Ja de vuilnisbakkies. Raskatten kosten gewoon geldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
No prob.
Ik dacht dat katten altijd gratis waren. Of een symbolisch bedrag.
Pussy is nooit gratis G, huisregel 1 op de block.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
No prob.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
No prob.
Maar raskatten zijn net zo duur als rashonden dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de vuilnisbakkies. Raskatten kosten gewoon geld
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pussy is nooit gratis G, huisregel 1 op de block.
Denk het wel. Weet niet hoe duur rashonden zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar raskatten zijn net zo duur als rashonden dus
Weet eerlijk gezegd ook niet hoe duur onze hond was maar mijn ouders denken erover om met deze hond puppy's te nemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het wel. Weet niet hoe duur rashonden zijn.
In de winter komen de katten uit de buurt uit onze vijver drinken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb een kat gehad, die is gewoon aan komen lopen.
lieve kat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb een kat gehad, die is gewoon aan komen lopen.
Bij ons zitten ze langs de kant naar onze vissen te graaienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de winter komen de katten uit de buurt uit onze vijver drinken.
Mag dat wel? Met raskatten moet je in elk geval speciale papieren hebben om te mogen fokken. Die kater van mijn zus zeg. Net 1 en heeft nu al 14 kinderen rondlopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet eerlijk gezegd ook niet hoe duur onze hond was maar mijn ouders denken erover om met deze hond puppy's te nemen.
De natuur doet zijn werkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons zitten ze langs de kant naar onze vissen te graaien
Dat lukt in de zomer niet, daarvoor is de brug te hoog. We hebben wel regelmatig vogels die een vis komen jatten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons zitten ze langs de kant naar onze vissen te graaien
Ik weet niet of het dan ook echt fokken is, ze willen gewoon een extra hondje als puppy. Dus dan houden ze 1 puppy. We hebben i.i.g wel het bewijs dat het een rashond is met stamboom en shit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag dat wel? Met raskatten moet je in elk geval speciale papieren hebben om te mogen fokken. Die kater van mijn zus zeg. Net 1 en heeft nu al 14 kinderen rondlopen.
We hadden een hele mooie steur, binnen 1 week door een reiger meegenomenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lukt in de zomer niet, daarvoor is de brug te hoog. We hebben wel regelmatig vogels die een vis komen jatten.
Moeten pa en ma natuurlijk ook wel beiden die rashonden zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dan ook echt fokken is, ze willen gewoon een extra hondje als puppy. Dus dan houden ze 1 puppy. We hebben i.i.g wel het bewijs dat het een rashond is met stamboom en shit.
Ja dan moet je een aquarium in huis nemen. Heb je daar geen last van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hadden een hele mooie steur, binnen 1 week door een reiger meegenomen
Dus wacht ff.... je koopt 2 rashonden voor een duizend en vervolgens kun je elk van die puppies ook weer voor een paar duizend verkopen? Ik zit verdomme in de verkeerde business...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dan ook echt fokken is, ze willen gewoon een extra hondje als puppy. Dus dan houden ze 1 puppy. We hebben i.i.g wel het bewijs dat het een rashond is met stamboom en shit.
Heb je ook zo'n net over de vijver?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lukt in de zomer niet, daarvoor is de brug te hoog. We hebben wel regelmatig vogels die een vis komen jatten.
Hij was eerst vrij klein, later werd het een grote rare stronteigenwijze kater, maar toch wel lief.quote:
Mijn kat probeerde wel eens te vissen in de vijver bij buren verderopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de winter komen de katten uit de buurt uit onze vijver drinken.
We hebben 1 hond, die laat je dan dekken door een andere rashond en dan verkoop je ze. Maar dit is ook onze allereerste hond. Het gaat er meer om dat ze nog een 2e hond willen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus wacht ff.... je koopt 2 rashonden voor een duizend en vervolgens kun je elk van die puppies ook weer voor een paar duizend verkopen? Ik zit verdomme in de verkeerde business...
Kost ook geld met voer en prikken die ze moeten hebben enzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus wacht ff.... je koopt 2 rashonden voor een duizend en vervolgens kun je elk van die puppies ook weer voor een paar duizend verkopen? Ik zit verdomme in de verkeerde business...
Praat niet over money met de Donquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kost ook geld met voer en prikken die ze moeten hebben enzoDus je moet wel echt van die beestjes houden. Een zo'n vriendin van mijn zus die heeft 14 volwassen katten en 18 kittens rondlopen in een klein huisje.
Hou die katten maar binnen, ik heb er een schijthekel aan. Die haat naar katten komt puur omdat mensen niet normaal zo'n beest in huis kunnen houden. En ze schijten ook altijd in iemands anders zijn tuin. Daarom pleit ik ook voor een zogenaamde kattenbelasting. Kutbeesten!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn kat probeerde wel eens te vissen in de vijver bij buren verderop
Dat is zo smerig man. Als je een groot huis hebt is het al niet gezond maar in een simpel rijtjes huis is dat niet eens legaal volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kost ook geld met voer en prikken die ze moeten hebben enzoDus je moet wel echt van die beestjes houden. Een zo'n vriendin van mijn zus die heeft 14 volwassen katten en 18 kittens rondlopen in een klein huisje.
Die kater van mijn zus probeerde zijn eigen dochter te neuken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij was eerst vrij klein, later werd het een grote rare stronteigenwijze kater, maar toch wel lief.
Als ze mij meer dan duizend euro per stuk opleveren ben ik echt wel een dierenliefhebber hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als alles draait het om netwerken en connecties. Heb je een goede naam dan loop je binnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neger wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geeft effe kaarten van 700 eu weg, no problem voor Ron.
Beetje wincest, niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kater van mijn zus probeerde zijn eigen dochter te neuken.
Haten op kattenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou die katten maar binnen, ik heb er een schijthekel aan. Die haat naar katten komt puur omdat mensen niet normaal zo'n beest in huis kunnen houden. En ze schijten ook altijd in iemands anders zijn tuin. Daarom pleit ik ook voor een zogenaamde kattenbelasting. Kutbeesten!
Hmm en anders kan je ze altijd nog aan een chinees restaurant kwijt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als alles draait het om netwerken en connecties. Heb je een goede naam dan loop je binnen.
Mikey kijkt naar GTST, dus neem ik hem neit serieus. Dit zal vast bij hem aankomen als een schok.quote:
Ze heeft een klein huis volgens mijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is zo smerig man. Als je een groot huis hebt is het al niet gezond maar in een simpel rijtjes huis is dat niet eens legaal volgens mij.
Mijn kat was een buitenkat, behalve als het regende of koud was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou die katten maar binnen, ik heb er een schijthekel aan. Die haat naar katten komt puur omdat mensen niet normaal zo'n beest in huis kunnen houden. En ze schijten ook altijd in iemands anders zijn tuin. Daarom pleit ik ook voor een zogenaamde kattenbelasting. Kutbeesten!
Ik vind 2 of 3 katten genoeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze mij meer dan duizend euro per stuk opleveren ben ik echt wel een dierenliefhebber hoor.
quote:
quote:
Tomorrowland kaarten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 kaartjes, ik hoor morgen of ik ze echt krijg. Mijn collega is medeorganisator. Als ik ze heb, mag je ze gratis.
Ga eens in op het feit dat katten op andermans terrein loopt en schijt in iemands zijn tuin. Hou die tyfus beesten in huis man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haten op kattenZijn bazenbeesten man
. Honden schijten overal op straat en bijten nog wel eens. Kutbeesten
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga eens in op het feit dat katten op andermans terrein loopt en schijt in iemands zijn tuin. Hou die tyfus beesten in huis man.
Alle katten zijn buitenkatten. Mensen die anders beweren zijn egoïsten die een kat willen, maar er eigenlijk geen kunnen houden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn kat was een buitenkat, behalve als het regende of koud was.
En jij woont in Nederland? Is jouw kat überhaupt ooit buiten geweest?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de winter liggen ze allemaal op de vensterbank boven de verwarming.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet klagen als de hond zo'n kat verscheurt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Jij gooit ook je blikjes bier voor de supermarkt neer, jij mag ook gewoon buitenspelen.
Zullen toch niet zo duur zijn?quote:
Die beesten begraven het tenminste. Honden laten het gewoon liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga eens in op het feit dat katten op andermans terrein loopt en schijt in iemands zijn tuin. Hou die tyfus beesten in huis man.
Oké, maar wat heeft dat met je vorige post te maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet klagen als de hond zo'n kat verscheurt.
Dat gebeurt alleen bij Tom & Jerry.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij iemand geweest die dat ook had, dan moet je bij iedere stap en als je gaat zitten oppassen dat je er niet een plet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht met die strekkingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm en anders kan je ze altijd nog aan een chinees restaurant kwijt.
Mijn zus hield die katten van haar eerst binnen. Maar gewoon lekker de deur openzetten en die kittens buiten laten rennen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alle katten zijn buitenkatten. Mensen die anders beweren zijn egoïsten die een kat willen, maar er eigenlijk geen kunnen houden.
Dat ik vind dat katten minstens zoveel overlast geven als honden dus er ook een kattenbelasting moet komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké, maar wat heeft dat met je vorige post te maken?
kk toshbe wolla phuuu met je kaolo gratis kaartenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen toch niet zo duur zijn?
Probeer ze al een paar jaar te regelen maar vis steeds achter het net. Die gasten op de zwarte markt gun ik het niet.
Ze worden op een vies toilet van een tankstation langs de snelweg 'overhandigd'. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland krijgt kaarten? Wait wut...
Katten jagen die honden wel weg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wtfquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht met die strekking. Ze moesten hun geld voor games ergens vandaan halen. (Het bericht is gek genoeg niet meer klikbaar.
[ afbeelding ]
Dan kun je beter geen kaarten van de Don kopen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze worden op een vies toilet van een tankstation langs de snelweg 'overhandigd'. Ik weet genoeg.
Je hebt geluk man, ik zag het eerder maar ik ben dan op vakantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen toch niet zo duur zijn?
Probeer ze al een paar jaar te regelen maar vis steeds achter het net. Die gasten op de zwarte markt gun ik het niet.
twitter:JPvanGastel twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:40:18Inmiddels zijn alle #Feyenoordtalenten die op jonge leeftijd naar #Engeland zijn vertrokken weer te bewonderen op de #Nederlandse velden... reageer retweet
Oudoom van mij heeft 2 van die enorme beesten, hij vond in de tuin weleens totaal opengereten kattenquote:
Hij moest ook zijn territorium bewaken en af en toe jagen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En jij woont in Nederland? Is jouw kat überhaupt ooit buiten geweest?
Zal wat zijn als die kittens van mijn zus zodirect gaan lopen. 8 van die kleine rakkers die alles kapot maken en aan je broekspijpen hangen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij iemand geweest die dat ook had, dan moet je bij iedere stap en als je gaat zitten oppassen dat je er niet een plet.
Waarom zou je zo'n mooi beest voor 5 euro verkopen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
Ik ging vroeger wel eens vissen en dan kon ik zo'n snoek gewoon voor 5 euro aan de Chinees op de hoek verpatsen
Het merendeel in het centrum hier had daar ook wel zin in. Allemaal mensen die vies dik zijn, brrr.quote:
Ik verkoop niks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen kaarten van de Don kopen.
Hoe komt het dat er zoveel dikke mensen waren Stijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het merendeel in het centrum hier had daar ook wel zin in. Allemaal mensen die vies dik zijn, brrr.
Ik had een keer een karper aan mijn bamboe stok. Toen sloopte hij mijn stok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
Ik ging vroeger wel eens vissen en dan kon ik zo'n snoek gewoon voor 5 euro aan de Chinees op de hoek verpatsen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht met die strekking. Ze moesten hun geld voor games ergens vandaan halen. (Het bericht is gek genoeg niet meer klikbaar.
[ afbeelding ]
Wat heb jij aan kattenbelasting?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik vind dat katten minstens zoveel overlast geven als honden dus er ook een kattenbelasting moet komen.
Mocht je nog tips nodigh ebben voor je nieuwe business. Weet wanneer je moet stoppen, zelfs in China.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland verkoopt iets, maar hij weet het zelf nog niet.
Ik heb gewoon niks met dieren. Al waren die kittens wel schattig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oudoom van mij heeft 2 van die enorme beesten, hij vond in de tuin weleens totaal opengereten katten
Faalhaasquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1L2t-B5GCI4wxeFmfdzkI9WQW_DznYZQoTOYoWONcEsDjOg7oVQ[/img
Snoekbaars vangen
Niks en ik ben er dan ook niet voor of tegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb jij aan hondenbelasting?
Hoe lang blezen ze nog drijven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met dieren. Al waren die kittens wel schattig.
Ik ben voor gelijkheid.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks en ik ben er dan ook niet voor of tegen.Jij blijkbaar wel voor kattenbelasting.
Volgende keer beter Rens.
Beter vangen we die mensen en grillen we ze en serveren we er rijstwijn bij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht je nog tips nodigh ebben voor je nieuwe business. Weet wanneer je moet stoppen, zelfs in China.
[ afbeelding ]
Dan zit je hier in Nederland verkeerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben voor gelijkheid.
Dus of en hondenbelasting en kattenbelasting of allebei niet.
picsquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met dieren. Al waren die kittens wel schattig.
Ik was jong.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n mooi beest voor 5 euro verkopen?
Heb ze al een paar dagen niet gezien. Erg fout, maar ik vroeg direct aan de jongens of ze iets hadden gedaan...quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was jong.
Probleem was dat ik toen dacht dat het bij elke Chinees kon. Dus ik had een keer een paling te pakken (vraag me niet hoe) en liep dus met dat ding in mijn zak een Chinees binnen. Toen ik hem eruit haalde (ok dit kan op meerdere manieren opgevat worden) werd ik door een gillende Chinees achterna gezeten met een bezem.
Ze hebben jouw genenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ze al een paar dagen niet gezien. Erg fout, maar ik vroeg direct aan de jongens of ze iets hadden gedaan...
Ik heb wel een mogelijke verklaring, alleen ben ik bang dat ik teveel mensen hier discrimineer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er zoveel dikke mensen waren Stijn?
[..]
Ik was jong.
Probleem was dat ik toen dacht dat het bij elke Chinees kon. Dus ik had een keer een paling te pakken (vraag me niet hoe) en liep dus met dat ding in mijn zak een Chinees binnen. Toen ik hem eruit haalde (ok dit kan op meerdere manieren opgevat worden) werd ik door een gillende Chinees achterna gezeten met een bezem.
Mensen hier kunnen wel tegen een stootje. Ga door.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mogelijke verklaring, alleen ben ik bang dat ik teveel mensen hier discrimineer.
Meer dit forum in zijn geheel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen hier kunnen wel tegen een stootje. Ga door.
Happel is er niet, dus ga je gang.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mogelijke verklaring, alleen ben ik bang dat ik teveel mensen hier discrimineer.
[..]
Ik was jong.
OKE IS GOED MANquote:
Beter dan San Andreas gaat ie worden denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kreeg er een flinke staafmixer van.
Wat een plantenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier moet je het mee doen:
[ afbeelding ]
Fish-o-mania is voor mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bie heppie. Over paar dagen is de Fish-o-mania er.
Co-op single player zou helemaal te ziek wezenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter dan San Andreas gaat ie worden denk ik.
Je kunt straks waarschijnlijk met een x aantal man gewoon co-op door de hele wereld daar knallen.
En darten voor mensen welke ondanks hun verstandelijke beperking het toch voor elkaar krijgen hypocriet te zijn in hun doen en laten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fish-o-mania is voor mensen met een verstandelijke beperking.
waarom ga je geen katten fokken dan. goudmijntje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben net klaar met werk en morgen half 7 beginnen
ik heb al vrienden uitgenodigd om bij mij te kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bie heppie. Over paar dagen is de Fish-o-mania er.
Co-op singleplayer ja?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Co-op single player zou helemaal te ziek wezen
mijn pa haat kattenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom ga je geen katten fokken dan. goudmijntje.
Je moet wel mijn topic vrijdag een beetje levend houden hoor. Ik heb met wat vis vrienden een zaaltje afgehuurd om het op een gigantische beamer te volgen 5 uur lang. Dus mij gaat het niet lukken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al vrienden uitgenodigd om bij mij te kijken
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet wel mijn topic vrijdag een beetje levend houden hoor. Ik heb met wat vis vrienden een zaaltje afgehuurd om het op een gigantische beamer te volgen 5 uur lang. Dus mij gaat het niet lukken.
en je nodig mij niet uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet wel mijn topic vrijdag een beetje levend houden hoor. Ik heb met wat vis vrienden een zaaltje afgehuurd om het op een gigantische beamer te volgen 5 uur lang. Dus mij gaat het niet lukken.
Waar is de tijd dat mensen nog gewoon wiet gingen planten ipv katten fokken...quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij hoeft het toch niet te weten
Stel je het voor man, als je veel missies met die drie lui speelt. Samen met twee maten op de bank, tegelijk missies uitspelen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Co-op singleplayer ja?Maar nee dat hoeft van mij niet.
Gewoon een exacte kopie van de wereld in co-op is voor mij prima. Die missies doe ik denk ik graag alleen. Maar aan de andere kant, opties altijd goed.
Kan toch prima samenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat mensen nog gewoon wiet gingen planten ipv katten fokken...
Ik zag vandaag een beeld dat iemand viel in de Tour. Dat vond ik nog wel leuk, valpartijenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag een tijdrit in de Tour de France.
Ga je dalmatiërs fokken. 101.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, hij wil honden.
maar katten > honden
kan je wel goed combineren. Paar jaar terug nog plantage gevonden verderop in de straat. De bewoners waren weggevlucht via de achterkant van het huis terwijl de politie bij de voordeur stond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat mensen nog gewoon wiet gingen planten ipv katten fokken...
Trippen ze hem nog erger.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, heb je huis vol katten met een lachkick...
Sorry, maar je deed toch wat afstandelijk over onze Ado den Haag plannen, dus durfde het niet meer te vragenquote:
die katten moeten ook niet op zolder komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, heb je huis vol katten met een lachkick...
Waar rook is, is vuur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schrijft zo'n Engelse kutkrant ja.
mollema gaat hem rockenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
167 16:09:00 EVANS Cadel BMC AUS
168 16:12:00 SCHLECK Andy RLT LUX
169 16:15:00 PERAUD Jean-Christophe ALM FRA
170 16:18:00 KWIATKOWSKI Michal OPQ POL
171 16:21:00 FUGLSANG Jakob AST DEN
172 16:24:00 NIEVE ITURRALDE Mikel EUS ESP
173 16:27:00 COSTA Rui Alberto MOV POR
174 16:30:00 RODRIGUEZ Joaquim KAT ESP
175 16:33:00 MARTIN Daniel GRS IRL
176 16:36:00 QUINTANA Nairo Alexander MOV COL
177 16:39:00 CONTADOR Alberto TST ESP
178 16:42:00 KREUZIGER Roman TST CZE
179 16:45:00 TEN DAM Laurens BEL NED
180 16:48:00 MOLLEMA Bauke BEL NED
181 16:51:00 VALVERDE Alejandro MOV ESP
182 16:54:00 FROOME Christopher SKY GBR
Wat moet ik hiermee?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
167 16:09:00 EVANS Cadel BMC AUS
168 16:12:00 SCHLECK Andy RLT LUX
169 16:15:00 PERAUD Jean-Christophe ALM FRA
170 16:18:00 KWIATKOWSKI Michal OPQ POL
171 16:21:00 FUGLSANG Jakob AST DEN
172 16:24:00 NIEVE ITURRALDE Mikel EUS ESP
173 16:27:00 COSTA Rui Alberto MOV POR
174 16:30:00 RODRIGUEZ Joaquim KAT ESP
175 16:33:00 MARTIN Daniel GRS IRL
176 16:36:00 QUINTANA Nairo Alexander MOV COL
177 16:39:00 CONTADOR Alberto TST ESP
178 16:42:00 KREUZIGER Roman TST CZE
179 16:45:00 TEN DAM Laurens BEL NED
180 16:48:00 MOLLEMA Bauke BEL NED
181 16:51:00 VALVERDE Alejandro MOV ESP
182 16:54:00 FROOME Christopher SKY GBR
ik ben blij dat je het als een serieuze zaak ziet. en ik heb een vraag gesteld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, maar je deed toch wat afstandelijk over onze Ado den Haag plannen, dus durfde het niet meer te vragen
Ik heb overigens een vraag in het topic gesteld.
Martinquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mwah, 1. froome 2. tony martin 3. kwiatkowski
het mag altijd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Martin
Froome
Mollema
ik mag blijven dromen toch
ga jij op de fiets?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu weet ik dat ik door moet fietsen van het werk
Dit had net zo goed een stenen konijnenbeeldje van de Intratuin kunnen zijn. Je verhaal wordt met de minuut ongeloofwaardiger Don.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier moet je het mee doen:
[ afbeelding ]
verquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja ik weet toch niet hoever het is. Misschien woon je wel boven de zaak.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit had net zo goed een stenen konijnenbeeldje van de Intratuin kunnen zijn. Je verhaal wordt met de minuut ongeloofwaardiger Don.
Sorry, het is weer zover he. Ik ga mezelf eens op een glaasje rode wijn trakteren. Dat heb ik wel verdiend na al dat harde studeren.quote:
Hoe ging het tentamen eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, het is weer zover he. Ik ga mezelf eens op een glaasje rode wijn trakteren. Dat heb ik wel verdiend na al dat harde studeren.
Was open boek, vragen nogal weinig concreet geformuleerd dus dat blijft altijd gissen. Denk wel een voldoende though. Vorige keer met amper leren al een 4,7 gehaald.quote:
Ok mooiquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was open boek, vragen nogal weinig concreet geformuleerd dus dat blijft altijd gissen. Denk wel een voldoende though. Vorige keer met amper leren al een 4,7 gehaald.
Je vrouw ook?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok mooi![]()
Ik ga in elk geval maar eens pitten. De rest hier thuis slaapt al sinds 20.00 uur...
Met zijn PSV-geslijm...quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus die topics vanavond ook weerHMF ook weer terug
Ja, die was met de kinderen naar de film/speeltuin/winkelcentrum en kwam bekaf terug.quote:
Hard voor je.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had een zwembroek besteld, maar ik pas er met m'n dikke squatreet niet in.Moet ik alles weer gaan terugsturen.
Ik zit dat nu terug te lezen. Mooi man die discussies tussen jou, HMF, Davy, GGMM en nog wat gastjes.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus die topics vanavond ook weerHMF ook weer terug
Jammer, dat wordt dus geen seks vanavond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, die was met de kinderen naar de film/speeltuin/winkelcentrum en kwam bekaf terug.
Had je wel gekeken of het je paste kwa maat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had een zwembroek besteld, maar ik pas er met m'n dikke squatreet niet in.Moet ik alles weer gaan terugsturen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, dat wordt dus geen seks vanavond.
Omdat ze in diepe slaap is. Of ze gaat akkoord dat jij er dan alsnog mee aan het werk gaat.quote:
Maak haar in zulke gevallen gewoon wakker hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze in diepe slaap is. Of ze gaat akkoord dat jij er dan alsnog mee aan het werk gaat.
Echte gentleman.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak haar in zulke gevallen gewoon wakker hoor.
Zonde. Voor mij begint de avond pasquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar goed, inderdaad geen sex vandaag. Ben zelf ook moe...
wel help mij zoeken met dat ene nummerquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Er valt geen ene kut meer te praten/beleven.
welke radio luister je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel help mij zoeken met dat ene nummer
welkequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel help mij zoeken met dat ene nummer
Kan het gewoon terugsturen, maar 't is ook nog eens zo'n korte zwembroek. Op het plaatje zag hij er langer uit. Ga er niet als CR7 bijlopen van de zomer hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Had je wel gekeken of het je paste kwa maat?
Is heel kut of je kan gewoon emailen zo van ja het is niet aangekomen dit dat
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar heb je het muziekje op gehoord?
Kan gewoon hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan het gewoon terugsturen, maar 't is ook nog eens zo'n korte zwembroek. Op het plaatje zag hij er langer uit. Ga er niet als CR7 bijlopen van de zomer hoor.
Mulder is slecht. Die mongool bokst werkelijk elke bal terug het veld in.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef Typisch het volgende:
Ik heb mijn derde hattrick op rij met Pelle met FIFA online.
einde bericht
Ik heb redelijk wat haar op m'n benen, ziet er niet echt uit. Je moet je beperkingen kennen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor![]()
Lekker showen waarom push je dan überhaupt
Hahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat haar op m'n benen, ziet er niet echt uit. Je moet je beperkingen kennen.
ontharen een optie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat haar op m'n benen, ziet er niet echt uit. Je moet je beperkingen kennen.
Pelle compenseert dat ruimschoots.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mulder is slecht. Die mongool bokst werkelijk elke bal terug het veld in.
Waarom zou ik dat doen? Zit er verder niet mee, zo erg is het ook weer niet maar het is gweoon niet zo mooi vind ik. Als je geen mooie strakke benen hebt moet je ze ook niet in zo'n gay ass kort broekje etaleren, dan loop je gewoon voor paal.quote:
Ja godverdomme. Dit hoefde ik dus niet te weten ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Zit er verder niet mee, zo erg is het ook weer niet. Als je geen mooie strakke benen hebt moet je ze ook niet in zo'n gay ass kort broekje etaleren, dan loop je gewoon voor paal.
Je leest het zelf.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Dit hoefde ik dus niet te weten ook.
Roze zwembroekje aan, shirtje met een kraag van 20 cm doorsnede, vestje over de schoudersquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...ik ben geïnstalleerd hoor. Glaasje rode wijn, playlistje CCR op de achtergrond.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...ik ben geïnstalleerd hoor. Glaasje rode wijn, playlistje CCR op de achtergrond.
Dat soort shit doe ik niet Sjaak, maar desalniettemin een 3 voor de moeite.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Roze zwembroekje aan, shirtje met een kraag van 20 cm doorsnede, vestje over de schouders
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
speciaal voor jou dit leuke plaatje
[ afbeelding ]
Ja, wat moet je erover zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Djeez ook op de frontpage, man man man![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
morgen voor t eerst dexprine proberen ben benieuwd
frontpagequote:Op woensdag 10 juli 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Djeez ook op de frontpage, man man man![]()
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggenquote:
Ik kwam er net bij toeval. Zo las ik dat er een kerel was die zijn 10-jarige neefje en diens kat heeft verkracht.quote:
Hoe komt hij op al die nieuwsberichten vraag ik me afquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen
Tabloids over de wereld heen + een dikke grote duim hier en daarquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt hij op al die nieuwsberichten vraag ik me af. Of is hij zelf verantwoordelijk voor een groot deel
Welke 'nieuwe lijn' ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is met die 'nieuwe lijn' echt grote kanjer geworden.
Kort gezegd: Minder serieus nieuws en meer onzin. Ik was dan voor alternatieve berichtgeving gegaan die alsnog nieuwswaardig was in plaats van een verkapte online sensatiekrant/roddelblad te worden. Maargoed, dat ben ik.quote:
Ach ik kom er ook niet dagelijks. Eens in de twee maanden ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kort gezegd: Minder serieus nieuws en meer onzin. Ik was dan voor alternatieve berichtgeving gegaan die alsnog nieuwswaardig was in plaats van een verkapte online sensatiekrant/roddelblad te worden. Maargoed, dat ben ik.
Geloofwaardig. Straks ga je je nog verantwoorden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kom er ook niet dagelijks. Eens in de twee maanden ofzo.
Ik krijg eigenlijk vrij weinig van het nieuws mee. Alleen op twitter en ik zie hier in de SC nog wel eens wat langskomen. Voor de rest hou ik het bij voetbalnieuws.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloofwaardig. Straks ga je je nog verantwoorden.
Ik kan wel genieten van dat soort tabloid meuk in al zijn achterlijkheid. Voor informatief nieuws zie ik Fok sowieso niet als mijn bron.
http://www.nu.nl/achterklap/
Bijvoorbeeld wel.
Ik wel. Een beetje algemene kennis hoort er wel bij. Overigens opper ik nu niet dat je moet laten overkomen overal verstand van te hebben, maar ik vind het toch wel fijn om in de meeste gevallen ongeveer te weten waar het overgaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk vrij weinig van het nieuws mee. Alleen op twitter en ik zie hier in de SC nog wel eens wat langskomen. Voor de rest hou ik het bij voetbalnieuws.
Ach je moet ook interesse hebben in die bepaalde onderwerpen. Zo vind ik politiek geneuzel meestal doodsaai enzo. En oorlogen in het Midden-Oosten interesseren me ook geen reet. Dan maar geen algemene kennisquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel. Een beetje algemene kennis hoort er wel bij. Overigens opper ik nu niet dat je moet laten overkomen overal verstand van te hebben, maar ik vind het toch wel fijn om in de meeste gevallen ongeveer te weten waar het overgaat.
Tja... dan word je al snel wereldvreemd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je moet ook interesse hebben in die bepaalde onderwerpen. Zo vind ik politiek geneuzel meestal doodsaai enzo. En oorlogen in het Midden-Oosten interesseren me ook geen reet. Dan maar geen algemene kennis
Als ik maar gewoon voetbal kan kijken en kan tekenen vind ik het best.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... dan word je al snel wereldvreemd.
Niks mis mee hoor, dat soort mensen leveren met regelmaat mooie verhalen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik maar gewoon voetbal kan kijken en kan tekenen vind ik het best.En katten hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen belemmering voor voetbal/tekenen. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ruik nu helemaal naar kittens
Dan moet ik ook maar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen belemmering voor voetbal/tekenen. Dus ik zie het probleem niet.
Dan nu nog even de Duitse kaart op mijn navigatie downloaden en richting bed
Nee true, maar voor wat alternatiever nieuws wat toch enorm interessant is vond ik het altijd wel leuk. Dat is nu volledig ondergesneeuwd imo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloofwaardig. Straks ga je je nog verantwoorden.
Ik kan wel genieten van dat soort tabloid meuk in al zijn achterlijkheid. Voor informatief nieuws zie ik Fok sowieso niet als mijn bron.
http://www.nu.nl/achterklap/
Bijvoorbeeld wel.
Wat blijft er over van een horror die niet eng is? 4/10 vind ik dan nog erg hoog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb net een film gekeken. Mama.
Hier een korte recensie:
Het is een griezelfilm die niet eng is en ook niet origineel. 4/10.
Het verhaal is wel oké en één van de hoofdpersonages ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat blijft er over van een horror die niet eng is? 4/10 vind ik dan nog erg hoog.
pedoquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het verhaal is wel oké en één van de hoofdpersonages ziet er leuk uit.
Waarom staat er nergens hoe laat het begint?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar eens de ticker aanslingeren, de tijdrit gaat straks beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |