quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
De FAKE-spoilers voor de eerste twee weken van seizoen 23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel leuker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen ja. Met al die nep spoilers is het een beetje verwarrend geworden
Eduard Bouwhuis? Is dat de gemene tweelingbroer van Edje?
Heb ze zelf maar even opgezocht:
Spoilers 13 t/m 23 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt spannend dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dankjewelquote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef LetsGame het volgende:
GOEDE SPOILERS ALLEMAAL!
Vooral PeterKelder!
Kan ook niet anders, want Rik Witteveen zit momenteel op de Toneelschool en is zodoende niet beschikbaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar dan wel Sil door een andere acteur gespeeld, want die Rik Witteveen was 10x niks.
Maxime is een tijdje naar het buitenlandquote:En Maxime mag niet weg.
Zeker op wereldreisquote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, want Rik Witteveen zit momenteel op de Toneelschool en is zodoende niet beschikbaar.
[..]
Maxime is een tijdje naar het buitenland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxime heeft drugs gesmokkeld om haar dure tasjes te kunnen betalen!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeker op wereldreisDat kan ze nu wel betalen!
Zeker nadat ze 40 keer de loterij heeft gewonnenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeker op wereldreisDat kan ze nu wel betalen!
Noud is, op aanraden van zijn therapeut, een reis aan het maken om tot zichzelf te komen. Nina maakt intussen naam in Italië als ontwerpster van tassen. Maxime is, zoals eerder gezegd, ook een reis aan het maken. Lucas is terug naar Stefano in New York, omdat hij het te moeilijk had in Meerdijk zonder Edwin.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Noud en Nina worden gewoon al wéken niet genoemd in de fake spoilers![]()
Net als Lorena trouwens..
Vertel!
Goed bedacht van Maximequote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Frey het volgende:
@ fake spoilers:
Maxime is op zoek naar Nick.
Wat nu nog open blijft staan is wie Laura nou dat pakketje heeft gestuurd en waarom.
Ligt er natuurlijk aan hoe je verhaallijnen in je hoofd hebt. Bij zulke spoilers krijg iedereen vaak weer een ander idee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goed bedacht van MaximeZe doet net alsof ze gewoon even op reis is, maar in werkelijkheid probeert ze zich op Nick te wreken.
Ik heb wel een ideetje wie dat pakketje gestuurd heeft. En naar aanleiding daarvan keert er een oude bekende terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dan heb je (tijdelijk) heel wat mensen uit de soap gejaagd. En is er tijd en ruimte voor nieuw bloed, nieuwe verhaallijnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Noud is, op aanraden van zijn therapeut, een reis aan het maken om tot zichzelf te komen. Nina maakt intussen naam in Italië als ontwerpster van tassen. Maxime is, zoals eerder gezegd, ook een reis aan het maken. Lucas is terug naar Stefano in New York, omdat hij het te moeilijk had in Meerdijk zonder Edwin.
Lorena heeft in de fake spoilers op dit moment een achtergrondrol, maar zal snel weer een eigen verhaallijn krijgen
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe je verhaallijnen in je hoofd hebt. Bij zulke spoilers krijg iedereen vaak weer een ander idee.
Bij de verhaallijn met Laura is het bij mij zo:Zit Arnie daar opeens in de celSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe je verhaallijnen in je hoofd hebt. Bij zulke spoilers krijg iedereen vaak weer een ander idee.
Bij de verhaallijn met Laura is het bij mij zo:Leuk bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik het iets anders in mijn hoofd, ja
![]()
Inderdaad; nieuw bloed in de serie is Eduard en Sil is natuurlijk ook weer terug. Daarmee heb ik het "verlies" van Nina en Lucas opgevult.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heb je (tijdelijk) heel wat mensen uit de soap gejaagd. En is er tijd en ruimte voor nieuw bloed, nieuwe verhaallijnen.
Nu hopen dat dit ook gebeurt met Aysen en Nuran.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
Best raar hoe erg Lorena is veranderd binnen die 4 jaar
Nou, zo rond seizoen 18/19 zag ik Lorena liever vertrekken uit de serie. Maar inmiddels heeft het personage haar draai gevonden in de serie. Nu maar hopen dat de schrijvers dat weten vast te houden...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena was nooit slecht alleen maar onderschat.
Al vind ik de transformatie van sneaky slime evil vrouw naar onhandige dom blondje soms wel jammer. Maar ach zo is ze makkelijker te schrijven natuurlijk.
Wie is fake spoilers?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Frey het volgende:
@ fake spoilers:
Maxime is op zoek naar Nick.
Wat nu nog open blijft staan is wie Laura nou dat pakketje heeft gestuurd en waarom.
Die leest hier mee onder een vals account.quote:
Ow, Hoe weet je dat dan? Het wordt steeds gekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Die leest hier mee onder een vals account.
Sorryquote:Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef leilab het volgende:
Dankjewel Frey , toen ik jouw spoilers las dacht ik even het het zou toch niet waar zijn. Wat geweldig Robert komt terug! Lees ik veder staat er opeens dat ze fake zijn.
Lorenaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
Zolang ze van Lorena maar niet de 'nieuwe' Charlie maken :p!
De HORROR!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef MissN het volgende:
De shortieee
Dan is het niet gerestyled maar gewoon bij het oude gebleven denk ik he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, het lijkt net of ze Charlie een beetje probeert na te doen, erg jammer want zo is ze helemaal niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Isamaru het volgende:
Ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef heaven7 het volgende:
Wat zijn die fake dingen een bullshit dan? Beetje jammer dat daar pagina's lang over geluld moet worden
Inderdaad, kennelijk hebben de makers nu het idee dat iedereen smachtend op Lorena zit te wachten, dit geldt in ieder geval niet voor mij. Ze mag dan een mooi lichaam hebben, ik zie toch 100x liever zo een Sanders-strijdquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef MissN het volgende:
Ik heb ook het idee dat Lorena n beetje als de nieuwe charlie wordt neergezet! Zij en Jack zijn veel meer in beeld met dat zoetsappige gedoe en even later weer hysterisch gekrijs van Lorena
Lorena is niet de eerste in GTST die is veranderd.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef LetsGame het volgende:
Best raar hoe erg Lorena is veranderd binnen die 4 jaar
Ik heb sinds zeg weg is nog steeds niet het gevoel gehad dat er iemand ontbreektquote:Op maandag 13 februari 2012 17:08 schreef Klipnap het volgende:
Brr en dan zijn we net blij dat Charlie eruit is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |