Misschien kan jij je met je eigen zaken bemoeienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:49 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan je makamba_ toevoegen aan je lijstje met mentions, of wisselen met alpeko
Ik vind het gewoon zeer inefficiëntquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan jij je met je eigen zaken bemoeien
Geniet er lekker van makkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:12 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1532 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1328 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:RamboDirk @:alpeko @:Wereldgozer @:Anneloos @:Vino_Tinto @:Drizzt_DoUrden
Goedemorgen
Dit was mijn laatste woordle voor de komende twee weken, want ik heb vakantie na vandaag
Fijne honeymoon!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:12 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen
Dit was mijn laatste woordle voor de komende twee weken, want ik heb vakantie na vandaag
Wat is dit nou voor toewijdingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:12 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1532 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1328 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:RamboDirk @:alpeko @:Wereldgozer @:Anneloos @:Vino_Tinto @:Drizzt_DoUrden
Goedemorgen
Ik ga toch niet woordlen vanuit de jacuzzi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor toewijding
Klinkt fantastisch in mijn oren. Lekker zitten en relax je Woordle doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga toch niet woordlen vanuit de jacuzzi.
Dat moet ik toch helemaal zelf weten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waarom type je haar naam niet voluit
Ik pak even het handboek erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet ik toch helemaal zelf weten?
Jij bent dan ook mijn droomman nietquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zal nooit trouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |