ook al weer?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef LetsGame het volgende:
Ik mis dat oorspronkelijke huis van Jef en Sylvia/Barbara best wel
Aysenquote:
Dat was in de aflevering van vanavond te zienquote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
AysenWil nu wel weten wat Danny wel niet uitgehaald heeft..
Duurt nog wel een maandje vrees ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Binnenkort een nieuw decor van huize Sanders!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
danny gaat er toch uit?
als we dan toch verhaallijnen aan het herhalen zijn, kan hij dan niet a la stan die turkse dames meenemen?
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
danny gaat er toch uit?
als we dan toch verhaallijnen aan het herhalen zijn, kan hij dan niet a la stan die turkse dames meenemen?
Ik vind hem ook een lekker ding.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Toch hoop ik stiekem dat Bing haar een kopstoot uit zal delen, als ze vanavond lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Moofasah het volgende:
Hopelijk zijn de schrijvers op de hoogte van dit forum en lezen ze hier het een en ander, doen ze iets met de feedback en kicken ze de zusjes Baydar eruit. Die twee halen de serie echt naar onder, met name die Aysen. Als het alleen die Nuran was oke, maar die Aysen moet echt heeel snel weg!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:42 schreef loezzzje het volgende:
Wat heeft Sjors op der kop
Sjors is zo te zien ook moslim geworden
Bing & Aysen![]()
Daar leek het wel op ja hahaquote:
Oh, dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar leek het wel op ja haha
Aflevering van vanavond met Bing, en hij is niet eens de irritantste
Hoe kan het zijn.. knap dat ze iemand hebben gevonden die nog irritanter dan Bing is!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar leek het wel op ja haha
Aflevering van vanavond met Bing, en hij is niet eens de irritantste
Het is net of die Aysun alles voorleest..... Zo deden wij het vroeger ook in de musical op school. Die Nuran acteert heul iets beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Hoe kan het zijn.. knap dat ze iemand hebben gevonden die nog irritanter dan Bing is!
Dit dus, hoewel ik blij ben dat Charlie is opgerot krijgen Lorena, die turken en in mindere mate Lucas nu ineens alle aandacht. Jammer dat schrijvers steeds lievelingetjes uitkiezen waar ik niks mee heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de schrijvers momenteel hun hand aan het overspelen zijn... die twee Turkse meiden wekken alleen maar irritatie, de overige verhaallijnen zijn ook kut. Als ze zo doorgaan verliezen ze binnen no time weer heel veel kijkers
Hopelijk geven ze die kopstoot gelijkertijd en blijven ze beide in een fiske hersenschudding --> exitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Toch hoop ik stiekem dat Bing haar een kopstoot uit zal delen, als ze vanavond lijnrecht tegenover elkaar staan.
In dat geval is Bing wel okee, ook als Aysen een kopstoot aan Bing zal geven![]()
Het is nog net niet dat ze de kaartjes in d'r hand houdtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het is net of die Aysun alles voorleest..... Zo deden wij het vroeger ook in de musical op school.
nou ik vind Nuran nog erger dan Aysen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Moofasah het volgende:
Hopelijk zijn de schrijvers op de hoogte van dit forum en lezen ze hier het een en ander, doen ze iets met de feedback en kicken ze de zusjes Baydar eruit. Die twee halen de serie echt naar onder, met name die Aysen. Als het alleen die Nuran was oke, maar die Aysen moet echt heeel snel weg!
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik vind Nuran nog erger dan Aysen!
Van mij part gaan ze er alletwee uit!
quote:
Bing verdient geen "eigen" kind!! Het valt me nog mee dat hij zich Lana niet toe-eigent!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]Die passen dus echt perfect bij elkaar! Hoop dat hijeen kind bij haar verwekt.. Vindt Bing vervelend, maar wel zielig voor hem dat een kans om een kind te krijgen iedere keer zijn neus voorbij gaat. Dat is denk ik de hoofdreden dat hij nu een kwal is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bing verdient geen "eigen" kind!! Het valt me nog mee dat hij zich Lana niet toe-eigent!
Ik vind het ook erg raar dat andere in de serie geen verhaallijn krijgen zal wel weer komen denk ik maar hoe lang staan Sjors en Bing al in de belangstelling met dat baby gezeik, Geef bijvoorbeeld Noud weer eens keer een leuke verhaallijn, die verhaallijn van Lorena die nu loopt vind ik ook niet zo boeiend met haar verhuizing.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit dus, hoewel ik blij ben dat Charlie is opgerot krijgen Lorena, die turken en in mindere mate Lucas nu ineens alle aandacht. Jammer dat schrijvers steeds lievelingetjes uitkiezen waar ik niks mee heb.
Als ze maar niet Jef vermoordt!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef pleeborstel het volgende:
Noud heeft net een verhaallijn overleefd.
Beter pleegt Laura weer een moord ofzo.
Nou die verhaallijn van Noud was ook niet echt lang heeft 2 weken geduurd en dat was ook niet echt voor hem meer om het spannend te houden wie er uiteindelijk ging overlijden.. En Laura mogen ze ook wel weer wat laten doen dan bemoeien met andere en rondjes door de rozenboom lopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef pleeborstel het volgende:
Noud heeft net een verhaallijn overleefd.
Beter pleegt Laura weer een moord ofzo.
Dat was tenminste wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ze maar niet Jef vermoordt!
De Tanja-verhaallijn was zo slecht maar toch leukdie kiwi
Daarom Aysenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zal wel wennen zijn voor Bing dat hij een vrouw tegenkomt waar hij niet overheen kan walsen.
Dat is nog eens een goed idee!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter begint Ludo een nieuwbouwproject, allemaal mooie nieuwe huizen, die 'Noud bouwt' bouwen mag.
Alleemaal louche zaakjes met van die projectontwikkelaars, bouwfraude, Ludo die opgelicht wordt, daar kun je weken mee vullen. en als de eerste huizen klaar zijn nieuwe bewoners erin die op die wijze de soap inrollen.. Van die mysterieuze mensen, van die 'handelaartjes' ....
Inderdaad, goed idee...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter begint Ludo een nieuwbouwproject, allemaal mooie nieuwe huizen, die 'Noud bouwt' bouwen mag.
Alleemaal louche zaakjes met van die projectontwikkelaars, bouwfraude, Ludo die opgelicht wordt, daar kun je weken mee vullen. en als de eerste huizen klaar zijn nieuwe bewoners erin die op die wijze de soap inrollen.. Van die mysterieuze mensen, van die 'handelaartjes' ....
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Bing en Aysen trouwen en dan naar Curaçao verhuizen.
Zal gezellig worden daar.
Ben het zowaar met je eens, wat een oord van onaangename en zeikende mensen zal het worden. Op Nick na natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Bing en Aysen trouwen en dan naar Curaçao verhuizen.
Zal gezellig worden daar.
Hij is al met Lorena geweest rememberquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zal wel wennen zijn voor Bing dat hij een vrouw tegenkomt waar hij niet overheen kan walsen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef GSMboy het volgende:
Ik hoop stiekem dat Aysen en Ludo een keer lijn recht tegenover elkaar zullen staan, en dat Ludo een heel gemeen spelletje zal flikken wat haar nog lang zal heugen.
Ja precies!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus omdat de familie van Nuran idioot reageerde is het Danny zijn schuld?
Die familie zit fout niet Danny.
Wellicht helpt het dat ze wat meer volzinnen heeft gekregen. Ik vind d'r nog steeds niet super.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat Nuran meisje acteert al wat beter.
whut?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ze spelen de houdt rekening met het geloof kaart richting danny maar zo als hij zelf al zei zelf liep ze te zuipen te neuken en te roken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Sjors gaat zich bekeren tot de Islam, wedden?
ja whehehehehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aysen past wel bij Bing, zij kijkt ook vaak alsof ze moet poepen.
Hij heeft je vast gehoordquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb zin om Lucas even falikant kan op z'n bek te timmeren (en nee niet omdat ie homo is)
Behoorlijk. Precies een vrouwelijke Bing.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:25 schreef alors het volgende:
Zo die Aysen heeft wel een zure kut zeg
Binnen is het minder koud toch? Ja toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef roos85 het volgende:
Waarom heeft Sjors de ene keer die sjaal om d'r kop en dan weer om haar hals
dit wordt neuken, let maar opquote:
Ik stem voor, die twee verdienen elkaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef Stommie het volgende:
Die Aysen heeft eens een dikke negerlul nodig.
Ja dat dacht ik dus ook, vind het wel een leuke sjaal!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Binnen is het minder koud toch? Ja toch?![]()
Bing bedreigt zo maar zijn huisgenotequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Hij kan dat niet want het huis is niet van hem. Maarja is het huis wel van Sjors? Wie is de eigenaar van Toko?
Bing & Aysen
'jij moet echt heel snel je mond houden'
'en anders?'
Ik dacht nu komt het dan..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Hij kan dat niet want het huis is niet van hem. Maarja is het huis wel van Sjors? Wie is de eigenaar van Toko?
Bing & Aysen
'jij moet echt heel snel je mond houden'
'en anders?'
Ah nee, stel je voor dat die twee samen een kind krijgen. Wat een draak zou dat dan worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stem voor, die twee verdienen elkaar.
Dat moment was misschien nog wel triester dan die hele baby verhaallijn. Hoezo groep 5?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef Klipnap het volgende:
Ja, laten we het eens hebben over hoe irritant Danny isDe twee irritantste personages zijn nogal hypocriet
Bing![]()
Wat vind jij het ergste aan hem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat moment was misschien nog wel triester dan die hele baby verhaallijn. Hoezo groep 5?''Danny, wij vinden jou stom.''
![]()
De verhaallijnen zijn gewoon veels te kort. het lijkt er wel op dat ze na een paar wken weer eindigen. Die verhaallijn tussen Ludo en Martine, die heeft echt weken geduurd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
De verhaallijnen hollen gewoon keihard achteruit... ze zouden eens wat schrijvers van de laatste periode van ONM moeten aantrekken, die soap zat op het eind beter in elkaar dan GTST nu
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt het dan..
'dan stop ik mijn piemel erin'
maarja GTST schrijvers he...
Dat zie je wel vaker na een lijn waar ze -ondanks zichzelf- wat tijd in hebben gestoken. Vorig jaar waren dat de maanden na de moord op Rutger, nu vinden de schrijvers dat ze na de baby-lijn en viruslijn hun rust hebben verdiend, dus gaan ze maar een beetje lopen sufkutten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:23 schreef GSMboy het volgende:
Hebben die schrijfers-gasten een writersblock ofzo?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:39 schreef loezzzje het volgende:
Aysen tegen Bing
My god, eindelijk iemand die hem de waarheid zegt
Hij stond echt met zijn mond vol tandenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kutbing. Ik hoop dat Aysen hem de tering in ramt.
voor mijn part ramt aysen die eruitquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij stond echt met zijn mond vol tanden![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind ze overigens allebei irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwe TT; Bing und Aysen müssen scheißen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwe TT; Bing und Aysen müssen scheißen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |