quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.
Ik ben wel een aantal keer op een meisje afgestapt, alleen moet er dan wel een goede mogelijkheid zijn. Dus niet een willekeurig meisje wat ik wel leuk vind, maar bijvoorbeeld een vriendin van een vriendin van een vriend van mij, die even alleen staat als haar vriendin met een ander aan t praten is. Op zich heb ik ook wel een paar keer een goed lopend gesprek gehad, alleen nooit verder gekomen. De laatste twee jaar is dit gewoon helemaal niet meer voorgekomen, dus heb ik ook niet echt meer een kans gehad om zo met iemand te spreken.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
Het is altijd lastig als je geen ervaring heb en een gesloten persoonlijkheid heb. Hoe je je moet gedragen in een relatie merk je vanzelf wel.. Hoe je een vriendin zoekt.. zoek een teamsport (gemengde teamsport) zoals korfbal, volleybal etc.
op een vrouw afstappen moet je gewoon doen.. niet nadenken, maar doen. begin met een flauwe grap om het ijs te breken. Daarna moet je erop verder gaan.
Vraag waar ze vandaan komt, met wie ze is etc..
iig 1 ding waar je niet aan moet doen, is je vrienden een vriendin voor jou laten zoeken. dan wordt je geforceerd en dat merkt ze. dat werkt totaal niet.
Geen enkel meisje straft je keihard af als je iets tijdens een gesprek raar doet. doet ze het wel, is ze je niet waard. simpel zat..
Het is niet zo dat ik een relatie wil, omdat vrienden dat ook hebben. Ik wil ook die intimiteit weleens voelen, ik voel me nu idd erg alleen af en toe.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Droopie het volgende:
Allereerst wil je zelf een vriendin op dit moment uit verveling/ omdat je vrienden ook met chickies aan het rotzooien zijn of omdat je er nu echt behoefte aan hebt en je eenzaam voelt..
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, probeer die kant ook eerst goed te ervaren...
Mbt. je eerste probleem, meiden zijn er in alle soorten en maten en geloof me jouw onzekerheid zal jou toekomstige partner erbij krijgen en waarschijnljik zal ze dat met alle liefde doen maak je daar geen zorgen om...en hoe met meiden om te gaan..op het werk contacten opdoen en 'oefenen' met normale gesprekken..of ga eens een keer goed op je bek (desnoods zonder je vrienden) door bv. op het lekkerste wijf in een kroeg af te stappen...onder het motto nee heb je ...ja krijg toch niet...is de deuk in je ego minder hard maar de ervaring van op je bek een goede..
Dan zie je dat het best meevalt, je na een paar dagen nog steeds leeft en er nog om kan lachen ook.
70% van de relaties die ik om mij heen ziet zijn mensen die zich niet kunnen uiten..communiceren slecht met elkaar...
eerlijkheid kom je ver mee en als je gewoon bij aanvang relatie dat soort dingen bespreekt zal ze daar echt niet op afknappen..en kan je er aan werken...
En dude je bent net 20 2x![]()
Vrijgezel zijn is alleen leuk als je in 2 minuten iedere chick op de knieën krijgt. Maar dat is hier niet het geval geloof ik.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Droopie het volgende:
Hey jouw probleem maken veel mensen mee joh.
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, probeer die kant ook eerst goed te ervaren...
Zou goed kunnen, daarom staat er ook dat het misschien geen probleem is, maar ik blijf er toch wel een beetje bang voor. Ik zie vrienden en huisgenoten vaak dingen met hun vriendin doen, die ik mezelf gewoon niet zo snel zie doen. En vaak zijn dat hele simpele dingen als bloemen of naar het strand gaan e.d. Ik vraag me alleen af, of ik wel initiatief zou kunnen nemen voor dit soort dingen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:42 schreef nozem het volgende:
Je zou wel een extreem uniek geval zijn wanneer jij de gave om een relatie te onderhouden niet bezit. Dat is een kwestie van instinct. Volgens mij is het gewoon angst voor het onbekende.
Ik ben heel erg geneigd om 'ja' te antwoorden. Ik ben nu 28 en de afgelopen 10 jaar ben ik zeker 80% van de tijd vrijgezel geweest. En toch ben ik attent naar mijn vriendin toe. Dat gaat gewoon vanzelf.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:51 schreef user_68910102 het volgende:
Ik vraag me alleen af, of ik wel initiatief zou kunnen nemen voor dit soort dingen.
En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer. Ik gok zo dat jij wel al ervaring hebt, dan is het toch wel een stuk makkelijker praten. Geloof me het is echt niet leuk om altijd maar alleen te moeten zijn, nooit een keer tegen iemand aan te kunnen zitten of gewoon van iemand te kunnen houden. Dat trek je best een paar jaar, maar op een gegeven moment heeft bijna ieder mens die behoefte wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:54 schreef FokYouTwo het volgende:
Yo...kan jou het schelen joh...gewoon een onverschillige denkwijze er op na houden..zo van
wat kan mij het ook allemaal schelen..toch !!
Gewoon lekker je studie afmaken en je leven leiden (maar zeker niet lijden) zoals het nu gaat.
Daarna een leuke baan nemen en de rest komt dan gewoon vanzelf.
Take it away dude.
blijkbaar wil je het dan toch niet écht hé, als een bepaalde methode niet werkt, moet je misschien eens iets anders proberen?... en waarom is een datingsite geen 'normale' manier?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:45 schreef user_68910102 het volgende:
Een dating site lijkt me eerlijk gezegd niets. Ik heb er weleens overnagedacht, maar voor als nog doe ik het liever via de normale manier.
Tja...als je er zo over denkt..zal je dan toch echt aktie moeten ondernemen hoor...Dus GO FOR IT..!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer. Ik gok zo dat jij wel al ervaring hebt, dan is het toch wel een stuk makkelijker praten. Geloof me het is echt niet leuk om altijd maar alleen te moeten zijn, nooit een keer tegen iemand aan te kunnen zitten of gewoon van iemand te kunnen houden. Dat trek je best een paar jaar, maar op een gegeven moment heeft bijna ieder mens die behoefte wel.
Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:07 schreef FokYouTwo het volgende:
[..]
Tja...als je er zo over denkt..zal je dan toch echt aktie moeten ondernemen hoor...Dus GO FOR IT..!!!
Als dan niemand jou een schop onder je butt geeft zal je dat bij jezelf moeten doen zoals al is geadviseerd.
Vraag een van die vrienden van je om mee te gaan stappen..en op meidenjacht..er lopen er heel wat rond out there. En voor dat je het weet ben je aan het knuffelen
Maar lees je dan wel eerst hier even in:quote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].
Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Second!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.
Wat een nepshow. Als de boodschap moet zijn dat nerds een vriendin kunnen krijgen is dat echt gruwelijk gefaald bij mij. Want welke nerds werden er leuk gevonden? De nerds die er als normale, aantrekkelijke mannen uitzagen. Komop zeg, dat die nerds werden genoemd..... De echte nerds kregen niet eens een datequote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Doe mee met Beauty en de Nerd!!
Luister naar speknek, serieus. He knows what he's talking about.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].
Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Vandaar dat ik het over een vriend had en natuurlijk niet al je vrienden meenemen.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:19 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.![]()
Je kunt ook eerst 'oefenen' op volkomen vreemde meisjes, je hoeft niet gelijk met ze de koffer inquote:Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.
Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
Op de middelbare school wel eens wat vriendinnen gehad, maar dat waren ook niet echt hele goede vriendschappen verder.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef zquing het volgende:
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
LR jaquote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef zquing het volgende:
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?
Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is)maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Onzin, iedereen is ergens goed in, al is het maar forums volbaggeren.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:52 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
Laad dan die kogel in de revolver en maak er een einde aan! Mijn god, lekker kleurige toekomst heb je zo. Maar je hebt gelijk, met die pessimistische instelling zal je niet ver komen. Het glas is half leeg and all.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:
Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer.
Wel TS dit is kandidaat nr1 ... kunnen jullie samen oefenen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje
Standaarden zijn een bitch ...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:
Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.![]()
Oftewel, je bijbedoelingen proberen te verbergen.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |