Second!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.
Wat een nepshow. Als de boodschap moet zijn dat nerds een vriendin kunnen krijgen is dat echt gruwelijk gefaald bij mij. Want welke nerds werden er leuk gevonden? De nerds die er als normale, aantrekkelijke mannen uitzagen. Komop zeg, dat die nerds werden genoemd..... De echte nerds kregen niet eens een datequote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Doe mee met Beauty en de Nerd!!
Luister naar speknek, serieus. He knows what he's talking about.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].
Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Vandaar dat ik het over een vriend had en natuurlijk niet al je vrienden meenemen.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:19 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.![]()
Je kunt ook eerst 'oefenen' op volkomen vreemde meisjes, je hoeft niet gelijk met ze de koffer inquote:Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.
Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
Op de middelbare school wel eens wat vriendinnen gehad, maar dat waren ook niet echt hele goede vriendschappen verder.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef zquing het volgende:
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
LR jaquote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef zquing het volgende:
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?
Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is)maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Onzin, iedereen is ergens goed in, al is het maar forums volbaggeren.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:52 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
Laad dan die kogel in de revolver en maak er een einde aan! Mijn god, lekker kleurige toekomst heb je zo. Maar je hebt gelijk, met die pessimistische instelling zal je niet ver komen. Het glas is half leeg and all.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:
Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer.
Wel TS dit is kandidaat nr1 ... kunnen jullie samen oefenen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje
Standaarden zijn een bitch ...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:
Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.![]()
Oftewel, je bijbedoelingen proberen te verbergen.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |