En toen bombardeerde de moffen het platquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Rotterdam2? Je krijgt niet zomaar een tweede Rotterdam. Honderden jaren hebben mannen van staal en de mooiste en beste vrouwen gewerkt om de stad te maken tot wat het is!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Rotterdam2? Je krijgt niet zomaar een tweede Rotterdam. Honderden jaren hebben mannen van staal en de mooiste en beste vrouwen gewerkt om de stad te maken tot wat het is!
Dat zit binnenin dat kun je niet zien, alleen voelen. Jij oppervlakkige amsterdammer!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe ja jammer dat je daar nu niets meer van ziet.
Vast hetzelfde als Feyenoord die ieder jaar het kampioenschap voelt. Alleen kan niemand van de buitenwereld dat zienquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zit binnenin dat kun je niet zien, alleen voelen. Jij oppervlakkige amsterdammer!
Ho ho, ik ben volbloed Rotterdammer. Alleen eentje die zich niet schaamt voor die heerlijke lelijkheid hierquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zit binnenin dat kun je niet zien, alleen voelen. Jij oppervlakkige amsterdammer!
Als je niet verder kijkt dan je witte linnen broek en je hippe zonnebril.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nederland stopt na Amsterdam.
Alles daarbuiten in buitenland..
En flip-flopsquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan je witte linnen broek en je hippe zonnebril.
Is natuurlijk ook afhankelijk, onder veel jongeren wel ja, maar ik ken ook steeds meer mensen die uit de Randstand vertrekken. Omdat ze behoefte hebben aan ruimte, meer natuur, rust enz.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit nu dus in de trein naar hengelo en moet aan al die keren denken dat mensen tegen me hebben gezegd: Nederland is groter dan alleen de Randstad. Je moet maar eens (vul provincie in) komen.
Ik heb geconstateerd dat Nederland idd groter is dan de randstad maar niemand wil er heen. Ik zit zo ongeveer als enige in de trein
Qua oppervlakte ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua aansprekende steden is Nederland ook maar een klein landje.
Amersfoort is ook echt ver buiten de randstad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:54 schreef Ravage het volgende:
Nou ik zit elke dag eind van de middag in de trein van Den Haag richting Amersfoort en die zit bomvol
Lekker op de trekker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef Ulreazj het volgende:
Laat ze maar lekker daar blijven, hier nog lekker rustig in prov Groningen.
Klopt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:50 schreef Scorpie het volgende:
De Randstad is wel het enige waar je wat kan doen man. De rest van Nederland is zo dood als een pier.
Nou het valt er wel buitenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Amersfoort is ook echt ver buiten de randstad.
De Randstad heeft geen officiele grenzen. In de meeste definities valt Amersfoort gewoon binnen de Randstad, als je vanuit sociaal-economisch punt kijkt ook zeker wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef Ravage het volgende:
[..]
Nou het valt er wel buitenen de trein ging daarna door naar Enschede, en toen zat ie nog steeds vrij vol
Beetje jammer om dan te zien dat dit het geworden isquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja, want probleemwijken heb je alleen in de Randstad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:32 schreef Nemain het volgende:
Je moet ook niet naar Hengelo gaan![]()
Zwolle![]()
![]()
p.s. grote dam bouwen om de Randstad, als Gore dan toch gelijk krijgt en de boel overstroomt, zijn we die lelijke criminele steden met Tokkie-inhoud ook meteen kwijt.
De Randstad kan een stuk beter zonder de rest dan andersom hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:32 schreef Nemain het volgende:
Zwolle![]()
![]()
p.s. grote dam bouwen om de Randstad, als Gore dan toch gelijk krijgt en de boel overstroomt, zijn we die lelijke criminele steden met Tokkie-inhoud ook meteen kwijt.
whehe, andersom toch?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
?!?!? Onderbouwen a.u.b.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Randstad
Alles daarbuiten kost alleen maar geld en kan beter afgestoten worden
Foutquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
het geld wordt verdient in Rotterdam, verdeeld in Den Haag en uitgegeven in amsterdam..
Waar mensen geld uitgeven daar verdienen andere of is dat punt even langs je heen gegaan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
het geld wordt verdient in Rotterdam, verdeeld in Den Haag en uitgegeven in amsterdam..
En wat hebben jullie economisch gezien nog meer bij te dragen, behalve gas dat over 20 jaar op is?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Fout
Het geld wordt gestolen in Groningen door Den Haag (aardgas jweets), uitgegeven in de Randstad, en uiteindelijk zitten Groningers met de gebakken peren.
Ik zeg: "Groningen, Friesland en Drenthe samen, en lekker dat geld van gas voor onszelf houden, en die westerlingen laten smeken om gas.
ASML, Philips, FEI, DAF????.......dacht dat die in Eindhoven zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Phillips hoofdkantoor zit in Amsterdam joh.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
ASML, Philips, FEI, DAF????.......dacht dat die in Eindhoven zitten.
Daar tikken ze de rekeningen uit, ze produceren en ontwikkelen daar niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Phillips hoofdkantoor zit in Amsterdam joh.
de randstad ís een probleemwijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want probleemwijken heb je alleen in de Randstad..
Wat weer een vooroordelen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En wat hebben jullie economisch gezien nog meer bij te dragen, behalve gas dat over 20 jaar op is?
Nee, steden als Venlo zijn een oase van rust en goed gedrag.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:32 schreef Nemain het volgende:
Zwolle![]()
![]()
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Brabant is inderdaad ook een goede verdiener. Zeeland, Limburg, Gelderland, Overijssel en de Noordelijke provincies zijn overbodige kostenposten. Weg ermee!
\quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit nu dus in de trein naar hengelo en moet aan al die keren denken dat mensen tegen me hebben gezegd: Nederland is groter dan alleen de Randstad. Je moet maar eens (vul provincie in) komen.
Ik heb geconstateerd dat Nederland idd groter is dan de randstad maar niemand wil er heen. Ik zit zo ongeveer als enige in de trein
Alles buiten de randstad is leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, steden als Venlo zijn een oase van rust en goed gedrag.
Er zijn best wel leuke steden buiten de Randstad zoals Maastricht, Breda, Den Bosch, Groningen en Utrecht.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Er zijn best wel leuke steden buiten de Randstad zoals [...] Utrecht.
Alles daar net binnen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:03 schreef Q. het volgende:
[..].
Als Utrecht al geen Randstad is, wat is dan wel Randstad?
Je weet dat Utrecht in de randstad ligt he?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Er zijn best wel leuke steden buiten de Randstad zoals Maastricht, Breda, Den Bosch, Groningen en Utrecht.
nu wel. Dacht dat dat net buiten de grens lag.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je weet dat Utrecht in de randstad ligt he?.
Limburg heeft DSM/Sabicquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Brabant is inderdaad ook een goede verdiener. Zeeland, Limburg, Gelderland, Overijssel en de Noordelijke provincies zijn overbodige kostenposten. Weg ermee!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
nu wel. Dacht dat dat net buiten de grens lag.
Eindhoven is veel mooier.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Op het moment dat dat geld hierblijft zal dat geinversteerd worden in projecten hier inplaats van de randstad. Vervolgens blijven hier meer hogeropgeleiden en worden wij netzo als de randstad nu isquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En wat hebben jullie economisch gezien nog meer bij te dragen, behalve gas dat over 20 jaar op is?
Maar Limburg heeft dan weer DSM én de beste bierbrouwerijen van Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
rekeningen doen ze in Polenquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daar tikken ze de rekeningen uit, ze produceren en ontwikkelen daar niet.
Brabant inderdaad wat betreft industrie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:50 schreef Scorpie het volgende:
De Randstad is wel het enige waar je wat kan doen man. De rest van Nederland is zo dood als een pier.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
\
Ja, als een sardintje opgepakt zitten in een trein tussen allemaal van die tering randstadters met een veel te grote muil, daar word je vrolijk van.
Ik vind het oosten volk-technisch toch echt 10x mooier.
Kan je teminste nog es iemand aanstoten en/of aankijken zonder het met de dood te moeten bekopen.
Eindhoven is spuuglelijk ja. Ik kan het weten, ik woon er.quote:
Dood is er ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:10 schreef Fetai het volgende:
De randstad! Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
nu wel. Dacht dat dat net buiten de grens lag.
Waarom denkt iedereen, dat ze alleen maar carriere kunnen maken in de randstad?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:17 schreef AgLarrr het volgende:
Ik ga geld verdienen in de Randstad en heerlijk van de natuur, rust en mensen genieten in Drenthe![]()
geen ideequote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen, dat ze alleen maar carriere kunnen maken in de randstad?
Ohw, ok, hij kan als hij wilt natuurlijk ook business manager worden in Drenthequote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
makkelijk maar arnhem nijmegen en dergelijk kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ohw, ok, hij kan als hij wilt natuurlijk ook business manager worden in Drenthe
Omdat ze gelijk hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
nederland is groter dan alleen de randstad!
Beter recht voor je raap dan achter je rug om erachter komen dat je wordt genakt, weet je tenminste wat je aan iemand hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:10 schreef Heathen. het volgende:
In de randstad wonen mensen met slechte manieren die hier altijd de klaagbaak vol schelden. Dus.
Omdat de regering daar zit, en er als gevolg daarvan de afgelopen 150 jaar nauwelijks geïnvesteerd is in het gebied daarbuiten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je hebt geen idee...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat de regering daar zit, en er als gevolg daarvan de afgelopen 150 jaar nauwelijks geïnvesteerd is in het gebied daarbuiten?
iddquote:
domme stadsen.quote:
Utrecht = randstad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mwa Amsterdam is meer het buitenland, tezamen met de hele randstad eigenlijksquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Randstad is niet alleen Amsterdam en rotterdam, by the way je kan er wel prima uitgaan, op dinsdagavond zelfs is amsterdam nog gezellig en druk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:13 schreef raytwente het volgende:
[..]
domme stadsen.
rotterdam, amsterdam en veel grote steden in het westen zijn verrot.
nederlands is het er niet meer en je kunt beter een curcus arabisch volgen en je meid met een hoofddoekje laten lopen.
Heb je mijn woning net ten zuiden van amsterdam niet gezien zekerquote:en dan hoe stadsen wonen, te sneu voor woorden.
het huis waar ik woon is ongeveer 5 a 6x zo groot als een normale gezinswoning daar.
de tuin eromheen ongeveer 10x zo groot.
Volgens mij liepen er meer plamuurwijven rond in Twente, maar dat zal wel aan mij liggen, in de natuurgebieden langs de kust lopen zat vossen rond en je kunt lekker een dagje met de boot mee en zeevissen vangen die je thuis kunt opeten.quote:er lopen wilde dieren als vossen en dergelijke hier rond, mooie natuur en vriendelijke en mooie mensen.
(beter dan die plamuurwijven uit het westen, sorry schat als je mee leest, jij uiteraard niet)
geen commentquote:ik ben een gezonde boer met een sterk lichaam, beter dan die lamme mietjes uit het westen.
Rustig aan hoor, begin nou eerst met Amsterdam, anders wordt de stap van boerendorp naar de stad te groot voor je en geraak je in een cultuurschokquote:als ik naar een wereldstad wil dan rij ik wel naa berlijn of parijs, amsterdam is te triest voor woorden![]()
zet je hem daarna wel weer vastquote:en wij doen gewoon het raam los ipv open
Tweetalig, haha, ok als je het zo wilt noemen, de gemiddelde randstadter is minstens 4-taligquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef raytwente het volgende:
wij een duits dialect?
we zijn hier tweetalig en dangewoon een edele 2e taal ipv dat apengekrijs daar bij jullie
het is wel weer heel erg triest dat wij hier in de buurt de beste en mooiste discotheken hebben waarvoor ze zelfs uit het westen komen.
ach, hou het er maar op dat alles buiten de randstad kut is, maakt het leven hier nog beter.
bwahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef raytwente het volgende:
het is wel weer heel erg triest dat wij hier in de buurt de beste en mooiste discotheken hebben waarvoor ze zelfs uit het westen komen.
het klopt wel en het heeft allles te maken met de grondprijzenquote:
Discotheken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef raytwente het volgende:
Mooi altijd hoe die boeren over buitenlanders denken, terwijl ze er nog nooit eentje van dichtbij hebben gezienquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:13 schreef raytwente het volgende:
[..]
domme stadsen.
rotterdam, amsterdam en veel grote steden in het westen zijn verrot.
nederlands is het er niet meer en je kunt beter een curcus arabisch volgen en je meid met een hoofddoekje laten lopen.
en dan hoe stadsen wonen, te sneu voor woorden.
het huis waar ik woon is ongeveer 5 a 6x zo groot als een normale gezinswoning daar.
de tuin eromheen ongeveer 10x zo groot.
er lopen wilde dieren als vossen en dergelijke hier rond, mooie natuur en vriendelijke en mooie mensen.
(beter dan die plamuurwijven uit het westen, sorry schat als je mee leest, jij uiteraard niet)
ik ben een gezonde boer met een sterk lichaam, beter dan die lamme mietjes uit het westen.
als ik naar een wereldstad wil dan rij ik wel naa berlijn of parijs, amsterdam is te triest voor woorden![]()
en wij hebben boer frans, de lutte is dicht om de hoek.
en wij doen gewoon het raam los ipv open
Lekker rustig. Moet je eens op vrijdag in de trein gaan zitten, dan smacht je naar wat donderdagse rustquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
"Buitenlanders zijn eng want Wilders zegt dat het zo is!!!"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:10 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe die boeren over buitenlanders denken, terwijl ze er nog nooit eentje van dichtbij hebben gezien
moet je beter uit je doppen kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Terwijl je weet dat ´ie gewoon gelijk heeft, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:10 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe die boeren over buitenlanders denken, terwijl ze er nog nooit eentje van dichtbij hebben gezien
ja dan heb je t over van die supergrote kuttenten. en die tellen niet want die zijn kutquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het klopt wel en het heeft allles te maken met de grondprijzen
Drenthe is juist een toonbeeld van onze bruisende economie. Straks weer olie uit Schoonebeek, en jaarlijks komen er honderdduizenden naar het TT-circuit, om zich te vergapen aan de vele races. Drenthe bruist!quote:
olie en 1 keer in t jaar een race?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Drenthe is juist een toonbeeld van onze bruisende economie. Straks weer olie uit Schoonebeek, en jaarlijks komen er honderdduizenden naar het TT-circuit, om zich te vergapen aan de vele races. Drenthe bruist!
Je vergeet de Superbikes, Truckers festival en die namaak F! van vorig jaar...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
olie en 1 keer in t jaar een race?
vette shit
wij hebben iron maidenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
olie en 1 keer in t jaar een race?
vette shit
Alleen jammer dat Den haag & de NS nooit fatsoenlijk treinen laten rijden tussen groningen en de rest van Nederland...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef Ulreazj het volgende:
Laat ze maar lekker daar blijven, hier nog lekker rustig in prov Groningen.
Het is misgegaan toen Hilversum CS geen intercitystation meer mocht zijn. Nu moet je overstappen om naar Amsterdam te gaan, waardeloos!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:32 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Den haag & de NS nooit fatsoenlijk treinen laten rijden tussen groningen en de rest van Nederland...
klinkt jottemquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Je vergeet de Superbikes, Truckers festival en die namaak F! van vorig jaar...
en worden niet neergestoken als we hoi tegen iemand zeggenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Wij op het platteland weten wie onze buren zijn tenminste.
Word je daar blij van dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nuttig! NOT!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
en worden niet neergestoken als we hoi tegen iemand zeggen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Nuttig! NOT!
- "Hoi, ik bin Gait"
- "Hoi, ik bin Klaas"
- "Bier zoepm?"
- "Neeeeee, ik mot de kooon nog melk'n"
Wow vergeten nu is Groningen idd de beste stad TER WERELDquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:49 schreef Renesite het volgende:
las ik amsterdam stad die altijd leeft?
Groningen heeft tenminste geen sluitingstijden qua kroegen.
Leugenaarquote:Op zondag 23 maart 2008 01:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow vergeten nu is Groningen idd de beste stad TER WERELD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar als ik een paar dagen weg moet zeg ik dat even tegen de buuf, en zei houdt een oogje in het zeil en zorgt dat mijn brievenbus niet uitpuilt van de post.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:39 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Word je daar blij van dan?
Goedemorgen buurman
alsof dat hier niet gebeurtquote:Op zondag 23 maart 2008 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee maar als ik een paar dagen weg moet zeg ik dat even tegen de buuf, en zei houdt een oogje in het zeil en zorgt dat mijn brievenbus niet uitpuilt van de post.
Beter zo'n vooroordeel dan zo'n domme opmerking maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Randstad is niet alleen Amsterdam en rotterdam, by the way je kan er wel prima uitgaan, op dinsdagavond zelfs is amsterdam nog gezellig en druk.
Cursus arabisch is echt niet nodig, nog zo'n vooroordeel van jullie, jullie kunnen beter een cursus nederlands gebruiken als jullie hierheen komen, want we verstaan dat duitse dialectje niet van jullieEnneh doe die klompen een keer uit
![]()
Mooi toch, daarom ga ik ook buiten de randstad wonen, veel minder mensen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder buitenlanders en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer groen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Mensen willen toch wat om over te klagen hebben, dus gaan ze liever in de randstad wonen zodat ze kunnen zeiken over andere mensen (door de hoeveelheid is er altijd wel om het uur wat op iemand aan te merken), de drukte, vervuiling van auto's in steden, buitenlanders en zulks.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:00 schreef zombiejager het volgende:
[..]
Mooi toch, daarom ga ik ook buiten de randstad wonen, veel minder mensen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder buitenlanders en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer groen.
heerlijk
Wat doe je hier? Moet je niet je buren scherp in de gaten houden en erover roddelen? Dat doen ze daar in twente toch veel? Meer is er niet te doenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen willen toch wat om over te klagen hebben, dus gaan ze liever in de randstad wonen zodat ze kunnen zeiken over andere mensen (door de hoeveelheid is er altijd wel om het uur wat op iemand aan te merken), de drukte, vervuiling van auto's in steden, buitenlanders en zulks.Anders zou KLB zo saai zijn.
Wij hebben nu eenmaal meer tijd over omdat wij niet de hele dag in de file staanquote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet je buren scherp in de gaten houden en erover roddelen? Dat doen ze daar in twente toch veel? Meer is er niet te doen
In Twente misschien wel ja, waar ik woon niet hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Moet je niet je buren scherp in de gaten houden en erover roddelen? Dat doen ze daar in twente toch veel? Meer is er niet te doen
ondertussen is Hilversum weer een InterCity stop waardigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het is misgegaan toen Hilversum CS geen intercitystation meer mocht zijn. Nu moet je overstappen om naar Amsterdam te gaan, waardeloos!
Mja, zoals vandaag kost die randstad ons weer bakken vol met geld. En maar stilstaan om wat sneeuwvlokjes!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wij hebben nu eenmaal meer tijd over omdat wij niet de hele dag in de file staan
Amsterdamquote:Geef mij maar Amsterdam
Dat is mooier dan Parijs
Geef mij maar Amsterdam
Mijn Mokums paradijs
Geef mij maar Amsterdam
Met zijn Amstel en het IJ
Want in Mokum ben ik rijk
En gelukkig tegelijk
Geef mij maar Amsterdam
Nee. In de randstad kent men de buren niet eens, en vaak niet eens van gezicht.quote:
quote:
quote:Geef mij maar Amsterdam
Dat is mooier dan Parijs
Geef mij maar Amsterdam
Het Moslims paradijs
Geef mij maar Amsterdam
Altijd wel weer een schietpartij
nooit last gehad van schietpartijen hier.............quote:
Je zou het eerder moeten goedpraten dat je in de randstad woont want dat is leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef Biels het volgende:
Al die boeren ook die proberen goed te praten om in een tweederangkutgehucht te wonen
quote:
Drenthequote:ik trap de fietse deur 't buulzand hen
op 'n zandpad tussen Slien en Erm
en as ik dadlijk even in Diphoorn ben
dan fiets ik deur
langs Ermerzand goa'k op Veenoord an
Neij Amsterdam en dan langs 't Dommersknaal
en as ik dan de kassen zie dan fiets ik deur
want ik wul aal wieder ik wul alles zien
de leste mooie dag van 't joar misschien
alhoewel 't met de winterdag ok donders mooi kan wezen
ik wul aal wieder deur noar Weiteveen
want achter op 't veld doar mag 'k graag wezen
a'k hier zo fietse en 't weijt nie slim
dan giet 't haost vanzelf
File, vind ik wel meevallen, ik werk ook een beetje variabel in overeenstemming met mijn baas waardoor ik kan gassen en zelfs rijd ik in spitstijden, dan nog valt het mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:10 schreef DutchErrorist het volgende:
hele dagen in de file staan, neergestoken worden om de domste redenen, en voor een huis betaal je ook gelijk de hoofdprijs
(okay dat was wat overdreven maar je snapt me wel)
[..]
[..]
Drenthe![]()
Ik woon niet in het oosten maar in het noordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
File, vind ik wel meevallen, ik werk ook een beetje variabel in overeenstemming met mijn baas waardoor ik kan gassen en zelfs rijd ik in spitstijden, dan nog valt het mee.
Kennelijk heb je ook een neersteek fobie, heb jarenlang nooit geweld meegemaakt, maar heb gehoord dat in't oost'n ze heel erg veel van kleine kindertjes houden toch? en paarden in de wei![]()
Tuurlijk we betalen meer voor een huis, maar als we hem verkopen krijgen we ook meer terug
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef AgLarrr het volgende:
Ik kan me nog een opmerking herinneren van een mevrouw uit Dordrecht: "Jaaah, bij jullie gaat alles zoveel lanzamer hè? Het is net alsof je van een sneltrein in een boemeltje stapt als je Amersfoort voorbij bent."
Mijn respons: "Het gaat bij ons niet langzamer, we zijn niet zo opgefokt als jullie en daardoor lijkt het alsof we langzamer zijn. In realiteit zijn we minder bezig met praten, schreeuwen en druk doen maar met echt werken, waardoor we in absolute zin veel meer werk verzetten dan jullie 'Hollanders'."
![]()
Drenthe![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |