abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 22:53:55 #26
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57422388
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.
Second!
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Doe mee met Beauty en de Nerd!!
Wat een nepshow. Als de boodschap moet zijn dat nerds een vriendin kunnen krijgen is dat echt gruwelijk gefaald bij mij. Want welke nerds werden er leuk gevonden? De nerds die er als normale, aantrekkelijke mannen uitzagen. Komop zeg, dat die nerds werden genoemd..... De echte nerds kregen niet eens een date
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].

Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Luister naar speknek, serieus. He knows what he's talking about.

[ Bericht 36% gewijzigd door GambitRS op 16-03-2008 22:59:35 ]
pi_57422595
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:19 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.
Vandaar dat ik het over een vriend had en natuurlijk niet al je vrienden meenemen.
Samen kunnen jullie dan zegenvieren...of blauwtjes lopen..dan kunnen jullie elkaar ondersteunen.
Een paar biertjes (niet aangeschoten) zullen zeker je remmingen wegnemen.
Bied een leuke meid ook een drankje aan en toon je interesse in haar zonder te veel overjezelf te praten want dat vinden de dames niet echt leuk tijdens zo'n eerste gesprek. Zet haar in jullie middelpunt en vraag naar haar interesses. Geef haar het gevoel dat zij belangrijk is en deel jullie gezamelijke interesses.
Muziek..gamen...sporten...film...hobby's... kunnen de onderwerpen zijn.
Als het gesprek op gang is drink dan alleen nog maar alcohol vrije drankjes of een licht wijntje.
Meisjes vinden niets zo erg dan een dronken gozer op de versiertoer..plus je kan jezelf verliezen onderinvloed..maar als je dan toch onderinvloed wilt zijn laat dat dan wederzijdse verliefdheid zijn
Dus....niet meer denken maar doen..plan een stapavond en DOEN
pi_57422765
Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje, maar ik denk wel dat mocht het ooit wederzijds klikken met iemand, dat ik hem dan ook redelijk zal bespringen op een gegeven moment. ik maak me geen zorgen over de 'verloop' van de relatie, meer over het gegeven dat ik zoveel tijd voor mezelf ben gewend, dat ik niet weet of ik daar nog behoefte aan zal hebben in een relatie en hoe dat zal lopen. Maar ik denk over het algemeen dat dat tegen die tijd wel allemaal los zal lopen.
Nu eerst de halfgod durven aanspreken. Ze komen iig niet naar mij toe .
Tap tap tap
  zondag 16 maart 2008 @ 23:14:29 #29
122997 zquing
Drama Junk
pi_57422964
kloon speculatie hoeft niet

[ Bericht 27% gewijzigd door Re op 17-03-2008 12:29:10 ]
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57423076
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.

Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:21:46 #31
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423187
kroegen zijn overgewaardeerd

Heb je geen interesses/hobbies die een vrouw ook leuk zou kunnen vinden?
  zondag 16 maart 2008 @ 23:23:24 #32
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423235
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
  zondag 16 maart 2008 @ 23:24:32 #33
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423271
en waarom zou de vrouw leuk moeten zijn om er een gesprek mee aan te knopen? Is toch veel makkelijker als je alleen met haar praat omdat je dat wil en niet omdat je je aangetrokken voelt?
pi_57423286
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.

Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
Je kunt ook eerst 'oefenen' op volkomen vreemde meisjes, je hoeft niet gelijk met ze de koffer in . Maar ze even aanspreken, hoi zeggen, weet ik veel.
Ik ben hier zelf echt zo slecht in, het klinkt zo heel makkelijk maar ik zit in hetzelfde schuitje .
Tap tap tap
pi_57423310
kloon speculatie hoeft niet

[ Bericht 19% gewijzigd door Re op 17-03-2008 12:29:30 ]
Ja, ik generaliseer.
pi_57423412
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef zquing het volgende:
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
Op de middelbare school wel eens wat vriendinnen gehad, maar dat waren ook niet echt hele goede vriendschappen verder.

Verder heb ik ook niet echt hobby's waar ik vrouwen tegen zou kunnen komen. In m'n vrije tijd sport ik alleen, maar das dan weer bij het sportcentrum van de TU, dus schiet ook niet op.

En met vreemde meisjes, die ik niet aantrekkelijk vind praten, geeft ws nog steeds dezelfde problemen. Dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen e.d.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:39:24 #37
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423607
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?

Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is )maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
pi_57423743
anders ga je op dansles
en ga je niet meer in delft wonen
pi_57423770
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef zquing het volgende:
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?

Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is )maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
LR ja kut studie.
Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.

Ik weet ook niet wat ik met dit topic wil, moest het sowieso weer ff kwijt. Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:49:18 #40
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57423822
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57423882
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:53:40 #42
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423916
Ga geen dansles nemen, hou iig een beetje van je waardigheid.....

Ookal gaan die 3 vrouwen bij je op de studie meer richting de man dan de vrouw, 't blijft 't andere geslacht. Het gaat erom dat je went aan de omgang met 't andere geslacht en vergeet niet een vrouw heeft altijd leuke vriendinnen hoe lelijk ze ook zijn mag.

Bouw een vriendschappelijke relatie met ze op, vraag er 1tje een keertje uit eten als je niks te doen heb. Wil je een film in de bios zien, vraag dan aan een van hun of ze mee wil(niet te vaak natuurlijk). Zorg ervoor dat je in hun persoonlijke sfeer komt, dan kan je doorstromen naar 1 van haar vriendinnen. Stel voor om met een groepje te gaan leren oid, leer je ook weer mensen kennen
  zondag 16 maart 2008 @ 23:58:09 #43
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57424011
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:52 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
Onzin, iedereen is ergens goed in, al is het maar forums volbaggeren.
pi_57424070
xtc
  maandag 17 maart 2008 @ 00:13:22 #45
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_57424194
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:
Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
Laad dan die kogel in de revolver en maak er een einde aan! Mijn god, lekker kleurige toekomst heb je zo. Maar je hebt gelijk, met die pessimistische instelling zal je niet ver komen. Het glas is half leeg and all.

Vrouwen zijn gewoon mensen. Net als mannen. True, er zijn natuurlijk enkele fundamentele verschillen, maar als je wel prima sociaal kan zijn met mannen kan je dat net zo goed met vrouwen. Mijn advies: als je hier echt overheen wilt komen moet je naar een goede vriend (die wel ervaring heeft met vrouwen ) toestappen, uitleggen dat je het zat bent, en met hem naar de kroeg. Spreek af dat jij moet doen wat hij zegt. En dan bedoel ik dus, als hij zegt: vraag dat meisje haar naam, vraag jij haar naam. Als het niet lukt neem je maar een shotje ofzo en dan ga je naar de volgende

Je hebt gewoon een fysieke duw in de rug nodig, en dan zal je al snel zien dat je best met vrouwen kan praten en met ze om kan gaan. (Lichaamlijke) intimiteit is iets natuurlijks, dat komt vanzelf wel goed
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_57424380
En we bijten niet hoor .
Alleen niet gelijk drankjes aanbieden en tegen vrouwen aanschuren. Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen .
Tap tap tap
  maandag 17 maart 2008 @ 00:26:42 #47
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57424401
Ben je ook bang van je moeder?
pi_57424731
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer.
Dat zou niet best zijn.
pi_57424855
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef CherryLips het volgende:

Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje
Wel TS dit is kandidaat nr1 ... kunnen jullie samen oefenen.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:

Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.
Standaarden zijn een bitch ...
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  maandag 17 maart 2008 @ 01:04:19 #50
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_57424899
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen .
Oftewel, je bijbedoelingen proberen te verbergen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')