abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57420239
Inmiddels ben ik de 20 al geruime tijd gepasseerd en steeds vaker voel ik me leeg. Ik ben erg druk met studie, daarnaast af en toe wat sporten en dat is het eigenlijk wel. Opzich heb ik wel redelijk wat vrienden, maar de laatste tijd doen we minder vaak leuke dingen. Hierdoor zit ik vaak in het weekend alleen op m'n kamer en ga ik steeds meer nadenken.

Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Mijn ervaring op het gebied van vrouwen is echt 0,0. Ik heb nooit gekust of zelfs maar iemand omarmd, laat staan meer dan dat. Dit gaat me steeds meer dwars zitten. Eigenlijk denk ik dat ik twee problemen heb.

Ten eerste het krijgen van een relatie. Ik ben absoluut niet lelijk, maar ik denk dat het toch wel behoorlijk aan uitstraling ontbreekt. Ik ben best een aardige jongen, maar niet erg open naar vreemden toe. Op zich is dit niet direct een probleem, ik heb alleen wat meer tijd nodig. Sommigen kunnen gewoon op een vrouw afstappen en ermee praten en meer. Zo ben ik absoluut niet, ik moet gewoon een goede aanleiding hebben. Nu zijn er natuurlijk meer mensen zoals ik; het probleem is eigenlijk, dat ik vrijwel nooit vrouwen ontmoet. Ik studeer in Delft, dus op m'n studie of tijdens sporten vind ik gewoon niemand. Voor werk heb ik momenteel geen tijd. Iemand tijdens uitgaan regelen is nou ook niet echt aan mij besteed. En zo blijft er dus niets over. Er gaan echt maanden voorbij zonder dat ik een vrouw spreek.

Tweede probleem is misschien niet eens een probleem, maar ik ben bang dat ik niet weet hoe ik me in een relatie moet gedragen. Vrienden zie ik vaak sms-en, of ze gaan met hun vriendin samen wat doen. Ik zou dus al écht niet weten wat ik elke dag moet sms-en of wat ik op een zondagmiddag met een vriendin zou moeten doen. Omdat ik geen ervaring heb met intimiteit ben ik ook bang dat ik me daarin geen houding kan geven. Verder denk ik dat ik ook weinig te vertellen heb en daarom gewoon saai ben. En ook andere dingen als cadeaus kopen lijkt me een probleem, ik weet gewoon niet wat, hoe vaak en wanneer. Eigenlijk komt het er op neer dat ik bang ben dat ik de dingen die een relatie tot een relatie maken gewoon niet in me heb.

Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. En een leven zonder enige vorm van intimiteit is gewoon niet leuk. Momenteel leef ik alleen nog maar voor studie en ik heb er totaal geen plezier in. Omdat nu de normale leuke dingen met vrienden ook minder worden, zou ik wel eens wat meer willen in het leven. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, maar de laatste tijd doet het toch wel een beetje pijn om altijd maar alleen te zijn.

Vaak wordt er in dit soort topics gezegd van "je moet niet te geforceerd op zoek gaan," maar dat heb ik nooit gedaan, het is pas echt de laatste maanden dat het me dwars zit, verder ben ik er nooit mee bezig geweest. Verder zijn clichés als op elk potje past een deksel ook niet waar, het kómt niet vanzelf aanwaaien, niet bij mij iig. Zou er nog hoop zijn?
  zondag 16 maart 2008 @ 21:26:54 #2
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57420432
idd het komt niet vanzelf aanwaaien.
ook is het al vaak gezegde zinnetje 'ga niet te geforceerd op zoek' maar gedeeltelijk waar denk ik. ik bedoel ik denk wel dat de kans groot is dat je een relatie zoekt om de relatie en niet omdat je verliefd bent.
maaaaaar volgens mij is het best wel een goede manier om ervaring te krijgen.
als ik je dus een tip mag geven(en daar vraag je om neem ik aan) spreek eens een keer wat af via een datingsite.
wordt het niks dan wordt het niks maar heb je wel wat meer ervaring weer, wordt het wel wat, is het helemaal fantastisch
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:27:30 #3
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57420442
nee, alle hoop is verloren..

ff serieus.

Het is altijd lastig als je geen ervaring heb en een gesloten persoonlijkheid heb. Hoe je je moet gedragen in een relatie merk je vanzelf wel.. Hoe je een vriendin zoekt.. zoek een teamsport (gemengde teamsport) zoals korfbal, volleybal etc.

op een vrouw afstappen moet je gewoon doen.. niet nadenken, maar doen. begin met een flauwe grap om het ijs te breken. Daarna moet je erop verder gaan.

Vraag waar ze vandaan komt, met wie ze is etc..

iig 1 ding waar je niet aan moet doen, is je vrienden een vriendin voor jou laten zoeken. dan wordt je geforceerd en dat merkt ze. dat werkt totaal niet.

Geen enkel meisje straft je keihard af als je iets tijdens een gesprek raar doet. doet ze het wel, is ze je niet waard. simpel zat..

blijven oefenen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57420470
Op elk potje past een dekseltje
pi_57420487
Tuurlijk is er hoop. Zelfvertrouwen kan je kweken na een keer succes te krijgen. Eerst een aantal meisjes aanspreken, eerste keer kan het zijn dat je mond alleen maar openstaat en je misschien op de grond kwijlt, daarna zeg je een woordje, en na een tijdje zul je leren hoe je een gesprek moet beginnen en op gang moet houden. En als het dan eenmaal lukt, ach, iedere vrouw is eigenlijk hetzelfde. Ze vinden hetzelfde meestal leuk, lachen om dezelfde grapjes, dus als je de routine kent werkt het wel zo'n beetje.

Voor alle vrouwen die dit lezen: Elke vrouw is anders, elke vrouw is mooi, ik hou van ze allemaal. Nee, maar, in grote lijnen zijn jullie identiek qua likes en dislikes. Uitzonderingen daargelaten. Zelfde bij ons mannen, btw.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_57420541
Nee. Opgelost, Slotje.
pi_57420555
Hey jouw probleem maken veel mensen mee joh.

Allereerst wil je zelf een vriendin op dit moment uit verveling/ omdat je vrienden ook met chickies aan het rotzooien zijn of omdat je er nu echt behoefte aan hebt en je eenzaam voelt..
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, probeer die kant ook eerst goed te ervaren...

Mbt. je eerste probleem, meiden zijn er in alle soorten en maten en geloof me jouw onzekerheid zal jou toekomstige partner erbij krijgen en waarschijnljik zal ze dat met alle liefde doen maak je daar geen zorgen om...en hoe met meiden om te gaan..op het werk contacten opdoen en 'oefenen' met normale gesprekken..of ga eens een keer goed op je bek (desnoods zonder je vrienden) door bv. op het lekkerste wijf in een kroeg af te stappen...onder het motto nee heb je ...ja krijg toch niet...is de deuk in je ego minder hard maar de ervaring van op je bek een goede..
Dan zie je dat het best meevalt, je na een paar dagen nog steeds leeft en er nog om kan lachen ook.

70% van de relaties die ik om mij heen ziet zijn mensen die zich niet kunnen uiten..communiceren slecht met elkaar...
eerlijkheid kom je ver mee en als je gewoon bij aanvang relatie dat soort dingen bespreekt zal ze daar echt niet op afknappen..en kan je er aan werken...

En dude je bent net 20
Hell To The Liars
pi_57420770
Je zou wel een extreem uniek geval zijn wanneer jij de gave om een relatie te onderhouden niet bezit. Dat is een kwestie van instinct. Volgens mij is het gewoon angst voor het onbekende.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57420781
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.

Trutje.
pi_57420838
Een dating site lijkt me eerlijk gezegd niets. Ik heb er weleens overnagedacht, maar voor als nog doe ik het liever via de normale manier.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
Het is altijd lastig als je geen ervaring heb en een gesloten persoonlijkheid heb. Hoe je je moet gedragen in een relatie merk je vanzelf wel.. Hoe je een vriendin zoekt.. zoek een teamsport (gemengde teamsport) zoals korfbal, volleybal etc.

op een vrouw afstappen moet je gewoon doen.. niet nadenken, maar doen. begin met een flauwe grap om het ijs te breken. Daarna moet je erop verder gaan.

Vraag waar ze vandaan komt, met wie ze is etc..

iig 1 ding waar je niet aan moet doen, is je vrienden een vriendin voor jou laten zoeken. dan wordt je geforceerd en dat merkt ze. dat werkt totaal niet.

Geen enkel meisje straft je keihard af als je iets tijdens een gesprek raar doet. doet ze het wel, is ze je niet waard. simpel zat..
Ik ben wel een aantal keer op een meisje afgestapt, alleen moet er dan wel een goede mogelijkheid zijn. Dus niet een willekeurig meisje wat ik wel leuk vind, maar bijvoorbeeld een vriendin van een vriendin van een vriend van mij, die even alleen staat als haar vriendin met een ander aan t praten is. Op zich heb ik ook wel een paar keer een goed lopend gesprek gehad, alleen nooit verder gekomen. De laatste twee jaar is dit gewoon helemaal niet meer voorgekomen, dus heb ik ook niet echt meer een kans gehad om zo met iemand te spreken.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Droopie het volgende:
Allereerst wil je zelf een vriendin op dit moment uit verveling/ omdat je vrienden ook met chickies aan het rotzooien zijn of omdat je er nu echt behoefte aan hebt en je eenzaam voelt..
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, probeer die kant ook eerst goed te ervaren...

Mbt. je eerste probleem, meiden zijn er in alle soorten en maten en geloof me jouw onzekerheid zal jou toekomstige partner erbij krijgen en waarschijnljik zal ze dat met alle liefde doen maak je daar geen zorgen om...en hoe met meiden om te gaan..op het werk contacten opdoen en 'oefenen' met normale gesprekken..of ga eens een keer goed op je bek (desnoods zonder je vrienden) door bv. op het lekkerste wijf in een kroeg af te stappen...onder het motto nee heb je ...ja krijg toch niet...is de deuk in je ego minder hard maar de ervaring van op je bek een goede..
Dan zie je dat het best meevalt, je na een paar dagen nog steeds leeft en er nog om kan lachen ook.

70% van de relaties die ik om mij heen ziet zijn mensen die zich niet kunnen uiten..communiceren slecht met elkaar...
eerlijkheid kom je ver mee en als je gewoon bij aanvang relatie dat soort dingen bespreekt zal ze daar echt niet op afknappen..en kan je er aan werken...

En dude je bent net 20 2x
Het is niet zo dat ik een relatie wil, omdat vrienden dat ook hebben. Ik wil ook die intimiteit weleens voelen, ik voel me nu idd erg alleen af en toe.

Tja zomaar een keer op iemand afstappen gaat denk ik heel geforceerd overkomen. Het is gewoon een stuk moeilijker voor iemand die wat introverter is.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:46:38 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57420859
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Droopie het volgende:
Hey jouw probleem maken veel mensen mee joh.

Vrijgezel zijn is alleen leuk als je in 2 minuten iedere chick op de knieën krijgt. Maar dat is hier niet het geval geloof ik.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57420931
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:42 schreef nozem het volgende:
Je zou wel een extreem uniek geval zijn wanneer jij de gave om een relatie te onderhouden niet bezit. Dat is een kwestie van instinct. Volgens mij is het gewoon angst voor het onbekende.
Zou goed kunnen, daarom staat er ook dat het misschien geen probleem is, maar ik blijf er toch wel een beetje bang voor. Ik zie vrienden en huisgenoten vaak dingen met hun vriendin doen, die ik mezelf gewoon niet zo snel zie doen. En vaak zijn dat hele simpele dingen als bloemen of naar het strand gaan e.d. Ik vraag me alleen af, of ik wel initiatief zou kunnen nemen voor dit soort dingen.
pi_57420989
Yo...kan jou het schelen joh...gewoon een onverschillige denkwijze er op na houden..zo van
wat kan mij het ook allemaal schelen..toch !!
Gewoon lekker je studie afmaken en je leven leiden (maar zeker niet lijden) zoals het nu gaat.
Daarna een leuke baan nemen en de rest komt dan gewoon vanzelf.
Take it away dude.
pi_57421045
Doe mee met Beauty en de Nerd!!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_57421053
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:51 schreef user_68910102 het volgende:

Ik vraag me alleen af, of ik wel initiatief zou kunnen nemen voor dit soort dingen.
Ik ben heel erg geneigd om 'ja' te antwoorden. Ik ben nu 28 en de afgelopen 10 jaar ben ik zeker 80% van de tijd vrijgezel geweest. En toch ben ik attent naar mijn vriendin toe. Dat gaat gewoon vanzelf.

Misschien heb je af en toe een keer een schop onder je kont nodig, maar je leert dat vrij makkelijk, denk ik...
pi_57421076
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:54 schreef FokYouTwo het volgende:
Yo...kan jou het schelen joh...gewoon een onverschillige denkwijze er op na houden..zo van
wat kan mij het ook allemaal schelen..toch !!
Gewoon lekker je studie afmaken en je leven leiden (maar zeker niet lijden) zoals het nu gaat.
Daarna een leuke baan nemen en de rest komt dan gewoon vanzelf.
Take it away dude.
En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer. Ik gok zo dat jij wel al ervaring hebt, dan is het toch wel een stuk makkelijker praten. Geloof me het is echt niet leuk om altijd maar alleen te moeten zijn, nooit een keer tegen iemand aan te kunnen zitten of gewoon van iemand te kunnen houden. Dat trek je best een paar jaar, maar op een gegeven moment heeft bijna ieder mens die behoefte wel.
pi_57421207
Niet bang zijn om op je bek te gaan... probeer het gewoon. Ga lekker (met je vrienden naar de kroeg) en probeer een gesprek aan te gaan met een leuke vrouw. Na iedere ervaring zul je meer zelfvertrouwen winnen; vrouwen zijn niet zo onbereikbaar als dat je denkt.

Ik bedoel... wat de fuck heb je te verliezen? Tegen de 30 aan en nog steeds geen ervaring.... just give it a shot.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_57421240
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:45 schreef user_68910102 het volgende:
Een dating site lijkt me eerlijk gezegd niets. Ik heb er weleens overnagedacht, maar voor als nog doe ik het liever via de normale manier.
blijkbaar wil je het dan toch niet écht hé, als een bepaalde methode niet werkt, moet je misschien eens iets anders proberen?... en waarom is een datingsite geen 'normale' manier?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_57421251
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer. Ik gok zo dat jij wel al ervaring hebt, dan is het toch wel een stuk makkelijker praten. Geloof me het is echt niet leuk om altijd maar alleen te moeten zijn, nooit een keer tegen iemand aan te kunnen zitten of gewoon van iemand te kunnen houden. Dat trek je best een paar jaar, maar op een gegeven moment heeft bijna ieder mens die behoefte wel.
Tja...als je er zo over denkt..zal je dan toch echt aktie moeten ondernemen hoor...Dus GO FOR IT..!!!
Als dan niemand jou een schop onder je butt geeft zal je dat bij jezelf moeten doen zoals al is geadviseerd.
Vraag een van die vrienden van je om mee te gaan stappen..en op meidenjacht..er lopen er heel wat rond out there. En voor dat je het weet ben je aan het knuffelen
pi_57421507
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:07 schreef FokYouTwo het volgende:

[..]

Tja...als je er zo over denkt..zal je dan toch echt aktie moeten ondernemen hoor...Dus GO FOR IT..!!!
Als dan niemand jou een schop onder je butt geeft zal je dat bij jezelf moeten doen zoals al is geadviseerd.
Vraag een van die vrienden van je om mee te gaan stappen..en op meidenjacht..er lopen er heel wat rond out there. En voor dat je het weet ben je aan het knuffelen
Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door user_68910102 op 16-03-2008 22:33:54 ]
pi_57421571
hmmmm TS....
Wat jij nu meemaakt, heb ik ook meegemaakt..
Toen ik 20 was had ik nog nooit gezoend of een relatie gehad. Ik dacht regelmatig dat ik nooit aan een meid zou komen. En met die gedachte had ik geen vrede mee. Dus wat ging ik doen.. aan mezelf werken... uiterlijk en communicatieve vaardigheden. Ik was erg onzeker en verlegen en dus nam ik deze stappen om die onzekerheid en verlegenheid weg te werken. Het was vallen en opstaan, de eerste blauwtjes waren "erg" naar mijn mening. Maar dat hield mij niet tegen, want je kunt meestal niet in 1x keer slagen. Uiteindelijk na veel oefenen/proberen is het me toch gelukt om een relatie te krijgen en dat dankzij doorzettingsvermogen en geduld. En het was een meisje die ik echt leuk vond
  zondag 16 maart 2008 @ 22:32:59 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_57421838
.

Je allergrootste probleem is je studie. Als je niet vaak in de buurt van meisjes bent, wordt het contact met de vrouwen ook steeds moeilijker, totdat je op een gegeven moment echt gaat denken dat het hele andere wezens zijn. Ik heb informatica gestudeerd en ken zodoende genoeg 25+ers die nog maagd zijn, en niet afschuwelijk misvormd ofzo. Ik had de mazzel dat ik het enige leuk uitziende meisje van de studie heb gekregen, anders was ik waarschijnlijk ook nog maagd. Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.

Heb je nog vrije keuze vakken over van je studie? Ga wat psychologie vakken volgen in Leiden ofzo. Zorg dat jij de enige man bent tussen een groep vrouwen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57421961
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].

Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Maar lees je dan wel eerst hier even in:

Hoe ruiken vrouwen "wanhoop" bij mannen?

Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:39:12 #24
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57422010
TS, denk je nu werkelijk dat iedereen die een relatie heeft die persoon op een originele manier heeft aangesproken? Wat een onzin... Het geeft helemaal niet dat het wat geforceerd overkomt.
Het enige wat niet helpt is veel zelfmedelijden en inactiviteit. Je zult het zelf moeten veranderen en alle mogelijkheden moeten aangrijpen om meiden te leren kennen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 16 maart 2008 @ 22:46:57 #25
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57422211
Daarnaast is een datingsite een reele optie om iemand te ontmoeten, als je ervoor openstaat. Het werkte voor mij ook, na 26 jaar heb ik nu al 9 maanden een leuke relatie. Je moet het zien als een andere manier om iemand te ontmoeten.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 16 maart 2008 @ 22:53:55 #26
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57422388
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.
Second!
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Doe mee met Beauty en de Nerd!!
Wat een nepshow. Als de boodschap moet zijn dat nerds een vriendin kunnen krijgen is dat echt gruwelijk gefaald bij mij. Want welke nerds werden er leuk gevonden? De nerds die er als normale, aantrekkelijke mannen uitzagen. Komop zeg, dat die nerds werden genoemd..... De echte nerds kregen niet eens een date
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].

Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Luister naar speknek, serieus. He knows what he's talking about.

[ Bericht 36% gewijzigd door GambitRS op 16-03-2008 22:59:35 ]
pi_57422595
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:19 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.
Vandaar dat ik het over een vriend had en natuurlijk niet al je vrienden meenemen.
Samen kunnen jullie dan zegenvieren...of blauwtjes lopen..dan kunnen jullie elkaar ondersteunen.
Een paar biertjes (niet aangeschoten) zullen zeker je remmingen wegnemen.
Bied een leuke meid ook een drankje aan en toon je interesse in haar zonder te veel overjezelf te praten want dat vinden de dames niet echt leuk tijdens zo'n eerste gesprek. Zet haar in jullie middelpunt en vraag naar haar interesses. Geef haar het gevoel dat zij belangrijk is en deel jullie gezamelijke interesses.
Muziek..gamen...sporten...film...hobby's... kunnen de onderwerpen zijn.
Als het gesprek op gang is drink dan alleen nog maar alcohol vrije drankjes of een licht wijntje.
Meisjes vinden niets zo erg dan een dronken gozer op de versiertoer..plus je kan jezelf verliezen onderinvloed..maar als je dan toch onderinvloed wilt zijn laat dat dan wederzijdse verliefdheid zijn
Dus....niet meer denken maar doen..plan een stapavond en DOEN
pi_57422765
Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje, maar ik denk wel dat mocht het ooit wederzijds klikken met iemand, dat ik hem dan ook redelijk zal bespringen op een gegeven moment. ik maak me geen zorgen over de 'verloop' van de relatie, meer over het gegeven dat ik zoveel tijd voor mezelf ben gewend, dat ik niet weet of ik daar nog behoefte aan zal hebben in een relatie en hoe dat zal lopen. Maar ik denk over het algemeen dat dat tegen die tijd wel allemaal los zal lopen.
Nu eerst de halfgod durven aanspreken. Ze komen iig niet naar mij toe .
Tap tap tap
  zondag 16 maart 2008 @ 23:14:29 #29
122997 zquing
Drama Junk
pi_57422964
kloon speculatie hoeft niet

[ Bericht 27% gewijzigd door Re op 17-03-2008 12:29:10 ]
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57423076
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.

Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:21:46 #31
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423187
kroegen zijn overgewaardeerd

Heb je geen interesses/hobbies die een vrouw ook leuk zou kunnen vinden?
  zondag 16 maart 2008 @ 23:23:24 #32
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423235
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
  zondag 16 maart 2008 @ 23:24:32 #33
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423271
en waarom zou de vrouw leuk moeten zijn om er een gesprek mee aan te knopen? Is toch veel makkelijker als je alleen met haar praat omdat je dat wil en niet omdat je je aangetrokken voelt?
pi_57423286
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.

Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
Je kunt ook eerst 'oefenen' op volkomen vreemde meisjes, je hoeft niet gelijk met ze de koffer in . Maar ze even aanspreken, hoi zeggen, weet ik veel.
Ik ben hier zelf echt zo slecht in, het klinkt zo heel makkelijk maar ik zit in hetzelfde schuitje .
Tap tap tap
pi_57423310
kloon speculatie hoeft niet

[ Bericht 19% gewijzigd door Re op 17-03-2008 12:29:30 ]
Ja, ik generaliseer.
pi_57423412
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef zquing het volgende:
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
Op de middelbare school wel eens wat vriendinnen gehad, maar dat waren ook niet echt hele goede vriendschappen verder.

Verder heb ik ook niet echt hobby's waar ik vrouwen tegen zou kunnen komen. In m'n vrije tijd sport ik alleen, maar das dan weer bij het sportcentrum van de TU, dus schiet ook niet op.

En met vreemde meisjes, die ik niet aantrekkelijk vind praten, geeft ws nog steeds dezelfde problemen. Dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen e.d.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:39:24 #37
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423607
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?

Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is )maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
pi_57423743
anders ga je op dansles
en ga je niet meer in delft wonen
pi_57423770
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef zquing het volgende:
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?

Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is )maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
LR ja kut studie.
Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.

Ik weet ook niet wat ik met dit topic wil, moest het sowieso weer ff kwijt. Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:49:18 #40
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57423822
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57423882
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:53:40 #42
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423916
Ga geen dansles nemen, hou iig een beetje van je waardigheid.....

Ookal gaan die 3 vrouwen bij je op de studie meer richting de man dan de vrouw, 't blijft 't andere geslacht. Het gaat erom dat je went aan de omgang met 't andere geslacht en vergeet niet een vrouw heeft altijd leuke vriendinnen hoe lelijk ze ook zijn mag.

Bouw een vriendschappelijke relatie met ze op, vraag er 1tje een keertje uit eten als je niks te doen heb. Wil je een film in de bios zien, vraag dan aan een van hun of ze mee wil(niet te vaak natuurlijk). Zorg ervoor dat je in hun persoonlijke sfeer komt, dan kan je doorstromen naar 1 van haar vriendinnen. Stel voor om met een groepje te gaan leren oid, leer je ook weer mensen kennen
  zondag 16 maart 2008 @ 23:58:09 #43
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57424011
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:52 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
Onzin, iedereen is ergens goed in, al is het maar forums volbaggeren.
pi_57424070
xtc
  maandag 17 maart 2008 @ 00:13:22 #45
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_57424194
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:
Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
Laad dan die kogel in de revolver en maak er een einde aan! Mijn god, lekker kleurige toekomst heb je zo. Maar je hebt gelijk, met die pessimistische instelling zal je niet ver komen. Het glas is half leeg and all.

Vrouwen zijn gewoon mensen. Net als mannen. True, er zijn natuurlijk enkele fundamentele verschillen, maar als je wel prima sociaal kan zijn met mannen kan je dat net zo goed met vrouwen. Mijn advies: als je hier echt overheen wilt komen moet je naar een goede vriend (die wel ervaring heeft met vrouwen ) toestappen, uitleggen dat je het zat bent, en met hem naar de kroeg. Spreek af dat jij moet doen wat hij zegt. En dan bedoel ik dus, als hij zegt: vraag dat meisje haar naam, vraag jij haar naam. Als het niet lukt neem je maar een shotje ofzo en dan ga je naar de volgende

Je hebt gewoon een fysieke duw in de rug nodig, en dan zal je al snel zien dat je best met vrouwen kan praten en met ze om kan gaan. (Lichaamlijke) intimiteit is iets natuurlijks, dat komt vanzelf wel goed
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_57424380
En we bijten niet hoor .
Alleen niet gelijk drankjes aanbieden en tegen vrouwen aanschuren. Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen .
Tap tap tap
  maandag 17 maart 2008 @ 00:26:42 #47
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57424401
Ben je ook bang van je moeder?
pi_57424731
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer.
Dat zou niet best zijn.
pi_57424855
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef CherryLips het volgende:

Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje
Wel TS dit is kandidaat nr1 ... kunnen jullie samen oefenen.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:

Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.
Standaarden zijn een bitch ...
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  maandag 17 maart 2008 @ 01:04:19 #50
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_57424899
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen .
Oftewel, je bijbedoelingen proberen te verbergen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')