abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57444309
het is altijd overduidelijk wat er scheelt...

van die gasten die gaan bedenken wat ze moeten zeggen, ze denken dat ze de scherpste opmerkingen moeten maken..

kerel het is heel simpel:
1)onderzoek wat vrouwen leuk vinden. praat erover, lees je een beetje in. Desnoods jat je die Yes van je zusje, kan je ff spieken waar ze het nu over hebben.. uiteraard moet je niet gaan zeggen iets van: "Zo, jouw lipstick is als beste getest volgens de Yes!" Op fok, kan je ook veel vrouwentopiques vinden dat gaat van: mn haar is weer slap, tot: hoe kom ik van mn vriendje af?
2)ga naar een plek met veel vrouwen. als dat je studie niet is, zijn er zoveel andere mogelijkheden. ten eerste waar je nu zit: Fok! Half Fok! zit met de andere helft iets van relatie of sex uit te vreten..
zo niet heb je datingsites. en als je dat niks lijkt heb je de kroeg, feesten, disco's, festivals, je bijbaan, sport-/politieke-/ en andere verenigingen
3) heb je eindelijk die date? Vrouwen willen aandacht en interesse. Denk dus niet aan je scherpe grappen of opmerkingen dat komt allemaal wel. Vraag gewoon wat ze uitvreet, wat ze doet, hoe en waarom. Gote kans dat ze daarna vraagt wat jij allemaal uitspookt.. Blijf ook gewoon jezelf. Grote verhalen bluffen, ingestudeerde mopjes opzeggen enzo is allemaal wel leuk maar je valt geheid door de mand. Zelfs als je geen moppentapper bent, kan er best een meid zijn die jouw serieuze intelligente opmerkingen helemaal het einde vinden..
4)Als je een date met alleen een drankje in je poten niks lijkt, kan je altijd wat gaan doen. Van een boswandeling tot bergbeklimmen, tot een sudoku oplossen zeg het maar..zoveel vrouwen zoveel smaken... uiteraard moet het wel in je eigen interesse liggen. Als je samen met haar shoppen echt niks vindt, niet doen ook.

Wel heel erg serieus dit antwoord, maar punt 3 blijft toch het belangrijkst.. alleen maar aan jezelf denken heeft dat meisje geen boodschap aan...

laatste punt 5) geduld! na 1 gesprek heb je echt nog geen relatie misschien kom je haar vaker tegen, dan vaker met haar lulllen en dan een keer afspreken wat samen te gaan doen. zelfs na 1 date heb je nog niks. laat het gaan, de rest volgt vanzelf wel... ook niet de moed opgeven als er eentje je niet leuk blijkt te vinden, of serieus je keihard uitlacht tijdens een date.. laten gaan die snol, uitlachende meiden zijn meestal 5x zo onzeker als jij...

ik geloof dat op deze manier het meestal gaat, punt 1 doet alleen niet iedereen

ps: ondanks dat ik Fok! lijk aan te prijzen als een datingsite, heb ik zelf nooit een Fok!relatie gehad...en ik lig er ook niet wakker van..

edit: ik wens je uiteraard succes!!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_57444406
Er is altijd hoop en je bent absoluut niet hopeloos!
pi_57444575
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef vintrax het volgende:
aardige hart onder de riem

Nu moet TS het nog gaan geloven en wat zekerder worden
pi_57444714
Even ter informatie, een interessant actueel onderzoekje in PDF.

www.soaaids.nl/documenten/seksonderje25efs.pdf
quote:
In de groep 12- tot en met 18-jarigen is het percentage jongeren met ervaring met
geslachtsgemeenschap gestegen van 24% naar 31% in vergelijking met 1995. Met betrekking
tot tongzoenen is er een stijging te zien van 64% naar 68 %. Afgelopen 10 jaar blijken meer
jongeren seksueel actief, maar de leeftijd dat jongeren voor het eerst geslachtsgemeenschap
hebben, is niet verder gedaald. Voor de groep 12- tot en met 18-jarigen is de gemiddelde
leeftijd 15,1 jaar bij de eerste keer geslachtsgemeenschap. Deze gemiddelde leeftijd kwam ook
in het onderzoek van 1995 naar voren. De gemiddelde leeftijd van de eerste keer voor alle
jongeren tussen de 12 en 25 jaar is 16,6 jaar (zie tabellen 1a en 1b).
Ik loop achter volgens dat onderzoekje,

[ Bericht 35% gewijzigd door F04 op 18-03-2008 00:56:02 ]
pi_57444830
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef F04 het volgende:
Even ter informatie, een interessant onderzoekje in PDF.

www.soaaids.nl/documenten/seksonderje25efs.pdf
lol de havo/vwoers en hbo/woers hebben de meerderheid in percentage handkarren en klaarcirkelen tov de vmbo'ers

edit: desondanks genoeg kans dat TS bij het percentage geslachtsgemeenschap gaat horen dit levensjaar
pi_57444865
Het begint allemaal bij je uitstraling. Je blik, je houding.

Onderstaande acties dienen te worden uitgevoerd op straat / bij AH, Aldi of een supermarkt naar keuze. (er van uitgaande dat je wel eens boodschappen doet)

Uitstapje 1: Ga bewust rechtop lopen, schouders achteruit, hoofd omhoog. Je moet zelf het gevoel hebben dat je een arrogante houding aanneemt. Voor de buitenwereld zie je er dan nl. gewoon uit als een zelfbewust iemand en daar houden we van. Gewoon doen en vooral volhouden. Het effect is verbazingwekkend, alleen al voor jezelf.
Uitstapje 2: Doe hetzelfde als bij 1. Blijf vooral oefenen.
Uitstapje 3: Doe hetzelfde als bij 1 en 2, maar kijk nu bewust rond. Probeer leuke mensen te ontdekken. Meer niet.
Uitstapje 4: Doe hetzelfde als bij 1 t/m 3 en kijk daarbij bewust en nu ook vriendelijk in het rond. Je moet dus je normale depressieve blik uitschakelen. Kwestie van veel oefenen.
Uitstapje 5: Alleen als je stap 1 t/m 4 ten volle beheerst: Probeer oogcontact te krijgen met het meisje achter de kassa. Het maakt (nog) niet uit of je haar aantrekkelijk vindt. Dit is slechts een oefening in uitstraling. Als ze vraagt: "heb je een bonuskaart?/wil je zegeltjes/spaar je airmiles / smurfen / actiemunten / andere troep?" mompel je niet chagrijnig terug zoals je gewend was, maar kijk je haar in de ogen en zegt vriendelijk: "ja graag" of: "nee dankje" Maar Kijk Haar Aan! Ook al vind je haar maar zozo, kijk haar vriendelijk aan.
Mochten er in Delft uitsluitend jongens achter de kassa zitten: doe hetzelfde. We zijn nog lang niet in het versierstadium.
Uitstapje 6: Als je stap 1 t/m 5 voldoende hebt geoefend: Zoek oogcontact met de medeboodschappende mens (vrouw). Als ze terugkijken, wend je niet meteen je blik af, zoals je gewend was, maar lach je ze vriendelijk toe. Meer niet.

Oefen hier eerst eens mee.
Voor je het weet heb je opeens oogcontact met Een Leuk Meisje zonder dat je blozend wegrent. Daar begint het mee. (Of je bent in de AH-koffiecorner verstrikt geraakt in de netten van een dementerende bejaarde. Begin dan opnieuw bij stap 3)
Succes
pi_57444977
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:47 schreef Bladergroen het volgende:
Het begint allemaal bij je uitstraling. Je blik, je houding.

Onderstaande acties dienen te worden uitgevoerd op straat / bij AH, Aldi of een supermarkt naar keuze. (er van uitgaande dat je wel eens boodschappen doet)

Uitstapje 1: Ga bewust rechtop lopen, schouders achteruit, hoofd omhoog. Je moet zelf het gevoel hebben dat je een arrogante houding aanneemt. Voor de buitenwereld zie je er dan nl. gewoon uit als een zelfbewust iemand en daar houden we van. Gewoon doen en vooral volhouden. Het effect is verbazingwekkend, alleen al voor jezelf.
Uitstapje 2: Doe hetzelfde als bij 1. Blijf vooral oefenen.
Uitstapje 3: Doe hetzelfde als bij 1 en 2, maar kijk nu bewust rond. Probeer leuke mensen te ontdekken. Meer niet.
Uitstapje 4: Doe hetzelfde als bij 1 t/m 3 en kijk daarbij bewust en nu ook vriendelijk in het rond. Je moet dus je normale depressieve blik uitschakelen. Kwestie van veel oefenen.
Uitstapje 5: Alleen als je stap 1 t/m 4 ten volle beheerst: Probeer oogcontact te krijgen met het meisje achter de kassa. Het maakt (nog) niet uit of je haar aantrekkelijk vindt. Dit is slechts een oefening in uitstraling. Als ze vraagt: "heb je een bonuskaart?/wil je zegeltjes/spaar je airmiles / smurfen / actiemunten / andere troep?" mompel je niet chagrijnig terug zoals je gewend was, maar kijk je haar in de ogen en zegt vriendelijk: "ja graag" of: "nee dankje" Maar Kijk Haar Aan! Ook al vind je haar maar zozo, kijk haar vriendelijk aan.
Mochten er in Delft uitsluitend jongens achter de kassa zitten: doe hetzelfde. We zijn nog lang niet in het versierstadium.
Uitstapje 6: Als je stap 1 t/m 5 voldoende hebt geoefend: Zoek oogcontact met de medeboodschappende mens (vrouw). Als ze terugkijken, wend je niet meteen je blik af, zoals je gewend was, maar lach je ze vriendelijk toe. Meer niet.

Oefen hier eerst eens mee.
Voor je het weet heb je opeens oogcontact met Een Leuk Meisje zonder dat je blozend wegrent. Daar begint het mee. (Of je bent in de AH-koffiecorner verstrikt geraakt in de netten van een dementerende bejaarde. Begin dan opnieuw bij stap 3)
Succes
jij laat je altijd versieren in de supermarkt?

ok aardig idee, maar wat moeten we met zo'n blije eikel die iedereen vrolijk aankijkt?
pi_57445063
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

jij laat je altijd versieren in de supermarkt?

ok aardig idee, maar wat moeten we met zo'n blije eikel die iedereen vrolijk aankijkt?
Nee nee dit zijn basisoefeningen. Het daadwerkelijke versieren kan daarna op andere plaatsen gebeuren.
En gewoon vriendelijk kijken.. dus niet als een te vrolijke en blije eikel.
pi_57445112
Maargoed, ik ben 18, en heb ook nog nooit een meid aangeraakt, of gezoent etc,,,

Jammer genoeg lukt het nooit
pi_57445139
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef F04 het volgende:
Maargoed, ik ben 18, en heb ook nog nooit een meid aangeraakt, of gezoent etc,,,

had ik ook niet..

ik heb dat bovenstaande stappenplan (zie mijn posts hierboven) ook jarenlang uitgevoerd en mn eerste vriendinnetje was op mn 24...

dus geduld is een schone zaak... (maar wel lastig )
pi_57445953
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen.
Met zo'n mentaliteit red je het dus nooit. Vind je het gek dat je geen vrouwen aantrekt? Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het toch niet zal lukken en je past je hele gedrag erop aan. Het is heerlijk makkelijk om zo'n pessimistische houding aan te nemen; dan hoef je helemaal niets te doen behalve medelijden met jezelf te hebben. Durf eens positief te zijn en tegen jezelf te zeggen dat het mogelijk is. Als je eens begint met een positieve mindset aan te nemen ben je al een héél stuk verder.

Daarnaast zit je ook nogal op een valse aanname te zoeken. Je trekt vrouwen aan als je leven al compleet is, niet door te denken dat ze jouw leven compleet maken. Precies andersom dus. Je moet eerst je eigen leven leuk vinden voordat anderen dat ook (kunnen) vinden. Begin daar eerst maar eens aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2008 04:45:48 ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:43:00 #162
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57447618
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 04:21 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Met zo'n mentaliteit red je het dus nooit. Vind je het gek dat je geen vrouwen aantrekt? Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het toch niet zal lukken en je past je hele gedrag erop aan. Het is heerlijk makkelijk om zo'n pessimistische houding aan te nemen; dan hoef je helemaal niets te doen behalve medelijden met jezelf te hebben. Durf eens positief te zijn en tegen jezelf te zeggen dat het mogelijk is. Als je eens begint met een positieve mindset aan te nemen ben je al een héél stuk verder.

Daarnaast zit je ook nogal op een valse aanname te zoeken. Je trekt vrouwen aan als je leven al compleet is, niet door te denken dat ze jouw leven compleet maken. Precies andersom dus. Je moet eerst je eigen leven leuk vinden voordat anderen dat ook (kunnen) vinden. Begin daar eerst maar eens aan.
Dit zou zomaar de conclusie van dit topic kunnen zijn: erg goede opmerking!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:13:23 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_57448111
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 04:21 schreef Friek_ het volgende:
Yep. Of het biologisch is, of dat Nederlandse vrouwen gewoon heel traditioneel ingesteld zijn, een vrouw heeft meestal het liefst een man die zelfverzekerd is en waarvan ze verwacht dat hij het groot gaat maken. Kan zij de golddigger zijn die op de kinderen past. Vervelend maar waar. Als je dus niet je eigen leven op de rails hebt en een duidelijk punt op de horizon waar je naartoe werkt, zullen weinig vrouwen geinteresseerd zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:44:23 #164
148059 Pritt
Atheïst
pi_57448712
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef vintrax het volgende:
Voor jou is er zeker idd nog hoop!

@ TS, ik ben zelf ook per ongeluk in de IT-sector terechtgekomen maar zorg er maar gewoon voor de je genoeg connecties hebt met andere sociale groepen. Ga bijvoorbeeld op atletiek, lekker sporten plus altijd mooie vrouwen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57449122
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep. Of het biologisch is, of dat Nederlandse vrouwen gewoon heel traditioneel ingesteld zijn, een vrouw heeft meestal het liefst een man die zelfverzekerd is en waarvan ze verwacht dat hij het groot gaat maken. Kan zij de golddigger zijn die op de kinderen past. Vervelend maar waar.
Mwah... je kunt ook overdrijven.
De gemiddelde Nederlandse vrouw kan prima voor zichzelf zorgen lijkt me. Ze hebben gewoon geen zin in een kerel die ze als een soort van surrogaat moeder moeten verzorgen en vertellen wat ie moet doen met z'n leven... en terecht.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_57450254
Ja ik heb wel ongeveer hetzelfde probleem, ik ben alleen wat optimistischer

Studeer op de VU en ga binnenkort in Amsterdam wonen.
Nieuw bijbaantje is al gevonden, ik ga op fitness en word weer actief in ROOD.

Zodra je beetje contacten hebt komt het vanzelf wel denk ik
わたしはヤスパーです!
pi_57450272
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef Wei_Jun het volgende:
hmmmm TS....
Wat jij nu meemaakt, heb ik ook meegemaakt..
Toen ik 20 was had ik nog nooit gezoend of een relatie gehad. Ik dacht regelmatig dat ik nooit aan een meid zou komen. En met die gedachte had ik geen vrede mee. Dus wat ging ik doen.. aan mezelf werken... uiterlijk en communicatieve vaardigheden. Ik was erg onzeker en verlegen en dus nam ik deze stappen om die onzekerheid en verlegenheid weg te werken. Het was vallen en opstaan, de eerste blauwtjes waren "erg" naar mijn mening. Maar dat hield mij niet tegen, want je kunt meestal niet in 1x keer slagen. Uiteindelijk na veel oefenen/proberen is het me toch gelukt om een relatie te krijgen en dat dankzij doorzettingsvermogen en geduld. En het was een meisje die ik echt leuk vond
Kun je wat meer vertellen hoe je dit aangepakt hebt?
Wat heb je precies gedaan om aan jezelf te werken?
Om je uiterlijk te verbeteren?
Om je communicatieve vaardigheden te verbeteren?

Ik vraag dit omdat dat voor mij ook wel nuttig is om te gaan doen.
pi_57450427
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:06 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zoek een fatsoenlijke kapper uit en vraag tips aan vrouwelijke collega's, vrienden of klasgenoten omtrent je haar, en ga bij een call center of iets ander sociaals werken waarbij je veel praat (winkel ofzo).

pi_57450939
quote:

[..]

Delete je WoW account....
pi_57453459
quote:

[..]

Gezien er WoW in je naam staat, inderdaad @ die andere gozert hier "Uninstall WoW".
Ik speelde zelf heel vaak een game (Dota, custom game van Wc3), na een uninstall moest ik wel andere dingen doen, al was het maar contacten via MSN onderhouden, het is toch fijner dan "internetvrienden" die kilometers verder zitten achter hun schermpje!

Uiterlijk verbeteren is doorgaans fitness/keer andere kleding kopen/keer wat anders met je haar proberen.

Communicatie vaardigheden verbeteren, tja, ik heb zelf ook bij een callcenter gewerkt en door veel uitgaan kwam het er wel makkellijk in. Praten met mensen heb ik zelf nooit echt moeite mee gehad.

Je vroeg het niet aan mij, maar goed, doe er wat mee (of niet)
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:43:26 #171
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57454888
Het enige wat je moet doen is alle gedachten die negatief zijn uitbannen. Veel plezier met proberen Het wordt steeds makkelijker, maar komen wel na elke afwijzing terug. En dan begint het weer van voor af aan. Maar als je je dat realiseert kan je er in ieder geval wat aan doen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:03:58 #172
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_57456518
Het komt hier op neer..

Je bent gewoon een fucking pussy.

Net zoals al die andere kerels.

Je zit smoesjes te bedenken, redenen om je eigen 'falen' goed te praten. Maar het ligt allemaal aan jezelf en ook niemand anders zal je hiermee kunnen helpen. ZELFVERTOUWEN.
Je hoeft geen leonardo dicaprio te zijn, zo knap zijn die vrouwen nou ook weer niet. Je hoeft ook helemaal niet te fitnessen, de meeste vrouwen houden daar niet eens van. Je moet normaal zijn, jezelf, en zelfverzekerd overkomen. Niet jezelf op vreten, denken dat je niets kan, dat elke vrouw je afwijst. Stap gewoon op die vrouwen af. Als je eenmaal succes hebt, zal je zien dat het steeds makkelijker wordt. Shit man, je praat toch ook met je moeder, met je oma of buurvrouw. Dat zijn ook vrouwen. Je moet jezelf gewoon vermannen en over die drempel heen stappen.
De meeste vrouwen vinden aandacht alleen maar leuk, op welke manier dan ook. Kijk na ze, lach met ze praten, etc.. je geeft ze een compliment, dat doe je niet omdat je ze zo lelijk vind....
pi_57456751
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Dsquared2 het volgende:
Het komt hier op neer..

Je bent gewoon een fucking pussy.

Net zoals al die andere kerels.

Je zit smoesjes te bedenken, redenen om je eigen 'falen' goed te praten. Maar het ligt allemaal aan jezelf en ook niemand anders zal je hiermee kunnen helpen. ZELFVERTOUWEN.
Je hoeft geen leonardo dicaprio te zijn, zo knap zijn die vrouwen nou ook weer niet. Je hoeft ook helemaal niet te fitnessen, de meeste vrouwen houden daar niet eens van. Je moet normaal zijn, jezelf, en zelfverzekerd overkomen. Niet jezelf op vreten, denken dat je niets kan, dat elke vrouw je afwijst. Stap gewoon op die vrouwen af. Als je eenmaal succes hebt, zal je zien dat het steeds makkelijker wordt. Shit man, je praat toch ook met je moeder, met je oma of buurvrouw. Dat zijn ook vrouwen. Je moet jezelf gewoon vermannen en over die drempel heen stappen.
De meeste vrouwen vinden aandacht alleen maar leuk, op welke manier dan ook. Kijk na ze, lach met ze praten, etc.. je geeft ze een compliment, dat doe je niet omdat je ze zo lelijk vind....
Nee absoluut niet mee eens. TS is gewoon onbekend met het fenomeen dat Vrouw heet.
Tip voor TS: neem een KAT in huis. Die beesten zorgen ervoor dat je je aandacht op hun moet richten en niet zo geobsedeerd raakt in vrouwen.
pi_57456811
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef F04 het volgende:

Ja maar jij bent een zielig, triest, negatief en egocentrisch ingesteld persoon. Jij zult heel je leven maagd blijven, zelfs mannen willen je niet.
pi_57458214
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Nee absoluut niet mee eens. TS is gewoon onbekend met het fenomeen dat Vrouw heet.
Tip voor TS: neem een KAT in huis. Die beesten zorgen ervoor dat je je aandacht op hun moet richten en niet zo geobsedeerd raakt in vrouwen.
praat je dan ook niet met je moeder en buurvrouw? en het kassameisje?

of zijn dat geen vrouwen?
pi_57458290
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:37 schreef Godshand het volgende:

of zijn dat geen vrouwen?
Dat zijn geen vrouwen ... waar je sex mee wil hebben.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57458476
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:40 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat zijn geen vrouwen ... waar je sex mee wil hebben.
je moeder, ok liever geen sex mee nee
maar buurvrouw en kassameisje kan best top zijn (zeker alle 2 tegelijk )
pi_57458678
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:19 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een zielig, triest, negatief en egocentrisch ingesteld persoon. Jij zult heel je leven maagd blijven, zelfs mannen willen je niet.
Knap staaltje zelfreflectie THS.

Bevalt de P.Bateman Methode nog een beetje?
pi_57460808
quote:

[..]

Nou... wat ik allemaal gedaan heb zal ik even vertellen.
Ten eerste ben ik begonnen met het veranderen van mijn uiterlijk. Het eerste wat veranderd werd was mijn kapsel ipv simpel kort, heb ik een langer model aangenomen. Na dat het veranderen van kapsel goed verlopen was, ben ik begonnen met het kopen van een nieuwe garderobe. Deze tips worden al door beroepsgokker en rick gegeven..

Maar zorg ervoor dat je goed nadenkt over een passend kapsel en garderobe. Qua garderobe ga voor netjes of netjes/ruig gecombineerd. Neem hier de tijd voor en als het niet meteen slaagt, probeer dan meerdere kapsels/garderobes. Vraag vrienden wat zij ervan vinden, die geven meestal een eerlijke mening.

Als je uiterlijk een stuk vooruit is gegaan, dan gaat het ook makkelijker met je zelfvertrouwen. Je ziet er een stuk beter uit en vrouwen reageren anders op je. Je kan meer gedurfde uitspraken doen/geintjes uithalen/beetje plagen. Als je dit dan doet, dan kom je ook een stuk zelfverzekerder over en dat in combinatie met een verbeterde uiterlijk geeft je meer succes. Oefen dus regelmatig op allerlei meiden in je omgeving, maak gewoon een praatje, niet om meteen een relatie te krijgen, maar om het communiceren met de "ow zo onbereikbare meid" te vergemakkelijken.

En om het te oefenen.. ja dit werd ook al in eerdere posts al tip gegeven. Ga in de horeca werken!! Callcenter werk ok.. maar dan is er geen zicht op lichaamstaal etc. door de afstand. Ik ben zelf in een restaurant gaan werken en in een winkel waar ik klanten moest helpen. Je komt in contact met allerlei mensen. Oude mensen, minder knappe chicks, maar ook lekkere . En wat doe je, je maakt een praatje met die mensen. Speel in op situaties. Bijvoorbeeld je bent drankjes aan het serveren en je ziet dat de meid die je bedient enorm veel tassen bij haar heeft, dan zeg je: zo jij hebt flink geshopt! zij: ja damn ik heb echt veel gekocht en mijn voeten doen nu zeer met die hakken etc. etc. Oefen dus hiermee en ga vooraf niet nadenken wat je zegt. Het is echt zo simpel en zo moet je het ook houden.

Sow dat waren een aantal stappen die ik heb ondernomen om uiterlijk en communicatieve vaardigheden te verbeteren.

Verder heb ik stappen genomen om in contact te komen met allerlei meiden. Spreek gewoon elke week met je vrienden af om te gaan stappen. Verbreed je horizon en kom verder dan de lokale kroeg. Ga naar discotheken/verjaardagsfeestjes of concerten etc. Dat heb ik gedaan en je komt heus wel in contact met meiden en oefen gewoon. Het zal nooit meteen lukken om een supergezellig leuk praatje te houden, laat staan een relatie krijgen bij je eerste praatje, maar als je af en toe een leuk praatje maakt, kan er meer contact volgen en bouw het zo dus op naar een relatie. Dan ken je elkaar beter en kun je gerust voor een date meevragen.

Ow en nog iets anders. Mijn vrienden regelde eerst regelmatig "meetings". Als zij er een organiseerde dan neemde ik mensen mee, mijn vriend weer wat andere mensen die hij dan weer kende en dan gingen we bijvoorbeeld uit eten, poolen, paintballen etc. zeer gezellig dus en dat schept ook sneller een band. En zo kun je dan weer in contact komen met de meiden.

Zow dat was effe mijn bijdrage
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:32:04 #180
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57461006
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:53 schreef zquing het volgende:
Ga geen dansles nemen, hou iig een beetje van je waardigheid.....

Ookal gaan die 3 vrouwen bij je op de studie meer richting de man dan de vrouw, 't blijft 't andere geslacht. Het gaat erom dat je went aan de omgang met 't andere geslacht en vergeet niet een vrouw heeft altijd leuke vriendinnen hoe lelijk ze ook zijn mag.

Bouw een vriendschappelijke relatie met ze op, vraag er 1tje een keertje uit eten als je niks te doen heb. Wil je een film in de bios zien, vraag dan aan een van hun of ze mee wil(niet te vaak natuurlijk). Zorg ervoor dat je in hun persoonlijke sfeer komt, dan kan je doorstromen naar 1 van haar vriendinnen. Stel voor om met een groepje te gaan leren oid, leer je ook weer mensen kennen
god-ver-domme zeg moet nog gekker worden

Het zou alleen onwaardig zijn als je dat zou doen juist voor de relatie. Ik heb er anders donders veel plezier an. (niet just les, maar het als sport zien. wedstrijden draaien is dus echt topsport.)

Anyway, je kunt het wel een keer doen natuurlijk om te kijken of je et leuk vindt, want qua mannen is er altijd een tekort.

*mededelftenaar is op wb
Imperare sibi maximum imperium est
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:34:06 #181
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57461042
Trouwens, bij mezelf heb ik bijna alle tussenstappen van godshand e.d. ook al tegengekomen.
In de zin dat je: rechterop gaat lopen, meer zelfvertrouwen krijgt ( ga der maar eens staan met zn 4en (2x2) terwijl er 500 man naar je kijkt) en meer contact krijgt / handigheid krijgt in contact met de andere kant
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:27:39 #182
122997 zquing
Drama Junk
pi_57462453
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef de_priester het volgende:

[..]

god-ver-domme zeg moet nog gekker worden

Het zou alleen onwaardig zijn als je dat zou doen juist voor de relatie. Ik heb er anders donders veel plezier an. (niet just les, maar het als sport zien. wedstrijden draaien is dus echt topsport.)

Anyway, je kunt het wel een keer doen natuurlijk om te kijken of je et leuk vindt, want qua mannen is er altijd een tekort.

*mededelftenaar is op wb
kom op zeg...... Je kon zo zien dat de gozers op de salsavereningen er op de eersteplaats waren gekomen voor de vrouwlijke aandacht die ze daar kregen...... Dat ze 't later leuk zijn gaan vinden is iets anders. Echt 't grootste deel van de gozers die zoiets gaat doen doet 't voor 't vrouwljike schoon daar
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:38:40 #183
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57462729
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:24 schreef Wei_Jun het volgende:

[..]

En een hele nuttige bijdrage!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:11:43 #184
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57465146
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef zquing het volgende:

[..]

kom op zeg...... Je kon zo zien dat de gozers op de salsavereningen er op de eersteplaats waren gekomen voor de vrouwlijke aandacht die ze daar kregen...... Dat ze 't later leuk zijn gaan vinden is iets anders. Echt 't grootste deel van de gozers die zoiets gaat doen doet 't voor 't vrouwljike schoon daar
zou kunnen bij salsa. heb nog nooit eigenlijk zoiets gezien bij latin/ballroom.
pi_57465210
Bedankt voor alle reacties.

Op zich denk ik dat uiterlijk wel ok is. Verder loop ik ook wel recht op, heb een redelijk sportief lichaam e.d. Dat rondkijken vind ik moeilijk, maar ik probeer er altijd wel op te letten. Hoe m'n uitstraling verder is, weet ik eigenlijk niet echt (hoe kom ik daar achter?). Als ik ergens heen ga of uitga, dan ben ik absoluut niet depressief en ik denk niet dat ik depressief overkom. Ik vind uitgaan nog steeds leuk en ben ook echt niet wanhopig opzoek, eerder te weinig dan te veel, heeft ws ook weer met dan rondkijken te maken.

M'n zelfvertrouwen moet idd wel wat omhoog, maar dan zouden er ook eens dingen goed moeten gaan. Verder wil m'n zelfvertrouwen nog weleens flink wisselen. Ergens ben ik ook wel weer een beetje arrogant en vind ik mezelf weer beter dan anderen (ja slechte eigenschap, ik weet het).

Verder blijft het probleem dat ik gewoon weinig contact heb met vrouwen. Er zijn al aardig wat suggesties gedaan om dit te verbeteren, waarvoor dank overigens. Toch is het een stuk moeilijker dan het misschien lijkt. Ik probeer de kleine dingen die genoemd zijn echt wel mee te nemen, maar om zomaar even een nieuwe hobby te vinden is wel een stuk moeilijker. Ik zou zelf al niet weten wat ik wil, en qua tijd is het al helemaal lastig.

En vrouwen versieren tijdens uitgaan, wat voorals nog een van de weinige plekken is waar ik met vrouwen in contact kan komen, is voor mij gewoon ontzettend lastig. Misschien dat ik me een keer over overheen moet proberen te zetten en gewoon eens proberen, maar dat blijft wel heel eng. Alcohol maakt me ook niet veel losser, wil ik losser worden moet ik wel heel veel drinken, en dan ben ik al weer te zat om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
pi_57465217
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:24 schreef Wei_Jun het volgende:

[..]

Totaaaaaaaal nutteloos aangezien de TS toch niets doet met alle tips
pi_57465360
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef user_68910102 het volgende:
Bedankt voor alle reacties.

Op zich denk ik dat uiterlijk wel ok is. Verder loop ik ook wel recht op, heb een redelijk sportief lichaam e.d. Dat rondkijken vind ik moeilijk, maar ik probeer er altijd wel op te letten. Hoe m'n uitstraling verder is, weet ik eigenlijk niet echt (hoe kom ik daar achter?). Als ik ergens heen ga of uitga, dan ben ik absoluut niet depressief en ik denk niet dat ik depressief overkom. Ik vind uitgaan nog steeds leuk en ben ook echt niet wanhopig opzoek, eerder te weinig dan te veel, heeft ws ook weer met dan rondkijken te maken.

M'n zelfvertrouwen moet idd wel wat omhoog, maar dan zouden er ook eens dingen goed moeten gaan. Verder wil m'n zelfvertrouwen nog weleens flink wisselen. Ergens ben ik ook wel weer een beetje arrogant en vind ik mezelf weer beter dan anderen (ja slechte eigenschap, ik weet het).

Verder blijft het probleem dat ik gewoon weinig contact heb met vrouwen. Er zijn al aardig wat suggesties gedaan om dit te verbeteren, waarvoor dank overigens. Toch is het een stuk moeilijker dan het misschien lijkt. Ik probeer de kleine dingen die genoemd zijn echt wel mee te nemen, maar om zomaar even een nieuwe hobby te vinden is wel een stuk moeilijker. Ik zou zelf al niet weten wat ik wil, en qua tijd is het al helemaal lastig.

En vrouwen versieren tijdens uitgaan, wat voorals nog een van de weinige plekken is waar ik met vrouwen in contact kan komen, is voor mij gewoon ontzettend lastig. Misschien dat ik me een keer over overheen moet proberen te zetten en gewoon eens proberen, maar dat blijft wel heel eng. Alcohol maakt me ook niet veel losser, wil ik losser worden moet ik wel heel veel drinken, en dan ben ik al weer te zat om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
Wil je nou dat wij allemaal in koor gaan roepen: Ja inderdaad het is echt enorm lastig en moeilijk allemaal? Kom op man, doe er wat aan. Jezus, genoeg tips hier. Laat de afwas en de strijk staan en hup de kroeg in. Niets of juist teveel drinken, fuck het, gewoon op wat meiden afstappen.
pi_57465494
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik lees alle reacties en probeer echt wel op dingen te letten. Tja ik kan niet opeens m'n hele leven gaan omgooien. En reacties met gewoon wat kleine tips, die makkelijk toepasbaar zijn kunnen me misschien echt wel helpen. Ik kan alleen niet zomaar ff bij een willekeurige vereniging, wat het ook moge zijn, aanmelden e.d.
pi_57465502
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:38 schreef ioko het volgende:

[..]

En een hele nuttige bijdrage!
thnx !
quote:

[..]

Haha het was ook voor Dyna18 bedoeld, want hij vroeg mij iets...
pi_57465675
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:25 schreef user_68910102 het volgende:

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik lees alle reacties en probeer echt wel op dingen te letten. Tja ik kan niet opeens m'n hele leven gaan omgooien. En reacties met gewoon wat kleine tips, die makkelijk toepasbaar zijn kunnen me misschien echt wel helpen. Ik kan alleen niet zomaar ff bij een willekeurige vereniging, wat het ook moge zijn, aanmelden e.d.
Dat kan dus wel!!! En met welke kleine, makkelijk toepasbare tips moeten wij dan komen? Je geeft zelf al aan, niet echt onaantrekkelijk te zijn, sportieve bouw te hebben, enz enz. Dus een makkelijk toepasbare tip als "ga sporten" of "koop modieuze kleding" hoeven we niet mee aan te komen.

Je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Maar als ik dan lees dat je in het weekend geen tijd hebt vanwege "strijken" tja...dan moet je ook niet zeiken. Je moet voor iets als dit tijd vrijmaken. En dat je studie vaak voorrang krijgt, prima! Maar dat je strijken opvoert als "weinig tijd" excuus zegt mij genoeg. Jij wilt gewoon een kant en klaar perfecte vrouw die netjes aanbelt, maar die is er niet. Je zult moeite moeten doen en veel "moeilijk" toepasbare tips moeten opvolgen.

En "het slaat nergens op"? Heb je je eigen post wel gelezen? Je zegt het zelf
pi_57465697
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef user_68910102 het volgende:
OK jullie hebben gelijk, ws doe ik er niets mee. Maar misschien moeten jullie ook snappen dat het gewoon niet makkelijk is om even je hele leven je hele persoonlijk om te gooien, ook al is dat maar even op een moment.

Maargoed, ws wordt het de rest van mn leven idd gewoon wachten tot ik eindelijk dood ga.
pi_57465958
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:31 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Dat kan dus wel!!! En met welke kleine, makkelijk toepasbare tips moeten wij dan komen? Je geeft zelf al aan, niet echt onaantrekkelijk te zijn, sportieve bouw te hebben, enz enz. Dus een makkelijk toepasbare tip als "ga sporten" of "koop modieuze kleding" hoeven we niet mee aan te komen.
Mja klopt misschien wel. Maar ik doel ik op post die wat dingen aangeven waar ik op zou moeten letten. Maar even een vraagje aan jou: Zou jij dan zo makkelijk even vanalles gaan omgooien? Ik denk toch dat maar weinig mensen dat kunnen hoor.
quote:
Je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Maar als ik dan lees dat je in het weekend geen tijd hebt vanwege "strijken" tja...dan moet je ook niet zeiken. Je moet voor iets als dit tijd vrijmaken. En dat je studie vaak voorrang krijgt, prima! Maar dat je strijken opvoert als "weinig tijd" excuus zegt mij genoeg. Jij wilt gewoon een kant en klaar perfecte vrouw die netjes aanbelt, maar die is er niet. Je zult moeite moeten doen en veel "moeilijk" toepasbare tips moeten opvolgen.
Met dat weinig tijd hebben in het weekend bedoel ik, dat ik ook moet studeren, en allerlei huishuidelijk dingen, tja moet toch echt gebeuren hoor. Ik zou ook liever wat anders doen, maar de was e.d. gebeurt nou eenmaal niet vanzelf.

En verder gaan nog steeds veel huisgenoten en vrienden in het weekend naar hun ouders, waardoor ik ook meestal niemand heb om mee uit te gaan.
pi_57465986
quote:

[..]

Niet totaal nutteloos. Jullie moesten eens weten hoeveel ik geholpen ben door dit topic
pi_57466043
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef Tomm90 het volgende:

[..]

Niet totaal nutteloos. Jullie moesten eens weten hoeveel ik geholpen ben door dit topic
Er is iemand uit de hemel komen vallen?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57466120
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Er is iemand uit de hemel komen vallen?
Sommige mensen geven voorkeur aan lezen ipv altijd maar reageren in topics Ik wou in ieder geval enige blijk van dank laten zien
pi_57466142
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef user_68910102 het volgende:
Mja klopt misschien wel. Maar ik doel ik op post die wat dingen aangeven waar ik op zou moeten letten. Maar even een vraagje aan jou: Zou jij dan zo makkelijk even vanalles gaan omgooien? Ik denk toch dat maar weinig mensen dat kunnen hoor.
Wat heb jij daarmee te maken? Wat maakt het uit hoeveel mensen dat makkelijk of moeilijk vinden, het moet toch gebeuren of niet dan? Of wil jij zo blijven zitten tot je 80e omdat volgens jou "maar weinig mensen het hadden kunnen omgooien hoor"?
quote:
Met dat weinig tijd hebben in het weekend bedoel ik, dat ik ook moet studeren, en allerlei huishuidelijk dingen, tja moet toch echt gebeuren hoor. Ik zou ook liever wat anders doen, maar de was e.d. gebeurt nou eenmaal niet vanzelf.
Kleine wasjes, plan het in, kom op, je doet alsof het een onoverkomelijk obstakel is. Dat is het niet. Je zoekt wanhopig naar excuses. Houdt daar mee op
quote:
En verder gaan nog steeds veel huisgenoten en vrienden in het weekend naar hun ouders, waardoor ik ook meestal niemand heb om mee uit te gaan.
Veel huisgenoten, maar niet alle, mooi dan kun je vast met de overgebleven die-hards wat sociaals gaan doen Zoniet, dan zoek je maar een hobby die je niet leuk vindt maar waar enorm veel wijven te vinden zijn En nou kappen met die onzin excuses.
pi_57466166
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef user_68910102 het volgende:

waarom denk je alleen iemand te kunnen ontmoeten tijdens het uitgaan? dat lijkt me zowat de moeilijkste methode... wat dacht je van studie, werk, verenigingen, internet,...? daar krijg je ten minste de kans om iemand op een rustige manier te leren kennen.
pi_57466337
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef maaike78 het volgende:

[..]

waarom denk je alleen iemand te kunnen ontmoeten tijdens het uitgaan? dat lijkt me zowat de moeilijkste methode... wat dacht je van studie, werk, verenigingen, internet,...? daar krijg je ten minste de kans om iemand op een rustige manier te leren kennen.
Dat denk niet, het halve topic gaat hier zo'n beetje over. Man-vrouw verhouding op m'n studie is ongelooflijk scheef. Werk heb ik geen tijd voor door m'n studie, internet heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in. Blijft er over vereniging, mar dan moet ik wel iets leuks vinden. Als je doelt op een gewone studentenvereniging, dan is het daar al te laat voor. Verder zou ik het gewoon echt niet weten.
pi_57466418
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef user_68910102 het volgende:

Dat denk niet, het halve topic gaat hier zo'n beetje over. Man-vrouw verhouding op m'n studie is ongelooflijk scheef. Werk heb ik geen tijd voor door m'n studie, internet heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in. Blijft er over vereniging, mar dan moet ik wel iets leuks vinden. Als je doelt op een gewone studentenvereniging, dan is het daar al te laat voor. Verder zou ik het gewoon echt niet weten.
dan is het hopeloos
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:02:50 #200
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57466458
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef maaike78 het volgende:
Denk ik ook.
Als je gewoon niet het type bent dat puur door uitstraling / aantrekkingskracht / vlotte babbel / Axe-effect / 'X-factor' makkelijk hordes vrouwen oppikt in de kroeg lijkt het me vrij zinloos om op latere leeftijd nog te proberen zo te worden.
Dus probeer het gerust eens op internet, datingsites zijn echt niet per definitie kneuzenkermissen meer. PaiQ is echt een aanrader imo.
Maar zorg er wel voor dat je iets te bieden hebt: lekker in je vel zit, doelen hebt, actief bent, plezier hebt in wat je doet, beetje zelfvertrouwen etc, en kijk dan of je iemand vindt waarmee je dat kan delen.
Een vriendin zoeken alleen in de hoop dat zij je saaie leventje wel even leuk gaat maken is inderdaad geen goed uitgangspunt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')