SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers voor 18 juni t/m 6 juli:Was het maar echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:29 schreef Syb.ren het volgende:
De enige belangrijke spoiler is:Danny gaat toch binnenkort uit GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Bing mag absoluut met hem mee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wou ik net vragen ja. Met al die nep spoilers is het een beetje verwarrend gewordenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef Klipnap het volgende:
Kan iemand trouwens even de echte spoilers posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt spannend dus....
[ Bericht 35% gewijzigd door loezzzje op 12-02-2012 02:46:37 ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het ook niet bijzonder. Dan lees ik vervolgens weer onze eigen spoilers en dan ga ik daar gewoon in geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt spannend dus....![]()
Maar helaas...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Eduard is de oom van Anton. Een echte badguy, die saboteert, chanteert, intrigeert, indoctrineert... ofwel, alles wat een badguy doet.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Eduard Bouwhuis? Is dat de gemene tweelingbroer van Edje?
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eduard is de oom van Anton. Een echte badguy, die saboteert, chanteert, intrigeert, indoctrineert... ofwel, alles wat een badguy doet.
En natuurlijk onnavolgbaar vertolkt door Hero Muller
Dat was ook niet eens mijn intentie. Het toont gewoon aan dat een handjevol mensen hier al veel meer fantasie heeft dan de huidige schrijvers.quote:
Hier ben ik het wel mee eens, maar het toont wel aan dat het spannender kan, hopelijk lezen de makers mee en doen ze inspiratie op.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Liquidist het volgende:
Zet er dan in elk geval het woord fake bij.
Voor de duidelijkheid; de nep-spoilers met Maxime die 1000000x de loterij wint, dát is onzin. De spoilers van Frey en mij geven aan dat de spanning in de serie vele malen meer omhoog kan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Liquidist het volgende:
Wat een domme onzin, die nep spoilers.
Dat zal ik in ieder geval onthouden in het vervolgquote:Zet er dan in elk geval het woord fake bij.
Dat is jouw mening, en die respecteer ik vanzelfsprekend. Nogmaals: het is nooit mijn bedoeling geweest het grappig te maken, het is mijn visie over hoe de serie eruit zou kunnen zien.quote:Dit leest gewoon irritant. en grappig is het ook niet. Just my 2 cents.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was het zwarte schaap van de familie en ging vroeger een tijdje door het leven als Dhr. Steens.
Ik krijg bijna zin om de spoilers toch echt te lezen en ze in een ander licht te bekijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; de nep-spoilers met Maxime die 1000000x de loterij wint, dát is onzin. De spoilers van Frey en mij geven aan dat de spanning in de serie vele malen meer omhoog kan.
[..]
Dat zal ik in ieder geval onthouden in het vervolg
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik vanzelfsprekend. Nogmaals: het is nooit mijn bedoeling geweest het grappig te maken, het is mijn visie over hoe de serie eruit zou kunnen zien.
Wie stuurt het verhaal over de loods op naar de schrijvers? Misschien wat inspiratie... Ludo die tegen Bing vecht in een loods en daarna een groot feest geeftquote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef Frey het volgende:
Ik droomde vannacht zelfs van onze spoilers.![]()
Pete Jenssens zat achter de zogenaamde babyverwisseling.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef Frey het volgende:
Ik droomde vannacht zelfs van onze spoilers.![]()
Pete Jenssens zat achter de zogenaamde babyverwisseling.
Maar jij doet je zelf ook niet voor als een actrice. Als ik bij een longarts kom ga ik er immers ook vanuit dat ik kan verwachten dat hij/zij verstand heeft van het vak, ook al heb ik dat niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef Franneh het volgende:
Wat verschrikkelijk saai is dat Edith gedoe zeg..
Tot nu toe voegen die 2 zusjes nog niet echt iets toe vind ik. Vooral die Aysen vind ik maar irritant aanwezig. Zo fake ook. (Niet dat ik kan acteren..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |