abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57466459
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef maaike78 het volgende:

[..]

waarom denk je alleen iemand te kunnen ontmoeten tijdens het uitgaan? dat lijkt me zowat de moeilijkste methode... wat dacht je van studie, werk, verenigingen, internet,...? daar krijg je ten minste de kans om iemand op een rustige manier te leren kennen.
Klopt wel denk ik. Iemand versieren tijdens het uitgaan heeft vooral te maken met snelheid (als in snel ergens op afstappen)-een leuk praatje-goed uiterlijk-bingo...of niet natuurlijk..

Wat betekent dat het doorgaans een soort 'ego-strijd' wordt tussen de echte en de wannabe-casanova's. (Ik schets het nu even heel algemeen..)

Het is ook nooit mijn ding geweest. (Ergo: ik kan het in ieder geval niet, en dan ben ik wellicht makkelijker met vrouwen dan TS..)
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57466492
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Dat denk niet, het halve topic gaat hier zo'n beetje over. Man-vrouw verhouding op m'n studie is ongelooflijk scheef. Werk heb ik geen tijd voor door m'n studie, internet heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in. Blijft er over vereniging, mar dan moet ik wel iets leuks vinden. Als je doelt op een gewone studentenvereniging, dan is het daar al te laat voor. Verder zou ik het gewoon echt niet weten.
Geen reactie op mijn post? Waarom niet? Je wilt lekker doorjammeren?
pi_57466660
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:16 schreef user_68910102 het volgende:
Vaak wordt er in dit soort topics gezegd van "je moet niet te geforceerd op zoek gaan," maar dat heb ik nooit gedaan, het is pas echt de laatste maanden dat het me dwars zit, verder ben ik er nooit mee bezig geweest. Verder zijn clichés als op elk potje past een deksel ook niet waar, het kómt niet vanzelf aanwaaien, niet bij mij iig. Zou er nog hoop zijn?
En dan wordt er eens een keer gezegd "je moet er wat voor doen, je moet op pad" en dan is meneer nog niet tevreden. Wat wil je nou man?
pi_57466847
giechel_ho heeft wel gedeeltelijk gelijk

Neem een besluit en ga ervoor. Niet naar redenen zoeken om tips niet uit te voeren.
Dat je huidige situatie niet optimaal is, kan een hindernis zijn.
Dus dan zorg je ervoor dat je huidige situatie verandert, zodat je meer tijd/moeite in deze zaak kan steken.
pi_57467185
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Dsquared2 het volgende:
Het komt hier op neer..

Je bent gewoon een fucking pussy.

Net zoals al die andere kerels.

Je zit smoesjes te bedenken, redenen om je eigen 'falen' goed te praten. Maar het ligt allemaal aan jezelf en ook niemand anders zal je hiermee kunnen helpen. ZELFVERTOUWEN.
Je hoeft geen leonardo dicaprio te zijn, zo knap zijn die vrouwen nou ook weer niet. Je hoeft ook helemaal niet te fitnessen, de meeste vrouwen houden daar niet eens van. Je moet normaal zijn, jezelf, en zelfverzekerd overkomen. Niet jezelf op vreten, denken dat je niets kan, dat elke vrouw je afwijst. Stap gewoon op die vrouwen af. Als je eenmaal succes hebt, zal je zien dat het steeds makkelijker wordt. Shit man, je praat toch ook met je moeder, met je oma of buurvrouw. Dat zijn ook vrouwen. Je moet jezelf gewoon vermannen en over die drempel heen stappen.
De meeste vrouwen vinden aandacht alleen maar leuk, op welke manier dan ook. Kijk na ze, lach met ze praten, etc.. je geeft ze een compliment, dat doe je niet omdat je ze zo lelijk vind....
Zelfvertrouwen heb je niet opeens zomaar. Je moet voor jezelf fitnessen/sporten, niet voor de vrouwen. Je word fitter en gespierder en daar krijg je meer zelfvertrouwen van. Het "gewoon op de vrouwen afstappen" is niet "gewoon", tenzij je echt denkt "je leeft maar één keer, schijt, go for it!" Duiken van een 10 meter hoge duikplank doe je ook niet gewoon even, daar moet je ook wel even voor oefenen. (fijne verwijzing he )
pi_57469951
De TS hoopt gewoon dat hij een keer een meisje ontmoet dat hem leuk vindt en respecteert zoals hij is, zonder dat hij zijn hele leven hoeft te veranderen.

Ik vind het knap dat hij het nog kan opbrengen zoveel voor zijn studie te doen. Ga hier vooral mee door, en probeer ondertussen af en toe iets leuks te gaan doen. En als er ooit en meisje op je af komt, dan kan je denk ik het best gewoon jezelf blijven.
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:26:00 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57471128
TS hoeft zn leven ook niet te veranderen. Hij moet alleen zorgen dat hij met meer verschillende meisjes in contact komt.

Zoals ik in een van mijn tips al aangaf zijn er op de verschillende universiteiten (en die zitten in de randstad nogal dicht op elkaar) vaak symposia en lezingen met interessante sprekers uit de wetenschap, politiek of bedrijfsleven. Meestal mag je daar zomaar gratis bij zijn. Dat zijn prima momenten om (vrouwelijke) mensen te ontmoeten en je zit nog nergens aan vast ook.

Check gewoon eens de agenda's van de omliggende universiteiten en bezoek een paar van die avonden. Het is in elk geval een verbreding van je spectrum.
pi_57471538
Zo mooi he, die figuren die altijd aan komen kakken met "ga op een teamsport". !
pi_57475439
Ja, want bij een teamsport moet je niet communiceren en leer je geen andere mensen kennen. Idd kansloos.
pi_57475913
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:51 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, want bij een teamsport moet je niet communiceren en leer je geen andere mensen kennen. Idd kansloos.
Gast, je weet toch niet wat voor dikke pad een topic opent. Bij de eerste 10 posters zitten altijd minstens 3 van die prutsers die een teamsport aanraden. Dat werkt dus lang niet voor iedereen.

Bovendien, kom je daar aan als totale leek in een nieuw team, met de reden meisjes te leren kennen met het lange termijn doel om er eentje te bonen. Tuurlijk.
  woensdag 19 maart 2008 @ 14:42:06 #211
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_57476496
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:36 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen heb je niet opeens zomaar. Je moet voor jezelf fitnessen/sporten, niet voor de vrouwen. Je word fitter en gespierder en daar krijg je meer zelfvertrouwen van. Het "gewoon op de vrouwen afstappen" is niet "gewoon", tenzij je echt denkt "je leeft maar één keer, schijt, go for it!" Duiken van een 10 meter hoge duikplank doe je ook niet gewoon even, daar moet je ook wel even voor oefenen. (fijne verwijzing he )
Absoluut. Maar iedereen praat over fitness alsof het een wondermiddel voor je zelfvertrouwen is.
Ik train zelf al ongeveer 3 jaar, puur voor mezelf omdat ik het lekker vind, en goed voor me is.
Andere mensen halen misschien voldoening uit joints roken, boeken lezen, hard aan een studie werken, etc... Het gaat erom dat je tevreden bent met wat je doet en dit uitstraalt. Nieuwe kleren en een afgetraind lichaam zijn puur korte termijn oplossingen. Binnenin blijft dat kleine onzekere mannetje de kop opsteken, elke keer opnieuw als je een mooi mokkeltje bij de bar ziet staan. De truc is dus om je 'innerlijke zelfvertrouwen' te verbeteren. Je kan dure kleding aantrekken en na de sportschool gaan, helaas zal je je probleem hier niet mee oplossen en alleen maar groter maken. Uitstraling, charisma en kennis dat zijn de key elementen, die vaak ondergewaardeerd worden. Kleding en je uiterlijk zijn ook absoluut belangrijk, maar vaak is het de combinatie van bovenstaande elementen die voor het 'totaal plaatje' zorgen.

Het is een kwestie van jezelf verkopen. Daar heb je geen dure kleren en een gespierd lichaam voor nodig.

succes..
pi_57477017
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 14:42 schreef Dsquared2 het volgende:

[..]

Absoluut. Maar iedereen praat over fitness alsof het een wondermiddel voor je zelfvertrouwen is.
Ik train zelf al ongeveer 3 jaar, puur voor mezelf omdat ik het lekker vind, en goed voor me is.
Andere mensen halen misschien voldoening uit joints roken, boeken lezen, hard aan een studie werken, etc... Het gaat erom dat je tevreden bent met wat je doet en dit uitstraalt. Nieuwe kleren en een afgetraind lichaam zijn puur korte termijn oplossingen. Binnenin blijft dat kleine onzekere mannetje de kop opsteken, elke keer opnieuw als je een mooi mokkeltje bij de bar ziet staan. De truc is dus om je 'innerlijke zelfvertrouwen' te verbeteren. Je kan dure kleding aantrekken en na de sportschool gaan, helaas zal je je probleem hier niet mee oplossen en alleen maar groter maken. Uitstraling, charisma en kennis dat zijn de key elementen, die vaak ondergewaardeerd worden. Kleding en je uiterlijk zijn ook absoluut belangrijk, maar vaak is het de combinatie van bovenstaande elementen die voor het 'totaal plaatje' zorgen.

Het is een kwestie van jezelf verkopen. Daar heb je geen dure kleren en een gespierd lichaam voor nodig.

succes..
en jij denkt zeker ook dat de aarde niet rond is?
pi_57477181
TS heeft er vrij weinig aan dat uitstraling, charisma en kennis de key elementen zijn. Hij vraag toch wat hij kán doen?

En je kan als dik persoon toch wel op een teamsport? Je word er vaak tenminste iets socialer van
pi_57477304
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
TS heeft er vrij weinig aan dat uitstraling, charisma en kennis de key elementen zijn. Hij vraag toch wat hij kán doen?

En je kan als dik persoon toch wel op een teamsport? Je word er vaak tenminste iets socialer van
Natuurlijk kan dat. Maar ik probeer aan te geven dat 'ga op een teamsport' in topics als deze nog een grotere dooddoener is dan 'op ieder potje past een dekseltje'.

Als ik TS was - wat ik gelukkig niet ben - zou ik me toch maar focussen op internet omdat dat heden ten dage een vrij nuttig medium is om in contact te komen met potentiele dekseltjes.
pi_57477368
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:23 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Als ik TS was - wat ik gelukkig niet ben - zou ik me toch maar focussen op internet omdat dat heden ten dage een vrij nuttig medium is om in contact te komen met potentiele dekseltjes.
en dan moet ie nog wel zekerder worden van zichzelf..
nog duizenden ongelukkigen omdat ze te onzeker lopen chatten..
zoals
"Zeg, maar ik ben vervelend he? Sja ik kan nu eenmaal geen meiden vinden, en jij vindt me vast ook stom. Maarja ze zeiden dat ik via internetdating vast wel iemand kon vinden, maar jij zegt nu ook al 5 minuten niks"
*meisje logt uit/blokkeert*

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_57477785
De discussie over die teamsport is niet echt relevant, aangezien ik al op een teamsport zit, verder fitness ik ook en ben ik niet dik. Dus het enige waar ik nu niet onzeker over ben is m'n uiterlijk.
pi_57477837
ben je zo lelijk?
toon eens wat ballen man, niet zon mietje zijn.
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:15:55 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57479680
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:46 schreef user_68910102 het volgende:
De discussie over die teamsport is niet echt relevant, aangezien ik al op een teamsport zit, verder fitness ik ook en ben ik niet dik. Dus het enige waar ik nu niet onzeker over ben is m'n uiterlijk.
Maarre gaan we ook nog iets doen? Een van de tips om meer buiten je technische wereldje te komen uitvoeren?

Of blijft het hier bij en komt er over 4 maanden weer een topic.
pi_57480853
Je moet niet zoveel denken....
Live!
pi_57481204
Nee.
pi_57481252
quote:
JE BENT PERFECT EN VROUWEN ZIJN DOM, BLIND EN DOOF.

Slotje
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:49:40 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57481805
je capslock staat aan GH

en om slotjes vragen we ook niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:58:37 #223
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_57487039
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:11 schreef Sweetsun het volgende:
Je moet niet zoveel denken....
Maar gewoon doen.
My thoughts exactly.
pi_57489958
quote:
Aha, dus het probleem precies is?
Ben je onzeker om met vrienden uit te gaan?
Ben je onzeker om niet al je tijd in je studie te stoppen?

Ik snap ut niejjj, misschien wil je het stiekem niet eens omdat iedereeeeeeeeeeen wel kan praten met chickzzzz!
pi_57490119
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:20 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Aha, dus het probleem precies is?
Ben je onzeker om met vrienden uit te gaan?
Ben je onzeker om niet al je tijd in je studie te stoppen?

Ik snap ut niejjj, misschien wil je het stiekem niet eens omdat iedereeeeeeeeeeen wel kan praten met chickzzzz!
Ok het probleem in twee zinnen:

In het dagelijksleven kom ik vrijwel geen vrouwen tegen.
De einge keren dat ik vrouwen tegen kom, is tijdens het uitgaan, maar dan durf ik niets.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:29:23 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57490180
Ik wil je best een week onder de vleugels nemen hoor. Dan stud-o-nizeer ik je, en kun je komende jaren verdoen met betekenisloos geneuk en anderssoortig tijdverdrijf
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:37:15 #227
122997 zquing
Drama Junk
pi_57490411
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
Ik wil je best een week onder de vleugels nemen hoor. Dan stud-o-nizeer ik je, en kun je komende jaren verdoen met betekenisloos geneuk en anderssoortig tijdverdrijf
waar kan ik me inschrijven?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57490579
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

De einge keren dat ik vrouwen tegen kom, is tijdens het uitgaan, maar dan durf ik niets.
we hebben hier een hele hoop tips losgelaten hoe in het dagelijkse leven meer vrouwen tegen te komen...

ga anders es studeren in de Unibieb van Rotterdam of de Koninklijke Bieb van Den Haag...

en nog iets, wat zijn je hobbies? als je WoW alleen maar doet, is dat kansloos ja...
ga dan desnoods naar LANParties voor de spaarzame LANsletjes... (ze zijn er! )
pi_57490614
quote:
eh que?

Hebben we nu een date?
pi_57490622
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Als je zelf zegt dat je niet lelijk bent, dan stapt er toch zo af en toe toch wel een vrouw op jou af? Zelfs ik heb dat mee mogen maken!

Er zijn genoeg mensen die vrijwel geen vrouwen in het dagelijks leven tegenkomen, vooral als je alleen maar aan de studie zit. Zoek uit wie van je vrienden wel veel met vrouwen in contact is en ga daar veel mee om, dan rol je vanzelf wel binnen een groep waar ook vrouwen zitten, tenzij je geen vriend hebt die dat heeft natuurlijk Dan word het tijd om andere vrienden te zoeken
pi_57490723
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:43 schreef Godshand het volgende:
we hebben hier een hele hoop tips losgelaten hoe in het dagelijkse leven meer vrouwen tegen te komen...

ga anders es studeren in de Unibieb van Rotterdam of de Koninklijke Bieb van Den Haag...

en nog iets, wat zijn je hobbies? als je WoW alleen maar doet, is dat kansloos ja...
ga dan desnoods naar LANParties voor de spaarzame LANsletjes... (ze zijn er! )
Gamen doe ik niet aan, nouja heel af en toe eens, maar dat is nog niet eens een uurtje per week.

Hobby's, uhm mja sporten, uitgaan, met vrienden voetbal kijken, poolen en dat soort dingen. Verder niet echt specifieke hobby's.
pi_57490854
Met uitgaan, hoe gaat dat dan?
Ga je met 2/3 vrienden aan het schap zitten bier drinken?
Ga je bij de dansvloer staan of de dansvloer op?
Is er één van je vrienden die wél met dames aan de babbel gaat?
etc.etc.
pi_57490877
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:44 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Als je zelf zegt dat je niet lelijk bent, dan stapt er toch zo af en toe toch wel een vrouw op jou af? Zelfs ik heb dat mee mogen maken!
Ik heb dat wel een paar keer gehad in een discotheek, maar dan is het vooral dansen e.d. Maarja ik ben dus zo onzeker dat ik nu niet echt een houding weet te geven als dat gebeurt en dan is het meestal weer zo afgelopen.
quote:
Er zijn genoeg mensen die vrijwel geen vrouwen in het dagelijks leven tegenkomen, vooral als je alleen maar aan de studie zit. Zoek uit wie van je vrienden wel veel met vrouwen in contact is en ga daar veel mee om, dan rol je vanzelf wel binnen een groep waar ook vrouwen zitten, tenzij je geen vriend hebt die dat heeft natuurlijk Dan word het tijd om andere vrienden te zoeken
Moet eigenlijk zeggen dat eigenlijk maar weinig vrienden van me echt veel contact hebben met vrouwen. Zij komen ook allemaal uit delft e.d, sommigen hebben wel een vriendin, anderen hebben ook min of meer het vrouwen tekort probleem.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:56:43 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57490897
Oeh, mijn commerciele voelsprieten zien een gat in de markt!
Starters op de liefdesmarkt klaarstomen tot passionele minnaars <3

Kan ik al een klasje vullen?
pi_57490959
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Met uitgaan, hoe gaat dat dan?
Ga je met 2/3 vrienden aan het schap zitten bier drinken?
Ga je bij de dansvloer staan of de dansvloer op?
Is er één van je vrienden die wél met dames aan de babbel gaat?
etc.etc.
In het begin wat biertjes doen, meestal naast de dansvloer en daarna gewoon de dansvloer op. Vrienden zijn ook allemaal niet van die players, dus het komt eigenlijk nooit voor dat een van ons op een vrouw afstapt.
pi_57490965
Dat geen houding hebben als ze tegen je aan gaan dansen is hééél herkenbaar!
Ik kon helemaaaaaaaaaal NIET dansen, daarom ging ik als een kansloze rukker dansfilmpjes op Youtube kijken, maar het heeft wel geholpen. En ja, ik heb ook geoefend thuis, ik wou niet meer als een zak hooi erbij staan met uitgaan!
pi_57491170
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dat geen houding hebben als ze tegen je aan gaan dansen is hééél herkenbaar!
Ik kon helemaaaaaaaaaal NIET dansen, daarom ging ik als een kansloze rukker dansfilmpjes op Youtube kijken, maar het heeft wel geholpen. En ja, ik heb ook geoefend thuis, ik wou niet meer als een zak hooi erbij staan met uitgaan!
Normaal gesproken dans ik wel gewoon, maar op het moment dat ik weet dat er iemand op me let, of zelfs iemand tegen me aankomt dansen, kan ik plotseling niets meer. Verder heb ik ook geen idee of ik compleet voor lul sta tijdens het dansen of dat ik het wel goed doe.
pi_57491329
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Normaal gesproken dans ik wel gewoon, maar op het moment dat ik weet dat er iemand op me let, of zelfs iemand tegen me aankomt dansen, kan ik plotseling niets meer. Verder heb ik ook geen idee of ik compleet voor lul sta tijdens het dansen of dat ik het wel goed doe.
man 90% procent van de disco kan niet dansen en zitten maar gewoon met hun zatte kop wat te springen en huppelen als een paashaas....

maar hen boeit het geen fuck!!! zou jou ook niet moeten boeien...
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:15:10 #239
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57491337
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:56 schreef SHE het volgende:

Is dat inclusief sexlessen?
pi_57491352
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:56 schreef SHE het volgende:

dat soort boeken en cursussen bestaan helaas al...

check de google ads in dit subforum
pi_57491517
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

man 90% procent van de disco kan niet dansen en zitten maar gewoon met hun zatte kop wat te springen en huppelen als een paashaas....

maar hen boeit het geen fuck!!! zou jou ook niet moeten boeien...
Doet het me ook niet meer zoveel, maar weten of ik het goed doe of niet, doe ik nog steeds niet.
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:32:53 #242
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57491725
Jezus, TS, wat zit je te zwelgen in zelfmedelijden
En maar zeuren dat je geen tijd hebt om andere dingen te doen... please Als je de tijd die je alleen al op dit forum hebt verkwist zou aanwenden om vrouwen te ontmoeten, dan lag je nu keihard te ketsen in plaats van de zoveelste knurfterige huillie-post te typen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57491747
Je doet het al goed met welke beweging dan ook als je maar op de maat blijft, maar wie let daar nou op
Dus jij:
-hebt vrienden
-gaat uit
-bent geen nerd
-doet aan sport, dus je bent fit en tenminste iets gespierd
-staat er niet als een kansloze rukker bij met uitgaan

Ich weiss nicht, begin met niet wegkijken als een dame jou in de ogen kijkt, als je dat al doet.
En verder, tja, de bottom line word nu toch in jou nadeel denk ik "gewoon doen" Hoe verlept het ook is

Denk je niet elke ochtend "Fuck, had ik nou maar wat gedaan bij dat ene meisje"?
Zo ja, keer doen, het gaat toch een keer gebeuren dat je het gaat doen, dus wáárom niet nu?
Zo nee, je zit er niet echt mee
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:35:48 #244
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57491790
Of misschien dat TS zit te wachten tot iemand suggereert dat hij misschien homo is.

Beschouw dat dan maar bij deze gesuggereerd Now go suck some cock, boy
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:04:01 #245
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57492617
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Zhenar het volgende:
Jezus, TS, wat zit je te zwelgen in zelfmedelijden
En maar zeuren dat je geen tijd hebt om andere dingen te doen... please Als je de tijd die je alleen al op dit forum hebt verkwist zou aanwenden om vrouwen te ontmoeten, dan lag je nu keihard te ketsen in plaats van de zoveelste knurfterige huillie-post te typen
Lul niet gozer. Sommige kerels zijn geen assholes en op de een of andere manier krijgen lieve jongens minder snel een vriendin dan de assholes. Good guys finish last.
pi_57493458
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:04 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Lul niet gozer. Sommige kerels zijn geen assholes en op de een of andere manier krijgen lieve jongens minder snel een vriendin dan de assholes. Good guys finish last.
Oh ja, die dooddoener miste nog. En nu kunnen we allemaal even gaan op al die gozers die klootzakken zijn en al die stomme wijven die vervolgens op die klootzakken vallen.

Het merendeel van de vrouwen is heel gewoon en een hele normale vriend en de meeste jongens zijn gewoon hele normale gozers. De klootzakken en hun (mooie) vriendinnen vallen natuurlijk meer op, maar dat is écht niet de meerderheid. Kijk maar eens goed rond op een willekeurige zaterdagmiddag.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:04:19 #247
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_57494849
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:04 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie heet dat. Jouw zaad is niet bedoeld om voort te leven.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_57496993
quote:
Whehehe, zou je nog vies tegenvallen...
waarschijnlijk heb op dag 1 al een verklaring van eeuwige liefde en een huwelijksaanzoek aan je broek hangen.
You don't need eyes to see, you need vision.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:44:59 #249
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_57499624
Niet te veel piekeren jongen, en juist hierdoor ben ik bang dat deze thread je meer kwaad dan goed heeft gedaan. Maar ik twijfel er niet aan dat jij een relatie kunt en zal krijgen. Cheer up man.
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:13:26 #250
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57500201
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie heet dat. Jouw zaad is niet bedoeld om voort te leven.
Verkapt 'ik ben getrouwd met een klootzak en ik weet het maar ik zal het nooit toegeven' post

Maar ok, mijn post was gewoon een reactie van hetzelfde soort als de post waar ik op reageerde Net zoals ik nu weer doe. Ik ben te makkelijk te beinvloeden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')