En toen bombardeerde de moffen het platquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Rotterdam2? Je krijgt niet zomaar een tweede Rotterdam. Honderden jaren hebben mannen van staal en de mooiste en beste vrouwen gewerkt om de stad te maken tot wat het is!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Rotterdam2? Je krijgt niet zomaar een tweede Rotterdam. Honderden jaren hebben mannen van staal en de mooiste en beste vrouwen gewerkt om de stad te maken tot wat het is!
Dat zit binnenin dat kun je niet zien, alleen voelen. Jij oppervlakkige amsterdammer!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe ja jammer dat je daar nu niets meer van ziet.
Vast hetzelfde als Feyenoord die ieder jaar het kampioenschap voelt. Alleen kan niemand van de buitenwereld dat zienquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zit binnenin dat kun je niet zien, alleen voelen. Jij oppervlakkige amsterdammer!
Ho ho, ik ben volbloed Rotterdammer. Alleen eentje die zich niet schaamt voor die heerlijke lelijkheid hierquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zit binnenin dat kun je niet zien, alleen voelen. Jij oppervlakkige amsterdammer!
Als je niet verder kijkt dan je witte linnen broek en je hippe zonnebril.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nederland stopt na Amsterdam.
Alles daarbuiten in buitenland..
En flip-flopsquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan je witte linnen broek en je hippe zonnebril.
Is natuurlijk ook afhankelijk, onder veel jongeren wel ja, maar ik ken ook steeds meer mensen die uit de Randstand vertrekken. Omdat ze behoefte hebben aan ruimte, meer natuur, rust enz.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit nu dus in de trein naar hengelo en moet aan al die keren denken dat mensen tegen me hebben gezegd: Nederland is groter dan alleen de Randstad. Je moet maar eens (vul provincie in) komen.
Ik heb geconstateerd dat Nederland idd groter is dan de randstad maar niemand wil er heen. Ik zit zo ongeveer als enige in de trein
Qua oppervlakte ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua aansprekende steden is Nederland ook maar een klein landje.
Amersfoort is ook echt ver buiten de randstad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:54 schreef Ravage het volgende:
Nou ik zit elke dag eind van de middag in de trein van Den Haag richting Amersfoort en die zit bomvol
Lekker op de trekker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef Ulreazj het volgende:
Laat ze maar lekker daar blijven, hier nog lekker rustig in prov Groningen.
Klopt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:50 schreef Scorpie het volgende:
De Randstad is wel het enige waar je wat kan doen man. De rest van Nederland is zo dood als een pier.
Nou het valt er wel buitenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Amersfoort is ook echt ver buiten de randstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |