Yep en ik geloof niet in die crap. Heb dat double your dating wel eens gelezen. En het zal best werken voor sommigen, maar dat 'funny and cocky' wat je vaak terug ziet komen heb ik gewoon niet. En ik geloofquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
TS, heb je wel eens van David DeAngelo gehoord?
Ik ben zelf een beta (informatica) en heb op kamers gewoond in beta-bolwerk Eindhoven. Dus op zich weet ik wel waarover ik het heb. Daar zaten tussen de beta's ook genoeg mannen die een problemen hadden met het versieren van meisjes van de HBO-damesstudies. Maar ook genoeg jongens die er niets van bakten. De succesvollere jongens tonen altijd net wat meer initiatief, lef en handigheid. Iets dat meer bij hen ontwikkeld was. De onsuccesvolle waren daarbij vaak ook nogal eigenwijs en weinig flexibel. Ik heb ik vrienden die zo waren (maar mede door mijn invloed daaruit izjn gekomen).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar... kijk eens naar de mannen die 20 keer per jaar een andere vrouw in bed toveren? Dat zijn volgens mij geen Beta-males. En zoals ik al zei, zijn er altijd een paar uitzonderingen. Over het algemeen zijn Beta's minder succesvol bij vrouwen, PUNT.
En dat ik een beta ben is niet omdat ik mij wil verschansen. Dat is gewoon een biologische eigenschap die ik geërfd heb van mijn ouders. Zo ben ik nu eenmaal (en miljoenen andere mensen ook) en dat kost zeer veel moeite om dat te gaan veranderen. Op een gegeven moment wordt je gefrustreerd dat je nog nooit een vrouw heb aangeraakt als je 22 bent (zoals ik en TS), en dan ga je kijken naar de oorzaken. Uiteraard kom je dan bij jezelf uit, maar wel iets dat al vanaf je geboorte in je genen zit omdat je gewoon een introvert bent. Zoiets kan je never-nooit veranderen, anders heet het gewoon "acteren", m.a.w. niet jezelf zijn, jezelf voor de gek houden voor de omgeving, voor andere mensen, etc. Blijf gewoon jezelf, en blijf niet de hele tijd nadenken over al die negatieve dingen. Je straalt dan die negativiteit ook uit naar je omgeving. Face it, and just live your own life....
Wat is introvert?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Uiteraard kom je dan bij jezelf uit, maar wel iets dat al vanaf je geboorte in je genen zit omdat je gewoon een introvert bent. Zoiets kan je never-nooit veranderen, anders heet het gewoon "acteren", m.a.w. niet jezelf zijn, jezelf voor de gek houden voor de omgeving, voor andere mensen, etc.
Kortom wachten tot je perfecte leventje in je schoot valtquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef user_68910102 het volgende:
Volgens mij is het meeste wel gezegd. Als er nog tips zijn, zijn die uiteraard welkom. Ik heb geen idee of ik verder iets concreets kan doen. Om nu opeens ergens lid te worden of iets nieuws te gaan doen, zie ik niet echt zitten. Zoiets moet gewoon op m'n pad komen. Ik het niet doen omdat ik iets zou moeten doen.
Verder hoop ik dat ik me gewoon weer eens wat beter kan gaan voelen en dat er ook eens wat dingen mee willen zitten.
Ik zou mijn mbo voor geen goud ruilen met de studie en het leven van de TSquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:01 schreef F04 het volgende:
Ik zou best wel van leven willen ruilen, als mbo zijnde, tegen iemand met een HBO, of universitaire studie aan het doen is.![]()
Liefde is niet belangrijk, slechts een aanvulling.
Jij bent duidelijk geen introvert persoon. Introversie is geen bangheid of 'acteren'. Stukje van wikipedia: Introversion is "the state of or tendency toward being wholly or predominantly concerned with and interested in one's own mental life". Introverts tend to be quiet, low-key, deliberate, and relatively less engaged in social situations. They often take pleasure in solitary activities such as reading, writing, drawing, watching movies, and using computers. Introverte personen blijven vaak liever op de achtergrond, simpelweg omdat ze er geen behoefte aan hebben om in het middelpunt van de aandacht te staan en om veel contact te hebben met anderen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:10 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Wat is introvert?
Dat is het niet laten zien of horen van jezelf.
Jezelf op de achtergrond houden en afsluiten voor anderen uit angst voor negatieve reacties uit je omgeving.
Jezelf eerst afvragen hoe mensen zullen reageren voordat je iets durft te zeggen. Bang voor hun reactie.
Juist dan ben je aan het "acteren" en ben je dus niet jezelf.
Introvert word je geboren - daar heeft opvoeding niets mee te maken. Dat betekent natuurlijk niet dat je niet kan uitgroeien tot een assertief en mondig figuur.quote:"Zo ben ik nu eenmaal." gaat dus niet echt op.
Dit kun je weldegelijk veranderen.
Sterker nog, dat moet zelfs als je wilt dat er ooit iets verandert.
Volgens mij niet. Want met een universitaire diploma bereik je meer dan een vriendje, of vriendinnetje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zou mijn mbo voor geen goud ruilen met de studie en het leven van de TSWerk en studie zijn de aanvullingen. Liefde (partner, gezin, familie, vrienden) is alles.
Aan het einde van de dag zit je lekkerder met een leuke vrouw, twee leuke kids, en een baantje als bouwvakker, dan met een universitaire graad in je dure woning, helemaal in je eentje. Een diploma is dus een aanvulling. Het maakt het leven leuker, mits dat leven al leuk is. En bij TS is dat niet zo. Dus dan liever maar laagopgeleid met een leuke vrouw, dan hoogopgeleid in mn eentje. Dat ik dit nog moet uitleggen zegquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:44 schreef F04 het volgende:
Volgens mij niet. Want met een universitaire diploma bereik je meer dan een vriendje, of vriendinnetje.![]()

Niks prutsers. De TS heeft een jaar later (nu dus) weer exact zo'n topic gestart waarin het gejammer doorgaatquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef Friek_ het volgende:
Dit topic is een jaar oud, stelletje lutsers! [ afbeelding ]
Waarschijnlijk heeft hij gewoon al zelfmoord gepleegd.
14.gifquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
laat je diagnosticeren. Dan weet je iig of je probleem met een pilletje, of een goede therapie, te verhelpen is.
Verder zul je dus echt moeite moeten doen (en tijd moeten "vrijmaken") Zorg dat je in situaties komt waar je veel met vrouwen praat, mooi, lelijk, jong, oud enz. En kom niet aan met er zijn geen vrouwen in DelftZe zijn er heus wel, maar idd er is niet met alle vrouwen een directe, danwel indirecte, link met jou waardoor jij je meer op je gemak voelt om een praatje te maken. En ga anders naar de omliggende steden
![]()
Je zult er wat voor moeten doenEn om die dingen te kunnen doen is het echt geen vereiste dat je een player bent
Als je het echt wilt dan zet je die stap. Zoniet dan ga je hier door met jammeren
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Allemaal bullshit wordt hier gepost van mensen die de/een oplossing denken te hebben voor het probleem van TS. Hier is de werkelijkheid: mensen zoals jij en ik zijn gewoon Beta-males, d.w.z. dat de meeste van ons niet de uitverkorenen zijn om met meer dan 2 verschillende vrouwen sex of een relatie te hebben in heel je leven.
Ook voor jullie raad ik dit boek aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Volgens mij is het meeste wel gezegd. Als er nog tips zijn, zijn die uiteraard welkom. Ik heb geen idee of ik verder iets concreets kan doen. Om nu opeens ergens lid te worden of iets nieuws te gaan doen, zie ik niet echt zitten. Zoiets moet gewoon op m'n pad komen. Ik het niet doen omdat ik iets zou moeten doen.
Verder hoop ik dat ik me gewoon weer eens wat beter kan gaan voelen en dat er ook eens wat dingen mee willen zitten.
Ik kan hetzelfde zeggen over een relatie. Ik met mijn dure woning, universitaire graad, dure auto, luxe vakanties en alles wat mijn hartje begeerd heb een goed leven. Mijn vriendin is daar een aanvulling op, het maakt het leven leuker, mits het al leuk is. Ik heb verder geen zorgen, goed, mijn vriendin kan er zo vandoor gaan maar dan heb ik ook zo weer een ander. Geld is aantrekkelijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag zit je lekkerder met een leuke vrouw, twee leuke kids, en een baantje als bouwvakker, dan met een universitaire graad in je dure woning, helemaal in je eentje. Een diploma is dus een aanvulling. Het maakt het leven leuker, mits dat leven al leuk is. En bij TS is dat niet zo. Dus dan liever maar laagopgeleid met een leuke vrouw, dan hoogopgeleid in mn eentje. Dat ik dit nog moet uitleggen zeg
Mwah, ergens heb je wel gelijk.. maar hoe dan ook. Er zjin 140.000 mannen meer dan vrouwen in nederland ( tussen de leeftijdsgroep 15-64) , dus een behoorlijk aantal zal het voor de rest van hun leven enkel met scharreltjes moeten doen. Tenzij je gaat importeren uit het buitenlandquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:12 schreef GambitRS het volgende:
Ik bedenk me nu opeens iets wat misschien wel relevant is. Ik denk dat deze depressies (heb er zelf ook last van (gehad)) veroorzaakt worden door de sexualisering van de maatschappij. In de media maar ook als je om je heen kijkt moet je op sexueel gebied presteren. Ben je nog maagd? Dan ben je meteen het toppunt van niet cool zijn. Genoeg films e.d. die daar op inhaken.
Dus dan ga je nadenken. Je hebt geen sex en volgens de films ben je dan een buitenbeentje. Je voelt je een loser, en dat ga je uitstralen. Resultaat: je hebt nog minder kans op sex. Waardoor je je een nog grotere loser gaat voelen..... en zo blijft dat doorgaan en doorgaan.
Zouden onze oma's en opa's deze problemen hebben gehad? Of onze ouders? Onze ouders ws niet (plus een aantal oude forum bezoekers) want die leefden in het hippie tijdperk, waarin niet moeilijk werd gedaan over sex en zelfs de zieligste personen wel een handje geholpen werden. Onze opa's en oma's waarschijnlijk ook niet, want in hun tijd ging je al bij zoenen heel erg ver
En maakt het maagd zijn of het nooit gehad hebben van een vriendinnetje je onaantrekkelijk? Als ik heel eerlijk mag zijn, ja. Er is teveel media drukte om seks. Er is iets 'mis' met je als je niet al jaren lang bezig bent met relaties en meisjes en seks. Want iedereen heeft het immers en jij niet.
En nu komt het moeilijke: Geef het toe. Vindt datgene wat er mis is en doe er wat aan. Ik zeg niet dat je daarna meteen met honderden meisjes het bed in zal duiken, maar trust me, het wordt wel steeds makkelijker. Je weet zelf allang wat er mis is binnenin je, dat wist ik zelf ooken anders moet je er maar goed over nadenken, maar dan zonder zelfmedelijden.
Je kunt vrouwen niet bij je kopen.. nouja.. het kan wel, maar of het dan echte liefde is.. dan is een amsterdamse hoer goedkoperquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:18 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Ik kan hetzelfde zeggen over een relatie. Ik met mijn dure woning, universitaire graad, dure auto, luxe vakanties en alles wat mijn hartje begeerd heb een goed leven. Mijn vriendin is daar een aanvulling op, het maakt het leven leuker, mits het al leuk is. Ik heb verder geen zorgen, goed, mijn vriendin kan er zo vandoor gaan maar dan heb ik ook zo weer een ander. Geld is aantrekkelijkEn anders mijn goede humeur wel. Maar ik hoef me nooit zorgen te maken om het betalen van rekeningen of als er een keer onverwacht een ramp gebeurd. Dat komt allemaal wel goed. Liever geld en alleen dan me zorgen maken dat de wasmachine weer kapot is en me baas me elk moment kan ontslaan, om maar te zwijgen over mijn pensioen en arbeidsongeschiktheid.
(Nee, ik ben geen directeur van een groot bedrijf, ik probeer een punt te makenGeluk vindt je ook zonder vriendin, je vindt het zelfs zonder geld, als je maar de juiste instelling hebt
)
Ik denk dat niet. Relativeren wordt namelijk vaak misbruikt om de dingen af te schuifen. TS kan zijn min punten uitstekend onder woorden brengen. Dat betekend niet relativeren maar rationaliseren. Vervolgens kan de TS daar mee aan het werk gaan. En proberen de minnen in een plus om te zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:59 schreef sourcy het volgende:
[..]
ik denk dat mensen met veel relativeringsvermogen (dus geen cynisme) veel gelukkiger zijn en losser en vrijer in het leven staan..
Maar je kunt niet zonder de vriendin, en wel zonder de geweldige baan, het vele geldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:18 schreef GambitRS het volgende:
Ik kan hetzelfde zeggen over een relatie. Ik met mijn dure woning, universitaire graad, dure auto, luxe vakanties en alles wat mijn hartje begeerd heb een goed leven. Mijn vriendin is daar een aanvulling op, het maakt het leven leuker, mits het al leuk is. Ik heb verder geen zorgen, goed, mijn vriendin kan er zo vandoor gaan maar dan heb ik ook zo weer een ander. Geld is aantrekkelijkEn anders mijn goede humeur wel. Maar ik hoef me nooit zorgen te maken om het betalen van rekeningen of als er een keer onverwacht een ramp gebeurd. Dat komt allemaal wel goed. Liever geld en alleen dan me zorgen maken dat de wasmachine weer kapot is en me baas me elk moment kan ontslaan, om maar te zwijgen over mijn pensioen en arbeidsongeschiktheid.
(Nee, ik ben geen directeur van een groot bedrijf, ik probeer een punt te makenGeluk vindt je ook zonder vriendin, je vindt het zelfs zonder geld, als je maar de juiste instelling hebt
)
Waarom zou je niet zonder de vriendin kunnen en wel zonder de baan en het geld?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar je kunt niet zonder de vriendin, en wel zonder de geweldige baan, het vele geld
gelukkig zijn is inderdaad niet afhankelijk van externe factorenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:31 schreef GambitRS het volgende:
[..]
PS: hoezo kan je zonder vriendin niet gelukkig zijn?![]()
Ook dat zou ik niet te hard zeggen. Als ik iemand opsluit en zijn hele leven lang ga martelen lijkt het me sterk dat ie gelukkig kan wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:00 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
gelukkig zijn is inderdaad niet afhankelijk van externe factoren
Een kulargument, en je spreekt jezelf tegen want jij wilt tóch uiteindelijk weer die vriendin, waarmee je aantoont dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:31 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Waarom zou je niet zonder de vriendin kunnen en wel zonder de baan en het geld?
Stel je krijgt nu te horen dat je nog 2 maanden te leven hebt, tenzij je een operatie ondergaat die honderdduizenden euro's kost, vooraf te betalen, die je verzekering niet dekt en zo experimenteel is dat je ook niet bij een rechtbank hem af kan dwingen oid.
Stel je hebt op dat moment een vriendin maar geen geld, dan lijkt me dat errug kut. Je hebt misschien wel een vriendin, maar daar kan je dan nog 2 maanden van genieten.
Stel je hebt op dat moment het vele geld, dan betaal je de rekening zelf en leef je een heel stuk langer. En een jaar later ontmoet je plots dat ene leuke meisje dat als een blok voor je valt en heb je alsnog de vriendin.
Nu jij weer
PS: hoezo kan je zonder vriendin niet gelukkig zijn?![]()
Ik zeg dat het hebben van geld niet die vriendin uitsluitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Een kulargument, en je spreekt jezelf tegen want jij wilt tóch uiteindelijk weer die vriendin, waarmee je aantoont dat ik gelijk hebEen leven zonder poen kan makkelijk, een leven lang zonder vriendin lijkt mij erg moeilijk (en als ik sommige topics lees denk ik dat ik gelijk heb
).
Ik denk dat dit echt onzin is. Vroeger hadden mensen ook behoefte aan relaties en aan seks en waren mensen die dat niet konden krijgen ook ongelukkig. Ik denk dat het probleem meer ligt bij individualisme. Tegenwoordig zitten mensen veel achter hun computer en doen ze minder samen. Als je dan om wat voor reden dan ook minder aantrekkelijk bent, of niet zo'n initiatiefnemer, dan wordt het al een stuk moeilijker om een relatie te krijgen, omdat je gewoon een stuk minder mogelijkheden hebt. Verder kom je op fora gewoon veel gelijke topics tegen, omdat het anoniem is. Met vrienden heb ik het nooit over mijn problemen gehad en ik denk niet dat ze ook maar een flauw vermoeden hebben dat ik hier mee zit. Hier praat het gewoon makkelijk, omdat dit verder geen enkele invloed heeft op de rest van m'n leven, dus ik kan hier gewoon alles zeggen.quote:Dat er zoveel een probleem hebben met gelukkig zijn zonder relatie komt door de maatschappelijke dwang om sex te hebben, zodra je daar doorheen prikt dan valt het opeens reuze mee.
Dat zit hier niet in de buurt. Verder moet je altijd via de huisarts, om vergoedt te krijgen via je zorgverzekering, dus dan zal die je wel doorwijzen. Ik ben idd niet erg positief over psychologen e.d. Ik heb er te veel slechte ervaringen mee. Het enige wat ze willen doen, is je een label opplakken, dat lijkt wel het hele doel, maar daar heb ik niets aan. Ik wil weer gelukkiger worden. Verder wordt ik ook niet gelukkiger omdat ik daar heen moet, het is lastig te verbergen, sowieso kán ik vaak niet eens. Voor m'n studie heb ik komende periode elke dag van half 9 tot 18:00 uur verplichte aanwezigheid. En als ik dan al een periode heb die ik kan, dan voel ik me gewoon kut, omdat je élke keer weer vanalles mag herhalen en dan vooral de niet leuke dingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:08 schreef KayKay het volgende:
Even voor de mensen die negatief over het hulp zoeken doen; Symfora heeft mij super veel goed gedaan, je kan gewoon om een intake gesprek vragen en vanuit daar word je hartstikke geholpen, op alle denkbare gebieden. Ik zou het gewoon eens proberen, je hart luchten bij een buitenstaander die er echt verstand van heeft kan je al enorm goed doen!
nee het is altijd intern. het is namelijk een houding tot het externe. Deze houding kan je altijd veranderen. Externe factoren meestal niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:34 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Ook dat zou ik niet te hard zeggen. Als ik iemand opsluit en zijn hele leven lang ga martelen lijkt het me sterk dat ie gelukkig kan wordenTenzij hij bevrijdt wordt en mij daarna mag neerschieten ofzo, maar of dat nou geluk is.... en ook dat is dan voor korte duur
![]()
Het is een mix van intern en extern
als je er geen duidelijke reden voor kan vinden zit het vaak in overtuigingen die je zijn aangeleerd door jezelf en je omgeving. Omdat deze zo natuurlijk voor jou lijken zal het erg moeilijk zijn om hier zelf uit te komen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef user_68910102 het volgende:
Eigenlijk al m\'n hele leven gaat het e.e.a. niet zo lekker. Ik heb nooit echt lekker in m\'n vel gezeten, vaak depressief e.d. Toch is er niet echt een duidelijke reden voor te noemen.
Tja, ik heb dus al redelijk wat tijd bij een psycholoog gezeten en het heeft me toen geen klap verder geholpen, eerder het tegenovergestelde. Het help me totaal niet. Ze luisteren schrijven het e.e.a. op en daarna krijg je een gesprek wat ze van je vinden en wat je dan wel niet zou hebben. Ze vragen áltijd dingen die ik al honderd keer heb verteld, gaat mijn inziens nergens over. Wat boeit mij het dat zij denken dat ik Asperger heb, zo'n diagnose helpt mij echt niet. Bovendien ben ik het daar niet mee eens. En ik kan nu wel weer gaan, en dan weken wachten, allerlei intake gesprekken doen, en dan ben ik een jaar verder, schiet lekker op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
als je er geen duidelijke reden voor kan vinden zit het vaak in overtuigingen die je zijn aangeleerd door jezelf en je omgeving. Omdat deze zo natuurlijk voor jou lijken zal het erg moeilijk zijn om hier zelf uit te komen.
Daarom raad ik je aan een psycholoog op te zoeken.
succes
maar hoe anders denk je jezelf dan verder te kunnen helpen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:49 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Tja, ik heb dus al redelijk wat tijd bij een psycholoog gezeten en het heeft me toen geen klap verder geholpen, eerder het tegenovergestelde. Het help me totaal niet. Ze luisteren schrijven het e.e.a. op en daarna krijg je een gesprek wat ze van je vinden en wat je dan wel niet zou hebben. Ze vragen áltijd dingen die ik al honderd keer heb verteld, gaat mijn inziens nergens over. Wat boeit mij het dat zij denken dat ik Asperger heb, zo'n diagnose helpt mij echt niet. Bovendien ben ik het daar niet mee eens. En ik kan nu wel weer gaan, en dan weken wachten, allerlei intake gesprekken doen, en dan ben ik een jaar verder, schiet lekker op.
Verder heb ik er ook echt geen tijd voor, ik neem aan dat dat niet in het weekend of 's avonds kan. Misschien crisisopvang, maar meer niet.
Tja geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
maar hoe anders denk je jezelf dan verder te kunnen helpen?
weleens een sessie psychotherapie gehad ? misschien dat dat kan helpenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:07 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Tja geen idee eigenlijk![]()
Maar psychologen kunnen mij ook niet echt helpen, tot nu toe iig absoluut niet.
Nee, ik weet ook niet precies wat al die verschillende dingen inhouden. Waarschijnlijk kom je daar uiteindelijk via een psycholoog of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:10 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
weleens een sessie psychotherapie gehad ? misschien dat dat kan helpen
misschien eens tijd dat je jezelf daarin verdiept? volgens mij kan je zelf een psychotherapeut benaderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:14 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet precies wat al die verschillende dingen inhouden. Waarschijnlijk kom je daar uiteindelijk via een psycholoog of niet?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:49 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Ik zeg dat het hebben van geld niet die vriendin uitsluitDat is wat anders.
En je geeft eigenlijk een mooi voorzetje waarom ik gelijk heb: Een leven zonder geld = een leven zonder eten (want dat kost geld) en dan leef je nog een week of wat maar dat was het dan. Bovendien laten we zeggen dat je als baby al geen geld hebt en poef, je snapt niet eens dat die mevrouw naast je vriendin was en niet je moeder.
Had je echter al het geld van de wereld dan krijg je wel te eten, etc, en wordt je zo 100.
Als we dan toch in belachelijke extremen gaan denken dan win je het al helemaal nooit
Dat er zoveel een probleem hebben met gelukkig zijn zonder relatie komt door de maatschappelijke dwang om sex te hebben, zodra je daar doorheen prikt dan valt het opeens reuze mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |