Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het valt me op dat ik al een tijdje Sanders Inc. niet meer in beeld gezien heb
Dan hoop ik dat Lucas het aansteekt!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?![]()
Oowja. Ik hoop dat Dansatoria binnenkort in de brand gaat met Bing en Lucas erin.
Jawel, aardig wat keer in de tijd van Dex. Maar sindsdien is het geloof ik niet meer in beeld gekomen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je sinds 2010 kijkt. Heb je die dan uberhaupt wel is gezien?![]()
Oowja. Ik hoop dat Dansatoria binnenkort in de brand gaat met Bing en Lucas erin.
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jawel, aardig wat keer in de tijd van Dex. Maar sindsdien is het geloof ik niet meer in beeld gekomen.
LucasBouwt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.
Hoe heette dat bedrijfje ook al weer?
Wel afbrandenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lucas kan nog niet eens een kaartenhuis bouwen, hem kennende.
Hmm, ik mis Dex ook wel een beetjequote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oowja! Dat was in de tijd dat Lucas ook nog wel is aan het werk was.
Hoe heette dat bedrijfje ook al weer?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef LetsGame het volgende:
Ik mis dat oorspronkelijke huis van Jef en Sylvia/Barbara best wel
Aysenquote:
Dat was in de aflevering van vanavond te zienquote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
AysenWil nu wel weten wat Danny wel niet uitgehaald heeft..
Duurt nog wel een maandje vrees ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Binnenkort een nieuw decor van huize Sanders!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
danny gaat er toch uit?
als we dan toch verhaallijnen aan het herhalen zijn, kan hij dan niet a la stan die turkse dames meenemen?
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
danny gaat er toch uit?
als we dan toch verhaallijnen aan het herhalen zijn, kan hij dan niet a la stan die turkse dames meenemen?
Ik vind hem ook een lekker ding.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En toch is hij wel leuk hoor![]()
Ik heb Mark van Eeuwen wel eens in het echt gezien en dan is hij gewoon nóg lekkerder hoor
Toch hoop ik stiekem dat Bing haar een kopstoot uit zal delen, als ze vanavond lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Moofasah het volgende:
Hopelijk zijn de schrijvers op de hoogte van dit forum en lezen ze hier het een en ander, doen ze iets met de feedback en kicken ze de zusjes Baydar eruit. Die twee halen de serie echt naar onder, met name die Aysen. Als het alleen die Nuran was oke, maar die Aysen moet echt heeel snel weg!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:42 schreef loezzzje het volgende:
Wat heeft Sjors op der kop
Sjors is zo te zien ook moslim geworden
Bing & Aysen![]()
Daar leek het wel op ja hahaquote:
Oh, dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar leek het wel op ja haha
Aflevering van vanavond met Bing, en hij is niet eens de irritantste
Hoe kan het zijn.. knap dat ze iemand hebben gevonden die nog irritanter dan Bing is!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar leek het wel op ja haha
Aflevering van vanavond met Bing, en hij is niet eens de irritantste
Het is net of die Aysun alles voorleest..... Zo deden wij het vroeger ook in de musical op school. Die Nuran acteert heul iets beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Hoe kan het zijn.. knap dat ze iemand hebben gevonden die nog irritanter dan Bing is!
Dit dus, hoewel ik blij ben dat Charlie is opgerot krijgen Lorena, die turken en in mindere mate Lucas nu ineens alle aandacht. Jammer dat schrijvers steeds lievelingetjes uitkiezen waar ik niks mee heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de schrijvers momenteel hun hand aan het overspelen zijn... die twee Turkse meiden wekken alleen maar irritatie, de overige verhaallijnen zijn ook kut. Als ze zo doorgaan verliezen ze binnen no time weer heel veel kijkers
Hopelijk geven ze die kopstoot gelijkertijd en blijven ze beide in een fiske hersenschudding --> exitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Toch hoop ik stiekem dat Bing haar een kopstoot uit zal delen, als ze vanavond lijnrecht tegenover elkaar staan.
In dat geval is Bing wel okee, ook als Aysen een kopstoot aan Bing zal geven![]()
Het is nog net niet dat ze de kaartjes in d'r hand houdtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het is net of die Aysun alles voorleest..... Zo deden wij het vroeger ook in de musical op school.
nou ik vind Nuran nog erger dan Aysen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Moofasah het volgende:
Hopelijk zijn de schrijvers op de hoogte van dit forum en lezen ze hier het een en ander, doen ze iets met de feedback en kicken ze de zusjes Baydar eruit. Die twee halen de serie echt naar onder, met name die Aysen. Als het alleen die Nuran was oke, maar die Aysen moet echt heeel snel weg!
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik vind Nuran nog erger dan Aysen!
Van mij part gaan ze er alletwee uit!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |