Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het valt me op dat ik al een tijdje Sanders Inc. niet meer in beeld gezien heb
Dan hoop ik dat Lucas het aansteekt!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?![]()
Oowja. Ik hoop dat Dansatoria binnenkort in de brand gaat met Bing en Lucas erin.
Jawel, aardig wat keer in de tijd van Dex. Maar sindsdien is het geloof ik niet meer in beeld gekomen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?![]()
Oowja. Ik hoop dat Dansatoria binnenkort in de brand gaat met Bing en Lucas erin.
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jawel, aardig wat keer in de tijd van Dex. Maar sindsdien is het geloof ik niet meer in beeld gekomen.
LucasBouwt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.
Hoe heette dat bedrijfje ook al weer?
Wel afbrandenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lucas kan nog niet eens een kaartenhuis bouwen, hem kennende.
Hmm, ik mis Dex ook wel een beetjequote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.
Hoe heette dat bedrijfje ook al weer?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef LetsGame het volgende:
Ik mis dat oorspronkelijke huis van Jef en Sylvia/Barbara best wel
Aysenquote:
Dat was in de aflevering van vanavond te zienquote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
AysenWil nu wel weten wat Danny wel niet uitgehaald heeft..
Duurt nog wel een maandje vrees ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Binnenkort een nieuw decor van huize Sanders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |