Bing verdient geen "eigen" kind!! Het valt me nog mee dat hij zich Lana niet toe-eigent!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]Die passen dus echt perfect bij elkaar! Hoop dat hijeen kind bij haar verwekt.. Vindt Bing vervelend, maar wel zielig voor hem dat een kans om een kind te krijgen iedere keer zijn neus voorbij gaat. Dat is denk ik de hoofdreden dat hij nu een kwal is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bing verdient geen "eigen" kind!! Het valt me nog mee dat hij zich Lana niet toe-eigent!
Ik vind het ook erg raar dat andere in de serie geen verhaallijn krijgen zal wel weer komen denk ik maar hoe lang staan Sjors en Bing al in de belangstelling met dat baby gezeik, Geef bijvoorbeeld Noud weer eens keer een leuke verhaallijn, die verhaallijn van Lorena die nu loopt vind ik ook niet zo boeiend met haar verhuizing.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit dus, hoewel ik blij ben dat Charlie is opgerot krijgen Lorena, die turken en in mindere mate Lucas nu ineens alle aandacht. Jammer dat schrijvers steeds lievelingetjes uitkiezen waar ik niks mee heb.
Als ze maar niet Jef vermoordt!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef pleeborstel het volgende:
Noud heeft net een verhaallijn overleefd.
Beter pleegt Laura weer een moord ofzo.
Nou die verhaallijn van Noud was ook niet echt lang heeft 2 weken geduurd en dat was ook niet echt voor hem meer om het spannend te houden wie er uiteindelijk ging overlijden.. En Laura mogen ze ook wel weer wat laten doen dan bemoeien met andere en rondjes door de rozenboom lopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef pleeborstel het volgende:
Noud heeft net een verhaallijn overleefd.
Beter pleegt Laura weer een moord ofzo.
Dat was tenminste wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ze maar niet Jef vermoordt!
De Tanja-verhaallijn was zo slecht maar toch leukdie kiwi
Daarom Aysenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zal wel wennen zijn voor Bing dat hij een vrouw tegenkomt waar hij niet overheen kan walsen.
Dat is nog eens een goed idee!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter begint Ludo een nieuwbouwproject, allemaal mooie nieuwe huizen, die 'Noud bouwt' bouwen mag.
Alleemaal louche zaakjes met van die projectontwikkelaars, bouwfraude, Ludo die opgelicht wordt, daar kun je weken mee vullen. en als de eerste huizen klaar zijn nieuwe bewoners erin die op die wijze de soap inrollen.. Van die mysterieuze mensen, van die 'handelaartjes' ....
Inderdaad, goed idee...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter begint Ludo een nieuwbouwproject, allemaal mooie nieuwe huizen, die 'Noud bouwt' bouwen mag.
Alleemaal louche zaakjes met van die projectontwikkelaars, bouwfraude, Ludo die opgelicht wordt, daar kun je weken mee vullen. en als de eerste huizen klaar zijn nieuwe bewoners erin die op die wijze de soap inrollen.. Van die mysterieuze mensen, van die 'handelaartjes' ....
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Bing en Aysen trouwen en dan naar Curaçao verhuizen.
Zal gezellig worden daar.
Ben het zowaar met je eens, wat een oord van onaangename en zeikende mensen zal het worden. Op Nick na natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Bing en Aysen trouwen en dan naar Curaçao verhuizen.
Zal gezellig worden daar.
Hij is al met Lorena geweest rememberquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zal wel wennen zijn voor Bing dat hij een vrouw tegenkomt waar hij niet overheen kan walsen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef GSMboy het volgende:
Ik hoop stiekem dat Aysen en Ludo een keer lijn recht tegenover elkaar zullen staan, en dat Ludo een heel gemeen spelletje zal flikken wat haar nog lang zal heugen.
Ja precies!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus omdat de familie van Nuran idioot reageerde is het Danny zijn schuld?
Die familie zit fout niet Danny.
Wellicht helpt het dat ze wat meer volzinnen heeft gekregen. Ik vind d'r nog steeds niet super.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat Nuran meisje acteert al wat beter.
whut?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ze spelen de houdt rekening met het geloof kaart richting danny maar zo als hij zelf al zei zelf liep ze te zuipen te neuken en te roken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Sjors gaat zich bekeren tot de Islam, wedden?
ja whehehehehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aysen past wel bij Bing, zij kijkt ook vaak alsof ze moet poepen.
Hij heeft je vast gehoordquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb zin om Lucas even falikant kan op z'n bek te timmeren (en nee niet omdat ie homo is)
Behoorlijk. Precies een vrouwelijke Bing.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:25 schreef alors het volgende:
Zo die Aysen heeft wel een zure kut zeg
Binnen is het minder koud toch? Ja toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef roos85 het volgende:
Waarom heeft Sjors de ene keer die sjaal om d'r kop en dan weer om haar hals
dit wordt neuken, let maar opquote:
Ik stem voor, die twee verdienen elkaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef Stommie het volgende:
Die Aysen heeft eens een dikke negerlul nodig.
Ja dat dacht ik dus ook, vind het wel een leuke sjaal!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Binnen is het minder koud toch? Ja toch?![]()
Bing bedreigt zo maar zijn huisgenotequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Hij kan dat niet want het huis is niet van hem. Maarja is het huis wel van Sjors? Wie is de eigenaar van Toko?
Bing & Aysen
'jij moet echt heel snel je mond houden'
'en anders?'
Ik dacht nu komt het dan..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Hij kan dat niet want het huis is niet van hem. Maarja is het huis wel van Sjors? Wie is de eigenaar van Toko?
Bing & Aysen
'jij moet echt heel snel je mond houden'
'en anders?'
Ah nee, stel je voor dat die twee samen een kind krijgen. Wat een draak zou dat dan worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stem voor, die twee verdienen elkaar.
Dat moment was misschien nog wel triester dan die hele baby verhaallijn. Hoezo groep 5?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef Klipnap het volgende:
Ja, laten we het eens hebben over hoe irritant Danny isDe twee irritantste personages zijn nogal hypocriet
Bing![]()
Wat vind jij het ergste aan hem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat moment was misschien nog wel triester dan die hele baby verhaallijn. Hoezo groep 5?''Danny, wij vinden jou stom.''
![]()
De verhaallijnen zijn gewoon veels te kort. het lijkt er wel op dat ze na een paar wken weer eindigen. Die verhaallijn tussen Ludo en Martine, die heeft echt weken geduurd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
De verhaallijnen hollen gewoon keihard achteruit... ze zouden eens wat schrijvers van de laatste periode van ONM moeten aantrekken, die soap zat op het eind beter in elkaar dan GTST nu
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt het dan..
'dan stop ik mijn piemel erin'
maarja GTST schrijvers he...
Dat zie je wel vaker na een lijn waar ze -ondanks zichzelf- wat tijd in hebben gestoken. Vorig jaar waren dat de maanden na de moord op Rutger, nu vinden de schrijvers dat ze na de baby-lijn en viruslijn hun rust hebben verdiend, dus gaan ze maar een beetje lopen sufkutten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:23 schreef GSMboy het volgende:
Hebben die schrijfers-gasten een writersblock ofzo?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:39 schreef loezzzje het volgende:
Aysen tegen Bing
My god, eindelijk iemand die hem de waarheid zegt
Hij stond echt met zijn mond vol tandenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kutbing. Ik hoop dat Aysen hem de tering in ramt.
voor mijn part ramt aysen die eruitquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij stond echt met zijn mond vol tanden![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind ze overigens allebei irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwe TT; Bing und Aysen müssen scheißen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwe TT; Bing und Aysen müssen scheißen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |