abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57444406
Er is altijd hoop en je bent absoluut niet hopeloos!
pi_57444575
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef vintrax het volgende:
aardige hart onder de riem

Nu moet TS het nog gaan geloven en wat zekerder worden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_57444714
Even ter informatie, een interessant actueel onderzoekje in PDF.

www.soaaids.nl/documenten/seksonderje25efs.pdf
quote:
In de groep 12- tot en met 18-jarigen is het percentage jongeren met ervaring met
geslachtsgemeenschap gestegen van 24% naar 31% in vergelijking met 1995. Met betrekking
tot tongzoenen is er een stijging te zien van 64% naar 68 %. Afgelopen 10 jaar blijken meer
jongeren seksueel actief, maar de leeftijd dat jongeren voor het eerst geslachtsgemeenschap
hebben, is niet verder gedaald. Voor de groep 12- tot en met 18-jarigen is de gemiddelde
leeftijd 15,1 jaar bij de eerste keer geslachtsgemeenschap. Deze gemiddelde leeftijd kwam ook
in het onderzoek van 1995 naar voren. De gemiddelde leeftijd van de eerste keer voor alle
jongeren tussen de 12 en 25 jaar is 16,6 jaar (zie tabellen 1a en 1b).
Ik loop achter volgens dat onderzoekje,

[ Bericht 35% gewijzigd door F04 op 18-03-2008 00:56:02 ]
pi_57444830
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef F04 het volgende:
Even ter informatie, een interessant onderzoekje in PDF.

www.soaaids.nl/documenten/seksonderje25efs.pdf
lol de havo/vwoers en hbo/woers hebben de meerderheid in percentage handkarren en klaarcirkelen tov de vmbo'ers

edit: desondanks genoeg kans dat TS bij het percentage geslachtsgemeenschap gaat horen dit levensjaar
pi_57444865
Het begint allemaal bij je uitstraling. Je blik, je houding.

Onderstaande acties dienen te worden uitgevoerd op straat / bij AH, Aldi of een supermarkt naar keuze. (er van uitgaande dat je wel eens boodschappen doet)

Uitstapje 1: Ga bewust rechtop lopen, schouders achteruit, hoofd omhoog. Je moet zelf het gevoel hebben dat je een arrogante houding aanneemt. Voor de buitenwereld zie je er dan nl. gewoon uit als een zelfbewust iemand en daar houden we van. Gewoon doen en vooral volhouden. Het effect is verbazingwekkend, alleen al voor jezelf.
Uitstapje 2: Doe hetzelfde als bij 1. Blijf vooral oefenen.
Uitstapje 3: Doe hetzelfde als bij 1 en 2, maar kijk nu bewust rond. Probeer leuke mensen te ontdekken. Meer niet.
Uitstapje 4: Doe hetzelfde als bij 1 t/m 3 en kijk daarbij bewust en nu ook vriendelijk in het rond. Je moet dus je normale depressieve blik uitschakelen. Kwestie van veel oefenen.
Uitstapje 5: Alleen als je stap 1 t/m 4 ten volle beheerst: Probeer oogcontact te krijgen met het meisje achter de kassa. Het maakt (nog) niet uit of je haar aantrekkelijk vindt. Dit is slechts een oefening in uitstraling. Als ze vraagt: "heb je een bonuskaart?/wil je zegeltjes/spaar je airmiles / smurfen / actiemunten / andere troep?" mompel je niet chagrijnig terug zoals je gewend was, maar kijk je haar in de ogen en zegt vriendelijk: "ja graag" of: "nee dankje" Maar Kijk Haar Aan! Ook al vind je haar maar zozo, kijk haar vriendelijk aan.
Mochten er in Delft uitsluitend jongens achter de kassa zitten: doe hetzelfde. We zijn nog lang niet in het versierstadium.
Uitstapje 6: Als je stap 1 t/m 5 voldoende hebt geoefend: Zoek oogcontact met de medeboodschappende mens (vrouw). Als ze terugkijken, wend je niet meteen je blik af, zoals je gewend was, maar lach je ze vriendelijk toe. Meer niet.

Oefen hier eerst eens mee.
Voor je het weet heb je opeens oogcontact met Een Leuk Meisje zonder dat je blozend wegrent. Daar begint het mee. (Of je bent in de AH-koffiecorner verstrikt geraakt in de netten van een dementerende bejaarde. Begin dan opnieuw bij stap 3)
Succes
pi_57444977
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:47 schreef Bladergroen het volgende:
Het begint allemaal bij je uitstraling. Je blik, je houding.

Onderstaande acties dienen te worden uitgevoerd op straat / bij AH, Aldi of een supermarkt naar keuze. (er van uitgaande dat je wel eens boodschappen doet)

Uitstapje 1: Ga bewust rechtop lopen, schouders achteruit, hoofd omhoog. Je moet zelf het gevoel hebben dat je een arrogante houding aanneemt. Voor de buitenwereld zie je er dan nl. gewoon uit als een zelfbewust iemand en daar houden we van. Gewoon doen en vooral volhouden. Het effect is verbazingwekkend, alleen al voor jezelf.
Uitstapje 2: Doe hetzelfde als bij 1. Blijf vooral oefenen.
Uitstapje 3: Doe hetzelfde als bij 1 en 2, maar kijk nu bewust rond. Probeer leuke mensen te ontdekken. Meer niet.
Uitstapje 4: Doe hetzelfde als bij 1 t/m 3 en kijk daarbij bewust en nu ook vriendelijk in het rond. Je moet dus je normale depressieve blik uitschakelen. Kwestie van veel oefenen.
Uitstapje 5: Alleen als je stap 1 t/m 4 ten volle beheerst: Probeer oogcontact te krijgen met het meisje achter de kassa. Het maakt (nog) niet uit of je haar aantrekkelijk vindt. Dit is slechts een oefening in uitstraling. Als ze vraagt: "heb je een bonuskaart?/wil je zegeltjes/spaar je airmiles / smurfen / actiemunten / andere troep?" mompel je niet chagrijnig terug zoals je gewend was, maar kijk je haar in de ogen en zegt vriendelijk: "ja graag" of: "nee dankje" Maar Kijk Haar Aan! Ook al vind je haar maar zozo, kijk haar vriendelijk aan.
Mochten er in Delft uitsluitend jongens achter de kassa zitten: doe hetzelfde. We zijn nog lang niet in het versierstadium.
Uitstapje 6: Als je stap 1 t/m 5 voldoende hebt geoefend: Zoek oogcontact met de medeboodschappende mens (vrouw). Als ze terugkijken, wend je niet meteen je blik af, zoals je gewend was, maar lach je ze vriendelijk toe. Meer niet.

Oefen hier eerst eens mee.
Voor je het weet heb je opeens oogcontact met Een Leuk Meisje zonder dat je blozend wegrent. Daar begint het mee. (Of je bent in de AH-koffiecorner verstrikt geraakt in de netten van een dementerende bejaarde. Begin dan opnieuw bij stap 3)
Succes
jij laat je altijd versieren in de supermarkt?

ok aardig idee, maar wat moeten we met zo'n blije eikel die iedereen vrolijk aankijkt?
pi_57445063
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

jij laat je altijd versieren in de supermarkt?

ok aardig idee, maar wat moeten we met zo'n blije eikel die iedereen vrolijk aankijkt?
Nee nee dit zijn basisoefeningen. Het daadwerkelijke versieren kan daarna op andere plaatsen gebeuren.
En gewoon vriendelijk kijken.. dus niet als een te vrolijke en blije eikel.
pi_57445112
Maargoed, ik ben 18, en heb ook nog nooit een meid aangeraakt, of gezoent etc,,,

Jammer genoeg lukt het nooit
pi_57445139
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef F04 het volgende:
Maargoed, ik ben 18, en heb ook nog nooit een meid aangeraakt, of gezoent etc,,,

had ik ook niet..

ik heb dat bovenstaande stappenplan (zie mijn posts hierboven) ook jarenlang uitgevoerd en mn eerste vriendinnetje was op mn 24...

dus geduld is een schone zaak... (maar wel lastig )
pi_57445953
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen.
Met zo'n mentaliteit red je het dus nooit. Vind je het gek dat je geen vrouwen aantrekt? Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het toch niet zal lukken en je past je hele gedrag erop aan. Het is heerlijk makkelijk om zo'n pessimistische houding aan te nemen; dan hoef je helemaal niets te doen behalve medelijden met jezelf te hebben. Durf eens positief te zijn en tegen jezelf te zeggen dat het mogelijk is. Als je eens begint met een positieve mindset aan te nemen ben je al een héél stuk verder.

Daarnaast zit je ook nogal op een valse aanname te zoeken. Je trekt vrouwen aan als je leven al compleet is, niet door te denken dat ze jouw leven compleet maken. Precies andersom dus. Je moet eerst je eigen leven leuk vinden voordat anderen dat ook (kunnen) vinden. Begin daar eerst maar eens aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2008 04:45:48 ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:43:00 #162
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57447618
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 04:21 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Met zo'n mentaliteit red je het dus nooit. Vind je het gek dat je geen vrouwen aantrekt? Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het toch niet zal lukken en je past je hele gedrag erop aan. Het is heerlijk makkelijk om zo'n pessimistische houding aan te nemen; dan hoef je helemaal niets te doen behalve medelijden met jezelf te hebben. Durf eens positief te zijn en tegen jezelf te zeggen dat het mogelijk is. Als je eens begint met een positieve mindset aan te nemen ben je al een héél stuk verder.

Daarnaast zit je ook nogal op een valse aanname te zoeken. Je trekt vrouwen aan als je leven al compleet is, niet door te denken dat ze jouw leven compleet maken. Precies andersom dus. Je moet eerst je eigen leven leuk vinden voordat anderen dat ook (kunnen) vinden. Begin daar eerst maar eens aan.
Dit zou zomaar de conclusie van dit topic kunnen zijn: erg goede opmerking!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:13:23 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_57448111
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 04:21 schreef Friek_ het volgende:
Yep. Of het biologisch is, of dat Nederlandse vrouwen gewoon heel traditioneel ingesteld zijn, een vrouw heeft meestal het liefst een man die zelfverzekerd is en waarvan ze verwacht dat hij het groot gaat maken. Kan zij de golddigger zijn die op de kinderen past. Vervelend maar waar. Als je dus niet je eigen leven op de rails hebt en een duidelijk punt op de horizon waar je naartoe werkt, zullen weinig vrouwen geinteresseerd zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:44:23 #164
148059 Pritt
Atheïst
pi_57448712
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef vintrax het volgende:
Voor jou is er zeker idd nog hoop!

@ TS, ik ben zelf ook per ongeluk in de IT-sector terechtgekomen maar zorg er maar gewoon voor de je genoeg connecties hebt met andere sociale groepen. Ga bijvoorbeeld op atletiek, lekker sporten plus altijd mooie vrouwen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57449122
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep. Of het biologisch is, of dat Nederlandse vrouwen gewoon heel traditioneel ingesteld zijn, een vrouw heeft meestal het liefst een man die zelfverzekerd is en waarvan ze verwacht dat hij het groot gaat maken. Kan zij de golddigger zijn die op de kinderen past. Vervelend maar waar.
Mwah... je kunt ook overdrijven.
De gemiddelde Nederlandse vrouw kan prima voor zichzelf zorgen lijkt me. Ze hebben gewoon geen zin in een kerel die ze als een soort van surrogaat moeder moeten verzorgen en vertellen wat ie moet doen met z'n leven... en terecht.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_57450254
Ja ik heb wel ongeveer hetzelfde probleem, ik ben alleen wat optimistischer

Studeer op de VU en ga binnenkort in Amsterdam wonen.
Nieuw bijbaantje is al gevonden, ik ga op fitness en word weer actief in ROOD.

Zodra je beetje contacten hebt komt het vanzelf wel denk ik
わたしはヤスパーです!
pi_57450272
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef Wei_Jun het volgende:
hmmmm TS....
Wat jij nu meemaakt, heb ik ook meegemaakt..
Toen ik 20 was had ik nog nooit gezoend of een relatie gehad. Ik dacht regelmatig dat ik nooit aan een meid zou komen. En met die gedachte had ik geen vrede mee. Dus wat ging ik doen.. aan mezelf werken... uiterlijk en communicatieve vaardigheden. Ik was erg onzeker en verlegen en dus nam ik deze stappen om die onzekerheid en verlegenheid weg te werken. Het was vallen en opstaan, de eerste blauwtjes waren "erg" naar mijn mening. Maar dat hield mij niet tegen, want je kunt meestal niet in 1x keer slagen. Uiteindelijk na veel oefenen/proberen is het me toch gelukt om een relatie te krijgen en dat dankzij doorzettingsvermogen en geduld. En het was een meisje die ik echt leuk vond
Kun je wat meer vertellen hoe je dit aangepakt hebt?
Wat heb je precies gedaan om aan jezelf te werken?
Om je uiterlijk te verbeteren?
Om je communicatieve vaardigheden te verbeteren?

Ik vraag dit omdat dat voor mij ook wel nuttig is om te gaan doen.
pi_57450427
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:06 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zoek een fatsoenlijke kapper uit en vraag tips aan vrouwelijke collega's, vrienden of klasgenoten omtrent je haar, en ga bij een call center of iets ander sociaals werken waarbij je veel praat (winkel ofzo).

pi_57450939
quote:

[..]

Delete je WoW account....
pi_57453459
quote:

[..]

Gezien er WoW in je naam staat, inderdaad @ die andere gozert hier "Uninstall WoW".
Ik speelde zelf heel vaak een game (Dota, custom game van Wc3), na een uninstall moest ik wel andere dingen doen, al was het maar contacten via MSN onderhouden, het is toch fijner dan "internetvrienden" die kilometers verder zitten achter hun schermpje!

Uiterlijk verbeteren is doorgaans fitness/keer andere kleding kopen/keer wat anders met je haar proberen.

Communicatie vaardigheden verbeteren, tja, ik heb zelf ook bij een callcenter gewerkt en door veel uitgaan kwam het er wel makkellijk in. Praten met mensen heb ik zelf nooit echt moeite mee gehad.

Je vroeg het niet aan mij, maar goed, doe er wat mee (of niet)
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:43:26 #171
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57454888
Het enige wat je moet doen is alle gedachten die negatief zijn uitbannen. Veel plezier met proberen Het wordt steeds makkelijker, maar komen wel na elke afwijzing terug. En dan begint het weer van voor af aan. Maar als je je dat realiseert kan je er in ieder geval wat aan doen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:03:58 #172
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_57456518
Het komt hier op neer..

Je bent gewoon een fucking pussy.

Net zoals al die andere kerels.

Je zit smoesjes te bedenken, redenen om je eigen 'falen' goed te praten. Maar het ligt allemaal aan jezelf en ook niemand anders zal je hiermee kunnen helpen. ZELFVERTOUWEN.
Je hoeft geen leonardo dicaprio te zijn, zo knap zijn die vrouwen nou ook weer niet. Je hoeft ook helemaal niet te fitnessen, de meeste vrouwen houden daar niet eens van. Je moet normaal zijn, jezelf, en zelfverzekerd overkomen. Niet jezelf op vreten, denken dat je niets kan, dat elke vrouw je afwijst. Stap gewoon op die vrouwen af. Als je eenmaal succes hebt, zal je zien dat het steeds makkelijker wordt. Shit man, je praat toch ook met je moeder, met je oma of buurvrouw. Dat zijn ook vrouwen. Je moet jezelf gewoon vermannen en over die drempel heen stappen.
De meeste vrouwen vinden aandacht alleen maar leuk, op welke manier dan ook. Kijk na ze, lach met ze praten, etc.. je geeft ze een compliment, dat doe je niet omdat je ze zo lelijk vind....
pi_57456751
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Dsquared2 het volgende:
Het komt hier op neer..

Je zit smoesjes te bedenken, redenen om je eigen 'falen' goed te praten. Maar het ligt allemaal aan jezelf en ook niemand anders zal je hiermee kunnen helpen. ZELFVERTOUWEN.
Je hoeft geen leonardo dicaprio te zijn, zo knap zijn die vrouwen nou ook weer niet. Je hoeft ook helemaal niet te fitnessen, de meeste vrouwen houden daar niet eens van. Je moet normaal zijn, jezelf, en zelfverzekerd overkomen. Niet jezelf op vreten, denken dat je niets kan, dat elke vrouw je afwijst. Stap gewoon op die vrouwen af. Als je eenmaal succes hebt, zal je zien dat het steeds makkelijker wordt. Shit man, je praat toch ook met je moeder, met je oma of buurvrouw. Dat zijn ook vrouwen. Je moet jezelf gewoon vermannen en over die drempel heen stappen.
De meeste vrouwen vinden aandacht alleen maar leuk, op welke manier dan ook. Kijk na ze, lach met ze praten, etc.. je geeft ze een compliment, dat doe je niet omdat je ze zo lelijk vind....
Nee absoluut niet mee eens. TS is gewoon onbekend met het fenomeen dat Vrouw heet.
Tip voor TS: neem een KAT in huis. Die beesten zorgen ervoor dat je je aandacht op hun moet richten en niet zo geobsedeerd raakt in vrouwen.
pi_57456811
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef F04 het volgende:

Ja maar jij bent een zielig, triest, negatief en egocentrisch ingesteld persoon. Jij zult heel je leven maagd blijven, zelfs mannen willen je niet.
pi_57458214
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Nee absoluut niet mee eens. TS is gewoon onbekend met het fenomeen dat Vrouw heet.
Tip voor TS: neem een KAT in huis. Die beesten zorgen ervoor dat je je aandacht op hun moet richten en niet zo geobsedeerd raakt in vrouwen.
praat je dan ook niet met je moeder en buurvrouw? en het kassameisje?

of zijn dat geen vrouwen?
pi_57458290
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:37 schreef Godshand het volgende:

of zijn dat geen vrouwen?
Dat zijn geen vrouwen ... waar je sex mee wil hebben.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57458476
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:40 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat zijn geen vrouwen ... waar je sex mee wil hebben.
je moeder, ok liever geen sex mee nee
maar buurvrouw en kassameisje kan best top zijn (zeker alle 2 tegelijk )
pi_57458678
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:19 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een zielig, triest, negatief en egocentrisch ingesteld persoon. Jij zult heel je leven maagd blijven, zelfs mannen willen je niet.
Knap staaltje zelfreflectie THS.

Bevalt de P.Bateman Methode nog een beetje?
pi_57460808
quote:

[..]

Nou... wat ik allemaal gedaan heb zal ik even vertellen.
Ten eerste ben ik begonnen met het veranderen van mijn uiterlijk. Het eerste wat veranderd werd was mijn kapsel ipv simpel kort, heb ik een langer model aangenomen. Na dat het veranderen van kapsel goed verlopen was, ben ik begonnen met het kopen van een nieuwe garderobe. Deze tips worden al door beroepsgokker en rick gegeven..

Maar zorg ervoor dat je goed nadenkt over een passend kapsel en garderobe. Qua garderobe ga voor netjes of netjes/ruig gecombineerd. Neem hier de tijd voor en als het niet meteen slaagt, probeer dan meerdere kapsels/garderobes. Vraag vrienden wat zij ervan vinden, die geven meestal een eerlijke mening.

Als je uiterlijk een stuk vooruit is gegaan, dan gaat het ook makkelijker met je zelfvertrouwen. Je ziet er een stuk beter uit en vrouwen reageren anders op je. Je kan meer gedurfde uitspraken doen/geintjes uithalen/beetje plagen. Als je dit dan doet, dan kom je ook een stuk zelfverzekerder over en dat in combinatie met een verbeterde uiterlijk geeft je meer succes. Oefen dus regelmatig op allerlei meiden in je omgeving, maak gewoon een praatje, niet om meteen een relatie te krijgen, maar om het communiceren met de "ow zo onbereikbare meid" te vergemakkelijken.

En om het te oefenen.. ja dit werd ook al in eerdere posts al tip gegeven. Ga in de horeca werken!! Callcenter werk ok.. maar dan is er geen zicht op lichaamstaal etc. door de afstand. Ik ben zelf in een restaurant gaan werken en in een winkel waar ik klanten moest helpen. Je komt in contact met allerlei mensen. Oude mensen, minder knappe chicks, maar ook lekkere . En wat doe je, je maakt een praatje met die mensen. Speel in op situaties. Bijvoorbeeld je bent drankjes aan het serveren en je ziet dat de meid die je bedient enorm veel tassen bij haar heeft, dan zeg je: zo jij hebt flink geshopt! zij: ja damn ik heb echt veel gekocht en mijn voeten doen nu zeer met die hakken etc. etc. Oefen dus hiermee en ga vooraf niet nadenken wat je zegt. Het is echt zo simpel en zo moet je het ook houden.

Sow dat waren een aantal stappen die ik heb ondernomen om uiterlijk en communicatieve vaardigheden te verbeteren.

Verder heb ik stappen genomen om in contact te komen met allerlei meiden. Spreek gewoon elke week met je vrienden af om te gaan stappen. Verbreed je horizon en kom verder dan de lokale kroeg. Ga naar discotheken/verjaardagsfeestjes of concerten etc. Dat heb ik gedaan en je komt heus wel in contact met meiden en oefen gewoon. Het zal nooit meteen lukken om een supergezellig leuk praatje te houden, laat staan een relatie krijgen bij je eerste praatje, maar als je af en toe een leuk praatje maakt, kan er meer contact volgen en bouw het zo dus op naar een relatie. Dan ken je elkaar beter en kun je gerust voor een date meevragen.

Ow en nog iets anders. Mijn vrienden regelde eerst regelmatig "meetings". Als zij er een organiseerde dan neemde ik mensen mee, mijn vriend weer wat andere mensen die hij dan weer kende en dan gingen we bijvoorbeeld uit eten, poolen, paintballen etc. zeer gezellig dus en dat schept ook sneller een band. En zo kun je dan weer in contact komen met de meiden.

Zow dat was effe mijn bijdrage
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:32:04 #180
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57461006
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:53 schreef zquing het volgende:
Ga geen dansles nemen, hou iig een beetje van je waardigheid.....

Ookal gaan die 3 vrouwen bij je op de studie meer richting de man dan de vrouw, 't blijft 't andere geslacht. Het gaat erom dat je went aan de omgang met 't andere geslacht en vergeet niet een vrouw heeft altijd leuke vriendinnen hoe lelijk ze ook zijn mag.

Bouw een vriendschappelijke relatie met ze op, vraag er 1tje een keertje uit eten als je niks te doen heb. Wil je een film in de bios zien, vraag dan aan een van hun of ze mee wil(niet te vaak natuurlijk). Zorg ervoor dat je in hun persoonlijke sfeer komt, dan kan je doorstromen naar 1 van haar vriendinnen. Stel voor om met een groepje te gaan leren oid, leer je ook weer mensen kennen
god-ver-domme zeg moet nog gekker worden

Het zou alleen onwaardig zijn als je dat zou doen juist voor de relatie. Ik heb er anders donders veel plezier an. (niet just les, maar het als sport zien. wedstrijden draaien is dus echt topsport.)

Anyway, je kunt het wel een keer doen natuurlijk om te kijken of je et leuk vindt, want qua mannen is er altijd een tekort.

*mededelftenaar is op wb
Imperare sibi maximum imperium est
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:34:06 #181
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57461042
Trouwens, bij mezelf heb ik bijna alle tussenstappen van godshand e.d. ook al tegengekomen.
In de zin dat je: rechterop gaat lopen, meer zelfvertrouwen krijgt ( ga der maar eens staan met zn 4en (2x2) terwijl er 500 man naar je kijkt) en meer contact krijgt / handigheid krijgt in contact met de andere kant
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:27:39 #182
122997 zquing
Drama Junk
pi_57462453
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef de_priester het volgende:

[..]

god-ver-domme zeg moet nog gekker worden

Het zou alleen onwaardig zijn als je dat zou doen juist voor de relatie. Ik heb er anders donders veel plezier an. (niet just les, maar het als sport zien. wedstrijden draaien is dus echt topsport.)

Anyway, je kunt het wel een keer doen natuurlijk om te kijken of je et leuk vindt, want qua mannen is er altijd een tekort.

*mededelftenaar is op wb
kom op zeg...... Je kon zo zien dat de gozers op de salsavereningen er op de eersteplaats waren gekomen voor de vrouwlijke aandacht die ze daar kregen...... Dat ze 't later leuk zijn gaan vinden is iets anders. Echt 't grootste deel van de gozers die zoiets gaat doen doet 't voor 't vrouwljike schoon daar
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:38:40 #183
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57462729
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:24 schreef Wei_Jun het volgende:

[..]

En een hele nuttige bijdrage!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:11:43 #184
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57465146
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef zquing het volgende:

[..]

kom op zeg...... Je kon zo zien dat de gozers op de salsavereningen er op de eersteplaats waren gekomen voor de vrouwlijke aandacht die ze daar kregen...... Dat ze 't later leuk zijn gaan vinden is iets anders. Echt 't grootste deel van de gozers die zoiets gaat doen doet 't voor 't vrouwljike schoon daar
zou kunnen bij salsa. heb nog nooit eigenlijk zoiets gezien bij latin/ballroom.
pi_57465210
Bedankt voor alle reacties.

Op zich denk ik dat uiterlijk wel ok is. Verder loop ik ook wel recht op, heb een redelijk sportief lichaam e.d. Dat rondkijken vind ik moeilijk, maar ik probeer er altijd wel op te letten. Hoe m'n uitstraling verder is, weet ik eigenlijk niet echt (hoe kom ik daar achter?). Als ik ergens heen ga of uitga, dan ben ik absoluut niet depressief en ik denk niet dat ik depressief overkom. Ik vind uitgaan nog steeds leuk en ben ook echt niet wanhopig opzoek, eerder te weinig dan te veel, heeft ws ook weer met dan rondkijken te maken.

M'n zelfvertrouwen moet idd wel wat omhoog, maar dan zouden er ook eens dingen goed moeten gaan. Verder wil m'n zelfvertrouwen nog weleens flink wisselen. Ergens ben ik ook wel weer een beetje arrogant en vind ik mezelf weer beter dan anderen (ja slechte eigenschap, ik weet het).

Verder blijft het probleem dat ik gewoon weinig contact heb met vrouwen. Er zijn al aardig wat suggesties gedaan om dit te verbeteren, waarvoor dank overigens. Toch is het een stuk moeilijker dan het misschien lijkt. Ik probeer de kleine dingen die genoemd zijn echt wel mee te nemen, maar om zomaar even een nieuwe hobby te vinden is wel een stuk moeilijker. Ik zou zelf al niet weten wat ik wil, en qua tijd is het al helemaal lastig.

En vrouwen versieren tijdens uitgaan, wat voorals nog een van de weinige plekken is waar ik met vrouwen in contact kan komen, is voor mij gewoon ontzettend lastig. Misschien dat ik me een keer over overheen moet proberen te zetten en gewoon eens proberen, maar dat blijft wel heel eng. Alcohol maakt me ook niet veel losser, wil ik losser worden moet ik wel heel veel drinken, en dan ben ik al weer te zat om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
pi_57465217
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:24 schreef Wei_Jun het volgende:

[..]

Totaaaaaaaal nutteloos aangezien de TS toch niets doet met alle tips
pi_57465360
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef user_68910102 het volgende:
Bedankt voor alle reacties.

Op zich denk ik dat uiterlijk wel ok is. Verder loop ik ook wel recht op, heb een redelijk sportief lichaam e.d. Dat rondkijken vind ik moeilijk, maar ik probeer er altijd wel op te letten. Hoe m'n uitstraling verder is, weet ik eigenlijk niet echt (hoe kom ik daar achter?). Als ik ergens heen ga of uitga, dan ben ik absoluut niet depressief en ik denk niet dat ik depressief overkom. Ik vind uitgaan nog steeds leuk en ben ook echt niet wanhopig opzoek, eerder te weinig dan te veel, heeft ws ook weer met dan rondkijken te maken.

M'n zelfvertrouwen moet idd wel wat omhoog, maar dan zouden er ook eens dingen goed moeten gaan. Verder wil m'n zelfvertrouwen nog weleens flink wisselen. Ergens ben ik ook wel weer een beetje arrogant en vind ik mezelf weer beter dan anderen (ja slechte eigenschap, ik weet het).

Verder blijft het probleem dat ik gewoon weinig contact heb met vrouwen. Er zijn al aardig wat suggesties gedaan om dit te verbeteren, waarvoor dank overigens. Toch is het een stuk moeilijker dan het misschien lijkt. Ik probeer de kleine dingen die genoemd zijn echt wel mee te nemen, maar om zomaar even een nieuwe hobby te vinden is wel een stuk moeilijker. Ik zou zelf al niet weten wat ik wil, en qua tijd is het al helemaal lastig.

En vrouwen versieren tijdens uitgaan, wat voorals nog een van de weinige plekken is waar ik met vrouwen in contact kan komen, is voor mij gewoon ontzettend lastig. Misschien dat ik me een keer over overheen moet proberen te zetten en gewoon eens proberen, maar dat blijft wel heel eng. Alcohol maakt me ook niet veel losser, wil ik losser worden moet ik wel heel veel drinken, en dan ben ik al weer te zat om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
Wil je nou dat wij allemaal in koor gaan roepen: Ja inderdaad het is echt enorm lastig en moeilijk allemaal? Kom op man, doe er wat aan. Jezus, genoeg tips hier. Laat de afwas en de strijk staan en hup de kroeg in. Niets of juist teveel drinken, fuck het, gewoon op wat meiden afstappen.
pi_57465494
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik lees alle reacties en probeer echt wel op dingen te letten. Tja ik kan niet opeens m'n hele leven gaan omgooien. En reacties met gewoon wat kleine tips, die makkelijk toepasbaar zijn kunnen me misschien echt wel helpen. Ik kan alleen niet zomaar ff bij een willekeurige vereniging, wat het ook moge zijn, aanmelden e.d.
pi_57465502
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:38 schreef ioko het volgende:

[..]

En een hele nuttige bijdrage!
thnx !
quote:

[..]

Haha het was ook voor Dyna18 bedoeld, want hij vroeg mij iets...
pi_57465675
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:25 schreef user_68910102 het volgende:

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik lees alle reacties en probeer echt wel op dingen te letten. Tja ik kan niet opeens m'n hele leven gaan omgooien. En reacties met gewoon wat kleine tips, die makkelijk toepasbaar zijn kunnen me misschien echt wel helpen. Ik kan alleen niet zomaar ff bij een willekeurige vereniging, wat het ook moge zijn, aanmelden e.d.
Dat kan dus wel!!! En met welke kleine, makkelijk toepasbare tips moeten wij dan komen? Je geeft zelf al aan, niet echt onaantrekkelijk te zijn, sportieve bouw te hebben, enz enz. Dus een makkelijk toepasbare tip als "ga sporten" of "koop modieuze kleding" hoeven we niet mee aan te komen.

Je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Maar als ik dan lees dat je in het weekend geen tijd hebt vanwege "strijken" tja...dan moet je ook niet zeiken. Je moet voor iets als dit tijd vrijmaken. En dat je studie vaak voorrang krijgt, prima! Maar dat je strijken opvoert als "weinig tijd" excuus zegt mij genoeg. Jij wilt gewoon een kant en klaar perfecte vrouw die netjes aanbelt, maar die is er niet. Je zult moeite moeten doen en veel "moeilijk" toepasbare tips moeten opvolgen.

En "het slaat nergens op"? Heb je je eigen post wel gelezen? Je zegt het zelf
pi_57465697
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef user_68910102 het volgende:
OK jullie hebben gelijk, ws doe ik er niets mee. Maar misschien moeten jullie ook snappen dat het gewoon niet makkelijk is om even je hele leven je hele persoonlijk om te gooien, ook al is dat maar even op een moment.

Maargoed, ws wordt het de rest van mn leven idd gewoon wachten tot ik eindelijk dood ga.
pi_57465958
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:31 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Dat kan dus wel!!! En met welke kleine, makkelijk toepasbare tips moeten wij dan komen? Je geeft zelf al aan, niet echt onaantrekkelijk te zijn, sportieve bouw te hebben, enz enz. Dus een makkelijk toepasbare tip als "ga sporten" of "koop modieuze kleding" hoeven we niet mee aan te komen.
Mja klopt misschien wel. Maar ik doel ik op post die wat dingen aangeven waar ik op zou moeten letten. Maar even een vraagje aan jou: Zou jij dan zo makkelijk even vanalles gaan omgooien? Ik denk toch dat maar weinig mensen dat kunnen hoor.
quote:
Je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Maar als ik dan lees dat je in het weekend geen tijd hebt vanwege "strijken" tja...dan moet je ook niet zeiken. Je moet voor iets als dit tijd vrijmaken. En dat je studie vaak voorrang krijgt, prima! Maar dat je strijken opvoert als "weinig tijd" excuus zegt mij genoeg. Jij wilt gewoon een kant en klaar perfecte vrouw die netjes aanbelt, maar die is er niet. Je zult moeite moeten doen en veel "moeilijk" toepasbare tips moeten opvolgen.
Met dat weinig tijd hebben in het weekend bedoel ik, dat ik ook moet studeren, en allerlei huishuidelijk dingen, tja moet toch echt gebeuren hoor. Ik zou ook liever wat anders doen, maar de was e.d. gebeurt nou eenmaal niet vanzelf.

En verder gaan nog steeds veel huisgenoten en vrienden in het weekend naar hun ouders, waardoor ik ook meestal niemand heb om mee uit te gaan.
pi_57465986
quote:

[..]

Niet totaal nutteloos. Jullie moesten eens weten hoeveel ik geholpen ben door dit topic
pi_57466043
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef Tomm90 het volgende:

[..]

Niet totaal nutteloos. Jullie moesten eens weten hoeveel ik geholpen ben door dit topic
Er is iemand uit de hemel komen vallen?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57466120
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Er is iemand uit de hemel komen vallen?
Sommige mensen geven voorkeur aan lezen ipv altijd maar reageren in topics Ik wou in ieder geval enige blijk van dank laten zien
pi_57466142
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef user_68910102 het volgende:
Mja klopt misschien wel. Maar ik doel ik op post die wat dingen aangeven waar ik op zou moeten letten. Maar even een vraagje aan jou: Zou jij dan zo makkelijk even vanalles gaan omgooien? Ik denk toch dat maar weinig mensen dat kunnen hoor.
Wat heb jij daarmee te maken? Wat maakt het uit hoeveel mensen dat makkelijk of moeilijk vinden, het moet toch gebeuren of niet dan? Of wil jij zo blijven zitten tot je 80e omdat volgens jou "maar weinig mensen het hadden kunnen omgooien hoor"?
quote:
Met dat weinig tijd hebben in het weekend bedoel ik, dat ik ook moet studeren, en allerlei huishuidelijk dingen, tja moet toch echt gebeuren hoor. Ik zou ook liever wat anders doen, maar de was e.d. gebeurt nou eenmaal niet vanzelf.
Kleine wasjes, plan het in, kom op, je doet alsof het een onoverkomelijk obstakel is. Dat is het niet. Je zoekt wanhopig naar excuses. Houdt daar mee op
quote:
En verder gaan nog steeds veel huisgenoten en vrienden in het weekend naar hun ouders, waardoor ik ook meestal niemand heb om mee uit te gaan.
Veel huisgenoten, maar niet alle, mooi dan kun je vast met de overgebleven die-hards wat sociaals gaan doen Zoniet, dan zoek je maar een hobby die je niet leuk vindt maar waar enorm veel wijven te vinden zijn En nou kappen met die onzin excuses.
pi_57466166
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef user_68910102 het volgende:

waarom denk je alleen iemand te kunnen ontmoeten tijdens het uitgaan? dat lijkt me zowat de moeilijkste methode... wat dacht je van studie, werk, verenigingen, internet,...? daar krijg je ten minste de kans om iemand op een rustige manier te leren kennen.
pi_57466337
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef maaike78 het volgende:

[..]

waarom denk je alleen iemand te kunnen ontmoeten tijdens het uitgaan? dat lijkt me zowat de moeilijkste methode... wat dacht je van studie, werk, verenigingen, internet,...? daar krijg je ten minste de kans om iemand op een rustige manier te leren kennen.
Dat denk niet, het halve topic gaat hier zo'n beetje over. Man-vrouw verhouding op m'n studie is ongelooflijk scheef. Werk heb ik geen tijd voor door m'n studie, internet heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in. Blijft er over vereniging, mar dan moet ik wel iets leuks vinden. Als je doelt op een gewone studentenvereniging, dan is het daar al te laat voor. Verder zou ik het gewoon echt niet weten.
pi_57466418
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef user_68910102 het volgende:

Dat denk niet, het halve topic gaat hier zo'n beetje over. Man-vrouw verhouding op m'n studie is ongelooflijk scheef. Werk heb ik geen tijd voor door m'n studie, internet heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in. Blijft er over vereniging, mar dan moet ik wel iets leuks vinden. Als je doelt op een gewone studentenvereniging, dan is het daar al te laat voor. Verder zou ik het gewoon echt niet weten.
dan is het hopeloos
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:02:50 #200
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57466458
quote:
Denk ik ook.
Als je gewoon niet het type bent dat puur door uitstraling / aantrekkingskracht / vlotte babbel / Axe-effect / 'X-factor' makkelijk hordes vrouwen oppikt in de kroeg lijkt het me vrij zinloos om op latere leeftijd nog te proberen zo te worden.
Dus probeer het gerust eens op internet, datingsites zijn echt niet per definitie kneuzenkermissen meer. PaiQ is echt een aanrader imo.
Maar zorg er wel voor dat je iets te bieden hebt: lekker in je vel zit, doelen hebt, actief bent, plezier hebt in wat je doet, beetje zelfvertrouwen etc, en kijk dan of je iemand vindt waarmee je dat kan delen.
Een vriendin zoeken alleen in de hoop dat zij je saaie leventje wel even leuk gaat maken is inderdaad geen goed uitgangspunt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57466459
quote:

[..]

Klopt wel denk ik. Iemand versieren tijdens het uitgaan heeft vooral te maken met snelheid (als in snel ergens op afstappen)-een leuk praatje-goed uiterlijk-bingo...of niet natuurlijk..

Wat betekent dat het doorgaans een soort 'ego-strijd' wordt tussen de echte en de wannabe-casanova's. (Ik schets het nu even heel algemeen..)

Het is ook nooit mijn ding geweest. (Ergo: ik kan het in ieder geval niet, en dan ben ik wellicht makkelijker met vrouwen dan TS..)
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57466492
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Geen reactie op mijn post? Waarom niet? Je wilt lekker doorjammeren?
pi_57466660
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:16 schreef user_68910102 het volgende:
Vaak wordt er in dit soort topics gezegd van "je moet niet te geforceerd op zoek gaan," maar dat heb ik nooit gedaan, het is pas echt de laatste maanden dat het me dwars zit, verder ben ik er nooit mee bezig geweest. Verder zijn clichés als op elk potje past een deksel ook niet waar, het kómt niet vanzelf aanwaaien, niet bij mij iig. Zou er nog hoop zijn?
En dan wordt er eens een keer gezegd "je moet er wat voor doen, je moet op pad" en dan is meneer nog niet tevreden. Wat wil je nou man?
pi_57466847
giechel_ho heeft wel gedeeltelijk gelijk

Neem een besluit en ga ervoor. Niet naar redenen zoeken om tips niet uit te voeren.
Dat je huidige situatie niet optimaal is, kan een hindernis zijn.
Dus dan zorg je ervoor dat je huidige situatie verandert, zodat je meer tijd/moeite in deze zaak kan steken.
pi_57467185
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Dsquared2 het volgende:
Het komt hier op neer..

Zelfvertrouwen heb je niet opeens zomaar. Je moet voor jezelf fitnessen/sporten, niet voor de vrouwen. Je word fitter en gespierder en daar krijg je meer zelfvertrouwen van. Het "gewoon op de vrouwen afstappen" is niet "gewoon", tenzij je echt denkt "je leeft maar één keer, schijt, go for it!" Duiken van een 10 meter hoge duikplank doe je ook niet gewoon even, daar moet je ook wel even voor oefenen. (fijne verwijzing he )
pi_57469951
De TS hoopt gewoon dat hij een keer een meisje ontmoet dat hem leuk vindt en respecteert zoals hij is, zonder dat hij zijn hele leven hoeft te veranderen.

Ik vind het knap dat hij het nog kan opbrengen zoveel voor zijn studie te doen. Ga hier vooral mee door, en probeer ondertussen af en toe iets leuks te gaan doen. En als er ooit en meisje op je af komt, dan kan je denk ik het best gewoon jezelf blijven.
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:26:00 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57471128
TS hoeft zn leven ook niet te veranderen. Hij moet alleen zorgen dat hij met meer verschillende meisjes in contact komt.

Zoals ik in een van mijn tips al aangaf zijn er op de verschillende universiteiten (en die zitten in de randstad nogal dicht op elkaar) vaak symposia en lezingen met interessante sprekers uit de wetenschap, politiek of bedrijfsleven. Meestal mag je daar zomaar gratis bij zijn. Dat zijn prima momenten om (vrouwelijke) mensen te ontmoeten en je zit nog nergens aan vast ook.

Check gewoon eens de agenda's van de omliggende universiteiten en bezoek een paar van die avonden. Het is in elk geval een verbreding van je spectrum.
pi_57471538
Zo mooi he, die figuren die altijd aan komen kakken met "ga op een teamsport". !
pi_57475439
Ja, want bij een teamsport moet je niet communiceren en leer je geen andere mensen kennen. Idd kansloos.
pi_57475913
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:51 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, want bij een teamsport moet je niet communiceren en leer je geen andere mensen kennen. Idd kansloos.
Gast, je weet toch niet wat voor dikke pad een topic opent. Bij de eerste 10 posters zitten altijd minstens 3 van die prutsers die een teamsport aanraden. Dat werkt dus lang niet voor iedereen.

Bovendien, kom je daar aan als totale leek in een nieuw team, met de reden meisjes te leren kennen met het lange termijn doel om er eentje te bonen. Tuurlijk.
  woensdag 19 maart 2008 @ 14:42:06 #211
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_57476496
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:36 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen heb je niet opeens zomaar. Je moet voor jezelf fitnessen/sporten, niet voor de vrouwen. Je word fitter en gespierder en daar krijg je meer zelfvertrouwen van. Het "gewoon op de vrouwen afstappen" is niet "gewoon", tenzij je echt denkt "je leeft maar één keer, schijt, go for it!" Duiken van een 10 meter hoge duikplank doe je ook niet gewoon even, daar moet je ook wel even voor oefenen. (fijne verwijzing he )
Absoluut. Maar iedereen praat over fitness alsof het een wondermiddel voor je zelfvertrouwen is.
Ik train zelf al ongeveer 3 jaar, puur voor mezelf omdat ik het lekker vind, en goed voor me is.
Andere mensen halen misschien voldoening uit joints roken, boeken lezen, hard aan een studie werken, etc... Het gaat erom dat je tevreden bent met wat je doet en dit uitstraalt. Nieuwe kleren en een afgetraind lichaam zijn puur korte termijn oplossingen. Binnenin blijft dat kleine onzekere mannetje de kop opsteken, elke keer opnieuw als je een mooi mokkeltje bij de bar ziet staan. De truc is dus om je 'innerlijke zelfvertrouwen' te verbeteren. Je kan dure kleding aantrekken en na de sportschool gaan, helaas zal je je probleem hier niet mee oplossen en alleen maar groter maken. Uitstraling, charisma en kennis dat zijn de key elementen, die vaak ondergewaardeerd worden. Kleding en je uiterlijk zijn ook absoluut belangrijk, maar vaak is het de combinatie van bovenstaande elementen die voor het 'totaal plaatje' zorgen.

Het is een kwestie van jezelf verkopen. Daar heb je geen dure kleren en een gespierd lichaam voor nodig.

succes..
pi_57477017
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 14:42 schreef Dsquared2 het volgende:

[..]

Absoluut. Maar iedereen praat over fitness alsof het een wondermiddel voor je zelfvertrouwen is.
Ik train zelf al ongeveer 3 jaar, puur voor mezelf omdat ik het lekker vind, en goed voor me is.
Andere mensen halen misschien voldoening uit joints roken, boeken lezen, hard aan een studie werken, etc... Het gaat erom dat je tevreden bent met wat je doet en dit uitstraalt. Nieuwe kleren en een afgetraind lichaam zijn puur korte termijn oplossingen. Binnenin blijft dat kleine onzekere mannetje de kop opsteken, elke keer opnieuw als je een mooi mokkeltje bij de bar ziet staan. De truc is dus om je 'innerlijke zelfvertrouwen' te verbeteren. Je kan dure kleding aantrekken en na de sportschool gaan, helaas zal je je probleem hier niet mee oplossen en alleen maar groter maken. Uitstraling, charisma en kennis dat zijn de key elementen, die vaak ondergewaardeerd worden. Kleding en je uiterlijk zijn ook absoluut belangrijk, maar vaak is het de combinatie van bovenstaande elementen die voor het 'totaal plaatje' zorgen.

Het is een kwestie van jezelf verkopen. Daar heb je geen dure kleren en een gespierd lichaam voor nodig.

succes..
en jij denkt zeker ook dat de aarde niet rond is?
pi_57477181
TS heeft er vrij weinig aan dat uitstraling, charisma en kennis de key elementen zijn. Hij vraag toch wat hij kán doen?

En je kan als dik persoon toch wel op een teamsport? Je word er vaak tenminste iets socialer van
pi_57477304
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
TS heeft er vrij weinig aan dat uitstraling, charisma en kennis de key elementen zijn. Hij vraag toch wat hij kán doen?

En je kan als dik persoon toch wel op een teamsport? Je word er vaak tenminste iets socialer van
Natuurlijk kan dat. Maar ik probeer aan te geven dat 'ga op een teamsport' in topics als deze nog een grotere dooddoener is dan 'op ieder potje past een dekseltje'.

Als ik TS was - wat ik gelukkig niet ben - zou ik me toch maar focussen op internet omdat dat heden ten dage een vrij nuttig medium is om in contact te komen met potentiele dekseltjes.
pi_57477368
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:23 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Als ik TS was - wat ik gelukkig niet ben - zou ik me toch maar focussen op internet omdat dat heden ten dage een vrij nuttig medium is om in contact te komen met potentiele dekseltjes.
en dan moet ie nog wel zekerder worden van zichzelf..
nog duizenden ongelukkigen omdat ze te onzeker lopen chatten..
zoals
"Zeg, maar ik ben vervelend he? Sja ik kan nu eenmaal geen meiden vinden, en jij vindt me vast ook stom. Maarja ze zeiden dat ik via internetdating vast wel iemand kon vinden, maar jij zegt nu ook al 5 minuten niks"
*meisje logt uit/blokkeert*

pi_57477785
De discussie over die teamsport is niet echt relevant, aangezien ik al op een teamsport zit, verder fitness ik ook en ben ik niet dik. Dus het enige waar ik nu niet onzeker over ben is m'n uiterlijk.
pi_57477837
ben je zo lelijk?
toon eens wat ballen man, niet zon mietje zijn.
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:15:55 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57479680
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:46 schreef user_68910102 het volgende:
De discussie over die teamsport is niet echt relevant, aangezien ik al op een teamsport zit, verder fitness ik ook en ben ik niet dik. Dus het enige waar ik nu niet onzeker over ben is m'n uiterlijk.
Maarre gaan we ook nog iets doen? Een van de tips om meer buiten je technische wereldje te komen uitvoeren?

Of blijft het hier bij en komt er over 4 maanden weer een topic.
pi_57480853
Je moet niet zoveel denken....
Live!
pi_57481204
Nee.
pi_57481252
quote:
JE BENT PERFECT EN VROUWEN ZIJN DOM, BLIND EN DOOF.

Slotje
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:49:40 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57481805
je capslock staat aan GH

en om slotjes vragen we ook niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:58:37 #223
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_57487039
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:11 schreef Sweetsun het volgende:
Je moet niet zoveel denken....
Maar gewoon doen.
My thoughts exactly.
pi_57489958
quote:
Aha, dus het probleem precies is?
Ben je onzeker om met vrienden uit te gaan?
Ben je onzeker om niet al je tijd in je studie te stoppen?

Ik snap ut niejjj, misschien wil je het stiekem niet eens omdat iedereeeeeeeeeeen wel kan praten met chickzzzz!
pi_57490119
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:20 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Aha, dus het probleem precies is?
Ben je onzeker om met vrienden uit te gaan?
Ben je onzeker om niet al je tijd in je studie te stoppen?

Ik snap ut niejjj, misschien wil je het stiekem niet eens omdat iedereeeeeeeeeeen wel kan praten met chickzzzz!
Ok het probleem in twee zinnen:

In het dagelijksleven kom ik vrijwel geen vrouwen tegen.
De einge keren dat ik vrouwen tegen kom, is tijdens het uitgaan, maar dan durf ik niets.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:29:23 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57490180
Ik wil je best een week onder de vleugels nemen hoor. Dan stud-o-nizeer ik je, en kun je komende jaren verdoen met betekenisloos geneuk en anderssoortig tijdverdrijf
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:37:15 #227
122997 zquing
Drama Junk
pi_57490411
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
Ik wil je best een week onder de vleugels nemen hoor. Dan stud-o-nizeer ik je, en kun je komende jaren verdoen met betekenisloos geneuk en anderssoortig tijdverdrijf
waar kan ik me inschrijven?
pi_57490579
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

De einge keren dat ik vrouwen tegen kom, is tijdens het uitgaan, maar dan durf ik niets.
we hebben hier een hele hoop tips losgelaten hoe in het dagelijkse leven meer vrouwen tegen te komen...

ga anders es studeren in de Unibieb van Rotterdam of de Koninklijke Bieb van Den Haag...

en nog iets, wat zijn je hobbies? als je WoW alleen maar doet, is dat kansloos ja...
ga dan desnoods naar LANParties voor de spaarzame LANsletjes... (ze zijn er! )
pi_57490614
quote:
eh que?

Hebben we nu een date?
pi_57490622
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Als je zelf zegt dat je niet lelijk bent, dan stapt er toch zo af en toe toch wel een vrouw op jou af? Zelfs ik heb dat mee mogen maken!

Er zijn genoeg mensen die vrijwel geen vrouwen in het dagelijks leven tegenkomen, vooral als je alleen maar aan de studie zit. Zoek uit wie van je vrienden wel veel met vrouwen in contact is en ga daar veel mee om, dan rol je vanzelf wel binnen een groep waar ook vrouwen zitten, tenzij je geen vriend hebt die dat heeft natuurlijk Dan word het tijd om andere vrienden te zoeken
pi_57490723
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:43 schreef Godshand het volgende:
we hebben hier een hele hoop tips losgelaten hoe in het dagelijkse leven meer vrouwen tegen te komen...

ga anders es studeren in de Unibieb van Rotterdam of de Koninklijke Bieb van Den Haag...

en nog iets, wat zijn je hobbies? als je WoW alleen maar doet, is dat kansloos ja...
ga dan desnoods naar LANParties voor de spaarzame LANsletjes... (ze zijn er! )
Gamen doe ik niet aan, nouja heel af en toe eens, maar dat is nog niet eens een uurtje per week.

Hobby's, uhm mja sporten, uitgaan, met vrienden voetbal kijken, poolen en dat soort dingen. Verder niet echt specifieke hobby's.
pi_57490854
Met uitgaan, hoe gaat dat dan?
Ga je met 2/3 vrienden aan het schap zitten bier drinken?
Ga je bij de dansvloer staan of de dansvloer op?
Is er één van je vrienden die wél met dames aan de babbel gaat?
etc.etc.
pi_57490877
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:44 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Als je zelf zegt dat je niet lelijk bent, dan stapt er toch zo af en toe toch wel een vrouw op jou af? Zelfs ik heb dat mee mogen maken!
Ik heb dat wel een paar keer gehad in een discotheek, maar dan is het vooral dansen e.d. Maarja ik ben dus zo onzeker dat ik nu niet echt een houding weet te geven als dat gebeurt en dan is het meestal weer zo afgelopen.
quote:
Er zijn genoeg mensen die vrijwel geen vrouwen in het dagelijks leven tegenkomen, vooral als je alleen maar aan de studie zit. Zoek uit wie van je vrienden wel veel met vrouwen in contact is en ga daar veel mee om, dan rol je vanzelf wel binnen een groep waar ook vrouwen zitten, tenzij je geen vriend hebt die dat heeft natuurlijk Dan word het tijd om andere vrienden te zoeken
Moet eigenlijk zeggen dat eigenlijk maar weinig vrienden van me echt veel contact hebben met vrouwen. Zij komen ook allemaal uit delft e.d, sommigen hebben wel een vriendin, anderen hebben ook min of meer het vrouwen tekort probleem.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:56:43 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57490897
Oeh, mijn commerciele voelsprieten zien een gat in de markt!
Starters op de liefdesmarkt klaarstomen tot passionele minnaars <3

Kan ik al een klasje vullen?
pi_57490959
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Met uitgaan, hoe gaat dat dan?
Ga je met 2/3 vrienden aan het schap zitten bier drinken?
Ga je bij de dansvloer staan of de dansvloer op?
Is er één van je vrienden die wél met dames aan de babbel gaat?
etc.etc.
In het begin wat biertjes doen, meestal naast de dansvloer en daarna gewoon de dansvloer op. Vrienden zijn ook allemaal niet van die players, dus het komt eigenlijk nooit voor dat een van ons op een vrouw afstapt.
pi_57490965
Dat geen houding hebben als ze tegen je aan gaan dansen is hééél herkenbaar!
Ik kon helemaaaaaaaaaal NIET dansen, daarom ging ik als een kansloze rukker dansfilmpjes op Youtube kijken, maar het heeft wel geholpen. En ja, ik heb ook geoefend thuis, ik wou niet meer als een zak hooi erbij staan met uitgaan!
pi_57491170
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dat geen houding hebben als ze tegen je aan gaan dansen is hééél herkenbaar!
Ik kon helemaaaaaaaaaal NIET dansen, daarom ging ik als een kansloze rukker dansfilmpjes op Youtube kijken, maar het heeft wel geholpen. En ja, ik heb ook geoefend thuis, ik wou niet meer als een zak hooi erbij staan met uitgaan!
Normaal gesproken dans ik wel gewoon, maar op het moment dat ik weet dat er iemand op me let, of zelfs iemand tegen me aankomt dansen, kan ik plotseling niets meer. Verder heb ik ook geen idee of ik compleet voor lul sta tijdens het dansen of dat ik het wel goed doe.
pi_57491329
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Normaal gesproken dans ik wel gewoon, maar op het moment dat ik weet dat er iemand op me let, of zelfs iemand tegen me aankomt dansen, kan ik plotseling niets meer. Verder heb ik ook geen idee of ik compleet voor lul sta tijdens het dansen of dat ik het wel goed doe.
man 90% procent van de disco kan niet dansen en zitten maar gewoon met hun zatte kop wat te springen en huppelen als een paashaas....

maar hen boeit het geen fuck!!! zou jou ook niet moeten boeien...
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:15:10 #239
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57491337
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:56 schreef SHE het volgende:

Is dat inclusief sexlessen?
pi_57491352
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:56 schreef SHE het volgende:

dat soort boeken en cursussen bestaan helaas al...

check de google ads in dit subforum
pi_57491517
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

man 90% procent van de disco kan niet dansen en zitten maar gewoon met hun zatte kop wat te springen en huppelen als een paashaas....

maar hen boeit het geen fuck!!! zou jou ook niet moeten boeien...
Doet het me ook niet meer zoveel, maar weten of ik het goed doe of niet, doe ik nog steeds niet.
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:32:53 #242
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57491725
Jezus, TS, wat zit je te zwelgen in zelfmedelijden
En maar zeuren dat je geen tijd hebt om andere dingen te doen... please Als je de tijd die je alleen al op dit forum hebt verkwist zou aanwenden om vrouwen te ontmoeten, dan lag je nu keihard te ketsen in plaats van de zoveelste knurfterige huillie-post te typen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57491747
Je doet het al goed met welke beweging dan ook als je maar op de maat blijft, maar wie let daar nou op
Dus jij:
-hebt vrienden
-gaat uit
-bent geen nerd
-doet aan sport, dus je bent fit en tenminste iets gespierd
-staat er niet als een kansloze rukker bij met uitgaan

Ich weiss nicht, begin met niet wegkijken als een dame jou in de ogen kijkt, als je dat al doet.
En verder, tja, de bottom line word nu toch in jou nadeel denk ik "gewoon doen" Hoe verlept het ook is

Denk je niet elke ochtend "Fuck, had ik nou maar wat gedaan bij dat ene meisje"?
Zo ja, keer doen, het gaat toch een keer gebeuren dat je het gaat doen, dus wáárom niet nu?
Zo nee, je zit er niet echt mee
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:35:48 #244
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57491790
Of misschien dat TS zit te wachten tot iemand suggereert dat hij misschien homo is.

Beschouw dat dan maar bij deze gesuggereerd Now go suck some cock, boy
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:04:01 #245
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57492617
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Zhenar het volgende:
En maar zeuren dat je geen tijd hebt om andere dingen te doen... please Als je de tijd die je alleen al op dit forum hebt verkwist zou aanwenden om vrouwen te ontmoeten, dan lag je nu keihard te ketsen in plaats van de zoveelste knurfterige huillie-post te typen
Lul niet gozer. Sommige kerels zijn geen assholes en op de een of andere manier krijgen lieve jongens minder snel een vriendin dan de assholes. Good guys finish last.
pi_57493458
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:04 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Lul niet gozer. Sommige kerels zijn geen assholes en op de een of andere manier krijgen lieve jongens minder snel een vriendin dan de assholes. Good guys finish last.
Oh ja, die dooddoener miste nog. En nu kunnen we allemaal even gaan op al die gozers die klootzakken zijn en al die stomme wijven die vervolgens op die klootzakken vallen.

Het merendeel van de vrouwen is heel gewoon en een hele normale vriend en de meeste jongens zijn gewoon hele normale gozers. De klootzakken en hun (mooie) vriendinnen vallen natuurlijk meer op, maar dat is écht niet de meerderheid. Kijk maar eens goed rond op een willekeurige zaterdagmiddag.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:04:19 #247
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_57494849
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:04 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie heet dat. Jouw zaad is niet bedoeld om voort te leven.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_57496993
quote:
Whehehe, zou je nog vies tegenvallen...
waarschijnlijk heb op dag 1 al een verklaring van eeuwige liefde en een huwelijksaanzoek aan je broek hangen.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:44:59 #249
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_57499624
Niet te veel piekeren jongen, en juist hierdoor ben ik bang dat deze thread je meer kwaad dan goed heeft gedaan. Maar ik twijfel er niet aan dat jij een relatie kunt en zal krijgen. Cheer up man.
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:13:26 #250
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57500201
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie heet dat. Jouw zaad is niet bedoeld om voort te leven.
Verkapt 'ik ben getrouwd met een klootzak en ik weet het maar ik zal het nooit toegeven' post

Maar ok, mijn post was gewoon een reactie van hetzelfde soort als de post waar ik op reageerde Net zoals ik nu weer doe. Ik ben te makkelijk te beinvloeden
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:49:07 #251
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57504362
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:13 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Verkapt 'ik ben getrouwd met een klootzak en ik weet het maar ik zal het nooit toegeven' post

Maar ok, mijn post was gewoon een reactie van hetzelfde soort als de post waar ik op reageerde Net zoals ik nu weer doe. Ik ben te makkelijk te beinvloeden
Mijn post was veel constructiever dan jouw flutreactie daarop!
pi_57507154
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:49 schreef Re het volgende:
je capslock staat aan GH

en om slotjes vragen we ook niet
Take a pill, robocop
pi_57510619
Dus meneer is in een jaar tijd geen zak vooruit gekomen? Tenminste in zijn belevenis...
pi_57510827
nou TS
gaat er nog wel iets gebeuren?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:57:02 #256
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57526556
Wat, is de TS iemand die nergens naar luisterd. Damn, en ik probeerde hem nog wel te verdedigen

Dude, life may suck, but you gotta keep on trying. Crying won't make it any better
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:58:31 #257
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57526588
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Mijn post was veel constructiever dan jouw flutreactie daarop!
Niet echt. Je moet niet zeggen dat iemand, als ie jouw advies volgt, binnen een week al ligt te ketsen ofzo. Hoe weet je dat nou? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, no matter what hij doet. Vandaar een soortgelijke niet constructieve reactie terug
  Moderator vrijdag 21 maart 2008 @ 20:22:26 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_57527191
ja
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_57528218
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hier verder?
Wat is het leven toch kut
Ja handig, nu moet ik twee topics in de gaten houden. Plus dat dit topic gewoon wat specifieker over een relatie of het in conctact komen met vrouwen gaat, en dat andere topic, over hoe ik me over het algemeen voel(de).
pi_57528265
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Zhenar het volgende:
Ja want ik zit ook echt veel op dit forum. Die ene keer in de paar dagen dat ik een half uurtje hier kom, zou nou niet echt een verschil maken denk ik.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:11:15 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57528289
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:08 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ja handig, nu moet ik twee topics in de gaten houden. Plus dat dit topic gewoon wat specifieker over een relatie of het in conctact komen met vrouwen gaat, en dat andere topic, over hoe ik me over het algemeen voel(de).
Lijkt me dat daar voldoende suggesties voor zijn

Nu alleen, gaan we er ook wat mee doen?
pi_57528336
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Lijkt me dat daar voldoende suggesties voor zijn

Nu alleen, gaan we er ook wat mee doen?
Ik ga zeker over de genoemde opties nadenken en kijken wat ik kan doen.
pi_57532154
Disclaimer: TS is GEEN kloon van TheHamsterSlayer. Dus laat dat even duidelijk zijn om verwarringen te voorkomen.
pi_57532712
"Stop thinking with your brain, start thinking with your dick."

Daar komt het wel op neer, ook over dat hele "het leven is kut" topic, je denkt teveel na over alles. Praat je jezelf dingen aan en dan kan je in latere stadium zelfs in een psychose terecht komen, dat is géén pretje en ook geen gelul.
  zondag 23 maart 2008 @ 13:30:10 #265
108913 Godshand
guide4you
pi_57556114
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Disclaimer: TS is GEEN kloon van TheHamsterSlayer. Dus laat dat even duidelijk zijn om verwarringen te voorkomen.
kunnen jullie dan niet samen gaan stappen dan?
Jij komt toch ook uit Delft, HS?
pi_57560984
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

kunnen jullie dan niet samen gaan stappen dan?
Jij komt toch ook uit Delft, HS?
Ik heb gewoon vrienden hoor.
Geen behoefte om met hem mee te gaan.
pi_57564507
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ik ga zeker over de genoemde opties nadenken en kijken wat ik kan doen.
Tot volgend jaar

zondag 23 maart 2008 @ 20:06:35 #268
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57565197
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zou ik ook zeggen Hamster, dat jullie hetzelfde ip-adres delen berust louter op toeval.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57565836
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen Hamster, dat jullie hetzelfde ip-adres delen berust louter op toeval.
Ja want jij kunt andermans IP adres ook echt controleren. Maar ik ben dus gelukkig idd geen THS. Weet overigens wel wie het is (denk ik).
  zondag 23 maart 2008 @ 21:13:00 #270
122997 zquing
Drama Junk
pi_57566606
Het feit dat je een kloon bent, 't zelfde studeerd, 't zelfde probleem hebt, THS nadrukkelijk hier komt om te bevestigen dat je niet zijn kloon bent, jij THS gebruikt in plaats van TheHamsterSlayer, spreken je allemaal tegen.
pi_57567256
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef zquing het volgende:
Het feit dat je een kloon bent, 't zelfde studeerd, 't zelfde probleem hebt, THS nadrukkelijk hier komt om te bevestigen dat je niet zijn kloon bent, jij THS gebruikt in plaats van TheHamsterSlayer, spreken je allemaal tegen.
zucht.

Ik zal het nog éénmaal zeggen, ik ben geen THS. Ik kan het wel gaan bewijzen, maar ik heb deze kloon juist aangemaakt vanwege anonimiteit. Mijn gewone account is gewoon bij vrienden bekend, dus daarom gebruik ik die niet voor dit soort topics. En als ik wel THS zou zijn geweest, is het wel erg dom om dan met die andere account hier te gaan posten. Verder is LR gewoon een grote studie, met weinig vrouwen, dus er is idd kans dat er meerdere met dit probleem zitten (ik heb ook vrienden die min of meer dat vrouwen probleem hebben). En ik kom dus al langer op fok, en heb genoeg van THS's topics gelezen, dus THS is een bekende afkorting.

Kunnen we nu gewoon stoppen met dit soort dingen en roepen dat ik er toch niets mee doe. Pagina 6 van dit topic is nou niet heel erg nuttig meer geweest.

Had ik dit toch bijna met m'n echte account gepost.
  zondag 23 maart 2008 @ 22:11:42 #272
122997 zquing
Drama Junk
pi_57567854
is goed......... 't spijt me

Maar vertel eens, wat heb je concreet gedaan nav dit topic?
pi_57568021
Als je ipv te fokken met twee accounts in de kroeg had gehangen (ja, alleen maar gehangen ja ) dan had je nu allang iets van ervaring gehad Je hebt klaarblijkelijk tijd zat
pi_57568032
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:11 schreef zquing het volgende:
Daar antwoordt hij niet op
pi_57568038
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:11 schreef zquing het volgende:
is goed......... 't spijt me

Nog niet bijzonder veel, topic is er amper een week. Maar afgelopen zaterdag tijdens uitgaan zowaar eens gepraat met twee meisjes, niet erg succesvol verder, maar ik heb iig iets geprobeerd.

En binnenkort maar eens naar de studieadviseur, kijken of ik wel doorga (niet alleen vawege vrouwen, zou wel heel triest zijn, maar ook omdat ik het gewoon niet leuk vind) of misschien een soort van pauze nemen en een jaartje wat anders doen.

Zomaar even aanmelden bij een of andere vereniging of nieuwe sport vind ik geen goed idee. Ten minste niet met als doel alleen om meer vrouwen te ontmoeten.
pi_57568088
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als je ipv te fokken met twee accounts in de kroeg had gehangen (ja, alleen maar gehangen ja ) dan had je nu allang iets van ervaring gehad Je hebt klaarblijkelijk tijd zat
Momenteel tentamenweek, dus ben aan het leren en dan is uitgaan toch niet zo'n heel goed plan. Ben ook fulltime bezig nu, even reageren kost niet eens een minuut. Bovendien, is jouw leven nou zo boeiend? Dat je hier continu maar jezelf blijft herhalen, misschien moet jij eens naar buiten gaan!

En ben trouwens niet aan t fokken met twee accounts, de een staat op IE ingelogd, de ander in FF, dus dat was het probleem.
pi_57568168
@TS
heb je wel eens aan een datingsite zoals Lexa gedacht?

en nog een tip blijf niet te lang in deze fase hangen..
voor je het weet ben je oud en heb je zelfvertrouwen en dan denk je kut was ik hier maar eerder aan begonnen...
Hell To The Liars
pi_57568273
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:26 schreef Droopie het volgende:
@TS
heb je wel eens aan een datingsite zoals Lexa gedacht?

en nog een tip blijf niet te lang in deze fase hangen..
voor je het weet ben je oud en heb je zelfvertrouwen en dan denk je kut was ik hier maar eerder aan begonnen...
Op aanraden van iemand in dit topic aangemeld op paiq, maar ik denk niet echt dat het mijn ding is. Heb nu een of andere oneliner gehad, maar heb geen idee wat ik nou terug moet schrijven.

Ojee heb ik zowaar nog iets gedaan, Giegel_ho
pi_57568342
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:23 schreef user_68910102 het volgende:
Momenteel tentamenweek, dus ben aan het leren en dan is uitgaan toch niet zo'n heel goed plan. Ben ook fulltime bezig nu, even reageren kost niet eens een minuut. Bovendien, is jouw leven nou zo boeiend? Dat je hier continu maar jezelf blijft herhalen, misschien moet jij eens naar buiten gaan!

En ben trouwens niet aan t fokken met twee accounts, de een staat op IE ingelogd, de ander in FF, dus dat was het probleem.

Heb je nu tips voor mij?
pi_57568369
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef user_68910102 het volgende:
Nog niet bijzonder veel, topic is er amper een week. Maar afgelopen zaterdag tijdens uitgaan zowaar eens gepraat met twee meisjes, niet erg succesvol verder, maar ik heb iig iets geprobeerd.
Waar heb je over gepraat?
  zondag 23 maart 2008 @ 22:35:07 #281
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57568396
Met elke post van TS wil ik hem meer bitchslappen
pi_57568453
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Met elke post van TS wil ik hem meer bitchslappen
He!!! Dat telt als een seksuele handeling...in sommige relaties dan Rrrrrrrr
pi_57568516
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Op aanraden van iemand in dit topic aangemeld op paiq, maar ik denk niet echt dat het mijn ding is. Heb nu een of andere oneliner gehad, maar heb geen idee wat ik nou terug moet schrijven.

Ojee heb ik zowaar nog iets gedaan, Giegel_ho
les1 in de wereld altijd jezelf blijven..en denk je dat alleen mannen onzeker zijn
dus zo'n relatiesite is helemaal zo gek nog niet... maar zoals vandaag had je kunnen zeggen heb je een beetje leuk pasen....en dan heb je al begin.. en let op 99 van 100 keer zal ze dan vragen hoe is jouw Pasen....en dan heb je al een begin...
Hell To The Liars
pi_57568538
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Waar heb je over gepraat?
Tja niet heel erg boeiend verder, gewoon beetje standaard dingen, wat voor studie zij doen, waar vandaan, wat ze verder doen etc, niet heel erg creatief dus.

Maar ik ben op zo'n moment eigenlijk gewoon te onzeker om een beetje relaxed te kunnen praten en ik denk dat dat wel goed te merken is. Ik snap ook niet echt waarom ik dat ben, het is ook niet zo dat ik mezelf druk op leg, van ik moet vanavond iets regelen ofzo.
pi_57568603
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

les1 in de wereld altijd jezelf blijven..en denk je dat alleen mannen onzeker zijn
dus zo'n relatiesite is helemaal zo gek nog niet... maar zoals vandaag had je kunnen zeggen heb je een beetje leuk pasen....en dan heb je al begin.. en let op 99 van 100 keer zal ze dan vragen hoe is jouw Pasen....en dan heb je al een begin...
Hmm mja, redelijk standaard, maar zelfs daar denk ik niet aan. Maarja dan moet ik in het geval van zo'n antwoord ook gaan vertellen wat ik heb gedaan en dat is nou niet heel erg boeiend.
En ik denk dat dat eigenlijk vaak zo is, heb gewoon geen boeiend leven.
pi_57568732
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Hmm mja, redelijk standaard, maar zelfs daar denk ik niet aan. Maarja dan moet ik in het geval van zo'n antwoord ook gaan vertellen wat ik heb gedaan en dat is nou niet heel erg boeiend.
En ik denk dat dat eigenlijk vaak zo is, heb gewoon geen boeiend leven.
hmm mja..redelijk standaard...je komt in je topic niet echt over als een fantasierijk of creatief persoon.
les2 van de avond mastubeer maar een avondje zonder pornofilm of boekje...misschien word je dan wel wat creatiever...
je kan toch zeggen ouders geweest..filmpje gekeken..voetbal gekeken

wat voor one-liner heb je gekregen..we beloven allemaal dat we hem niet zullen gebruiken
Hell To The Liars
pi_57569010
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef Droopie het volgende:

[..]

hmm mja..redelijk standaard...je komt in je topic niet echt over als een fantasierijk of creatief persoon.
Mja idd. Maar misschien een suggestie dan, of eigenlijk gewoon een voorbeeld waar ik het over zou kunnen hebben in zo'n eerste gesprekje van een paar minuten? Vind het gewoon lastig praten als je echt helemaal niets van iemand weet.
quote:
les2 van de avond mastubeer maar een avondje zonder pornofilm of boekje...misschien word je dan wel wat creatiever...
quote:
je kan toch zeggen ouders geweest..filmpje gekeken..voetbal gekeken
Maarja, deze pasen eigenlijk niet veel gedaan. Tv kijken doe ik eigenlijk sowieso al bijna niet. Vandaag kwam neer op leren en wat huishuidelijk dingen, zoals zoveel dagen eigenlijk.
quote:
wat voor one-liner heb je gekregen..we beloven allemaal dat we hem niet zullen gebruiken
Eh liever niet.
pi_57570295
nou doe effe gek en schrijf een schema (evt. thuis op papier) wat je de afgelopen dagen gedaan hebt.

zoals ik vandaag 11.00 boodschappen gedaan bij de jumbo (ja met pasen ) toen thuis gegeten en mijn stereo aangesloten die ik van mijn ouders gekregen hebt..toen ben ik feyenoord en formule 1 gaan kijken(zeg je ik hou van voetbal kijken en daarom is het een klote weekend, hou je niet van voetbal..zeg je gelukkig hou ik niet van voetbal dus mijn weekend is gelukkig niet naar verziekt daardoor ) ..daarna gegeten (zeg of je van lekker eten houd/ of je koken leuk vind) en daarna een beetje heb zitten internetten (zeggen dat je van Fok! houd kan een pluspunt zijn ) en kwam je haar spontane foto/ profiel tegen op internet....nou ze moet zelf ook nog terugpraten..en als geinige grap zeg je ook nog geprobeerd nog een sneeuwpop te maken maar was echt te weinig sneeuw om het te laten slagen...

Nou zo moeilijk is dat toch niet...je hoeft niet gelijk te chatten..maar je kan ook beginnen met berichtjes..
Als je al vrouwelijk contact hebt in een kroeg is per email communiceren toch niet zo lastig
Hell To The Liars
pi_57574471
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef tonks het volgende:
Op elk potje past een dekseltje
+1

alhoewel ik potje een beetje vind duiden op een bepaalde soort liefde...
pi_57590683
Ach, TS. Ik ken dat knagende gevoel als je nog nooit een vriendin hebt gehad, of hebt geneukt, terwijl al mijn vriendin allemaal zowat wel een vriendin hebben.
pi_57591457
Neem een bijbaan waar veel vrouwen werken ofzo...
Bv voor een marketingsonderzoek bureau...doe dit in een stad als utrecht en je werk geheid met allemaal studentes samen. Je kan tijdnes dat werk ook nog aan je sociaal skills werken doordta je de hele tijd mensen aanspreekt.
pi_57592023
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef user_68910102 het volgende:

[..]
Vind het gewoon lastig praten als je echt helemaal niets van iemand weet.
[..]

[..]

Maarja, deze pasen eigenlijk niet veel gedaan. Tv kijken doe ik eigenlijk sowieso al bijna niet. Vandaag kwam neer op leren en wat huishuidelijk dingen, zoals zoveel dagen eigenlijk.
[..]
Juist je weet niets van die ander, dus wat doe je dan? Dan stel je een vraag. Les 1 van de basisschool, je weet iets niet, dus dan mag je de meester het vragen. In dit geval het meisje dus. Wat doet ze en waarom? Kom je een heel stap verder mee..

Als je je eigen leven oninteressant vind, dan kun je 2 dingen doen:
1) je accepteert dat het oninteressant is, maar dat jezelf zo bent, en dat de rest van de wereld nu ook niet bijster boeiend is. Jij vind het oninteressant, maar misschien vind iemand anders het verdomd handig, zo'n huishouden runnende man..

2) Je accepteert niet dat het oninteressant is. Nu kan je dr over blijven kniezen en jezelf een depressie aanlullen maar daar schiet je weinig mee op. Als ik ergens niet tegen kan is dat soort mensen wel. Nee dan kom je verder mee door iets te gaan doen wat wel interessant is. Desnoods leg je je toe op aquaria inrichten, of filosofie lezen. Genoeg mensen die dat doen. Als jij een discussie over de onzin van Nietschze kan starten, kan je sommige dames best bevallen....
Succes nogmaals..
pi_57609680
Natuurlijk is er hoop!

Kijk, de relaties die ik gehad hebt, zijn mede dankzij mijzelf stuk gelopen.
Ik claimde teveel, en dat was erg fout!
Hier door, vond ik het moeilijk als ik een date had met een leuke jongen, en wist ik niet goed hoe ik me er tegenover moest gedragen.
Ik ben hier door ook een stuk onzeker geworden!
Maar ik denk maar, het komt wel..

Voor iedereen! En dus ook voor jou.
pi_57627721
Ik heb TS een pmmetje gestuurd, check die ff
pi_57627926
Het zou weleens kunnen dat TS, een of andere psychiatrische aandoening heeft? Zoals bijvoorbeeld een persoonlijkheidsstoornis of een ASS>
pi_57628747
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef F04 het volgende:
Het zou weleens kunnen dat TS, een of andere psychiatrische aandoening heeft? Zoals bijvoorbeeld een persoonlijkheidsstoornis of een ASS>
Zoals in het andere topic ook staat hebben ze wel het vermoeden gehad dat ik Asperger zou hebben. Ik heb alleen nooit zin gehad en nog steeds geen zin om het officieel te laten vaststellen. Ten eerste heb je dan al die gesprekken en verder ben ik min of meer bang voor de uitslag, ik wil helemaal niet autistisch zijn, ik wil gewoon zijn. Als ik zo'n label krijg dan klinkt het voor mij ook min of meer alsof ik het maar moet accepteren en het niet echt te veranderen is en dat wil ik niet. Verder twijfel ik zelf nogal aan die constatering, omdat ik ook veel dingen doe die veel mensen met autisme niet eens zouden kunnen doen. Denk aan voetbal, uitgaan, graag onder mensen zijn e.d.

@ Metallicity: thanks
pi_57629026
Dus de enige explinatie is Gynefobie
A little bit hateful
pi_57655611
Als je vaak uitgaat, naar disco's en cafe's, en veel vrienden hebt, is er eigenlijk toch geen echt probleem. Want dan duurt het vast niet lang meer, aangezien er ook mensen die in de zelfde situatie als jou zitten, maar helemaal niet uitgaan, of helemaal geen vrienden hebben.
pi_57655918
quote:
Zou ik ooit een relatie kunnen krijgen?
Nee.
pi_57655941
Ik blijf bij m'n standpunt.
pi_57655998
Hahaha, nu is-ie dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: