Nu hopen dat dit ook gebeurt met Aysen en Nuran.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
Best raar hoe erg Lorena is veranderd binnen die 4 jaar
Nou, zo rond seizoen 18/19 zag ik Lorena liever vertrekken uit de serie. Maar inmiddels heeft het personage haar draai gevonden in de serie. Nu maar hopen dat de schrijvers dat weten vast te houden...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena was nooit slecht alleen maar onderschat.
Al vind ik de transformatie van sneaky slime evil vrouw naar onhandige dom blondje soms wel jammer. Maar ach zo is ze makkelijker te schrijven natuurlijk.
Wie is fake spoilers?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Frey het volgende:
@ fake spoilers:
Maxime is op zoek naar Nick.
Wat nu nog open blijft staan is wie Laura nou dat pakketje heeft gestuurd en waarom.
Die leest hier mee onder een vals account.quote:
Ow, Hoe weet je dat dan? Het wordt steeds gekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Die leest hier mee onder een vals account.
Sorryquote:Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef leilab het volgende:
Dankjewel Frey , toen ik jouw spoilers las dacht ik even het het zou toch niet waar zijn. Wat geweldig Robert komt terug! Lees ik veder staat er opeens dat ze fake zijn.
Lorenaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
Zolang ze van Lorena maar niet de 'nieuwe' Charlie maken :p!
De HORROR!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef MissN het volgende:
De shortieee
Dan is het niet gerestyled maar gewoon bij het oude gebleven denk ik he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, het lijkt net of ze Charlie een beetje probeert na te doen, erg jammer want zo is ze helemaal niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
Ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef heaven7 het volgende:
Wat zijn die fake dingen een bullshit dan? Beetje jammer dat daar pagina's lang over geluld moet worden
Inderdaad, kennelijk hebben de makers nu het idee dat iedereen smachtend op Lorena zit te wachten, dit geldt in ieder geval niet voor mij. Ze mag dan een mooi lichaam hebben, ik zie toch 100x liever zo een Sanders-strijdquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef MissN het volgende:
Ik heb ook het idee dat Lorena n beetje als de nieuwe charlie wordt neergezet! Zij en Jack zijn veel meer in beeld met dat zoetsappige gedoe en even later weer hysterisch gekrijs van Lorena
Lorena is niet de eerste in GTST die is veranderd.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
Best raar hoe erg Lorena is veranderd binnen die 4 jaar
Ik heb sinds zeg weg is nog steeds niet het gevoel gehad dat er iemand ontbreektquote:Op maandag 13 februari 2012 17:08 schreef Klipnap het volgende:
Brr en dan zijn we net blij dat Charlie eruit is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |