Ik werd dus gedwongen!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het niet geweldig, zo middenin de nacht?Ga je nog even tvp'en in die andere?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zo everybody happy!!!
geen tere zieltjes meer gekrengd?
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:24 schreef qonmann het volgende:
hoewel is alleen voor speigelrelfex geloof ik
Jij wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:05 schreef wyccie het volgende:
Ik mag hier vast ook wel tvp'en hè, Wa?
Trusten.
Jeequote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle Beatles-fans zijn welkom
ah! das mooi!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle Beatles-fans zijn welkom
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je impliceerd dat als we in het verleden direct hard tegen kleine criminaliteit onder immigranten hadden opgetreden het nu niet zou uit de klauwen was geescaleerd?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:22 schreef thloreg het volgende:
(...)
Ware het niet dat toegesnelde Marokkanen de Surinaams/Antilliaanse bestuurder gelijk van opzettelijkheid betichte en zelfs al over een hetze van de Nederlandse samenleving jegens Marokkanen sprak. Gelukkig was de Politie snel ter plaatse te samen met de ambulance om een en ander op te lossen.
(...)
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:22 schreef thloreg het volgende:
Heb je net een kwestie van Germaine C. gehad blijkt dat zojuist bij een AH een jochie van Marokkaanse afkomst achterna is gezeten door AH personeel en zonder te kijken is aangereden door een passerende auto.
[ link | afbeelding ]
Ware het niet dat toegesnelde Marokkanen de Surinaams/Antilliaanse bestuurder gelijk van opzettelijkheid betichte en zelfs al over een hetze van de Nederlandse samenleving jegens Marokkanen sprak. Gelukkig was de Politie snel ter plaatse te samen met de ambulance om een en ander op te lossen.
Klacht? Dieven die door hun eigen onoplettendheid een ongeluk krijgen en vervolgens de schuld van hun bij de samenleving cq anderen leggen. Ik zeg: Allah straft meteen
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pijnlijk zoiets, aangezien de betreffende persoon er vaak niet zoveel begrip voor op kan als je zoiets ter sprake brengt.
Succes iig.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
AUB KNVB doe eens beroep op het leger of de marechauchee.
En voor de politie, hopelijk krijgen die hufters helemaal geen loonsverhoging meerverwende krengen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, zeker met een half lokaal aan lui die constant omstebeurt hun neus leeg lopen te slurpen, bam, weg concentratie. Echt man, tentamen in november/december/januari, wat een ramp.
hij was leuk, tot een of andere kutmod (quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:03 schreef Rewimo het volgende:
Arg! Verkeerd vlees gekocht voor Hashee, gaat dit ook?
Hatsjee
haar suggestie ter verbetering was:quote:Witschge vraagt of de jongen wil meedoen, maar die moet naar gitaarles.
quote:Witschge vraagt of de jongen wilt meedoen, maar die moet naar gitaarles.
Echt om te janken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:47 schreef Etcetera het volgende:![]()
niet van FOK! maar van een projectgenootje: ze hebben verzonnen om feedback op elkaar te geven, dus ik krijg m'n teksten nu terug. Ik had de volgende zin bij een analyse staan:
[..]
haar suggestie ter verbetering was:
[..]![]()
![]()
Wedden dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Moraalridder,
Heb jij enig idee hoe de Nederlandse wed eruit ziet? Elke mongool die iets voor wil stellen in het rechtsysteem verzint een wed.
In Nelderland heb je OVERAL een wed voor.. Ik weet zeker dat jij hem dagelijks overtreed.
Jou vorige post vind ik trouwens behoorlijk egoistisch overkomen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
hij was leuk, tot een of andere kutmod () de TT ging aanpassen
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef Gabry het volgende:
TON en de PVV zullen waarschijnlijk een ligt nationalitische stempel op het beleid willen zetten.
Je kunt inderdaad maar beter even van je voetstuk stappen als je van je stuk bent. Je zou door de onzekerheid toch ten val komen, zeg...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:25 schreef timbob het volgende:
ben vaak nogal gevoelig voor heftige emoties van een ander... dus dan ben ik meestal ff van m'n voetstuk enzo
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me in diezin ook verheven boven rokers, daarbij komend zijn bijna alle topmensen in de economische wereld pas gaan roken nadat ze het een beetje stresschy vonden.
Extra leuk als in de context de TS luiheid wordt verweten. Een beetje fut kan hij wel gebruiken inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:48 schreef RealMadMan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk misschien is de fut wat voor je
En klaagt ten slotte:quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:16 schreef raulbouli het volgende:
Ik maak mooi project topic en ben helemaal trots en ineens zomaar uit het niets komt er een nieuwe user zijn beklach doen:
En nog een edit:quote:Klacht: Mensen die niet kunnen spellen en zichzelf constant tegenspreken zonder dat ze het doorhebben.
quote:Edit: TT is met sarcasme geschreven...
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:13 schreef faun het volgende:
Ik had een tijd geleden een programma en ik kan het niet meer vinden en weet niet meer hoe het heet.
Ik installeerde de software en stelde een paswoord in en als de usb stick uit de pc is dan kan hij niet meer in windows komen en pas als ik de stick erin doe dan kan ik een paswoord invoeren, weet iemand hoe het heet?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 @ 01:31 schreef Shakkara het volgende:
Kijhard wegscheuren dus![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef DIPPAS het volgende:
haha wat voorn paal is het dan wel niet.
Hier zie je die kinderen shudden (en hard meestal met zijn 2e) en die paal gaat zo loos dat zelf de kap naar beneden komt .
ff goed schudden met dat ding dat je hem flink hoort ramelen .
ik zit net de denken ik heb het idiale voor jou.
heb je geen kennensen of buren die zon driehoek of vierkant sleutel hebben .
kapje ff open maken van die lantaarnpaal , zie j e3 zekeringen zitten ( hier wel teminste ) boven elkaar .
eentje los schroeven en klaar.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
de aardappels zijn al gescheelt, de kipfilet in de marinade en een zakje stoomgroente
dat moet tich haast wel goed komen!
Een consequente rijger.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:15 schreef PKfotografie het volgende:
en als je aan de stabilitijd van je statief tweifeld
Hee, die wilde ik posten, vooralquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Na een klacht over een lantaarnpaal die te fel de huiskamer in schijnt:
[..]
vond ik wel grappig...quote:kennensen
Ik ging voor tweifeld naar dit topic toe! Ik tweifelte nog of ik het hier zou moeten posten, maar het stond er al!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
Een consequente rijger.
En nog wat erge d/t fouten.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar het wil toch niet zeggen dat ie graag dood wildeHij wilde niet als een kastplantje e.d.leven.
Vandaar de euthanasieNee, afscheid maar dan (voorgoed)van je kind is nooit leuk. Hij is idd veels ze jong gestorven en of ie op reis is geloof ik ook niet hoor!!!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:30 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier zo op DAG zit te zeiken, alsof half FOK! dagelijks alle artiekelen in NRC Handelsblad leest
Natuurlijk is het geen hoogstaande journalisitek maar was FOK! dat dan wel?
Ik vereis dat de men stopt met mij angst in te boezelen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:38 schreef koffiegast het volgende:
[..]
volgensmij heeft Wilders niet gedaan dat haat en angst zaaien inhoudt. Sterker nog dat zijn niet zijn bedoelingen: "het blijft binnen de perken van de wet". Degene die mensen angst inboezelen zijn de mensen die JUIST zijn film willen verbieden, de vrijheid van meningsuiting willen negeren en volhard roepen dat ze geen terroristische acties krijgen van een paar van de pot gerukte hakbars die andermans culturen niet begrijpen. Kom nou, ik denk dat alleen al die kleine groeperingen die dood aan nederland/dood aan denemarken staan te roepen meer haat en angst hebben gezaaid dan Wilders. Mensen die zo interpreteren dat Wilders dit afkondigd zijn niet 100% en raad ik aan om eens in te lezen wat vrijheid van meningsuiting, subjectief, objectief, mening en dergelijke onderwerpen betekenen.
En dan die mensen die maar roepen en schreeuwen van discriminatie & wilders aanklagen, tegenwoordig kan men op alles en nog wat gediscrimineerd worden, ik vereis dat het Groot Nederlands Woordenboek/Dikke van Dale eens haarfijn erin gaat zetten wat het moet zijn of iets in de trant van wat de wet inhoudt. Mensen gooien met de term alsof het niets is, terwijl het vanuit historisch perspectief een zeer pijnlijke term is waar niet mee hoort rond te worden gesmeten. Het klopt dat vrijheid van meningsuiting verantwoordelijkheid meedraagt, je bent verantwoordelijk voor wat je zegt, maar dat wilt niet betekenen dat elke gek die zich beledigd voelt in deze maatschappij iemand moet gaan aanklagen. Dat houdt ook verantwoordelijkheid in: iemand aanklagen. Als je dus geen woordspelingen of persoonlijke meningen aankan, verdwijn dan gauw naar een of andere dictatorschap waar je je paradijs is.![]()
Onze cultuur hier is zeer individualistisch, wat wilt zeggen je moet zelf maar zorgen dat je goed overkomt bij iedereen. Ja de regering kan heel veel geven, maar kan niet iedereen zijn handje 24/7 vasthouden. Respect dan dus ook voor elke persoon die in een andere cultuur is opgegroeid en dit kan handhaven.
Leuk idee, een orgi.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wij hebben zelfs een orgidee die na wel 6 jaar eindelijk bloemetjes geeft.
Eerlijk gejat uit de hortus haren als een heel klein stekje!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Hopen dat ze zich nog niet hadden voortgepland
Soms herken je nepgoud aan het etiket.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:34 schreef Wynter het volgende:
Je checkt je goudt toch eerst of het wel echt is?
O ja!! Ik geloof dat ik er in dat topic iets over gezegd hebquote:Op maandag 10 maart 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
In de OP van dit topic: Ik wordt aangevallen en mijn topic krijgt slot. zegt TS:
[..]
En klaagt ten slotte:
[..]
En nog een edit:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Jaheur het volgende:
Ik heb her en der gelezen dat als iemand ingeschreven staat op een adres en die persoon heeft schulden dat ze de spullen van de andere bewoners mee mogen nemen mits ze kunnen aantonen dat deze spullen van hun zijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef ThinAir het volgende:
Ze loopte toevallig langs, met die keffertje.
Hopelijk wordt die niet te heet gegeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Knevelt het volgende:
Heb je al eens van demarketing gehoord? Wehkamp staat erom bekend dat ze niet-interessante klanten in hun soep gaar laten koken
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef dingdang het volgende:
Ja met een gewone inbus kan je niet genoeg kracht zetten... doordat je de kracht naar de zijkant uitoevend floept de sleutel er snel uit (komt ook ivm beetje roest)
Ik heb inmisseks een setje bits gehaald (ik wist de maakt niet). Echter bleek er ook nog verschil in nederlandse en amerikaanse maten te zitten. 4mm is te groot, en 3mm is net iets te klein. Na enig zoekwerk blijk ik een 1/8" maat nodig te hebben. Probeer daar maar eens een bitje van te vinden :S
Wat bedoelt hij daar in vredesnaam mee?quote:
Inmiddels.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daar in vredesnaam mee?
En 'uitoevend' is ook wel een mooie.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:15 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
hmm op zich wel te doen, maar dan heb ik het probleem dat ik nogal groot ben.
Zit het een beetje comfortabel en heb je wat meer info over de autotje?
Owja hoe zit het met een oldtimer verzekering en belasting.
Geweldig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:57 schreef Wombcat het volgende:
Inmiddels.
Maar om van daar naar inmisseks te komen moet je wel je best doen.
Vieren, vijven, zessen, wat maakt het allemaal uit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef Lucian het volgende:
Waren meteen de andwoorden alsof ik naar zijn pincode van zijn bankpas vroeg. Na veel vieren en vijfen gaf hij aan in de provincie Zuid-Holland te wonen.
Nu zit ik op te zoeken waar dat gezegde vandaan komt en nu blijkt dat vieren en vijven toch ook bestaat, maar dan in een andere betekenis.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vieren, vijven, zessen, wat maakt het allemaal uit.
RIPquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
open dan een 'in memorian topic' in MLN, Paul
Duits is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
In de nieuwe arriva treinen roept de machinist/conducteur normaal niets om maar dat doet een sprekende computer met vrouwenstem.
Laatst waren we station Kropswolde al voorbij en riep dat ding nu: Dames en heren het volgende station is Kropswolde, Meine damen und herren die negste haltestelle ist Kropswolde. 10 minuten later bij station Scheemde hetzelfde verhaal.
Roept de machinst ineens: Sorry mensen Annie is een beetje in de war, zal wel in de overgang zijn.
Inderdaad, overkomt mij ook wel. Dan schuift mijn toetsenbord stiekem een toetsbreedte opzij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inmiddels.
Maar om van daar naar inmisseks te komen moet je wel je best doen.
Edit: oh nee, als je blind typt zit je gewoon iets te ver naar links met je vingers.
Vertel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nu zit ik op te zoeken waar dat gezegde vandaan komt en nu blijkt dat vieren en vijven toch ook bestaat, maar dan in een andere betekenis.
Kannen hebben tegenwoordig een eigen beleving.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
Vanuit m'n zusje's kan snap ik het nog enigzins, in vergelijking met de kan van die kerel. Ik wil er eigenlijk dan ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik met hem in gesprek zou gaan, en zou me moeilijk in kunnen houden om hem niet voor van alles en nog wat uit te maken. Ik denk dat m'n vader ongeveer hetzelfde heeft.
Warrige waren.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef kastanova het volgende:
Naja, flauwe humor en de Turkse cultuur gaat kennelijk niet echt lekker samen want ik kreeg slechts een meewarrige blik.
Dit gezegde heeft een aparte ontstaansgeschiedenis. Vijven en zessen is de versterking van vieren en vijven. Die laatste zijn weer afgeleid van de bastaardvloeken ‘gans vier’ en ‘gans vijven’. ‘Gans vier’ is een verbastering van ‘Gods vuur’, oftewel de bliksem. ‘Gans vijven’ had te maken met de vijf wonden van Christus aan het kruis. Uit deze twee uitdrukkingen ontstond het gezegde ‘veel vieren en vijven hebben’: moeilijk doen en daarbij veel vloeken. De betekenis is later verschoven naar ‘veel uitvluchten verzinnen’. De versterkte uitdrukking ‘veel vijven en zessen’ wordt nog veel gebruikt, terwijl de oorspronkelijke uitdrukking eigenlijk helemaal uit het taalbeeld verdwenen is.quote:
Gevalletje klok en klepel.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat niet om negatief zijn structureel is er geen knoop aan vast te knopen bij dit team. Zo wisselvallig als het weer. En geen waarneembare verbetering kwa voetbal.
Wel lastig, zo achter je rug die toetsen intikkenquote:Op maandag 17 maart 2008 01:35 schreef coinchantal het volgende:
Bij aanvraag kan je een limiet opgeven. ( ligt er ook aan hoeveel je verdiend) Je stort geld naar een bekend gemaakt rekeningnummer en omschrijving ( allemaal cijfers die voor iedereen weer anders zijn). Je kan geld storten op je visa maar je kan ook achterwaards betalen ( achterwaards betalen kan je geld kosten ivm rente). Minimaal te betalen bedrag per maand ligt eraan hoeveel je "rood"staat. Veilig is het wel ( natuurlijk kan er altijd wat mee gebeuren). En je kan geld makkelijk met 1 telefoontje terug vorderen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel lastig, zo achter je rug die toetsen intikken
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:45 schreef Ilovepie het volgende:
Is het niet Keize Karel(9de eeuw) die men Charlemagne noemt?
Die Karel uit de 9de eeuw en die van in de 16de eeuw verwar ik heeltijd.
Gelijk een mooie voor de gelijknamige awards.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:24 schreef Frezer het volgende:
Atheisme als allesverklarende theorie, ik had tot nu toe alleen gezien dat Darwin die eer te beurd viel (naast God natuurlijk).
Moeilijk onder woorden te brengen wat hier slecht is.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef iuvenis het volgende:
Of De Winter is slecht om iets onder woorden te brengen of hij is slecht in conclusies trekken...
En hij heeft ook "eens een dwarslaesie gehad"quote:Op Monday 17 March 2008 @ 21:05 schreef Sneeuwbataljon het volgende: Bah die heb ik ook eens gehad begeven moment zat die dwarsleasie me echt tot hier (wijst naar keel).
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:50 schreef Kogando het volgende:
Goed idee. In de wet staat ook dat je naar draagkracht straf hoort te krijgen, dat is men de laatste decennia een beetje uit het oog verloren. En dan met name wat verkeerszaken betreft.
Tegenwoordig mocht je niet te hard rijden, nu wel zolang je maar betaalt.
En ik verlang geen absurde bedragen. Maar het punt is gewoon dat het voor iedereen ongeveer even vervelend moet zijn om bekeurd te worden. Op dit moment is het voor de ene een enorme klap en 3 maanden rood staan, en de ander is het na een minuut alweer vergeten. Laat de ene 30 euro betalen voor rijden door rood, en een dikke multimiljonair 2000 euro ofzo. Dan is het voor normaal verdienende mensen ongeveer zoals de boetes nu zijn. Al mogen die bedragen van mij wel naar beneden, sowieso.
Hey, zoiets zag ik gisteren ook staan:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 05:52 schreef Rewimo het volgende:
Van de FP:
[..]
En hij heeft ook "eens een dwarslaesie gehad"Tuurlijk, dat gaat vanzelf weer over (en spellen kan ie het ook al niet)
?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:05 schreef spijker4ever het volgende:
Begeven stak de vriend de barbecue per ongeluk aan
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef Amanda-4 het volgende:
Voordat ik me er verder in ga verdiepen wilde ik graag ervaringsverhalen horen van mensen die dit al hebben meegemaakt, en wat er allemaal op je af komt. Is het moeilijk, welke stappen moet je bewandelen, zijn er veel kosten aan verbonden, hoelang duurt het voordat je je nieuwe achternaam mag gebruiken, enz enz?
heel erg camp, zo'n vuurquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:52 schreef marshall het volgende:
Hallo,
A.s. zaterdag ga ik met 26 kinderen (leeftijd 7-12 jaar) primitief koken. Nu ben ik op zoek naar goede tips voor recepten.
Paar voorwaarden:
-Goedkoop
-Zo gezond mogenlijk
-Genoeg werk zijn voor hun, dus iig wat met groenten snijden etc
-Geen pasta/pannnenkoek
-Ze hebben 1.5 uur
Ze worden dus in groepjes opgedeeld,
-Groenten snijden
-Vlees
-Vuur maken (verschillende soorten campvuurtjes, in grond, met stenen etc. / wisselende sterkten)
Mocht het te slecht weer zijn voor een campvuur dan koken we het binnen op het gasfornuis.
Waar ik zelf aan zat te denken is Shish Kabob. Maar dit lijkt me redeljik prijzig.
Ter zake!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef LXIV het volgende:
En terrecht, moet ik wel zeggen.
Ja, dat krijg je natuurlijk met lampen die flamen: gevit!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
De relaxkamer als laatste: wederom een staande lamp, maar deze keer met in beide vittingen weer een "flame" lamp er in:
Artistieke godsverering.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:36 schreef deepart het volgende:
"mag ik een macfriet, met een rietje, want oma is haar kunstgebid vergeten.."
Als er een verhaal achter zit hoef je het niet te vertellen! En kort = krachtig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Post hier verkeers borden, gepaint of gesoept, whatever. als er een verhaal ( kort is krachtig) achter zit, maakt niet uit!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:10 schreef golfer het volgende:
Ze hebben dus verzonnen bij AH dat Pasen ook een reden is om aparte excellentmaaltijden op de markt te brengen.
Vandaag de Rundermedaillons met pancetta en kruizemunt met rode wijnsaus uitgeprobeerd in combinatie met Aspergetips omhult met spek.
De Rundermedaillons waren wel erg mals en de pancetta en de rode wijnsaus ook.
Van de Aspergetips waren ze vergeten de onderkantjes vanaf te halen, dus die waren wat houterig.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:26 schreef Sampsoem het volgende:
[..]
1: Ik heb een vriendin.
2: Ik ben niet jaloers.
3: Ik kan er 100% mee omgaan.
Conclusie:
Je bent jaloers, omdat ik hierbij jou dag compleet hebt gemaakt.
Geeft overigens niet hoor, je kan het gewoon straight to the point zeggen.
Koffie?![]()
Zo krijgt 'Hand in hand, kameraden' inderdaad wel meer betekenis!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Vast hetzelfde als Feyenoord die ieder jaar het kampioenschap voelt.
Wat is er nou precies fout aan, behalve dat er een t mist? Uitscheiden is ermee op houden, dat is toch wat er gebeurt?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
Versie van Assasin's Creed scheid ermee uit
Hopen dat ie een goeie advocaat heeft.
Zou ik ooit een relatie kunnen krijgen?quote:Oeh, mijn commerciele voelsprieten zien een gat in de markt!
meer iets voor F&Fquote:Op maandag 18 februari 2008 19:43 schreef Salvad0R het volgende:
Senseo @ handig.
Maareh.. je had toch al van die cappuccino-padden die erin passen ? whut de deal.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef Robbiej het volgende:
van verkeersboetes tot aan aanmaningen en gerechtsduurwaarders tot gerechtelijke bevellen om voor te komen..
quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef T42 het volgende:
sure als je niet kunt ligimenteren ben ik ook tomatenboer
"een t mist" Oh gruwel!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
Wat is er nou precies fout aan, behalve dat er een t mist? Uitscheiden is ermee op houden, dat is toch wat er gebeurt?
Religie is niet iets om over te lachen, zelfs niet met droge grappen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef DroogDok het volgende:
Of je mag ietsop je hoofd, of het mag niet. Gelijke monniken, gelijke kappen (no fun intended).
Geld dat stom is maakt recht wat krom is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Ze overweegt gerechterlijke stappen, omdat ze liever zo een ton contant zou ontvangen
Treurigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:31 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ik geef 'em nog een week, max. Bij hamsters gaat het ook altijd zo.![]()
Maar wees niet getreurd, je hebt een nieuwe voor 3 a 10 euro. Koop anders een kat, zijn ook hele toffe beesten, ik heb er nu ook 1. Gaan langer mee (10 tot 15 jaar ofzo).
Meest opvallend is dat 'werkgeversverklaring' er foutloos uit kwam.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:33 schreef DRA het volgende:
Volgens mij kijken banken helemaal niet naar of het geld gestord wordt. Meestal gaan ze uit van de werkgeversverklaring die stelt dat je een vast contract hebt bij bedrijf A. Ze zijn niet eens geineresseerrd in het feit of jouw bedrijf binnenkort wordtt ovvergenomen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:01 schreef Meki het volgende:
Jij moet je helemaal aangesproken voelen . want jij neemt de touw hier voorop.
Iets héél gemeens!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:28 schreef ThinAir het volgende:
Hebben jullie het wel eens, als jullie de mensen waarop jullie verliefd waren, gaan vergelijken. Dan lijken ze iets gemeens met elkaar te hebben? In mijn geval waren ze allemaal blond.
Verreweg de verste verste van.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:42 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Ik stoorde me er ook een beetje aan. Het scheelde wel iets dat ik het eens was met de nieuwsposter, maar dat het verreweg van professioneel is lijkt me duidelijk
Een paranormaal schaap dat met carnaval profeteert?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
haha is ze ooi bemaskert geweest
ik hoor een N? nee een D? nee een J? nee een K? ja een man met een K? nee een vrouw met een K... caroline ja! is dat je moeder nee je zus nee .. oh je buurvrouws zus.
ja het gaat goed met haar.
Kan alleen bij dingen waarvan er niet meer dan twee zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Want elk weldenkend volwassen individu kan op zijn of haar blote handen natellen dat Char de boel besodemieterd.
En met geschoeide handen niet eensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan alleen bij dingen waarvan er niet meer dan twee zijn.
Deze reactie in dat topic is ook wel aardig:quote:
Al die ontaarde jongeren bij de NASAquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
je belt de NASA maar voor tips om te ontaarden
Je zei 'aardig'.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Deze reactie in dat topic is ook wel aardig:
Hoe zout je iemand op?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef Danny het volgende:
http://beta.frontpage.fok.nl/poll/997
Dus nu moeten we de gasten van greenpeace gaan opzouten?
In de noordelijke betekenis is 'iets opzouten' gelijk aan iets oppotten, niet(s) meer zeggen dus (maar wat in het vat zit verzuurt nietquote:
Dat worden vast goede sporters later, als ze zo jong al zoveel epo krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 06:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik had dat pas al eens uitgerekend. Dat is 4000 eypo per kind per jaar.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef First het volgende:
Ik dacht vandaag ik ga weer world of warcraft spelen.
Dus ik fiets naar de bart smit want ik had niet tijd meer genoeg om naar de stad te fietsen(want ik wist niet of de winkels eerer dichtgingen).
Ik dacht een iris kadobon nemen ze overal aan bijna zeker wel bij de grote winkelketens.
Dus ik pak zo'n gamecard en loop naar de kassa en leg 12 euro en een cadeau bon neer, zeggen ze dat ze godverdomme diekado bon niet aannemen, ik had geen bankpasje meegenomen want ik had geld zelf meegenomen.
Dus nu moet ik tot dinsdag wachten totdat ik weer aan world of warcraft verslaafd kan raken.
Klacht1: kut bart smit die geen kadobon aanneemt.
klacht2: Nu moet ik tot dinsdag wachten met verslaafd worden aan wow.
Samenvatting: Bart smit is een kutwinkel.
...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat worden vast goede sporters later, als ze zo jong al zoveel epo krijgen.
quote:de naam van de munteenheid – euro – zowel in het Latijnse (EURO) als Griekse (EYPO) alfabet;
True; maar dan nog is opzouten iets dat je enkel zelf kunt doen, niet iets wat je met een ander kan doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
opzouten is toch geen originele taal dan wel spelfout. Veel gebruikte term.
In rotterdam en omstreken wordt het gewoon als werkwoord vorm gebruikt hoor. Muil houden en opzouten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
True; maar dan nog is opzouten iets dat je enkel zelf kunt doen, niet iets wat je met een ander kan doen.
Je kan de ander hooguit laten opzouten.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
True; maar dan nog is opzouten iets dat je enkel zelf kunt doen, niet iets wat je met een ander kan doen.
Jawel, hoewel de fout van de poster meer een type- dan een spelfout is, is eypo typen ipv euro wel een grappige typefout.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Je begrijpt de bedoeling van dit topic wel?
Het was geen typefout, het is gewoon 'euro' zoals ze het in het Grieks schrijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd.![]()
[..]
Jawel, hoewel de fout van de poster meer een type- dan een spelfout is, is eypo typen ipv euro wel een grappige typefout.
Hm, volgens de Van Dale is dat bij nader inzien niet fout, maar Belgischquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
Koppel breekt binnen in kerk en sekst op altaar
Zou dat breken gods straf zijn?
Belgisch bestaat nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, volgens de Van Dale is dat bij nader inzien niet fout, maar Belgisch![]()
.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef Danny het volgende:
http://beta.frontpage.fok.nl/poll/997
Dus nu moeten we de gasten van greenpeace gaan opzouten?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef Treinhomo het volgende:
Ja, maar in die zin is het gebiedende wijs en dus ook iets dat je een ander laat doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
In rotterdam en omstreken wordt het gewoon als werkwoord vorm gebruikt hoor. Muil houden en opzouten.
Ik wist dat iemand er een opmerking over zou maken! Maar Belgisch-Nederlands dan... om de Van Dale volledig te citerenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:30 schreef starla het volgende:
[..]
Belgisch bestaat niet
(alleen als adjectief)
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand er een opmerking over zou maken! Maar Belgisch-Nederlands dan... om de Van Dale volledig te citeren.
In de zin "volgens de Van Dale is dat bij nader inzien niet fout, maar Belgisch" ís het ook een adjectief.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:30 schreef starla het volgende:
[..]
Belgisch bestaat niet
(alleen als adjectief)
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=953&Itemid=1quote:Dit geeft aan dat Nederland geen kleur bekend aan de extreem-linke organisatie NBK.
Het lijk van een kenner is stoer en dood?!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:14 schreef McKillem het volgende:
... die ikzelf eigenlijk maar gewoon ranzig vind.
De indruk dat het echter de normaalste zaak is van de wereld word mij momenteel een beetje in mijn maag gesplitst.
Het is kennerlijk stoer en dood normaal om met een dame (of heer) die je net 10 minuten kent het bed te gaan delen om elkaar vervolgens niet meer te speken. Zie daar de one night stand.
Man, manner, mannerst?quote:Dan heb je nog het groepje mensen dat elkaar alleenmaar ziet om te neuqen en verder eigenlijk nog niet eens weet wat zijn/haar geboortedatum is laat staan wat voor persoon het eigenlijk is.
Is hier wat mis mee? Ik zou het je niet durven vertellen.
Wat ik wel merk is dat er, ook in mijn directe omgeving, steeds meer mensen zijn die zich hiermee bezig houden en hier ook schaamteloos stoer over praten alsof het een gezellig avondje kroeg was. (voornamelijk het mannerlijke geslacht in deze)
Hij heeft zijn klokkenspel horen luiden....quote:Ikzelf vind dit eigenlijk maar vies.
Ik ben zo'n "sexs alleen in een vaste relatie met iemand waar je van houd" type. En volgens mij zijn die er nog maar barweinig.
En nu verwacht hij dat wij gaan katten in zijn topic?quote:En ik begin steeds meer te denken dat ik een soort misfit ben in het hele tegenwoordige concept van de samenleving.(wat betreft dit precieze onderwerp that is)
Wil ik hier een verbod op? Nee
Iedereen lekker doen waar ze zin in hebben.
Waar wil ik heen met dit topic? Geen idee, ik kijk de reacties uit de boom.
Wou het alleen even dumpen, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het gros hier nou echt van vind.
ff intrappen: Nee ik ben geen gelovige. Dus religie kan in deze buiten schot blijven.
inderdaad verschrikkelijkquote:Op zondag 23 maart 2008 23:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Films met de zelfde sweer/genre
Met een rijger in de OP en nog een handje vol.
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef DIPPAS het volgende:
Hey mensen ik ben een zoektocht begonnen naar wat films .
vooral films die allemaal in de zelfde sweer/genre vallen , ik heb al een klijn lijstje meschien weten jullie er nog meer?
Alvast bedankt Dippas
Beetlejuice
Edward Scissorhands
The Burbs
Nothing But Trouble
Los daar van vind ik deze films ook zon apparte sweer hebben .
Ghostbuster 1 en 2
de vroegere Batman films
en naartuurlijk de Robocop films
De OP is inmiddels verbeterd en het onderwerp gesloten.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:55 schreef StilleZuidzee het volgende:
ZIjn er kosten aan die CBR keuring verbonden of niet? (Niet dat ik dat niet wil betalen hoor, integenstelling).
De tering naar de nering zetten, of neringdoende worden bij wijze van pensioen.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Door aflossingsvrij te lenen kan je best in een (te) dure woning leven. Je hebt enkel weinig kapitaalopbouw voor na je pensioennering. Maar dat is via andere constructies best op te vangen.
Dat is geen foutquote:Op maandag 24 maart 2008 16:22 schreef tonja het volgende:
U wordt verzocht deze trein vriendelijk te verlaten
quote:Kom, je betuigt je in dit topic ook niet bepaald van een edelmoedige inborst.
Ik wist dat die zijn weg hierheen zou vinden. Toen ik nog eens keek vond ik het kunnen: je betuigt je een persoon van een edelmoedige inborst.quote:
My godquote:ik heb het voordeel dat ik geen bad heb, maar ik koop vaak de zepen en shampoo die ik gebruik maar daar kan ik wel ene tijdje mee doen...
Maar ik heb een groot voordeel, de dichtbij zijnde lush is 2 uur met de trein. en via internet bestelen doen ik niet echt....
Maar ik vindt 8 euro niet duur voor me shampoo, ik ehb sinds dat ik lush gebruikt geen last meer van rode jeukplekken die soms verschijnen (dan werkt enkel koud water) maar toen was me shampoo op en ik vond zonder om te halen (omdat ik na londen zou gaan) maar toen even weer gewonne shampoo gebruikt... weer vlekken en veel vetter haar dus nu snel weer terug
oke ik ben niet verslaafd hoor.. :lol:
(afgelopen week voor zo 50 pond in Engeland gekocht, me boel was een beetje op)
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef arnold-d het volgende:
overdag, open, maar luxenflex dicht
Lekker glimmen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:27 schreef William1985 het volgende:
In mijn ogen zou bij een aanval met een (gebroken) glas de verwondingen er heel anders uit zien.
Niet dat ik mevr. Feenstra nu support, maar er wordt denk door sommige mensen chromelijk overdreven.
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:17 schreef RiesAmaris het volgende:
Vanmorgen vroeg hoorden we een knal tegen ons raam, *BANG* !. Toen ik buiten ging kijken lag daar een gecrashed vogeltje op de grond. Ik heb m zachtjes opgetild en ben bij m gebleven. Eerst dacht ik dat ie zou sterven, want hij leek t benauwd te hebben: allemaal 'luchthappen' met zijn bekkie en een beetje suf uit zijn oogjes kijken. Maarrrr na 2 minuutjes begon hij weer wakker te worden en besloot om zich op mijn hand te verschransen en daar nog even te blijven zitten. Vriendlief heeft wat foto's gemaakt van ons kleinevriendje
en toen Jasper hem op zijn hand wilde laten lopen vloog het vogeltje weer weg. Hij heeft nog 5 minuten op het huis van de cavia's (groot tuinhuis) gezeten en toen wassie weg, terug de vrijheid tegemoet
![]()
Weet iemand waar kun je van die vogelvormige stickers kunt kopen voor op je raam? Dit is al de tweede crash in 6 maanden tijd
Nouja, ik ben benieuwd wat voor vogeltje dit is, zie foto's![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is t geen schatje
Langs de wáár??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:08 schreef GasTurbine het volgende:
Kijk. Ik heb dus zo'n plan in gedachte voor de renovatie van mijn kamertje. Allereerst wil ik ledjes langs de zeikand van mijn plafond. Enfin: Dat is een ander topic.
Lijkt me een gevalletje dyslexiequote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef Muck het volgende:
van een ander forum:
[..]
My god![]()
Maar gelukkig besteelt ze niemand via internet! En waar zou ze die shampoo gewonnen hebben?
Bedoelt hij nou dat hij op tild sloeg?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:30 schreef Kokindje het volgende:
Is het een fontein of een geiser? Ik had geen idee dat je zo kon worden opgetilt door een fontein als deze!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen lang, wat te koken?
Wat voor andere betekenis 1 ontbrekende letter al niet aan zo'n TT kan geven.
Gevonden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef BrandX het volgende:
verkapte tvp voor wanneer ik ook wat tegen kom![]()
hij is inmiddels al aangepast hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen langs, wat te koken?
Wat voor andere betekenis 1 ontbrekende letter al niet aan zo'n TT kan geven.
Kennelijk koestert iemand de hoop op een fotoboom.quote:Planten Foto's?
Haal meer uit jezelf en je camera:
Download de gratis fotocursus!
Het ging over een badjas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
Klacht: Vriendin die de nederlandse taal niet machtig is en PENUARE zegt!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Oh, een pegnoir. Ja, da's mooi fonetisch.
Zaaien op het werk.. dat moet wel een hovenier zijn.quote:of ik me verveel? ja nogal... hier op werk > zaai.. > dus fok
Of een VPRO-kijker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Van de FP:
[..]
Zaaien op het werk.. dat moet wel een hovenier zijn.
Hoeveel tal van mogelijkheden?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jawel hoor. In ben me zwaar aan het inlezen. Ik zie een tal van mogelijkheden.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
laat maar vallen, zeker na die buigende toespraak van balkenende
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef johan555 het volgende:
Het "Wilders" filmpje is een lachtertje
Oude gepikte beelden ,zoiets is in 1 avondje te maken hoor !
Kom dan met iets orgineels !
Ben benieuw wie er met Copyright claims gaat komen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef Superman11 het volgende:
Poll: ben jij slecht of goed ?
Goed
Slecht
Allebei![]()
Of de optie 'allebei' is vreemd als de vraag is of je het een of het ander bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef Etcetera het volgende:
dan lag het niet aan mijallebei is toch gewoon allebei en heel correct geschreven ipv allebij?
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:59 schreef wyccie het volgende:
De fouten zijn tegenwoordig ook al niet eens meer origineel of leuk.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:38 schreef ThomazZ87 het volgende:
Kut hè dik haar. Ik heb er ook antiegelijk last van.
Mijn haar neemt alleen alleen maar genoegen met peperdure wax![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef SHE het volgende:
Die haat heeft dan al in je moeten zitten en zegt meer over jou als mens dan over dat pruts promotje van Wilders.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:46 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
nee, ik geef aan dat moslims die kiezen voor de islam, daarmee kiezen voor het gedachtengoed van een psychiatrische moordenaar,
Wat dijn is, mijn is; pik in.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:35 schreef GasTurbine het volgende:
Hirsi Ali loog over haar naam. Eigen schuld.
Pasic was dat meisje voor dat examen? Daar had ze inderdaad aardiger over kunnen doen, maar oom agent bekeurt mij ook gewoon als ik te hard rij. Als ik zeg dat ik haast heb verandert daar niks aan.
De schipholbrand. Tsjah. Daar heb ik me nooit echt in verdiept dus dat antwoord blijf je me schuldig.
quote:Op zondag 30 maart 2008 09:56 schreef rednajt het volgende:
Tiepische voorbeeld van een politicus die veel beloofd maar weinig uitkomt. Wat een loser die vent, na deze film hoeven we hem nooit meer serieus te nemen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:23 schreef natte-tostie het volgende:
Hoi,
Ik ben Bas. Tijdens carnaval had ik een gastoeter meegenomen naar school. Omdat het carnaval was is er gezegt dat je wat carnavals dingen mee mag nemen, alleen niet van die spuitbussen. In de pauze was ik lekker aan het toeteren. Komt de rectorin op me af en gritst hem uit mijn handen! Ik zei dat ik niet wist dat het kennerlijk niet mocht, bogen ze te schreeuwen en roept dat ik hem kwijt ben en niet meer terug krijg. Wij hebben op school nog al een heel erg opvliegende rectorin die voor dat soort dingen gewoon flipt, geen ander woord voor.
Bij ons op school zijn ze daar heel streng is. Maar ik vraag mer af, mag en school wel spullen definitief afpakken? En bij ons heb je ook dit mobieltjes systeem:
Als je in de les betrapt word:
1e keer een week kwijt
2e keer een maand
3e keer de rest van het school jaar.
Zit daar wettelijk een beperking aan van dat je bijvoorbeeld spullen maar maximaal 2 maanden in mag houden?
Ik zit vol met vragen! Help mij!
Hopend hiermee een mooie zin geproduceerd te hebben, verblijf ik, hoogachtend,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 06:47 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
En wat moge dat dan zijn in dit geval?
Een digitale km-teller is handig te manipuleren hoor. Tenminste, in de grote boze wereld.
Kan echter niet uitsluiten of jouw kraakpand deze informatie al heeft vrijgegeven.
Dan zou ik idd ook niet op een roze wolk zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:02 schreef hestria het volgende:
Bij miesje was het niet gepland, maar zat ik wel af en toe op een roze wolk.
Bij dennis, was de roze wolk vaak ver te zoeken, de eerste 3 maanden waren zenuwslopend en verschikkelijk, Ik was moe, had zere tieten en was een emotioneel wrak, liep elke wc beurt te kijken of ik bloed zag. De middelste maanden waren gewoon goed, en de laaste 3 maanden waren weer verschikkelijk, had last van moeheid, hormonen, oefenweeën, harde beuken, bekkeninstabilieteit, sliep slecht en voelde me een dikke olifant.
Kortom Zwanger zijn is niet mijn hobby. (maar het eindresultaat is zo verschikkelijk mooi dat het allemaal waard maakt)
Heel bitterquote:Op zondag 30 maart 2008 12:41 schreef texelonia het volgende:
Micha vroeg 's avonds nog een paar keer aan Noah of hij papa ook gemist had, maar het antwoord was onverbitterlijk nee. Dus gisteren nadat Micha met een lekker broodje terugkwam van boodschappen doen, probeerde hij het nog een keer. Maar weer zei Noah "Nee!" Waarop Micha zei dat Noah dan geen stukjes meer van het broodje kreeg. Noah: "Papa is lief!"![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:09 schreef rene90 het volgende:
spijtig om dit te lezen, maar ik hoop dat wat je zegt te gaan doen ook echt doet, dus woningbouw coorpiratie, naar politie voor oplichting. Belastingdienst, en even melding maken voor illegale goederen (bij dvd's gewoon BREIN bellen, vinden ze vast leuk). En hem op de zwarte lijst zetten is ook handig klik.
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:16 schreef Libel het volgende:
Heel hard gefeliciteerd, Popples!!
Veel geluk met jullie uitgebreide gezinnetje!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:50 schreef nienada het volgende:
als je´t niet weet kan je me ook niet advies geven
Die "bouw" hoort er niet bij, hmm?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:01 schreef rene90 het volgende:
woningcoorpiraties zijn ook niet zo blij met zulke verhuurders
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef Semisane het volgende:
(...)
Het was nog een wonder dat de Duitsers uberhaupt zo ver kwamen en dat kwam door die idioot van een Stalin, die duizenden officieren en soldaten over de klink had gejaagd in de jaren daarvoor, waardoor in het begin een groot gebrek aan leiderschap was binnen het Rode leger en in het crusuale begin zijn leger praktisch verbood terug te vechten.
(...)
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:26 schreef Suga_Mama het volgende:
Dat doen ze omdat al die nerds dan weer metroliogische praat kunnen gaan doen jeweet,
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:54 schreef geevee het volgende:
Stuur de brief terug in een enveloppe met een briefje erbij dat de geadresseerde al een jaar verhuisd is en dat de post tot op heden is doorgestuurd naar zijn nieuwe adres (vermeld adres) dat jij de huidige bewoner bent en niet langer de post wil doorsturen en dat als ze de adressering niet aanpassen alle volgende postzendingen de vuilensbak ingaan.
Opsturen en afwachten en nieuwe post weggooien!
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
What the fuck.
Lig je een uur geleden nog lekker in je bed je Whiskey na-dronk uit te ronken komt er dus serieus een hele fucking famfare voorbij. Dan zullen jullie Hollanders wel denken: Yeah Right.
Yeah Right: Ja dus. In Limburg vinden ze het normaal dat ze op 2e paasdag famfarewedstrijden gaan doen![]()
![]()
Nu heb ik moeten kotsen omdat ik te snel opstond terwijl ik duizelig was
Psst. Originele taal- en spelfouten #23quote:Op zondag 30 maart 2008 19:29 schreef DaMart het volgende:
Weliswaar een week oud, maar ik zag hem nog niet in dit topic:
[..]
O...quote:Op zondag 30 maart 2008 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Psst. Originele taal- en spelfouten #23
Misschien omdat je je aantal posts per pagina op het curieuze aantal van 26 hebt staan?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:29 schreef DaMart het volgende:
Weliswaar een week oud, maar ik zag hem nog niet in dit topic:
Dat is niet curieus, dat is effectiever als ik mobiel wil FOK!kenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien omdat je je aantal posts per pagina op het curieuze aantal van 26 hebt staan?
On topic: ook met die laatste was iemand me dus voorquote:
Nietus! Of juist wellus? Nou ja, iets in elk geval.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:59 schreef huhggh het volgende:
Laat niet onverlet dat het goed is om het nog eens onder de aandacht te brengen, ook al is het niet wat sommigen willen zien.
Gelukkig is de juf gewoon ouderwets een vrouw!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Van wat moet je je dan opwerken om toilet jufvrouw te worden?
En als Geert Greta had geheten, was het een docuvrouwtaire geweest, natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[upd] 'Sorry voor de film'
Het is GEEN film, maar een documantaire...
Heeft geertje mooi nog iedereen tuk.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:20 schreef Kraanwater het volgende:
Hallo,
Ongeveer een jaar geleden (kan langer zijn) hebben ze de zendmast bij mij in de buurt weggehaalt (stond op een gebouw en die werd gesloopt). Aangezien ze toen een nood mast hebben neergezet had ik nog bereik. Maar omwonende hebben lopen klachen (belachelijk want niemand kon er last van hebben stond minimaal 500 meter van het d.b.z huis) dus hebben ze deze weggehaalt. Maar aangezien ik nu dus sinds 10 maanden ongeveer amper bereik heb thuis (heb op mijn eigen kamer nog iets bereik) wil ik dus van deze provider af. Maar wat is mijn recht? Naar mijn mening kunnen hun het "product" niet verlenen waarvoor ik betaal? Is dit een goed argument of heb ik geen poot om op te staan? Alvast bedankt!
Kom op, verre van origineel.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als Geert Greta had geheten, was het een docuvrouwtaire geweest, natuurlijk.
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef sander89 het volgende:
Bij de HSL zijn bijna geen machinisten bijvoegt om op het hele traject te rijden, dus die worden bij Brussel/Antwerpen afgewisseld.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:58 schreef DroogDok het volgende:
De taal van het land waat je verblijfdt spreken is de eerste en denk ik ook de belangrijkste stap op weg naar integratie.
Probeer eens om te zetten in een .txt-bestand.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nog sterker: Mijn oom (katholiek van oorsprong) mocht alleen met mijn huidige tante (gereformeerd) trouwen van haar ouders als hij eerst converteerde
Dat zijn de betere scheuren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:29 schreef Scorpie het volgende:
Beste is om te verkopen (hopelijk met winst) en dan de hypotheek aflossen.....hopelijk hou je hier niet teveel kleurscheuren aan over...
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:46 schreef maril het volgende:
dat gegil van Gwen ging vrijdagavond ook tussen merg en been.
Het meest fascinerende vind ik die Dr.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:31 schreef Bombshell het volgende:
Ik zou dr dumpen. Denk dat je meer voor de voelt als zei voor jou dus dumpen zal wel alstig worden haha
Of je moet zoveel afstand van dr kunnen nemen en dan kijken of je nog af en sex met dr kan hebben maar niet dat dr dan gevoelens bij komen kijken
Schrijven op een forum lijkt natuurlijk ook op een work-out.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]Wat weet je je altijd geestig uit elkaar te drukken
Ik vind het dan ook een erg geestige uitdrukking!!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:28 schreef tonja het volgende:
Dat was expresHeb ik gejat van iemand, ik geloof van Koot en Bie.
Niet over de draden struikelen!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was helemaal afgekickd, maar met draadloop netwerk en een nieuwe laptop op mijn schoot op de bank is het wel weer een bietje verslavend merk ik...
Werkelijk?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:39 schreef dimage het volgende:
Gevalletje pedofiel. Heeft 30.000 filmpjes/plaatjes in zijn bezit met de meest gruwelijke kinderporno. Kinderen van 3 tot een jaartje of 14. Meneer duikt in de rol van slachtoffer en krijgt daarna de eis van 1 jaar waarvan een half jaar voorwaarlijk.
Wanneer komen er eens wetten tegen dit soort smeerlappen waarin wordt geregeld dat ze gecastreerd worden. Laten ze het maar voelen wat ze aan het doen zijn.
Toch te zot voor woorden. Half jaartje cel.
Terechte smiley!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:09 schreef Houniet het volgende:
Wij willen al jaren parachute springen op Texcel. Komt er alleen nooit van.
Handig zo'n forum.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hear, hear.
Ik was vroeger netzo als TS, en pas toen ik met wat mensen omgingen die me erop wezen dat je altijd je recht moet pakken en je niet moet laten naaien door onbekenden werd ik wat sterker.
Het kost even tijd, maar neem iemand mee die sterk in zn schoenen staat en schijt heeft. Observeer hoe hij het doet, en welke woorden en forumeleringen hij/zij gebruikt. En leer.![]()
geen fout, maar in deze zin klopt het niet...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:51 schreef Underdoggy het volgende:
Tja ze komt echt uit zo'n hele "hechte" familie die meteen met het vingertje begint te zwaaien. Paps en mams moesten natuurlijk meteen komen toen het onheil geschied was en bemoeien zich er nu ook flink mee. Het was wel een redelijk extreem scherp mes en ze hadden het al niet op mij gemunt.
Eendagsvliegen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Arabische cijfers.
Satesaus.
Boeddisme.
Overgeleverd werk van de Oude Grieken.
Speculaaskruiden.
Buskruit.
Thee.
Falafel.
Kalligrafie.
Cacaodranken.
Het oudste heldendicht ter wereld.
Baklava.
Vuurwerk.
Gelukskoekjes.
Wortels van de hedendagse popmuziek.
En maar schoppen met die tenen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:45 schreef Meki het volgende:
Dat is anders gegaan.. In de Islaam kennen wij geen haat en geen geweld. tenzij je wordt aangevallen door kruistochten met nadruk op christetenen etc. je mag je zelf verdedigen
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef Amadeo het volgende:
Het is pas de 3e dag na ontvangst, dus ik zou deze nog moeten kunnen retoureren, ook hoort de MP3-speler niet bij de uitzonderingen.
Aangezien alle winkeld in België het BW moeten volgen zou ik deze MP3-speler dus gewoon moeten kunnen retoureren, er staat niets in over het (al dan niet) openen van de verpakking van je aangekochte product.
Het meest logische lijkt me i.i.g. wel dat de algemene voorwaarden belangrijker zijn, maar ik ken genoeg mensen die een product konden ruilen/retoureren, zelfs na gebruik, laat staan het openen van de verpakking.
Ik enkel, jij enkelt?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Sora het volgende:
[..]
Tuurlijk, want 3 van de 5 dagen moet 'ie enkelt in hartje amsterdam zijn (kantoor zit op keizersgracht). Maar goed, enkelt omdat iemand dus in de jordaan woont moet hij maar kilometers reizen naar zijn parkeerplaats Ik dacht dat we hier niet meer in de jaren '30 leefden waar alleen de rijken zich een auto konden veroorloven en iedereen mobiel kon zijn.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
Precies. Wél de ballen hebben om iets te vertellen, niet de ballen om de reactie ook aan te horen. Hondsdol word ik ervan.
Ergens was ik gelukkiger toen ik óók een klootzakje was; de zelfingenomen,overtuigende manier van het weren van ruis leek een oase van rust.
Met de nadruk op leek. Nu ben ik ook onuitstaanbaar, maar ik scoor zo nu en dan karma-points en ook dat voelt soms best lekker.
Ooit vind ik de geniale balans, dat weet ik zeker.
Overigens is het euvel inmiddels uit de wereld. Ze is me liever dan ooit
Met gillende sirenes over de kruisingquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef DroogDok het volgende:
Rood-licht palen flitsen 2 keer volgens mij. Als je over de stop streep rijd flitsen ze, en flak daarna nog een keer, als dan blijkt dat je nog opdezelfde plek staat, stopje je blijkbaar net over de stopstreep, als je middenop de krijsing staat op de volgende foto reed je door rood.
Dank je.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Geef me de koekkoek. In boivenstaande post heb ik het net over Jumbo Hoogezand. Tyfuswinkel.
Gebookmarked?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:18 schreef Arcee het volgende:
Hé Lienekien, er viel me iets op aan deze post van je.
Sssssssssssssst.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:58 schreef poldergeist het volgende:
()
Ondanks [bedoeld wordt 'onlangs' (red)] is Wilders zijn film verschenen en hij is naar mijn mening als een sisser afgegaan.
Da's smullen hoor, zo'n stoofpotje van genetisch gemanipuleerd vlees.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:59 schreef n0a het volgende:
Riblabstoofpotje met veel gember, ui en knoflook met rijst.
Gezien de context van het topic nogal hilarisch.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:42 schreef Meddo het volgende:
of een beetje scheef zitten en hem langs de zeikant van de pot naar beneden laten glijden
Vanuit de betekenis gezien eigenlijk best wel een logische fout.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:33 schreef DDBtje het volgende:
BIj ons lopen dit soort dingen steenvast uit op ruzie,
quote:Op zondag 6 april 2008 22:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Als je iets zwaars verstuurd zou het bijvoorbeeldl leuk zijn om op elke hoek van de envalop een postzegel te plakken
quote:Op maandag 7 april 2008 00:11 schreef baNEEL het volgende:
[..]
desalniettemin staat ts in zijn goed recht zijn rechten erbij te halen. Die beste man had ook wel wat beter uit mogen zoeken hoe de rechten en plichten van een verhuurder er uit zagen op het moment van verhuren. Het is zijn eigen stomme schuld dat hij hier geen rekening mee heeft gehouden en nu zal ie maar op de gebakken blaren moeten zitten..
Hmm ja, ik denk dat je ramen ook wel in de blender kunt gooien.quote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef rusketier het volgende:
Ja goedemiddag,![]()
Nu al 1,5 jaar aant werk als vertegenwoordiger en rij nog steeds in mijn eigen auto. Vanmorgen zegt mijn baas: "nou heb ik een leuke auto gezien" en ik "o, ja? (dat wordt tijd)"
Hij weer "ja bij de autosloop hierop de hoek, is ook een handelaar. " "je bent niet enthousiast!?"
Ik weer "Nee, gek he"
Dus is toch maar ff kijken, is het een mazda van 1999 met sportieve velgen, geblenderde ramen. Vet stoer voor iemand die zijn eerst zakhaar heeft en een nike petje.
Ik dacht ik moet maar even bij een GARAGE!!! kijken, staat een mooie babybenz niet duur (maar 1500 duurder dan de mazda). Heb net overlegt maar hij moet eerst maar even over na denken!
Ach man, het feit dat je een auto wil kopen bij de sloop zegt al genoeg over je capaciteit van denken!.![]()
Ik heb binnenkort dus een 2de sollicitatie gesprek bij de concurrent. cya.
Tja, wat moet je als je torium teer is..?quote:precies, afkijken is mijn teretorium!
Deze (bijna correcte) variant kende ik nog niet...quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:58 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
We doen ook geen oogkleppen op als we daar gaan sporten, het is toch niet zo dat we ontkennen wat er gebeurd of dat we dat openlijk goed keuren ? Ik vind verder ook dat het probleem met Tibet een interne kwestie is, terwijl de olympische spelen dat niet is. Niet dat mijn mening verder relevant is hierover waar ik sowiso al vind dat sport en politiek los van elkaar gezien dienen te worden...
bijna goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze (bijan correcte) variant kende ik nog niet...
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:34 schreef Osramp het volgende:
[..]
O, zat werkgevers die dat wel doen hoor. Of je in een slecht hotel zetten op een goedkoopje.
quote:Op maandag 7 april 2008 02:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een donorcodiciel of Ik heb geen donorcodiciel
Lijkt me pijnlijk, als ze een kentekenplaat inbrengenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:18 schreef het.ismij het volgende:
ik ben voor persoonljik kenteken!!
net als in onze vriendelijke ooster buren,
Je moet 'm wel gelijk geven: het is wel heel erg persoonlijk..quote:Op woensdag 9 april 2008 13:49 schreef DaMart het volgende:
Lijkt me pijnlijk, als ze een kentekenplaat inbrengen.
Ik heb zo'n kenteken. Alleen zit het gelukkig gewoon op mijn autoquote:Op woensdag 9 april 2008 13:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Je moet 'm wel gelijk geven: het is wel heel erg persoonlijk..
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Jezus man, schooier. Ga als de sodemieter terug en betaald ie 60 euro. Korenknaap dat je er rond loopt, bah!
Moet "bevond" zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 17:39 schreef Ravage het volgende:
Zit nu in de trein, en er wordt 3 keer achter elkaar omgeroepen:
"Dames en heren, u bevindt zich zojuist in de Intercity richting Leeuwarden"
Volgens mij klopt die zin niet helemaal..
Wie zegt dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef ruud.nl het volgende:
Lijkt me niet, dan zou er niemand meer in de trein zitten.
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef Devious69 het volgende:
TS kan niet met allerdaagse apparatuur omgaan
Of de machinist heeft een verkeerde wissel getrokkenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan zou er niemand meer in de trein zitten.
Engelse ziekte schijnt voor te komen. Of schijnt te voor komen? Kom te voor, schijn!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:31 schreef pokki het volgende:
[..]
Haha, ik doe niet in uit in en uit. Maar de 'lenzenman' moest dus uitleggen hoe ik me lenzen in moest zetten. Ik deed het dus in en uit.. En toen ik daarnet even me lenzen wou proberen zag ik dat me ogen een beetje rood waren. Rood van dat je je bloedvaatjes te voor schijn zie komen in je oogwit.
Met zo'n gemiste spatie kun je de ontvoerde kop koffie niet vrijkopenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:34 schreef wannabeme het volgende:
Mee eens!
Ik kom hetzelfde probleem tegen bij de Kiosk op stations. Wil je 's morgens een kop koffie halen, heb je geen losgeld bij je en hebben ze niet eens een pinautomaat..!![]()
Armoedig zooitje...
Er zijn echt véél mensen die het woord 'losgeld' gebruiken i.p.v. 'kleingeld'.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met zo'n gemiste spatie kun je de ontvoerde kop koffie niet vrijkopen.
'Los geld' kan volgens mij wel gewoon gebruikt worden, al is 'kleingeld' natuurlijk wel wat mooierquote:Op donderdag 10 april 2008 09:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn echt véél mensen die het woord 'losgeld' gebruiken i.p.v. 'kleingeld'.'Los geld' lijkt me ook niet juist trouwens.
Okee, da's waar.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Los geld' kan volgens mij wel gewoon gebruikt worden, al is 'kleingeld' natuurlijk wel wat mooier.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef Tristessa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed even serieus: er zijn genoeg deuren die je kunt openen die je iets nieuws zullen brengen. Je moet alleen wel de moeite willen nemen die deuren te willen tegenkomen en daarna kijkhard in te willen trappen!
Rijgerquote:Op woensdag 9 april 2008 19:09 schreef Qwea het volgende:
Doet dat er toe? Daar kan ik niet over uitwijden.
Maar het komt niet ten gunste van mij. Maar ten gunste van dieren.
Jeuk.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:45 schreef Ulreazj het volgende:
Wat een nachtkrabbers hier. Ik lig doordeweeks gewoon vaste tijden in bed. Anders red ik het niet met werk en andere zaken.
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Onjuist, er zijn 1 miljoen autochtone anaflabeten en een half miljoen allochtone anaflabeten.
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef T42 het volgende:
dus geen scheer apparaat(aka ladyshave) mag wel scheerfunkie als optie hebben
.quote:In beide landen wordt je onthoofdt als je je kop boven het maisveld uitsteekt.
Je citaat is leeg!quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor iemand die met twee vingers typt een begrijpelijke typfout.
Directief.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft nog geluk gehad, als een paar van die lui in India het zouden hebben gezien kon ie linea directa de gevangenis in. En da's gezellig daar!
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Loontjah het volgende:
Gegrilde roodbaardfilet met verschillende groente, met tagliatelle
2 keer geprobeerd, maar helaas...quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:34 schreef Stitch30 het volgende:
Spagetti met zure room, ham en kaas.
kaas koud door de warme spagettie roeren
Mjam
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:02 schreef hamkaastosti het volgende:
badpakken zijn voor dikke vastsige zeekoeien.
quote:Jongeren moeten vaak ten onrechte de sieraden of assecoires die zij dragen op de werkvloer afdoen...
Ow.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De uitdrukking is ergens horendol van worden, niet hondsdol.
Da's anatomisch nog behoorlijk moeilijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:54 schreef Dirkh het volgende:
Het ging vandaag zo lekker met je citroenvlinder, maar nu heb ik de indruk dat je weer boos wordt en niet al te handige dingen van plan bent.
Bijvoorbeeld het juridisch loket die gaat bellen naar de deurwaarder dat zij fouten maken. Dat wordt een partij jij-bakken en de deurwaarder zet zijn enkels in het zand.
Ach, als het los zand is...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's anatomisch nog behoorlijk moeilijk
Tijd om eens een generatie over te slaan.quote:
Als een zandkorretljuh in de woestijn.quote:
Moet je wel een originele spelfout opzoeken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 04:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Tijd om eens een generatie over te slaan.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:24 schreef freecell het volgende:
[..]
klinkt als een goed, degelijk ontbijt![]()
Ik vanmorgen knackerbröd met sandwichspread en wat fruit.
Voor de lunch dacht ik: ik wil lekkerder lunchen dan een broodje kaas"
Dus ik heb een rauw eitje (hier is een goed fornhuis en pannen), lekkere kaas, brood en een tomaatje meegenomen naar mijn werk voor de lunch straks.
Alles is nog heel, inclusief ei en tomaat, maar ik voelde me wel een beetje belachelijk met mjin eitje
Ik durf trouwens te wedden dat ik er straks heel erg blij mee ben
Zolang er niet gemaait wordt kan het geen kwaad lijkt mijquote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
In beide landen wordt je onthoofdt als je je kop boven het maisveld uitsteekt.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:50 schreef tonja het volgende:
Zolang er niet gemaait wordt kan het geen kwaad lijkt mij
Men neme 100 gram tampons...quote:Op zondag 13 april 2008 00:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Turks brood, besmeerd met tampenade, belegd met tomaten* en tonijn stukjes (heel blik), daarop mozarella, daarop jonge kaas, kwartiertje op 200 graden in de oven
![]()
*Tomaten eerst even in olijfolie met veel knoflook en een scheutje balsamico laten weken
Da's een d/t-fout, weinig origineels aan.quote:
Bescheidenheidsmeervoudquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef Semisane het volgende:
Wat een hopeloos groot verhaal is het geworden zeg...ik lijk wel een politici.
Dat lijkt me wel smakelijker.quote:Op zondag 13 april 2008 03:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit met drie zongedroogde tampeloeresen werd gemaakt!
Iemand met lef.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:
Ik weet niet in welk forum jullie dit willen hebben, dus plaats ik het maar hier... En voordat iemand vraagt, ik heb dit nergens vandaag gejat. Ik ben een lyricist en muzikant, waardoor ik een bepaalde manier met worden heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |