abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57420239
Inmiddels ben ik de 20 al geruime tijd gepasseerd en steeds vaker voel ik me leeg. Ik ben erg druk met studie, daarnaast af en toe wat sporten en dat is het eigenlijk wel. Opzich heb ik wel redelijk wat vrienden, maar de laatste tijd doen we minder vaak leuke dingen. Hierdoor zit ik vaak in het weekend alleen op m'n kamer en ga ik steeds meer nadenken.

Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Mijn ervaring op het gebied van vrouwen is echt 0,0. Ik heb nooit gekust of zelfs maar iemand omarmd, laat staan meer dan dat. Dit gaat me steeds meer dwars zitten. Eigenlijk denk ik dat ik twee problemen heb.

Ten eerste het krijgen van een relatie. Ik ben absoluut niet lelijk, maar ik denk dat het toch wel behoorlijk aan uitstraling ontbreekt. Ik ben best een aardige jongen, maar niet erg open naar vreemden toe. Op zich is dit niet direct een probleem, ik heb alleen wat meer tijd nodig. Sommigen kunnen gewoon op een vrouw afstappen en ermee praten en meer. Zo ben ik absoluut niet, ik moet gewoon een goede aanleiding hebben. Nu zijn er natuurlijk meer mensen zoals ik; het probleem is eigenlijk, dat ik vrijwel nooit vrouwen ontmoet. Ik studeer in Delft, dus op m'n studie of tijdens sporten vind ik gewoon niemand. Voor werk heb ik momenteel geen tijd. Iemand tijdens uitgaan regelen is nou ook niet echt aan mij besteed. En zo blijft er dus niets over. Er gaan echt maanden voorbij zonder dat ik een vrouw spreek.

Tweede probleem is misschien niet eens een probleem, maar ik ben bang dat ik niet weet hoe ik me in een relatie moet gedragen. Vrienden zie ik vaak sms-en, of ze gaan met hun vriendin samen wat doen. Ik zou dus al écht niet weten wat ik elke dag moet sms-en of wat ik op een zondagmiddag met een vriendin zou moeten doen. Omdat ik geen ervaring heb met intimiteit ben ik ook bang dat ik me daarin geen houding kan geven. Verder denk ik dat ik ook weinig te vertellen heb en daarom gewoon saai ben. En ook andere dingen als cadeaus kopen lijkt me een probleem, ik weet gewoon niet wat, hoe vaak en wanneer. Eigenlijk komt het er op neer dat ik bang ben dat ik de dingen die een relatie tot een relatie maken gewoon niet in me heb.

Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. En een leven zonder enige vorm van intimiteit is gewoon niet leuk. Momenteel leef ik alleen nog maar voor studie en ik heb er totaal geen plezier in. Omdat nu de normale leuke dingen met vrienden ook minder worden, zou ik wel eens wat meer willen in het leven. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, maar de laatste tijd doet het toch wel een beetje pijn om altijd maar alleen te zijn.

Vaak wordt er in dit soort topics gezegd van "je moet niet te geforceerd op zoek gaan," maar dat heb ik nooit gedaan, het is pas echt de laatste maanden dat het me dwars zit, verder ben ik er nooit mee bezig geweest. Verder zijn clichés als op elk potje past een deksel ook niet waar, het kómt niet vanzelf aanwaaien, niet bij mij iig. Zou er nog hoop zijn?
  zondag 16 maart 2008 @ 21:26:54 #2
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57420432
idd het komt niet vanzelf aanwaaien.
ook is het al vaak gezegde zinnetje 'ga niet te geforceerd op zoek' maar gedeeltelijk waar denk ik. ik bedoel ik denk wel dat de kans groot is dat je een relatie zoekt om de relatie en niet omdat je verliefd bent.
maaaaaar volgens mij is het best wel een goede manier om ervaring te krijgen.
als ik je dus een tip mag geven(en daar vraag je om neem ik aan) spreek eens een keer wat af via een datingsite.
wordt het niks dan wordt het niks maar heb je wel wat meer ervaring weer, wordt het wel wat, is het helemaal fantastisch
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:27:30 #3
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57420442
nee, alle hoop is verloren..

ff serieus.

Het is altijd lastig als je geen ervaring heb en een gesloten persoonlijkheid heb. Hoe je je moet gedragen in een relatie merk je vanzelf wel.. Hoe je een vriendin zoekt.. zoek een teamsport (gemengde teamsport) zoals korfbal, volleybal etc.

op een vrouw afstappen moet je gewoon doen.. niet nadenken, maar doen. begin met een flauwe grap om het ijs te breken. Daarna moet je erop verder gaan.

Vraag waar ze vandaan komt, met wie ze is etc..

iig 1 ding waar je niet aan moet doen, is je vrienden een vriendin voor jou laten zoeken. dan wordt je geforceerd en dat merkt ze. dat werkt totaal niet.

Geen enkel meisje straft je keihard af als je iets tijdens een gesprek raar doet. doet ze het wel, is ze je niet waard. simpel zat..

blijven oefenen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57420470
Op elk potje past een dekseltje
pi_57420487
Tuurlijk is er hoop. Zelfvertrouwen kan je kweken na een keer succes te krijgen. Eerst een aantal meisjes aanspreken, eerste keer kan het zijn dat je mond alleen maar openstaat en je misschien op de grond kwijlt, daarna zeg je een woordje, en na een tijdje zul je leren hoe je een gesprek moet beginnen en op gang moet houden. En als het dan eenmaal lukt, ach, iedere vrouw is eigenlijk hetzelfde. Ze vinden hetzelfde meestal leuk, lachen om dezelfde grapjes, dus als je de routine kent werkt het wel zo'n beetje.

Voor alle vrouwen die dit lezen: Elke vrouw is anders, elke vrouw is mooi, ik hou van ze allemaal. Nee, maar, in grote lijnen zijn jullie identiek qua likes en dislikes. Uitzonderingen daargelaten. Zelfde bij ons mannen, btw.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_57420541
Nee. Opgelost, Slotje.
pi_57420555
Hey jouw probleem maken veel mensen mee joh.

Allereerst wil je zelf een vriendin op dit moment uit verveling/ omdat je vrienden ook met chickies aan het rotzooien zijn of omdat je er nu echt behoefte aan hebt en je eenzaam voelt..
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, probeer die kant ook eerst goed te ervaren...

Mbt. je eerste probleem, meiden zijn er in alle soorten en maten en geloof me jouw onzekerheid zal jou toekomstige partner erbij krijgen en waarschijnljik zal ze dat met alle liefde doen maak je daar geen zorgen om...en hoe met meiden om te gaan..op het werk contacten opdoen en 'oefenen' met normale gesprekken..of ga eens een keer goed op je bek (desnoods zonder je vrienden) door bv. op het lekkerste wijf in een kroeg af te stappen...onder het motto nee heb je ...ja krijg toch niet...is de deuk in je ego minder hard maar de ervaring van op je bek een goede..
Dan zie je dat het best meevalt, je na een paar dagen nog steeds leeft en er nog om kan lachen ook.

70% van de relaties die ik om mij heen ziet zijn mensen die zich niet kunnen uiten..communiceren slecht met elkaar...
eerlijkheid kom je ver mee en als je gewoon bij aanvang relatie dat soort dingen bespreekt zal ze daar echt niet op afknappen..en kan je er aan werken...

En dude je bent net 20
Hell To The Liars
pi_57420770
Je zou wel een extreem uniek geval zijn wanneer jij de gave om een relatie te onderhouden niet bezit. Dat is een kwestie van instinct. Volgens mij is het gewoon angst voor het onbekende.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57420781
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.

Trutje.
pi_57420838
Een dating site lijkt me eerlijk gezegd niets. Ik heb er weleens overnagedacht, maar voor als nog doe ik het liever via de normale manier.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
Het is altijd lastig als je geen ervaring heb en een gesloten persoonlijkheid heb. Hoe je je moet gedragen in een relatie merk je vanzelf wel.. Hoe je een vriendin zoekt.. zoek een teamsport (gemengde teamsport) zoals korfbal, volleybal etc.

op een vrouw afstappen moet je gewoon doen.. niet nadenken, maar doen. begin met een flauwe grap om het ijs te breken. Daarna moet je erop verder gaan.

Vraag waar ze vandaan komt, met wie ze is etc..

iig 1 ding waar je niet aan moet doen, is je vrienden een vriendin voor jou laten zoeken. dan wordt je geforceerd en dat merkt ze. dat werkt totaal niet.

Geen enkel meisje straft je keihard af als je iets tijdens een gesprek raar doet. doet ze het wel, is ze je niet waard. simpel zat..
Ik ben wel een aantal keer op een meisje afgestapt, alleen moet er dan wel een goede mogelijkheid zijn. Dus niet een willekeurig meisje wat ik wel leuk vind, maar bijvoorbeeld een vriendin van een vriendin van een vriend van mij, die even alleen staat als haar vriendin met een ander aan t praten is. Op zich heb ik ook wel een paar keer een goed lopend gesprek gehad, alleen nooit verder gekomen. De laatste twee jaar is dit gewoon helemaal niet meer voorgekomen, dus heb ik ook niet echt meer een kans gehad om zo met iemand te spreken.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Droopie het volgende:
Allereerst wil je zelf een vriendin op dit moment uit verveling/ omdat je vrienden ook met chickies aan het rotzooien zijn of omdat je er nu echt behoefte aan hebt en je eenzaam voelt..
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, probeer die kant ook eerst goed te ervaren...

Mbt. je eerste probleem, meiden zijn er in alle soorten en maten en geloof me jouw onzekerheid zal jou toekomstige partner erbij krijgen en waarschijnljik zal ze dat met alle liefde doen maak je daar geen zorgen om...en hoe met meiden om te gaan..op het werk contacten opdoen en 'oefenen' met normale gesprekken..of ga eens een keer goed op je bek (desnoods zonder je vrienden) door bv. op het lekkerste wijf in een kroeg af te stappen...onder het motto nee heb je ...ja krijg toch niet...is de deuk in je ego minder hard maar de ervaring van op je bek een goede..
Dan zie je dat het best meevalt, je na een paar dagen nog steeds leeft en er nog om kan lachen ook.

70% van de relaties die ik om mij heen ziet zijn mensen die zich niet kunnen uiten..communiceren slecht met elkaar...
eerlijkheid kom je ver mee en als je gewoon bij aanvang relatie dat soort dingen bespreekt zal ze daar echt niet op afknappen..en kan je er aan werken...

En dude je bent net 20 2x
Het is niet zo dat ik een relatie wil, omdat vrienden dat ook hebben. Ik wil ook die intimiteit weleens voelen, ik voel me nu idd erg alleen af en toe.

Tja zomaar een keer op iemand afstappen gaat denk ik heel geforceerd overkomen. Het is gewoon een stuk moeilijker voor iemand die wat introverter is.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:46:38 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57420859
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Droopie het volgende:
Hey jouw probleem maken veel mensen mee joh.

Vrijgezel zijn is alleen leuk als je in 2 minuten iedere chick op de knieën krijgt. Maar dat is hier niet het geval geloof ik.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57420931
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:42 schreef nozem het volgende:
Je zou wel een extreem uniek geval zijn wanneer jij de gave om een relatie te onderhouden niet bezit. Dat is een kwestie van instinct. Volgens mij is het gewoon angst voor het onbekende.
Zou goed kunnen, daarom staat er ook dat het misschien geen probleem is, maar ik blijf er toch wel een beetje bang voor. Ik zie vrienden en huisgenoten vaak dingen met hun vriendin doen, die ik mezelf gewoon niet zo snel zie doen. En vaak zijn dat hele simpele dingen als bloemen of naar het strand gaan e.d. Ik vraag me alleen af, of ik wel initiatief zou kunnen nemen voor dit soort dingen.
pi_57420989
Yo...kan jou het schelen joh...gewoon een onverschillige denkwijze er op na houden..zo van
wat kan mij het ook allemaal schelen..toch !!
Gewoon lekker je studie afmaken en je leven leiden (maar zeker niet lijden) zoals het nu gaat.
Daarna een leuke baan nemen en de rest komt dan gewoon vanzelf.
Take it away dude.
pi_57421045
Doe mee met Beauty en de Nerd!!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_57421053
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:51 schreef user_68910102 het volgende:

Ik vraag me alleen af, of ik wel initiatief zou kunnen nemen voor dit soort dingen.
Ik ben heel erg geneigd om 'ja' te antwoorden. Ik ben nu 28 en de afgelopen 10 jaar ben ik zeker 80% van de tijd vrijgezel geweest. En toch ben ik attent naar mijn vriendin toe. Dat gaat gewoon vanzelf.

Misschien heb je af en toe een keer een schop onder je kont nodig, maar je leert dat vrij makkelijk, denk ik...
pi_57421076
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:54 schreef FokYouTwo het volgende:
Yo...kan jou het schelen joh...gewoon een onverschillige denkwijze er op na houden..zo van
wat kan mij het ook allemaal schelen..toch !!
Gewoon lekker je studie afmaken en je leven leiden (maar zeker niet lijden) zoals het nu gaat.
Daarna een leuke baan nemen en de rest komt dan gewoon vanzelf.
Take it away dude.
En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer. Ik gok zo dat jij wel al ervaring hebt, dan is het toch wel een stuk makkelijker praten. Geloof me het is echt niet leuk om altijd maar alleen te moeten zijn, nooit een keer tegen iemand aan te kunnen zitten of gewoon van iemand te kunnen houden. Dat trek je best een paar jaar, maar op een gegeven moment heeft bijna ieder mens die behoefte wel.
pi_57421207
Niet bang zijn om op je bek te gaan... probeer het gewoon. Ga lekker (met je vrienden naar de kroeg) en probeer een gesprek aan te gaan met een leuke vrouw. Na iedere ervaring zul je meer zelfvertrouwen winnen; vrouwen zijn niet zo onbereikbaar als dat je denkt.

Ik bedoel... wat de fuck heb je te verliezen? Tegen de 30 aan en nog steeds geen ervaring.... just give it a shot.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_57421240
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:45 schreef user_68910102 het volgende:
Een dating site lijkt me eerlijk gezegd niets. Ik heb er weleens overnagedacht, maar voor als nog doe ik het liever via de normale manier.
blijkbaar wil je het dan toch niet écht hé, als een bepaalde methode niet werkt, moet je misschien eens iets anders proberen?... en waarom is een datingsite geen 'normale' manier?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_57421251
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer. Ik gok zo dat jij wel al ervaring hebt, dan is het toch wel een stuk makkelijker praten. Geloof me het is echt niet leuk om altijd maar alleen te moeten zijn, nooit een keer tegen iemand aan te kunnen zitten of gewoon van iemand te kunnen houden. Dat trek je best een paar jaar, maar op een gegeven moment heeft bijna ieder mens die behoefte wel.
Tja...als je er zo over denkt..zal je dan toch echt aktie moeten ondernemen hoor...Dus GO FOR IT..!!!
Als dan niemand jou een schop onder je butt geeft zal je dat bij jezelf moeten doen zoals al is geadviseerd.
Vraag een van die vrienden van je om mee te gaan stappen..en op meidenjacht..er lopen er heel wat rond out there. En voor dat je het weet ben je aan het knuffelen
pi_57421507
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:07 schreef FokYouTwo het volgende:

[..]

Tja...als je er zo over denkt..zal je dan toch echt aktie moeten ondernemen hoor...Dus GO FOR IT..!!!
Als dan niemand jou een schop onder je butt geeft zal je dat bij jezelf moeten doen zoals al is geadviseerd.
Vraag een van die vrienden van je om mee te gaan stappen..en op meidenjacht..er lopen er heel wat rond out there. En voor dat je het weet ben je aan het knuffelen
Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door user_68910102 op 16-03-2008 22:33:54 ]
pi_57421571
hmmmm TS....
Wat jij nu meemaakt, heb ik ook meegemaakt..
Toen ik 20 was had ik nog nooit gezoend of een relatie gehad. Ik dacht regelmatig dat ik nooit aan een meid zou komen. En met die gedachte had ik geen vrede mee. Dus wat ging ik doen.. aan mezelf werken... uiterlijk en communicatieve vaardigheden. Ik was erg onzeker en verlegen en dus nam ik deze stappen om die onzekerheid en verlegenheid weg te werken. Het was vallen en opstaan, de eerste blauwtjes waren "erg" naar mijn mening. Maar dat hield mij niet tegen, want je kunt meestal niet in 1x keer slagen. Uiteindelijk na veel oefenen/proberen is het me toch gelukt om een relatie te krijgen en dat dankzij doorzettingsvermogen en geduld. En het was een meisje die ik echt leuk vond
  zondag 16 maart 2008 @ 22:32:59 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_57421838
.

Je allergrootste probleem is je studie. Als je niet vaak in de buurt van meisjes bent, wordt het contact met de vrouwen ook steeds moeilijker, totdat je op een gegeven moment echt gaat denken dat het hele andere wezens zijn. Ik heb informatica gestudeerd en ken zodoende genoeg 25+ers die nog maagd zijn, en niet afschuwelijk misvormd ofzo. Ik had de mazzel dat ik het enige leuk uitziende meisje van de studie heb gekregen, anders was ik waarschijnlijk ook nog maagd. Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.

Heb je nog vrije keuze vakken over van je studie? Ga wat psychologie vakken volgen in Leiden ofzo. Zorg dat jij de enige man bent tussen een groep vrouwen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57421961
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].

Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Maar lees je dan wel eerst hier even in:

Hoe ruiken vrouwen "wanhoop" bij mannen?

Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:39:12 #24
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57422010
TS, denk je nu werkelijk dat iedereen die een relatie heeft die persoon op een originele manier heeft aangesproken? Wat een onzin... Het geeft helemaal niet dat het wat geforceerd overkomt.
Het enige wat niet helpt is veel zelfmedelijden en inactiviteit. Je zult het zelf moeten veranderen en alle mogelijkheden moeten aangrijpen om meiden te leren kennen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 16 maart 2008 @ 22:46:57 #25
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57422211
Daarnaast is een datingsite een reele optie om iemand te ontmoeten, als je ervoor openstaat. Het werkte voor mij ook, na 26 jaar heb ik nu al 9 maanden een leuke relatie. Je moet het zien als een andere manier om iemand te ontmoeten.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 16 maart 2008 @ 22:53:55 #26
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57422388
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Opgelost, Slotje.
Second!
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Doe mee met Beauty en de Nerd!!
Wat een nepshow. Als de boodschap moet zijn dat nerds een vriendin kunnen krijgen is dat echt gruwelijk gefaald bij mij. Want welke nerds werden er leuk gevonden? De nerds die er als normale, aantrekkelijke mannen uitzagen. Komop zeg, dat die nerds werden genoemd..... De echte nerds kregen niet eens een date
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ].

Dat hele ga niet geforceerd op zoek slaat alleen op mannen die rondzwemmen in een oceaan van vrouwen, jij moet wel geforceerd op zoek.
Luister naar speknek, serieus. He knows what he's talking about.

[ Bericht 36% gewijzigd door GambitRS op 16-03-2008 22:59:35 ]
pi_57422595
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:19 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Uhm tja.. Zou ik wel heel moeilijk vinden denk ik. Ws sta ik de eerste vijf minuten stijf van de zenuwen en komt het enorm geforceerd over. Verder moet ik dat ook niet doen terwijl de helft van vriendengroep min of meer staat te kijken hoe succesvol ik ben, maar alleen naar de kroeg vind ik nou ook niet een optie. Ws ga ik dan net doen alsof ik mn vrienden aan het zoeken ben.
Vandaar dat ik het over een vriend had en natuurlijk niet al je vrienden meenemen.
Samen kunnen jullie dan zegenvieren...of blauwtjes lopen..dan kunnen jullie elkaar ondersteunen.
Een paar biertjes (niet aangeschoten) zullen zeker je remmingen wegnemen.
Bied een leuke meid ook een drankje aan en toon je interesse in haar zonder te veel overjezelf te praten want dat vinden de dames niet echt leuk tijdens zo'n eerste gesprek. Zet haar in jullie middelpunt en vraag naar haar interesses. Geef haar het gevoel dat zij belangrijk is en deel jullie gezamelijke interesses.
Muziek..gamen...sporten...film...hobby's... kunnen de onderwerpen zijn.
Als het gesprek op gang is drink dan alleen nog maar alcohol vrije drankjes of een licht wijntje.
Meisjes vinden niets zo erg dan een dronken gozer op de versiertoer..plus je kan jezelf verliezen onderinvloed..maar als je dan toch onderinvloed wilt zijn laat dat dan wederzijdse verliefdheid zijn
Dus....niet meer denken maar doen..plan een stapavond en DOEN
pi_57422765
Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje, maar ik denk wel dat mocht het ooit wederzijds klikken met iemand, dat ik hem dan ook redelijk zal bespringen op een gegeven moment. ik maak me geen zorgen over de 'verloop' van de relatie, meer over het gegeven dat ik zoveel tijd voor mezelf ben gewend, dat ik niet weet of ik daar nog behoefte aan zal hebben in een relatie en hoe dat zal lopen. Maar ik denk over het algemeen dat dat tegen die tijd wel allemaal los zal lopen.
Nu eerst de halfgod durven aanspreken. Ze komen iig niet naar mij toe .
Tap tap tap
  zondag 16 maart 2008 @ 23:14:29 #29
122997 zquing
Drama Junk
pi_57422964
kloon speculatie hoeft niet

[ Bericht 27% gewijzigd door Re op 17-03-2008 12:29:10 ]
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57423076
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.

Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:21:46 #31
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423187
kroegen zijn overgewaardeerd

Heb je geen interesses/hobbies die een vrouw ook leuk zou kunnen vinden?
  zondag 16 maart 2008 @ 23:23:24 #32
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423235
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
  zondag 16 maart 2008 @ 23:24:32 #33
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423271
en waarom zou de vrouw leuk moeten zijn om er een gesprek mee aan te knopen? Is toch veel makkelijker als je alleen met haar praat omdat je dat wil en niet omdat je je aangetrokken voelt?
pi_57423286
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.

Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
Je kunt ook eerst 'oefenen' op volkomen vreemde meisjes, je hoeft niet gelijk met ze de koffer in . Maar ze even aanspreken, hoi zeggen, weet ik veel.
Ik ben hier zelf echt zo slecht in, het klinkt zo heel makkelijk maar ik zit in hetzelfde schuitje .
Tap tap tap
pi_57423310
kloon speculatie hoeft niet

[ Bericht 19% gewijzigd door Re op 17-03-2008 12:29:30 ]
Ja, ik generaliseer.
pi_57423412
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef zquing het volgende:
En heb je nog nooit, helemaal nooit een vriendin gehad(puur vriendschappelijk)? Niet eens een nicht ofzo die je weleens ziet op een familiefeestje waar je wel een beetje normaal mee kan opschieten?
Op de middelbare school wel eens wat vriendinnen gehad, maar dat waren ook niet echt hele goede vriendschappen verder.

Verder heb ik ook niet echt hobby's waar ik vrouwen tegen zou kunnen komen. In m'n vrije tijd sport ik alleen, maar das dan weer bij het sportcentrum van de TU, dus schiet ook niet op.

En met vreemde meisjes, die ik niet aantrekkelijk vind praten, geeft ws nog steeds dezelfde problemen. Dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen e.d.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:39:24 #37
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423607
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?

Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is )maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
pi_57423743
anders ga je op dansles
en ga je niet meer in delft wonen
pi_57423770
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef zquing het volgende:
Maar wat wil je eigenlijk berijken met dit topic? Wil je dat we tegen je zeggen dat je wel een relatie zal krijgen ooit zodat je daaruit zelfvertrouwen kan halen?

Iets met potjes en dekseltjes en ga wat actiever praten met vrouwen op je faculteit, weet niet wat je doet(al denk ik dat 't LR is )maar er lopen altijd vrouwen rond zelfs bij EWI
LR ja kut studie.
Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.

Ik weet ook niet wat ik met dit topic wil, moest het sowieso weer ff kwijt. Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:49:18 #40
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57423822
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57423882
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de kans lijkt me nihil, maar dat geeft toch niet?
Leg jezelf er gewoon bij neer dat je geen chicks kunt versieren en zoek een hobby waar je wél goed in bent, scheelt een hoop ellende.
Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:53:40 #42
122997 zquing
Drama Junk
pi_57423916
Ga geen dansles nemen, hou iig een beetje van je waardigheid.....

Ookal gaan die 3 vrouwen bij je op de studie meer richting de man dan de vrouw, 't blijft 't andere geslacht. Het gaat erom dat je went aan de omgang met 't andere geslacht en vergeet niet een vrouw heeft altijd leuke vriendinnen hoe lelijk ze ook zijn mag.

Bouw een vriendschappelijke relatie met ze op, vraag er 1tje een keertje uit eten als je niks te doen heb. Wil je een film in de bios zien, vraag dan aan een van hun of ze mee wil(niet te vaak natuurlijk). Zorg ervoor dat je in hun persoonlijke sfeer komt, dan kan je doorstromen naar 1 van haar vriendinnen. Stel voor om met een groepje te gaan leren oid, leer je ook weer mensen kennen
  zondag 16 maart 2008 @ 23:58:09 #43
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57424011
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:52 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ben nergens goed in. Ben ook altijd m'n hele leven al laatste geweest met écht alles. Maakt niet uit of het een spel is, sport, iets met muziek, ben er gewoon slecht in. Dus als ik zo ga denken kan ik helemaal niets meer doen.
Onzin, iedereen is ergens goed in, al is het maar forums volbaggeren.
pi_57424070
xtc
  maandag 17 maart 2008 @ 00:13:22 #45
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_57424194
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:
Uiteindelijk zal ik toch zelf wat moeten veranderen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.
Laad dan die kogel in de revolver en maak er een einde aan! Mijn god, lekker kleurige toekomst heb je zo. Maar je hebt gelijk, met die pessimistische instelling zal je niet ver komen. Het glas is half leeg and all.

Vrouwen zijn gewoon mensen. Net als mannen. True, er zijn natuurlijk enkele fundamentele verschillen, maar als je wel prima sociaal kan zijn met mannen kan je dat net zo goed met vrouwen. Mijn advies: als je hier echt overheen wilt komen moet je naar een goede vriend (die wel ervaring heeft met vrouwen ) toestappen, uitleggen dat je het zat bent, en met hem naar de kroeg. Spreek af dat jij moet doen wat hij zegt. En dan bedoel ik dus, als hij zegt: vraag dat meisje haar naam, vraag jij haar naam. Als het niet lukt neem je maar een shotje ofzo en dan ga je naar de volgende

Je hebt gewoon een fysieke duw in de rug nodig, en dan zal je al snel zien dat je best met vrouwen kan praten en met ze om kan gaan. (Lichaamlijke) intimiteit is iets natuurlijks, dat komt vanzelf wel goed
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_57424380
En we bijten niet hoor .
Alleen niet gelijk drankjes aanbieden en tegen vrouwen aanschuren. Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen .
Tap tap tap
  maandag 17 maart 2008 @ 00:26:42 #47
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57424401
Ben je ook bang van je moeder?
pi_57424731
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:58 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

En dan straks tegen de 30 zijn en helemaal geen ervaring hebben en daardoor ook geen kansen meer.
Dat zou niet best zijn.
pi_57424855
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef CherryLips het volgende:

Ik ben net 26 en zit in hetzelfde schuitje
Wel TS dit is kandidaat nr1 ... kunnen jullie samen oefenen.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef user_68910102 het volgende:

Ach ik praat ook weleens met die drie vrouwen die er zijn, maar dat soort vrouwen gaan vaak meer richting man dan vrouw.
Standaarden zijn een bitch ...
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  maandag 17 maart 2008 @ 01:04:19 #50
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_57424899
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen .
Oftewel, je bijbedoelingen proberen te verbergen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  maandag 17 maart 2008 @ 01:06:30 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57424929
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef CherryLips het volgende:
En we bijten niet hoor .
Alleen niet gelijk drankjes aanbieden en tegen vrouwen aanschuren. Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen .
Een vrouw versieren zonder bijbedoelingen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57424949
Ligt het aan mij, of zit het hier vol met jankende LR'ers?
pi_57425483
TVP, ik ervaar hetzelfde 'probleem' als de TS . Ook bij mij is het niet dat ik het niet zou kunnen krijgen, maar meer dat ik niet durf en niet weet hoe er mee om te gaan. Soms dan bemerk ik een bepaalde toenadering van een dame en dan kets ik dat direct af uit een soort schrikreactie. Op zich vind ik dat an sich nog niet het meest frustrerend. Wat ik vooral frustrerend vind is dat de klok doortikt en ieder jaar mijn leeftijd met de waarde 1 wordt verhoogd.
pi_57425527
Vrouwen versieren is ook eng want als je iets verkeerd zegt, maken ze je dood.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 17 maart 2008 @ 03:48:00 #55
84524 Morwen
I got life
pi_57425535
Vrouwen versieren mannen, voor de goede orde Het is gewoon een kwestie van je aanbieden, vrouwen gaan dan aan je snuffelen, je bespreken met vriendinnen (ik niet overigens). Djees, het is geen wetenschap heh, doe es wat kan jou het schelen Het is net als vissen, gooi wat aas uit
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 17 maart 2008 @ 03:52:33 #56
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57425537
quote:
Op maandag 17 maart 2008 03:48 schreef Morwen het volgende:
Vrouwen versieren mannen, voor de goede orde
Dat schijnen ze inderdaad altijd te denken
Kill the fish.
  maandag 17 maart 2008 @ 03:58:11 #57
84524 Morwen
I got life
pi_57425544
quote:
Op maandag 17 maart 2008 03:52 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Dat schijnen ze inderdaad altijd te denken
In Nederland dan iig, in de Zuidelijke landen zijn de mannen idd heel wat actiever
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_57425580
Heb je al eens een serieuze reis gemaakt? Scheelt een boel. Om een of andere reden ben je vele malen aantrekkelijker als je een paar duizend kilometer van huis bent. Tenminste, als het om het versieren gaat is het wat gemakkelijker want vrouwen nemen dan wat meer het initiatief. Zo zal ik altijd met genegenheid denken aan: "Hi, I'm Lisa. I am seventeen years old and a virgin." Waaruit niets gebeurde (want ik was heel erg zat) maar het was wel heel typerend.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_57425593
Aan TS. Je moet gewoon blauwtjes lopen as a way of life. Uiteindelijk komt het goed.

Het eerste blauwtje doet je wat pijn. De 2e maakt je fokking onzeker. De 3e tot de 7e geeft je zelfmoordneigingen. Na een maand thuis zitten realiseer je je vervolgens dat je de 4e makkelijk aan alle kanten kunnen nemen als je even overmoedig tegen je natuur had doorgezet, maar je dacht dat ze je niet moest omdat ze "vast te mooi om waar te zijn" voor je was. Dan begin je opnieuw nonchalant met een houding van what the fuck!! Terwijl het je geen reet meer doet mocht je alweer een blauwtje lopen. En geloof me, vanaf dat punt ben je niet ver meer af van succes want al je uiterlijke onzekerheid, zichtbaar voor de dames is van je smoel en lichaamshouding verdwenen!

Succes!!
  maandag 17 maart 2008 @ 04:44:13 #60
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_57425616
Wat jij nodig hebt is een goede 'wingman' een vriend die samen met jou op meiden afstapt en het ijs breekt. Ga gewoon stappen met een vriend die al bezet is maar wel zo extrovert als de pest. Hij stapt op een groepje meiden af en jij hoeft je niet druk te maken om een openingszin.
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
pi_57425634
Herkenbare situatie. Ik ben zelf ook in de twintig en heb ook nog steeds geen ervaring met meisjes. Gelukkig ben ik voor een groot deel over mijn verlegenheid heen en ben ik veel opener geworden naar anderen toe. Op iemand afstappen is er voor mij helaas nog steeds niet bij, ook al zou ik zeker weten dat ik het zou durven. Ik kom in het dagelijks leven simpelweg nooit in de gelegenheid om meisjes te leren kennen.
pi_57425642
Ik dacht dat ik de enige in mijn soort was

Ik ben nu 22, ben nog maagd en heb voor de eerste keer gezoend toen ik 21 was.
Nog nooit ben ik op een meisje afgestapt die ik niet van te voren kende of ooit gesproken had op welke manier dan ook.

Ik ging nooit met dames om want ik was een nerd, gamen en ICT opleiding.
Nooit ging ik uit, dat vond ik kansloos.

Nu gaat het heel erg klinken als een "film-ommekeer", maar er was echt een punt dat ik dacht "flikker op, ik moet sociaal worden". Ik heb er niet echt mee gezeten ofzo en ben er ook niet naar toe gaan leven. Ik ging op fitness en ik ging gewoon een keer met wat vrienden uit en leerde toen best snel nieuwe mensen kennen. Het praten met onbekende mensen ging en gaat me nog steeds goed af, puur omdat ik kan lullen als een motherf*cker over niks. Via de mensen die ik leerde kennen rolde ik binnen bij 2/3 vriendengroepen die met elkaar ook weer relaties en vriendschappen hebben. Hedendaags ga ik in Nederland vrijwel altijd uit op donderdag/vrijdag en zaterdag, omdat het WEL leuk is blijkbaar :p

Mijn eerste keer zoenen was op een verjaardag van een bekende in een behoorlijke aangeschoten bui, een vriend van me zei: "Rick, stap op dat meisje af, het lukt vast wel en je moet een keer zoenen!" toen zei ik: "oké" en toen gebeurde mijn eerste keer zoenen. Ik vroeg me altijd af hoe het zou zijn, maar het ging volledig automatisch en ik snap niet hoe iemand slecht kan zoenen, tenzij je je tanden als een hark laat hangen.

Nu zit ik in Australië en ik stap nog steeds niet zelf op dames af die ik niet ken, maar hier stappen de dames sneller op mij af. Zo ben ik voor de eerste keer in mijn leven op een date geweest en het bevalt me wel.

Samenvatting: Ik had ICT afgerond en ging Kunst & Techniek doen, ik ging op fitness en ging uit, leerde nieuwe mensen kennen en ging zoenen doordat ik zelf op een meisje afstapte dat ik al een beetje kende (met alcohol ondersteuning).

Het kan wel komen aanwaaien, maar niet als je helemaal niks zelf onderneemt. Ga uit, ga wel dingen met vrienden doen, de studie is niet alles en dans met uitgaan
  maandag 17 maart 2008 @ 09:29:22 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57426812
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:16 schreef user_68910102 het volgende:
Inmiddels ben ik de 20 al geruime tijd gepasseerd en steeds vaker voel ik me leeg. Ik ben erg druk met studie, daarnaast af en toe wat sporten en dat is het eigenlijk wel. Opzich heb ik wel redelijk wat vrienden, maar de laatste tijd doen we minder vaak leuke dingen. Hierdoor zit ik vaak in het weekend alleen op m'n kamer en ga ik steeds meer nadenken.

Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Mijn ervaring op het gebied van vrouwen is echt 0,0. Ik heb nooit gekust of zelfs maar iemand omarmd, laat staan meer dan dat. Dit gaat me steeds meer dwars zitten. Eigenlijk denk ik dat ik twee problemen heb.

Ten eerste het krijgen van een relatie. Ik ben absoluut niet lelijk, maar ik denk dat het toch wel behoorlijk aan uitstraling ontbreekt. Ik ben best een aardige jongen, maar niet erg open naar vreemden toe. Op zich is dit niet direct een probleem, ik heb alleen wat meer tijd nodig. Sommigen kunnen gewoon op een vrouw afstappen en ermee praten en meer. Zo ben ik absoluut niet, ik moet gewoon een goede aanleiding hebben. Nu zijn er natuurlijk meer mensen zoals ik; het probleem is eigenlijk, dat ik vrijwel nooit vrouwen ontmoet. Ik studeer in Delft, dus op m'n studie of tijdens sporten vind ik gewoon niemand. Voor werk heb ik momenteel geen tijd. Iemand tijdens uitgaan regelen is nou ook niet echt aan mij besteed. En zo blijft er dus niets over. Er gaan echt maanden voorbij zonder dat ik een vrouw spreek.

Tweede probleem is misschien niet eens een probleem, maar ik ben bang dat ik niet weet hoe ik me in een relatie moet gedragen. Vrienden zie ik vaak sms-en, of ze gaan met hun vriendin samen wat doen. Ik zou dus al écht niet weten wat ik elke dag moet sms-en of wat ik op een zondagmiddag met een vriendin zou moeten doen. Omdat ik geen ervaring heb met intimiteit ben ik ook bang dat ik me daarin geen houding kan geven. Verder denk ik dat ik ook weinig te vertellen heb en daarom gewoon saai ben. En ook andere dingen als cadeaus kopen lijkt me een probleem, ik weet gewoon niet wat, hoe vaak en wanneer. Eigenlijk komt het er op neer dat ik bang ben dat ik de dingen die een relatie tot een relatie maken gewoon niet in me heb.

Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. En een leven zonder enige vorm van intimiteit is gewoon niet leuk. Momenteel leef ik alleen nog maar voor studie en ik heb er totaal geen plezier in. Omdat nu de normale leuke dingen met vrienden ook minder worden, zou ik wel eens wat meer willen in het leven. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, maar de laatste tijd doet het toch wel een beetje pijn om altijd maar alleen te zijn.

Vaak wordt er in dit soort topics gezegd van "je moet niet te geforceerd op zoek gaan," maar dat heb ik nooit gedaan, het is pas echt de laatste maanden dat het me dwars zit, verder ben ik er nooit mee bezig geweest. Verder zijn clichés als op elk potje past een deksel ook niet waar, het kómt niet vanzelf aanwaaien, niet bij mij iig. Zou er nog hoop zijn?
Best een herkenbaar verhaal eigenlijk, nog niet zo heel lang geleden zat ik precies in hetzelfde schuitje.
Vrolijk als ITér aan het studeren, veel vrienden via de voetbal en een enkeling via school maar eigenlijk totaal geen meiden, leek wel alsof ik een natuurlijke aversie had.
Sprak ze nooit aan, wist niet wat ik er mee aanmoest omdat interesses totaal elders lagen (standaard gedachten bij ITérs geloof ik) en ik dus gewoon geen flauw idee had waar ik het over moest hebben.

Die vrienden gingen vaak genoeg naar de kroeg, beetje hangen met elkaar buiten en de stad in met vriendinnen en ik was meer gefixeerd op studies, het voetballen en m'n eigen hobbies waar je nou niet bepaald veel meiden tegenkomt en had ook een tijd zoiets van 'Ow god, ik krijg nooit een vriendin' en toen ik eenmaal wat vaker mee ging naar de lokale kroeg en me wat meer mengde in de groepjes hangjongeren ging de rest vanzelf.
Volgens mij is het ook zo dat júist de jongens die zo vreemd, afstandelijk en afwijkend doen bij meiden toch 'iets' hebben waardoor ze interessant worden tussen al die wanabee players en loverboys (ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier).
Hoe dan ook, vóor mijn 20ste had ik ook amper contact met meiden, laat staan dat ik ze gezoend had of andere intimiteiten en had toen ook niet bepaald het idee dat het wel goed zou komen.

Jouw eerste probleem is trouwens niet eens zo zeer het krijgen van een relatie maar eerder wat meer onder de dames te komen, ermee praten en zodoende wat meer 'vertrouwen' te krijgen zodat je ze ook gewoon aanspreekt.
En dat is makkelijker gezegt dan gedaan want nuchter stap ik ook niet zomaar op een meid af die ik totaal niet ken, maar hoe meer je omgaat en onderneemt met vrienden, hoe makkelijker je weer in contact komt met de vriendinnen van hun en de vriendinnen van die meiden.
Ga er in ieder geval vanuit dat je wel de nodige vrienden hebt die wel onder de meiden komen, zo niet dan zou ik me even oriënteren op vrienden mét een boel meiden om hun heen.
Vanuit totaal geen contact of intimiteit met meiden naar het aangaan van een relatie lijkt het me geen reële stap om te nemen en dan raak je enkel nog gefrustreerder denk ik.
Als bovenstaand uberhaupt niet mogelijk is, je de tijd niet hebt om uit te gaan enz. zou ik uberhaupt niet aan een relatie gaan beginnen maar dat terzijde.

Dan heb je natuurlijk ook nog andere manieren om in contact te komen met meiden en dat is simpelweg het internet, lang leve de relatiesites, profielsites en meer van die ongein waarbij er genoeg meiden zijn om aan te spreken.
Geen idee of dat je 'ding' is of niet, het mijne was het overigens ook niet maar zo ben ik wel nog eens ergens geweest en heb een boel jongens én meiden ontmoet (zonder relatie intenties overigens, dat zou me vriendin niet zo op prijs gesteld hebben) die ik geregeld nog steeds zie, inclusief hun vriendenkring.

Dat tweede probleem lijkt me ook geen probleem, eerder een kwestie van ontdekken en hooguit een keer goed op je bek gaan.
Het lijkt me dat áls je in een relatie zit met iemand, je ook wel het nodige deelt qua hobbies en interesses en daar speel je dan toch gewoon op in?
En anders ga je vrolijk cliche uit eten, bioscoopje, het strand ... enz. maar daar zijn genoeg voorbeeld-films voor te vinden.
En het andere vlak van 'wat te doen met een meid' zijn overigens ook genoeg films voor, daar hoef ik vermoedelijk ook niet op in te gaan.
Nou is ook dit wel een herkenbaar iets hoor, eerste dates die haast om zeep geholpen worden omdat ik meer intimiteit had met me broertje dan met haar en dat soort zaken, maar daar leer je wel weer van en raak je ook zelfverzekerder door wat je zelfvertrouwen ook goed doet.

En iedereen heeft voldoende gespreksstof, alleen moet die ander het natuurlijk wel delen maar zolang het niet structureel hoeft te gaan over zaken die ze niet kan volgen, voetbal, seks, drank en andere sporten zal ook dat best wel meevallen.
Sowieso is er geen standaard stappenplan voor een goede relatie, maar als je door gewoon jezelf te blijven al een meid kan 'scoren' hoef je je toch echt niet bijzonder veel aan te passen hoor.
En maak je vooral geen druk over cadeau's, wat te zeggen en te doen, dat soort dingen vallen vanzelf wel op hun plek hoor en anders kun je daar tegen die tijd altijd wel weer een topic voor starten he.

En het komt inderdaad niet vanzelf aanwaaien, was het maar zo makkelijk allemaal.
Dan doel ik niet eens zozeer op het aangaan van een relatie trouwens, maar meer het sociale aspect wat meer in balans te krijgen waardoor je meer contacten hebt, meer vrienden krijgt en zodoende met steeds meer meiden in contact komt, dan hoef je ook weinig te forceren en kúnnen dingen echt wel vanzelf gaan op andere gebieden is mijn ervaring.
Ben zelf ook niet bepaald een makkelijke prater die zichzelf makkelijk in het middelpunt zet bij meiden, maar als je gewoon jezelf blijft, wat opener raakt én gewoon wat meer doet kunnen dingen met gemak in een stroomversnelling raken.

En die hoop ligt gewoon voor een groot deel aan jezelf hoor en je moet het nodige geluk hebben dat je net die ene vind die je geweldig vind én dat de ander dat ook vind.
Verder natuurlijk de bekende 'zelfvertrouwen, wees jezelf, wees open, praat makkelijk, begin over onderwerpen' enz. ongein, maar die lees je overal al.

Succes in ieder geval!
pi_57427056
quote:
Op maandag 17 maart 2008 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een vrouw versieren zonder bijbedoelingen?
Ik had het over eerst met vrouwen praten .
Tap tap tap
  maandag 17 maart 2008 @ 10:28:13 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_57427582
quote:
Op maandag 17 maart 2008 03:48 schreef Morwen het volgende:
Vrouwen versieren mannen, voor de goede orde Het is gewoon een kwestie van je aanbieden, vrouwen gaan dan aan je snuffelen, je bespreken met vriendinnen (ik niet overigens). Djees, het is geen wetenschap heh, doe es wat kan jou het schelen Het is net als vissen, gooi wat aas uit
Jij noemt met je vriendinnen praten over het vlees wat zich aan je aan heeft geboden "versieren"? .
Nederlandse vrouwen, te treurig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:30:29 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_57427620
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef GambitRS het volgende:
Luister naar speknek, serieus. He knows what he's talking about.
Bedankt, denk ik .
pi_57427668
quote:

Anders stop je gewoon even met analyseren en kansberekenen.

nul actie = nul kans

Dat er in Delft geen vrouwen zouden zijn is ook maar bullcrap trouwens.
You don't need eyes to see, you need vision.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:41:01 #68
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57427771
werk aan je zelf vertrouwen dan zal de rest als dat beter is vanzelf volgen.

en idd,

0 actie = 0 kans...

dus gewoon doen, niet redeneren waarom niet...en hoe en wat... doen!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  maandag 17 maart 2008 @ 10:41:04 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_57427772
In Delft zijn wel vrouwen (alhoewel op de TU verrekte weinig, ik ben toch wel heel blij dat ik daar niet gestudeerd heb), maar er is een overschot aan mannen. TS is geen womanizer, ik denk dat hij dat toch wel aan zichzelf kan erkennen. Aangezien er in een groep altijd wel een paar womanizers zijn, zal hij bij zo'n beperkt aantal vrouwen waarschijnlijk achter het net vissen. Vandaar mijn tip om in een dagelijkse studeer/werkomgeving terecht te komen op een plek waar er meer vrouwen dan mannen zijn, dat hij ineens het gewilde object wordt. Dan gaat het praten ook een stuk makkelijker.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:42:42 #70
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57427797
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:34 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

nul actie = nul kans
De belangrijkste boodschap uit dit topic, meeste opmerkingen komen hier op neer.

Het is makkelijk om te denken dat actief ermee bezig zijn niet werkt. Ik zie om me heen genoeg jongens die op een gegeven moment besluiten dat het genoeg is, en dat ze er werk van gaan maken. En vaak werkt dat!
En dan heb ik het niet over dronken worden en in een disco tegen een meid aan gaan schuren.

Kijk eens naar het hele plaatje, koop nieuwe kleding, ga sporten (als je dat niet al deed), ga eens niet naar die studentenkapper, maar naar een wat modernere kapper. Je zelfbeeld wordt hiervan beter en dat straal je uit. Daarna ga je actief op zoek naar situaties waar vrouwen zijn, en praat met ze! Vrouwen zijn in principe net als mannen als het om aandacht gaat: iedereen vindt oprechte aandacht leuk. Vindt ze dat niet? Dan ben je meteen weer weg, zo'n meid is waarschijnlijk alleen maar met zichzelf bezig (beetje zwart-wit denken helpt in deze situaties )
Op een gegeven moment zul je merken dat met vrouwen praten makkelijker gaat en dan kom je vanzelf een keer een meid tegen die meer in jou ziet.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_57427922
quote:
Op maandag 17 maart 2008 05:24 schreef RickTheGreatest het volgende:
[ik ben/was een nerd]

Nou zo lelijk ben je ook weer niet hier ook al zijn het niet heel duidelijke foto's
pi_57427931
Er is niet een goede of een foute manier om dit te doen. Go with the flow... jouw manier is altijd goed. En als zij dat niet vind is de volgende aan de beurt
Lambo of Rekt
pi_57427968
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:29 schreef Lastpost het volgende:

[..]

dat zou me vriendin niet zo op prijs gesteld hebben
quote:
Relatie: Buiten Feyenoord om niet
fake! hoax!
  maandag 17 maart 2008 @ 10:54:08 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57427997
Als ik dit topic lees dan zie ik vooral het problem van techno(-studenten (en dan met name IT) die weinig vrouwen tegenkomen.

Ik ben ook IT-er en inderdaad van de vrouwen uit deze business moet je het niet hebben. Vooral omdat het er gewoon te weinig zijn. Dat is irritant maar het is nu eenmaal zo.

Dan moet je het dus zoals ik ergens anders gaan zoeken. Ergens buiten dat wereldje. Begeef je ook eens in kringen waar wel vrouwen komen. Dat kan zijn de disco, het verenigingsleven, een datingsite, party-communities, concerten, de sportclub of weet ik veel waar. Iig niet in het ICT-wereldje.
pi_57428083
korfbal
hockey
roeien
etc
pi_57428097
Ga naar de feestjes van letterenstudies, vrouwen zat .
De paar leuke jongens die daar rondlopen zijn altijd bezet.
Tap tap tap
pi_57428591
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:41 schreef speknek het volgende:
In Delft zijn wel vrouwen (alhoewel op de TU verrekte weinig, ik ben toch wel heel blij dat ik daar niet gestudeerd heb), maar er is een overschot aan mannen.
Het hangt natuurlijk wel een beetje van de studie af.
Bij studies als IO, bouwkunde of civiele techniek lopen bij mijn weten vrouwen genoeg iig.
Volgende maand weer een BkBeats. Leuk feestje, genoeg vrouwen. Misschien moet TS daar eens gaan kijken.

Verder wat Hexagon zegt...er is ook nog een wereld buiten de TU.
Kijk eens wat verder dan je neus lang is.
  maandag 17 maart 2008 @ 11:37:04 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57428841
Om ook maar even persoonlijk te reageren.
quote:
Ga iets doen! Wanneer je je stierlijk verveelt in weekenden heb je blijkbaar tijd om iets nieuws te ondernemen. Iets waarbij je wellicht vrouwen tegen het lijf loopt.
quote:
Delft is een geval apart natuurlijk. Dat het lastig is daar een vriendin te vinden is logisch. Dat betekent dat je dus niet in Delft moet zijn. Zoek du seen manier om buiten je stad met vrouwen in contact te komen. Ik ken je niet dus ik weet niet wat je interesses verder zijn. Maar ga eens kijken wat er allemaal nog meer in ons land is buiten de ICT-wereld.
quote:
Wees niet bang. Die dingen wijzen zichzelf allemaal wel een beetje. Wat je je ook moet realiseren is dat alle vrouwen verschillend zijn en iedere relatie dus anders is. Mijn vriendin en ik SMS’en elkaar bijvoorbeeld nooit omdat we dat ook een beetje onzinnig vinden. Het is een kwestie van het allemaal een beetje uitproberen. Ze kunnen wel tegen een foutje.
quote:

Ik begrijp je gevoel maar zo kansloos is het echt niet. Je omschrijft je probleem zelf prima. Je zit gewoon altijd in een wereldje waar nauwelijks vrouwen komen. Probeer dat te veranderen en je kunt de toekomst met vertrouwen tegemoet zien..
  maandag 17 maart 2008 @ 12:05:11 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57429391
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:
In dat opzicht geldt voor jou natuurlijk precies hetzelfde
pi_57429458
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik niet
Lambo of Rekt
pi_57429502
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In dat opzicht geldt voor jou natuurlijk precies hetzelfde
Ik studeer niet meer .
Tap tap tap
  Official ESF Kreviewer maandag 17 maart 2008 @ 12:19:37 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57429619
Ik vind je vrij negatief. 'dit durf ik niet, dat kan ik niet, zus lukt me niet, zo wil ik niet'.
Als je nou eens begint met positief denken, dan ben je al halverwege. Verder moet je dus wel actief op zoek naar vrouwen. (sport, café, etc). Een datingsite zou ik niet aan beginnen, dat is nogal deprimerend aangezien daar 80% mannen zitten en 20% vrouw, die bovendien worden overstelpt met reacties van kansloze mannen.
  maandag 17 maart 2008 @ 12:20:31 #83
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_57429639
Over de onzekerheid tijdens de relatie hoef je je echt geen zorgen te maken. Alles gaat vanzelf, en ja... ook bij jou. Verder zou ik gewoon even peilen bij vrienden waar zij hun dames ontmoeten. Ga eens met ze mee naar hun club/sport, al is het alleen om nieuwe mensen te ontmoeten.
Op weg naar sint juttemes.
  Official ESF Kreviewer maandag 17 maart 2008 @ 12:21:55 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57429659
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:54 schreef Hexagon het volgende:
Iig niet in het ICT-wereldje.
Zodra je werk hebt kom je op álle afdelingen en kun je je ICT kennis misbruiken om vrouwen te leren kennen.
(disable een password van een lekker wijf, ga erheen om het in 1 of 2 uur op te lossen en terwijl je het 'probleem repareert' zorg je dat een gesprek krijgt). Simpel.
  maandag 17 maart 2008 @ 12:38:06 #85
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_57429952
Whehe, het imago van de gemiddelde ICT'er krijgt weer een gemene knauw. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 17 maart 2008 @ 12:57:34 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57430318
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zodra je werk hebt kom je op álle afdelingen en kun je je ICT kennis misbruiken om vrouwen te leren kennen.
(disable een password van een lekker wijf, ga erheen om het in 1 of 2 uur op te lossen en terwijl je het 'probleem repareert' zorg je dat een gesprek krijgt). Simpel.
Hangt er ook maar vanaf waar je komt te werken. Als het een bedrijf is waar de ICT core-business is dan blijft het een mannenwereld.

En in dat geval. Gewoon ergens anders kijken.
pi_57431110
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:41 schreef speknek het volgende:
In Delft zijn wel vrouwen (alhoewel op de TU verrekte weinig, ik ben toch wel heel blij dat ik daar niet gestudeerd heb), maar er is een overschot aan mannen. TS is geen womanizer, ik denk dat hij dat toch wel aan zichzelf kan erkennen. Aangezien er in een groep altijd wel een paar womanizers zijn, zal hij bij zo'n beperkt aantal vrouwen waarschijnlijk achter het net vissen. Vandaar mijn tip om in een dagelijkse studeer/werkomgeving terecht te komen op een plek waar er meer vrouwen dan mannen zijn, dat hij ineens het gewilde object wordt. Dan gaat het praten ook een stuk makkelijker.
Ik denk dat je het probleem wel aardig omschrijft. Maar hoe ga ik in het dagelijksleven meer vrouwen tegenkomen? Studie is echt fulltime, zoals volgende periode is het elke dag van half 9 tot 6 en mogelijk zelfs avonden. Dan blijft er toch weinig tijd over voor andere dingen. Ik sport al drie avonden, dus dan blijft alleen het weekend over.

De enige plekken waarbij ik vrouwen ontmoet, is tijdens uitgaan. Maar dan heb ik weer het probleem dat ik gewoon niet zoveel durf. En gewoon proberen is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Sommigen hebben dat eenmaal niet in zich, normaal zou je dan vrouwen op andere manieren ontmoeten, maar ja.

Verder wil ik ff benadrukken dat ik mezelf nou niet echt als nerd beschouw. Ik ga, als studie het even toelaat, graag uit, en dan ben ik ook geen barhanger. Aan computers heb ik een pleuris hekel, dus IT-er ben ik ook niet. Vrienden heb ik ook wel aardig wat, ok ook weer niet extreem veel. Overigens wel alleen maar mensen die ik van studie ken en huisgenoten, allemaal Delft dus.

Zelfvertrouwen is wel een belangrijk probleem, dat heb ik helemaal niet, maar ik heb ook geen reden om dat wel te hebben. Ookal sport ik wel, ik ben gewoon slecht in sport. Gewoon slechte coordinatie e.d. Verder ben ik ook standaard de slechtste als we met vrienden wat doen, voorbeeld karten, poolen enz. Neem dat samen met het niet kunnen krijgen van vrouwen en weg ik elk beetje zelfvertrouwen dat je hebt.
  maandag 17 maart 2008 @ 13:43:52 #88
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_57431185
Nee, je zult eenzaam en alleen sterven.
Niemand zal ooit van je houden
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  maandag 17 maart 2008 @ 13:44:48 #89
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57431202
Je doet jezelf te kort door te zeggen dat je het gewoon niet durft. De meeste mannen durven in eerste instantie niet op een vrouw af te stappen, maar ze doen het uiteindelijk toch. Je moet je niet blindstaren op versieren, maar op communiceren. Praat eens met een vrouw als je uitgaat, blijf niet te lang staan, wissel een paar zinnen en loop door.
Aan zelfvertrouwen kun je werken, maar dat zul je zelf moeten doen. Gebrek aan zelfvertrouwen wordt door vrouwen vrijwel altijd opgemerkt, en maakt je niet aantrekkelijk. Het is niet erg om onzeker te zijn, als anderen het maar niet aan je merken. Macho's zijn namelijk ook onzeker, maar die overschreeuwen zichzelf. Het is puur psychisch.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 17 maart 2008 @ 13:48:25 #90
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57431283
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:38 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het probleem wel aardig omschrijft. Maar hoe ga ik in het dagelijksleven meer vrouwen tegenkomen? Studie is echt fulltime, zoals volgende periode is het elke dag van half 9 tot 6 en mogelijk zelfs avonden. Dan blijft er toch weinig tijd over voor andere dingen. Ik sport al drie avonden, dus dan blijft alleen het weekend over.
Alleen het weekend? Dat is nou echt een 'het glas is halfvol' opmerking. Je hebt dus van vrijdagavond tot zondagavond de mogelijkheid om vrouwen te ontmoeten (die vrouwen hebben door de week ook minder tijd, niet alleen jij!): dus zoek in het weekend situaties op waar je vrouwen kunt ontmoeten. Je moet niet zo beperkt denken, maar zien waar de mogelijkheden liggen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_57431413
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:48 schreef ioko het volgende:

[..]

Alleen het weekend? Dat is nou echt een 'het glas is halfvol' opmerking. Je hebt dus van vrijdagavond tot zondagavond de mogelijkheid om vrouwen te ontmoeten (die vrouwen hebben door de week ook minder tijd, niet alleen jij!): dus zoek in het weekend situaties op waar je vrouwen kunt ontmoeten. Je moet niet zo beperkt denken, maar zien waar de mogelijkheden liggen.
Naja dwz: de tijd die van het weekend overblijft na aftrek van wassen en strijken, kamer opruimen, boodschappen doen, alvast leren voor tentamens.

Ok er is wel wat tijd, maar ik kan moeilijk een vaste activiteit gaan plannen, want wat er over is, is niet bijster veel.
  maandag 17 maart 2008 @ 13:57:06 #92
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57431432
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik studeer niet meer .
Ga nog er lekker een studie informatica achteraan doen dan!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 17 maart 2008 @ 14:05:36 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57431586
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Naja dwz: de tijd die van het weekend overblijft na aftrek van wassen en strijken, kamer opruimen, boodschappen doen, alvast leren voor tentamens.

Ok er is wel wat tijd, maar ik kan moeilijk een vaste activiteit gaan plannen, want wat er over is, is niet bijster veel.

Kom kom, als je echt verbetering wilt dan maak je er tijd voor. Desnoods ga je een avond minder sporten in de week.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:09:32 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_57431666
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:38 schreef user_68910102 het volgende:

De enige plekken waarbij ik vrouwen ontmoet, is tijdens uitgaan. Maar dan heb ik weer het probleem dat ik gewoon niet zoveel durf. En gewoon proberen is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Sommigen hebben dat eenmaal niet in zich, normaal zou je dan vrouwen op andere manieren ontmoeten, maar ja.
Een vrije keuzevak filosofie of psychologie 'voor de algemene ontwikkeling' zit er niet in? Sociale wetenschappen / Letteren feesten afstruinen?
pi_57431739
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Een vrije keuzevak filosofie of psychologie 'voor de algemene ontwikkeling' zit er niet in? Sociale wetenschappen / Letteren feesten afstruinen?
Bij ons is geen ruimte voor keuze vakken voor zo ver ik weet. En iets extra's erbij doen vind ik ook niet een optie, 60 uur per week aan studie besteden is wmb genoeg.

En naar feestjes gaan zou kunnen, maar ik ga ook niet alleen en met één of twee vrienden naar een feest van een vreemde studievereniging, je moet toch wel iets van connectie hebben.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:15:16 #96
109065 sungaMsunitraM
pi_57431758
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:14 schreef user_68910102 het volgende:
maar ik ga ook niet alleen en met één of twee vrienden naar een feest van een vreemde studievereniging, je moet toch wel iets van connectie hebben.
Die connecties zul je dan dus eerst moeten leggen.
Gewoon gaan dus.
pi_57431783
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kom kom, als je echt verbetering wilt dan maak je er tijd voor. Desnoods ga je een avond minder sporten in de week.
Ok zou kunnen, maar wat zou ik dan op een avond kunnen gaan doen waar ik vrouwen kan ontmoeten? Zeg dat ik van 20 - 23:00 uur tijd zou hebben. Ik moet het ook wel leuk vinden. Eerlijk gezegd heb ik werkelijk geen idee wat ik dan kan doen. Suggesties?
  maandag 17 maart 2008 @ 14:22:30 #98
109065 sungaMsunitraM
pi_57431905
Hm.... Je bent niet tevreden met je huidige leven, maar toch zit je nog zo vast in je huidige leefpatroon dat je ook niet echt iets durft te veranderen.

Dus.... laat je zekerheden wat meer los en ga je leven vormgeven zoals je het echt wilt. (en die vriendin komt dan vanzelf wel)
pi_57431937
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Die connecties zul je dan dus eerst moeten leggen.
Gewoon gaan dus.
Eh juist.. Was dat nou net niet het probleem.
pi_57432064
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hm.... Je bent niet tevreden met je huidige leven, maar toch zit je nog zo vast in je huidige leefpatroon dat je ook niet echt iets durft te veranderen.

Dus.... laat je zekerheden wat meer los en ga je leven vormgeven zoals je het echt wilt. (en die vriendin komt dan vanzelf wel)
Zekerheden loslaten is wel ff een grote stap. Ik ben al redelijk ver met studie e.d. Op zich heb ik er weleens overnagedacht om te stoppen met deze studie, ik vind het niet leuk/ te moeilijk e.d. en dan helemaal opnieuw te beginnen. Het is alleen zo'n grote stap en ik heb ook niet echt een andere studie die ik leuk vind. Als ik echt een alternatief had wat ik leuk vind, dan had ik al 10 keer gestopt met deze studie. Het feit is gewoon dat mn studie m'n hele leven domineerd en dat op een niet al te positieve manier. Aan de andere kant gaat het qua resultaten wel ok.
pi_57432138
quote:

[..]

Bij ons is geen ruimte voor keuze vakken voor zo ver ik weet. En iets extra's erbij doen vind ik ook niet een optie, 60 uur per week aan studie besteden is wmb genoeg.

En naar feestjes gaan zou kunnen, maar ik ga ook niet alleen en met één of twee vrienden naar een feest van een vreemde studievereniging, je moet toch wel iets van connectie hebben.
Heeft je studie geen vereniging oid waar je bij kunt gaan? Ik zat destijds in het bestuur en struinde zo vrij veel feesten en borrels af. Niet dat daar ooit iets uit voort is gekomen bij mij, maar misschien heb jij meer geluk. En ik kreeg ervoor betaald . Ik heb wel enorm lopen socialisen en netwerken, er kwam alleen geen relatie uit. Je hoeft niet gelijk in het bestuur te gaan, maar ipv sporten een andere activiteit kan ook wel wat helpen misschien?
Tap tap tap
  maandag 17 maart 2008 @ 14:38:08 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57432214
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:16 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ok zou kunnen, maar wat zou ik dan op een avond kunnen gaan doen waar ik vrouwen kan ontmoeten? Zeg dat ik van 20 - 23:00 uur tijd zou hebben. Ik moet het ook wel leuk vinden. Eerlijk gezegd heb ik werkelijk geen idee wat ik dan kan doen. Suggesties?
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:16 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Omdat ik je verder niet ken kan ik het niet zo 1,2,3 zeggen. Maar wat vind je eigenlijk leuk? Wat zijn je interesses buiten je studie? Daarbij moet je het zoeken.
pi_57432225
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heeft je studie geen vereniging oid waar je bij kunt gaan? Ik zat destijds in het bestuur en struinde zo vrij veel feesten en borrels af. Niet dat daar ooit iets uit voort is gekomen bij mij, maar misschien heb jij meer geluk. En ik kreeg ervoor betaald . Ik heb wel enorm lopen socialisen en netwerken, er kwam alleen geen relatie uit. Je hoeft niet gelijk in het bestuur te gaan, maar ipv sporten een andere activiteit kan ook wel wat helpen misschien?
Ik ben ook altijd wel naar de meeste feesten geweest, maar met een man-vrouw verdeling van 92 - 8 vind je vrij weinig als je zoals ik ben. Inmiddels ben ik wel een beetje over de leeftijd, of eigenlijk tijd dat ik studeer, heen om nog actief dingen te doen bij de studievereniging.
pi_57432280
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[..]

Omdat ik je verder niet ken kan ik het niet zo 1,2,3 zeggen. Maar wat vind je eigenlijk leuk? Wat zijn je interesses buiten je studie? Daarbij moet je het zoeken.
Tja dat weet ik dus zelf ook niet. Ik heb niet echt interesses verder. Tijdens mijn middelbare schooltijd heb ik buiten schooltijd eigenlijk altijd gewerkt. Verder ging ik af en toe weleens uit. Nu sport ik regelmatig, af en toe uitgaan en dan heb ik de belangrijkste dingen wel gehad. Ik weet het dus zelf ook niet.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:43:43 #105
109065 sungaMsunitraM
pi_57432319
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef user_68910102 het volgende:
Inmiddels ben ik wel een beetje over de leeftijd, of eigenlijk tijd dat ik studeer, heen om nog actief dingen te doen bij de studievereniging.
Je klinkt alsof je het allemaal al opgeven hebt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57432416
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Je klinkt alsof je het allemaal al opgeven hebt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die studievereniging is niet echt mijn keuze hoor. Ze kiezen voor activiteiten commissies alleen mensen in de bachelor en daar ben ik dus bijna mee klaar. Verder heb ik het na een jaar of 4, heb dus idd al wat studievertraging, wel een beetje gehad die studieverenigingen, dat is even leuk, maar daar groei je ook overheen.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:50:47 #107
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57432447
Je hebt helemaal geen connectie nodig om naar zo'n feestje te kunnen gaan. Je denkt teveel in vaste patronen. Waarom zou je gaan afwachten tot een van je directe vrienden een feestje heeft? Ga naar een verdiepingfeest in een studentenflat (elk weekend is er wel eentje) of studentenhuis. Als je niemand kent moet je wel met mensen gaan praten. Op feestjes met alleen maar bekenden kom je in je oude patroon terecht.

Ik vind 60 uur per week aan je studie ook wel erg veel, maar dan moet je juist ontspannen
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 17 maart 2008 @ 14:53:17 #108
109065 sungaMsunitraM
pi_57432491
Dan ga je iets actiefs doen bij een andere vereniging.
Ofzo.
Of iets anders.
Iets in ieder geval.

Eigenlijk ben je al een aantal posts alleen maar excuses aan het geven om vooral niks te hoeven veranderen aan je huidige saaie leven.
pi_57432611
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:50 schreef ioko het volgende:
Je hebt helemaal geen connectie nodig om naar zo'n feestje te kunnen gaan. Je denkt teveel in vaste patronen. Waarom zou je gaan afwachten tot een van je directe vrienden een feestje heeft? Ga naar een verdiepingfeest in een studentenflat (elk weekend is er wel eentje) of studentenhuis. Als je niemand kent moet je wel met mensen gaan praten. Op feestjes met alleen maar bekenden kom je in je oude patroon terecht.

Ik vind 60 uur per week aan je studie ook wel erg veel, maar dan moet je juist ontspannen
Mja dan kom je dus weer bij alleen naar feestjes gaan. Ik zou me dan echt niet op mn gemak voelen. Ik vind het al niet prettig om alleen te zijn tijdens een college. Dan duurt zo'n 15 minuten pauze al ongelooflijk lang. En dan naar zo'n feest gaan. Je hebt wel een punt dat ik dan mensen moet aanspreken, maar het lijkt me zo ongelooflijk moeilijk. En als ik niemand zou durven aanspreken, of er volgen niet echt gespreken uit, dan ben ik daar maar alleen.
pi_57432659
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ik ben ook altijd wel naar de meeste feesten geweest, maar met een man-vrouw verdeling van 92 - 8 vind je vrij weinig als je zoals ik ben. Inmiddels ben ik wel een beetje over de leeftijd, of eigenlijk tijd dat ik studeer, heen om nog actief dingen te doen bij de studievereniging.
Ik was 22 toen ik ermee begon, daarvoor zat ik ook alleen te kniezen dat ik niemand leerde kennen. En ik heb een letterenstudie gedaan en zoals gezegd: van de paar jongens die er studeerden, waren de meesten bezet en met de anderen klikte het niet (wederzijds). Je 'groeit' er idd ook een beetje overheen, ik ben er anderhalf jaar geleden ook mee gestopt, maar dat kwam meer doordat er een hele nieuwe garde aan nieuwe actieve leden bij kwam en ik dat jaar zou afstuderen. Maar ik heb er nooit spijt van gehad dat ik mee heb gewerkt aan het bestuur en het organiseren van de studiereizen was echt de tijd van m'n leven.
Tap tap tap
pi_57432679
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dan ga je iets actiefs doen bij een andere vereniging.
Ofzo.
Of iets anders.
Iets in ieder geval.

Eigenlijk ben je al een aantal posts alleen maar excuses aan het geven om vooral niks te hoeven veranderen aan je huidige saaie leven.
Ik snap dat dat zo overkomt, ik schiet idd snel in de verdediging. Ik zie alleen gewoon veel problemen bij suggesties die worden gegeven, en ik probeer alleen duidelijk te maken waarom ik denk dat het niet werkt voor mij.

Bij een andere vereniging.. daarbij is het probleem dus, wat?
  maandag 17 maart 2008 @ 15:03:34 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57432695
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Tja dat weet ik dus zelf ook niet. Ik heb niet echt interesses verder. Tijdens mijn middelbare schooltijd heb ik buiten schooltijd eigenlijk altijd gewerkt. Verder ging ik af en toe weleens uit. Nu sport ik regelmatig, af en toe uitgaan en dan heb ik de belangrijkste dingen wel gehad. Ik weet het dus zelf ook niet.
Misschien een aanleiding om dat eens te gaan ontdekken.
Om wat voorbeelden te geven van mezelf. Ik ben altijd een groot liefhebber geweest van electronische muziek. Zodoende heb ik ook veel mensen in dat wereldje leren kennen, waaronder veel vrouwen. Later ben ik geinteresseerd geraakt in politiek en daarin actief geworden. Daar ontmoet ik ook veel nieuwe mensen mee. En dat zijn maar een paar van de mogelijkheden.

Er zijn tigtal mogelijkheden om meer mensen te ontmoeten
-Je inzetten voor een of andere organisatie met een doel dat je aan het hart ligt
-Het bezoeken van speciale themaavonden van een andere universiteit (zo nodigt iedere universiteit geregeld sprekers uit en worden symposia gehouden)
-Het bezoeken van speciale muziek avonden
-Werk zoeken waarbij je veel mensen tegenkomt (bijv horeca of promotiewerk)
-Een sport zoeken waarbij je veel met studenten (en students) uit andere steden te maken krijgt,

Kijk ook bijvoorbeeld eens in de gratis krantjes die je in de bus krijgt of van die speciale uitgaansblaadjes die in ieder café rondslingeren. Daar staan dingen op waarvan je niet zou weten dat ze bestonden.
pi_57432699
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Mja dan kom je dus weer bij alleen naar feestjes gaan. Ik zou me dan echt niet op mn gemak voelen. Ik vind het al niet prettig om alleen te zijn tijdens een college. Dan duurt zo'n 15 minuten pauze al ongelooflijk lang. En dan naar zo'n feest gaan. Je hebt wel een punt dat ik dan mensen moet aanspreken, maar het lijkt me zo ongelooflijk moeilijk. En als ik niemand zou durven aanspreken, of er volgen niet echt gespreken uit, dan ben ik daar maar alleen.
Alleen naar college .
Tering, ik heb tijdens m'n Master bijna niets anders gedaan. Of oja, dan ga je gewoon naast iemand zitten en leer je weer iemand kennen, oh em gee!

Ik weet dat ik er aardig wat van kan, kniezen en excuusjes zoeken en dat ik op m'n 26e nog steeds single ben, maar je wilt nu gewoon eschouderklopjes en dat we zeggen: Alles komt goed, het ligt niet aan jou.
Tap tap tap
pi_57432987
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo gaat het altijd in dit soort topics...

TS vraagt om raad, om vervolgens alle hulp en suggesties die hij krijgt aan de hand van allerhande kutsmoesjes naast zich neer te leggen en alles bij het oude te laten.
  maandag 17 maart 2008 @ 15:26:40 #115
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57433059
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat dat eng is. Ik zeg ook niet dat je alleen moet gaan. Neem 1 of 2 vrienden mee en ga daar eens lekker rondlopen. Er lopen op die feesten veel mensen rond die weinig mensen kennen, dus dan maak je makkelijk contact. En je MOET geen mensen aanspreken, dat kan.... (in jou geval lijkt het me slim om dat te oefenen). Je moet er vanaf dat deze vaardigheden niet te leren zijn, dat zijn ze namelijk wel.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 17 maart 2008 @ 15:27:00 #116
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57433061
Dit klinkt toch wat ernstiger dan ik in eerste instantie dacht.
Je ziet in wat het probleem is maar kunt/wilt het niet veranderen maar verwacht wel veranderingen, tsja dan loopt het toch echt fout.
Sowieso ga je al uit van het meest negatieve, dat je alleen komt en je daar ook alleen voelt, waarom in godsnaam?
En ach dan ga je een keer op je bek, leer je ook wel weer van hoor uiteindelijk.

Geloof dat je wel inziet wat je moet veranderen, maar die stap wagen lijkt te groot als ik zo je berichten leest en dan komt inderdaad je eindzin weer in beeld, het gaat niet vanzelf.
pi_57433120
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:22 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

TS vraagt om raad, om vervolgens alle hulp en suggesties die hij krijgt aan de hand van allerhande kutsmoesjes naast zich neer te leggen en alles bij het oude te laten.
Welkom in R&P, 14.gif
  maandag 17 maart 2008 @ 15:33:28 #118
8369 speknek
Another day another slay
pi_57433159
quote:
Ik weet niet precies hoe het in Delft/Leiden is, maar in Utrecht ben ik regelmatig naar Sociale Wetenschappen feestjes geweest, zonder enige connectie .
  maandag 17 maart 2008 @ 15:33:31 #119
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57433160
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:22 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal de weerstand die mensen hebben, daar moet je doorheen prikken. Niemand houdt ervan om dingen te veranderen en zeggen dat iets voor jou niet werkt is makkelijker dan het uitproberen. Ik herken dat zelf ook.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_57433542
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:33 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal de weerstand die mensen hebben, daar moet je doorheen prikken. Niemand houdt ervan om dingen te veranderen en zeggen dat iets voor jou niet werkt is makkelijker dan het uitproberen. Ik herken dat zelf ook.
Lijkt me dat TS hier degene is die moet leren door zijn eigen smoesjes heen te prikken.
Ook al is dat nogal confronterend soms.
pi_57433795
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:02 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ik snap dat dat zo overkomt, ik schiet idd snel in de verdediging. Ik zie alleen gewoon veel problemen bij suggesties die worden gegeven, en ik probeer alleen duidelijk te maken waarom ik denk dat het niet werkt voor mij.

Bij een andere vereniging.. daarbij is het probleem dus, wat?
Blegh stop eens met dat gewentel in zelfmedelijden. Als je zo die posts van jou op een rijtje ziet (je vindt je studie niet leuk, je vindt je leven niet leuk, je gaat weinig uit naar cafés, hebt geen leuke hobbies, was nooit ergens goed in, bent niet sociaal, durft niets te proberen) dan blijft er ook wel verdomd weinig over wat aantrekkelijk is voor een vrouw he?

Ik zou zeggen: stop met energie verspillen aan die negativiteit en begin met leven.

Ga een assertiviteits of sociale vaardigheden cursus volgen. Ik zie zelfs dat de TU allerlei cursussen (vaak zelfs gratis) aanbiedt (bijvoorbeeld dit of dit).

Je zegt dat je vrienden alleen maar naar de discotheek gaan en verder niet. Is er nou niemand op je studie waar je eens samen mee naar een gewone kroeg kan gaan? Als er alleen maar mannen zitten, dan zitten er vast wel meer best leuke gozers in jouw schuitje. Ga gewoon eens met een ander groepje een kroegentocht doen, misschien vind je wel een leuk potentieel stamcafe. Misschien vind je die vrouwen gewoon ergens anders dan waar je in eerste instantie zou rondkijken.

Je zegt dat je regelmatig bij de TU sport, teamsport? Lijkt me sowieso goed om te doen in het kader van je algemene sociale vaardigheden.

Ga van mijn part na je bachelor eerst een half jaar werken en dan een half jaar alleen op reis. Geweldige ervaring en ontzettend goed voor je peopleskills.

Anyway, wij kunnen hier duizenden suggesties blijven oplepelen, maar jij zal eea toch alleen maar afwijzen of bezwaren zien. Daar kunnen wij niets aan veranderen, dat moet je zelf doen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_57434783
OK jullie hebben gelijk, ws doe ik er niets mee. Maar misschien moeten jullie ook snappen dat het gewoon niet makkelijk is om even je hele leven je hele persoonlijk om te gooien, ook al is dat maar even op een moment.

Maargoed, ws wordt het de rest van mn leven idd gewoon wachten tot ik eindelijk dood ga.
pi_57434838
Het hoeft toch ook niet ogenblikkelijk te veranderen . Jij wilt eigenlijk dat er nu, hopsa, een meisje voor je neus staat dat de liefde van je leven is. Begin met kleine veranderingen, het kan nog wel even duren, maar je kunt jezelf idd niet van de een op de andere dag veranderen.
Tap tap tap
pi_57434851
Tja, als je er zo al in staat wordt het nooit wat natuurlijk, das logisch.
Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
  maandag 17 maart 2008 @ 17:07:12 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57434922
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef user_68910102 het volgende:
OK jullie hebben gelijk, ws doe ik er niets mee. Maar misschien moeten jullie ook snappen dat het gewoon niet makkelijk is om even je hele leven je hele persoonlijk om te gooien, ook al is dat maar even op een moment.

Maargoed, ws wordt het de rest van mn leven idd gewoon wachten tot ik eindelijk dood ga.
Of je doet voor de verandering eens wel wat. Waarom een topic openen als je kennelijk liever blijft voortmodderen?

Waar ben je in godsnaam bang voor? Dat je opgevreten wordt door nieuwe mensen?

En heb je nou echt niks dat je leuk/interessant vind?
pi_57434941
- Ga eens wat minder naar de colleges van LR, die zijn toch vaak weinig boeiend.
- Als je een keer niets te doen heb, bel wat vrienden op en vraag of ze mee op stap willen naar ergens waar wel chicks zijn. Vooral LR mensen vinden het heus niet erg om mee te gaan.
- De volgende keer dat je voor de spiegel staat, benoem dan alle dingen aan je uiterlijk die je mooi vind.
- Als je bij de spiegel weg bent, pak een pen en papier en schrijf op wat je zojuist hebt benoemd. Bedenkt ook andere positieve eigenschappen/sterke punten van jezelf en schrijf die ook op.
- Denk niet teveel aan je negatieve uiterlijke kenmerken/eigenschappen etc. Daar schiet je geen kont mee op.
- Wees niet meer bang op te verliezen met sport, maar zorg gewoon dat je er plezier in hebt.
- Als er andere dingen niet naar wens gaan, wees dan eerlijk tegen jezelf. Kom erachter wat je wel goed hebt gedaan en gebruik dat in de toekomst. Benoem ook wat er mis ging en probeer die aspecten in de toekomst anders aan te pakken.
- Leg niet zoveel druk op jezelf om alles meteen goed te doen, die keer dat je een stap achteruit moet doen wordt gevolgd door 2 stappen vooruit. Dus wees niet bang voor die stap achteruit.
- Vrouwen mogen mss wel eng zijn, maar ze zijn wel prima te temmen.

Hopelijk heb je hier wat aan
pi_57434977
Ow, ga na je bachelor ff een half jaartje iets anders doen, stage oid. Zorg er iig voor dat je even buiten je vaste patroon komt en dat het leven ook anders kan. Sorry voor deze brakke verwoording.
pi_57435448
paiq klinkt best als een goed idee voor jou eigenlijk. Zou het echt eens proberen!
  maandag 17 maart 2008 @ 17:54:44 #129
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_57435618
wordt barman!
pi_57435721
Ik heb zo het gevoel dat dat niet echt iets voor TS is.

Maar het werkt klaarblijkelijk wel
pi_57435772
Ga anders eens op stap in Utrecht, schijnt dat daar nogal een vrouwenoverschot is
pi_57437263
user_68910102 en CherryLips beiden hunkeren ze naar iets wat ze niet hebben ... wat ik dan weer niet begrijp ... je moet toch ergens beginnen...
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57437904
quote:

Dus..resumerend..(in het kader van deze nutteloze discussie) Je bent zo onverschillig als de pest..eigenwijs...contactgestoord...en nog vele andere negatieve eigenschappen

Lijkt mij voor jou inderdaad het beste om maar te wachten tot je dood gaat...zonder daar al te veel mensen, die wel iets van hun leven willen maken, lastig mee te vallen...succes daarmee dan he
pi_57437945
Als wat TS zegt klinkt bekend. Alhoewel ik niet studeer aan de universiteit. Ik heb maar een simple MBO-opleiding gedaan. En werk al weer een paar jaar. Ik heb weinig vrienden en ik heb nog nooit echt een relatie gehad. Al die suggesties en andere dingen die jullie zeggen kloppen allemaal. Maar helaas is het voor sommigen mensen waaronder ikzelf heel moeilijk om uit het oude levenspatroon te stappen.
Sociale interactie kost mij veel energie en daarom ben ik na mijn werk altijd moe. Dus heb ik vaak geen zin om iets sociaals te gaan na mijn werk.
Als ik uit gaan naar concerten loop ik vaak alleen en praat soms met wat bekende. Op een meisje afstappen durf ik niet. Op een datingsite heb ik ook nog geen succes gehad.
Maar afgelopen week heeft een meisje mijn haar telefoonnummer gegeven. Heb wat leuks met haar gedaan. En nu zie ik wel waar het schip strandt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_57438008
quote:

Ja joh, doe anders even lekker dramatisch...

Je bent een volwassen kerel en dus verantwoordelijk voor je eigen leven.
Je bent helemaal vrij om zelf te bepalen hoe je je leven inricht.
Ga eens genieten van die vrijheid en doe er iets leuks/nuttigs mee in plaats van het allemaal te zien als een zware last en zielig weg te kruipen in een hoekje.
pi_57438645
Ga in Leiden een tweede studie volgens of zoiets (bij sociale wetenschappen -> extreem veel vrouwen), en wordt actief binnen een studievereniging (ook veel vrouwen actief).
pi_57438698
Of als je (s)links ben (en politiek interessant vindt) t => Wordt actief binnen DWARS! of ROOD!... Ook veel vrouwen, makkelijk aanspreekbaar (denk ik).
pi_57438787
En wat betreft je uitstraling... Oefen voor de spiegel, maak foto's van jezelf, kijk ernaar, vergelijk het met foto's van andere gasten (makkelijk te vinden via hyves, hier op fok! bij userfoto's of als je het lager wil opzoeken => sugadudes ofzo), analyseer mannen (die in jouw ogen iets aantrekkelijks uitstralen)...
  maandag 17 maart 2008 @ 21:05:00 #139
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_57439419
quote:

Wentel jezelf niet zo in zelfmedelijden, dat vinden vrouwen doorgaans ontzettend onaantrekkelijk. Misschien hebben je vrienden leuke zusjes of nichtjes; zelfs als ze niet leuk zijn is het misschien handig om er contact mee te maken, vaak hebben ze veel vriendinnen.

De wereld zit vol met vrijgezelle dames die er op zitten te wachten totdat jij ze vindt!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  maandag 17 maart 2008 @ 21:07:21 #140
122997 zquing
Drama Junk
pi_57439460
maar THS, hoelang ga je dit soort topics blijven maken? En wat heb je zelf al gedaan na al die topics met vragen van je?
  maandag 17 maart 2008 @ 21:14:01 #141
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_57439614
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
Als wat TS zegt klinkt bekend. Alhoewel ik niet studeer aan de universiteit. Ik heb maar een simple MBO-opleiding gedaan. En werk al weer een paar jaar. Ik heb weinig vrienden en ik heb nog nooit echt een relatie gehad. Al die suggesties en andere dingen die jullie zeggen kloppen allemaal. Maar helaas is het voor sommigen mensen waaronder ikzelf heel moeilijk om uit het oude levenspatroon te stappen.
Sociale interactie kost mij veel energie en daarom ben ik na mijn werk altijd moe. Dus heb ik vaak geen zin om iets sociaals te gaan na mijn werk.
Als ik uit gaan naar concerten loop ik vaak alleen en praat soms met wat bekende. Op een meisje afstappen durf ik niet. Op een datingsite heb ik ook nog geen succes gehad.
Maar afgelopen week heeft een meisje mijn haar telefoonnummer gegeven. Heb wat leuks met haar gedaan. En nu zie ik wel waar het schip strandt.
Ik begrijp hem ook wel een beetje, denk ik.
Ik hou zelf totaal niet van uitgaan; da's niks voor mij. En dan is het best lastig om nieuwe vrouwen te ontmoeten. Maar dat betekent nog niet dat je dan (net als TS) zielig in een hoekje moet gaan kruipen
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  maandag 17 maart 2008 @ 21:18:38 #142
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_57439747
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef OhZoGoed het volgende:
Of als je (s)links ben (en politiek interessant vindt) t => Wordt actief binnen DWARS! of ROOD!... Ook veel vrouwen, makkelijk aanspreekbaar (denk ik).
Weet je waar ook leuke vrouwen te vinden zijn? Bij de KERK; ja, echt waar!

Ik dacht dat het allemaal van die inteeltmokkels waren...
pi_57439916
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:18 schreef BreakSpear het volgende:

[..]
Weet je waar ook leuke vrouwen te vinden zijn? Bij de KERK; ja, echt waar!

Ik dacht dat het allemaal van die inteeltmokkels waren...
Niets schept zon band als geloofsovertuiging, en des te strenger de stroming des te meer men het bij de eigen groep houdt. Je hebt alleen een probleem als je niet in god gelooft ... maar als je je daar overheen kunt zetten heb je absoluut gelijk.

Ps. het is inteelt in de "eigen" groep ...
pi_57440069
PS. ga deel uitmaken van de Bevindelijk gereformeerden ... zijn allemaal maagd en zoeken het allemaal in de eigen groep.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:59:09 #145
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57440774
quote:

Je kunt altijd nog deadlines stellen, bijv:
- op je 25ste nog geen sex gehad = naar de hoeren
- op je 35ste nog geen vriendin = overgaan op verkrachting
- op je 45ste nog geen partner = overgaan op ontvoering van breezermeisjes
Heb je steeds een nieuw doel om naar te verlangen.
pi_57440830
Met pasen gaan vast wel een paar vrienden van je op stap. P Ga met hen mee, probeer wat en doe hier verslag
pi_57440918
Je hebt gewoon geen sex-appeal. Klaar uit. De waarheid is hard, vrouwen vinden je daardoor seksueel onaantrekkelijk. Wellicht ben je aardig, vriendelijk enzo tegen vrouwen maar daar bereik je op de korte termijn niks mee. Om vrouwen aan te trekken heb je sex-appeal, dus seksuele aantrekkingskracht nodig, anders zal je nooit een (knappe) vriendin krijgen op de korte termijn.

Ik zit precies in dezelfde situatie als jou. Nog nooit gezoend, nog nooit een vriendin gehad, etc. Maar eigenlijk ook om reden dat ik simpelweg niet weet wat ik allemaal met een vriendin zou moeten doen (behalve keiharde geile seks hebben).
  maandag 17 maart 2008 @ 22:20:48 #148
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57441339
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik zit precies in dezelfde situatie als jou. Nog nooit gezoend, nog nooit een vriendin gehad, etc.
Net als 95% van fok.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:33:46 #149
122997 zquing
Drama Junk
pi_57441732
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Je hebt gewoon geen sex-appeal. Klaar uit. De waarheid is hard, vrouwen vinden je daardoor seksueel onaantrekkelijk. Wellicht ben je aardig, vriendelijk enzo tegen vrouwen maar daar bereik je op de korte termijn niks mee. Om vrouwen aan te trekken heb je sex-appeal, dus seksuele aantrekkingskracht nodig, anders zal je nooit een (knappe) vriendin krijgen op de korte termijn.

Ik zit precies in dezelfde situatie als jou. Nog nooit gezoend, nog nooit een vriendin gehad, etc. Maar eigenlijk ook om reden dat ik simpelweg niet weet wat ik allemaal met een vriendin zou moeten doen (behalve keiharde geile seks hebben).
alsof dit niet gewoon een topic is van jou
  maandag 17 maart 2008 @ 23:03:33 #150
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_57442540
TS, je hebt duidelijk last van een enorm negatief zelfbeeld. En ondanks alle goede tips van de mensen in dit topic gaat dat niet veranderen. Als ik jou was zou ik een psycholoog bezoeken om je problemen te bespreken, misschien dat dat de daadwerkelijke schop onder je kont zal zijn die je nodig hebt.
It's about being boss, not being the boss...
pi_57444309
het is altijd overduidelijk wat er scheelt...

van die gasten die gaan bedenken wat ze moeten zeggen, ze denken dat ze de scherpste opmerkingen moeten maken..

kerel het is heel simpel:
1)onderzoek wat vrouwen leuk vinden. praat erover, lees je een beetje in. Desnoods jat je die Yes van je zusje, kan je ff spieken waar ze het nu over hebben.. uiteraard moet je niet gaan zeggen iets van: "Zo, jouw lipstick is als beste getest volgens de Yes!" Op fok, kan je ook veel vrouwentopiques vinden dat gaat van: mn haar is weer slap, tot: hoe kom ik van mn vriendje af?
2)ga naar een plek met veel vrouwen. als dat je studie niet is, zijn er zoveel andere mogelijkheden. ten eerste waar je nu zit: Fok! Half Fok! zit met de andere helft iets van relatie of sex uit te vreten..
zo niet heb je datingsites. en als je dat niks lijkt heb je de kroeg, feesten, disco's, festivals, je bijbaan, sport-/politieke-/ en andere verenigingen
3) heb je eindelijk die date? Vrouwen willen aandacht en interesse. Denk dus niet aan je scherpe grappen of opmerkingen dat komt allemaal wel. Vraag gewoon wat ze uitvreet, wat ze doet, hoe en waarom. Gote kans dat ze daarna vraagt wat jij allemaal uitspookt.. Blijf ook gewoon jezelf. Grote verhalen bluffen, ingestudeerde mopjes opzeggen enzo is allemaal wel leuk maar je valt geheid door de mand. Zelfs als je geen moppentapper bent, kan er best een meid zijn die jouw serieuze intelligente opmerkingen helemaal het einde vinden..
4)Als je een date met alleen een drankje in je poten niks lijkt, kan je altijd wat gaan doen. Van een boswandeling tot bergbeklimmen, tot een sudoku oplossen zeg het maar..zoveel vrouwen zoveel smaken... uiteraard moet het wel in je eigen interesse liggen. Als je samen met haar shoppen echt niks vindt, niet doen ook.

Wel heel erg serieus dit antwoord, maar punt 3 blijft toch het belangrijkst.. alleen maar aan jezelf denken heeft dat meisje geen boodschap aan...

laatste punt 5) geduld! na 1 gesprek heb je echt nog geen relatie misschien kom je haar vaker tegen, dan vaker met haar lulllen en dan een keer afspreken wat samen te gaan doen. zelfs na 1 date heb je nog niks. laat het gaan, de rest volgt vanzelf wel... ook niet de moed opgeven als er eentje je niet leuk blijkt te vinden, of serieus je keihard uitlacht tijdens een date.. laten gaan die snol, uitlachende meiden zijn meestal 5x zo onzeker als jij...

ik geloof dat op deze manier het meestal gaat, punt 1 doet alleen niet iedereen

ps: ondanks dat ik Fok! lijk aan te prijzen als een datingsite, heb ik zelf nooit een Fok!relatie gehad...en ik lig er ook niet wakker van..

edit: ik wens je uiteraard succes!!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_57444406
Er is altijd hoop en je bent absoluut niet hopeloos!
pi_57444575
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef vintrax het volgende:
aardige hart onder de riem

Nu moet TS het nog gaan geloven en wat zekerder worden
pi_57444714
Even ter informatie, een interessant actueel onderzoekje in PDF.

www.soaaids.nl/documenten/seksonderje25efs.pdf
quote:
In de groep 12- tot en met 18-jarigen is het percentage jongeren met ervaring met
geslachtsgemeenschap gestegen van 24% naar 31% in vergelijking met 1995. Met betrekking
tot tongzoenen is er een stijging te zien van 64% naar 68 %. Afgelopen 10 jaar blijken meer
jongeren seksueel actief, maar de leeftijd dat jongeren voor het eerst geslachtsgemeenschap
hebben, is niet verder gedaald. Voor de groep 12- tot en met 18-jarigen is de gemiddelde
leeftijd 15,1 jaar bij de eerste keer geslachtsgemeenschap. Deze gemiddelde leeftijd kwam ook
in het onderzoek van 1995 naar voren. De gemiddelde leeftijd van de eerste keer voor alle
jongeren tussen de 12 en 25 jaar is 16,6 jaar (zie tabellen 1a en 1b).
Ik loop achter volgens dat onderzoekje,

[ Bericht 35% gewijzigd door F04 op 18-03-2008 00:56:02 ]
pi_57444830
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef F04 het volgende:
Even ter informatie, een interessant onderzoekje in PDF.

www.soaaids.nl/documenten/seksonderje25efs.pdf
lol de havo/vwoers en hbo/woers hebben de meerderheid in percentage handkarren en klaarcirkelen tov de vmbo'ers

edit: desondanks genoeg kans dat TS bij het percentage geslachtsgemeenschap gaat horen dit levensjaar
pi_57444865
Het begint allemaal bij je uitstraling. Je blik, je houding.

Onderstaande acties dienen te worden uitgevoerd op straat / bij AH, Aldi of een supermarkt naar keuze. (er van uitgaande dat je wel eens boodschappen doet)

Uitstapje 1: Ga bewust rechtop lopen, schouders achteruit, hoofd omhoog. Je moet zelf het gevoel hebben dat je een arrogante houding aanneemt. Voor de buitenwereld zie je er dan nl. gewoon uit als een zelfbewust iemand en daar houden we van. Gewoon doen en vooral volhouden. Het effect is verbazingwekkend, alleen al voor jezelf.
Uitstapje 2: Doe hetzelfde als bij 1. Blijf vooral oefenen.
Uitstapje 3: Doe hetzelfde als bij 1 en 2, maar kijk nu bewust rond. Probeer leuke mensen te ontdekken. Meer niet.
Uitstapje 4: Doe hetzelfde als bij 1 t/m 3 en kijk daarbij bewust en nu ook vriendelijk in het rond. Je moet dus je normale depressieve blik uitschakelen. Kwestie van veel oefenen.
Uitstapje 5: Alleen als je stap 1 t/m 4 ten volle beheerst: Probeer oogcontact te krijgen met het meisje achter de kassa. Het maakt (nog) niet uit of je haar aantrekkelijk vindt. Dit is slechts een oefening in uitstraling. Als ze vraagt: "heb je een bonuskaart?/wil je zegeltjes/spaar je airmiles / smurfen / actiemunten / andere troep?" mompel je niet chagrijnig terug zoals je gewend was, maar kijk je haar in de ogen en zegt vriendelijk: "ja graag" of: "nee dankje" Maar Kijk Haar Aan! Ook al vind je haar maar zozo, kijk haar vriendelijk aan.
Mochten er in Delft uitsluitend jongens achter de kassa zitten: doe hetzelfde. We zijn nog lang niet in het versierstadium.
Uitstapje 6: Als je stap 1 t/m 5 voldoende hebt geoefend: Zoek oogcontact met de medeboodschappende mens (vrouw). Als ze terugkijken, wend je niet meteen je blik af, zoals je gewend was, maar lach je ze vriendelijk toe. Meer niet.

Oefen hier eerst eens mee.
Voor je het weet heb je opeens oogcontact met Een Leuk Meisje zonder dat je blozend wegrent. Daar begint het mee. (Of je bent in de AH-koffiecorner verstrikt geraakt in de netten van een dementerende bejaarde. Begin dan opnieuw bij stap 3)
Succes
pi_57444977
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:47 schreef Bladergroen het volgende:
Het begint allemaal bij je uitstraling. Je blik, je houding.

Onderstaande acties dienen te worden uitgevoerd op straat / bij AH, Aldi of een supermarkt naar keuze. (er van uitgaande dat je wel eens boodschappen doet)

Uitstapje 1: Ga bewust rechtop lopen, schouders achteruit, hoofd omhoog. Je moet zelf het gevoel hebben dat je een arrogante houding aanneemt. Voor de buitenwereld zie je er dan nl. gewoon uit als een zelfbewust iemand en daar houden we van. Gewoon doen en vooral volhouden. Het effect is verbazingwekkend, alleen al voor jezelf.
Uitstapje 2: Doe hetzelfde als bij 1. Blijf vooral oefenen.
Uitstapje 3: Doe hetzelfde als bij 1 en 2, maar kijk nu bewust rond. Probeer leuke mensen te ontdekken. Meer niet.
Uitstapje 4: Doe hetzelfde als bij 1 t/m 3 en kijk daarbij bewust en nu ook vriendelijk in het rond. Je moet dus je normale depressieve blik uitschakelen. Kwestie van veel oefenen.
Uitstapje 5: Alleen als je stap 1 t/m 4 ten volle beheerst: Probeer oogcontact te krijgen met het meisje achter de kassa. Het maakt (nog) niet uit of je haar aantrekkelijk vindt. Dit is slechts een oefening in uitstraling. Als ze vraagt: "heb je een bonuskaart?/wil je zegeltjes/spaar je airmiles / smurfen / actiemunten / andere troep?" mompel je niet chagrijnig terug zoals je gewend was, maar kijk je haar in de ogen en zegt vriendelijk: "ja graag" of: "nee dankje" Maar Kijk Haar Aan! Ook al vind je haar maar zozo, kijk haar vriendelijk aan.
Mochten er in Delft uitsluitend jongens achter de kassa zitten: doe hetzelfde. We zijn nog lang niet in het versierstadium.
Uitstapje 6: Als je stap 1 t/m 5 voldoende hebt geoefend: Zoek oogcontact met de medeboodschappende mens (vrouw). Als ze terugkijken, wend je niet meteen je blik af, zoals je gewend was, maar lach je ze vriendelijk toe. Meer niet.

Oefen hier eerst eens mee.
Voor je het weet heb je opeens oogcontact met Een Leuk Meisje zonder dat je blozend wegrent. Daar begint het mee. (Of je bent in de AH-koffiecorner verstrikt geraakt in de netten van een dementerende bejaarde. Begin dan opnieuw bij stap 3)
Succes
jij laat je altijd versieren in de supermarkt?

ok aardig idee, maar wat moeten we met zo'n blije eikel die iedereen vrolijk aankijkt?
pi_57445063
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

jij laat je altijd versieren in de supermarkt?

ok aardig idee, maar wat moeten we met zo'n blije eikel die iedereen vrolijk aankijkt?
Nee nee dit zijn basisoefeningen. Het daadwerkelijke versieren kan daarna op andere plaatsen gebeuren.
En gewoon vriendelijk kijken.. dus niet als een te vrolijke en blije eikel.
pi_57445112
Maargoed, ik ben 18, en heb ook nog nooit een meid aangeraakt, of gezoent etc,,,

Jammer genoeg lukt het nooit
pi_57445139
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef F04 het volgende:
Maargoed, ik ben 18, en heb ook nog nooit een meid aangeraakt, of gezoent etc,,,

had ik ook niet..

ik heb dat bovenstaande stappenplan (zie mijn posts hierboven) ook jarenlang uitgevoerd en mn eerste vriendinnetje was op mn 24...

dus geduld is een schone zaak... (maar wel lastig )
pi_57445953
quote:
Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen.
Met zo'n mentaliteit red je het dus nooit. Vind je het gek dat je geen vrouwen aantrekt? Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het toch niet zal lukken en je past je hele gedrag erop aan. Het is heerlijk makkelijk om zo'n pessimistische houding aan te nemen; dan hoef je helemaal niets te doen behalve medelijden met jezelf te hebben. Durf eens positief te zijn en tegen jezelf te zeggen dat het mogelijk is. Als je eens begint met een positieve mindset aan te nemen ben je al een héél stuk verder.

Daarnaast zit je ook nogal op een valse aanname te zoeken. Je trekt vrouwen aan als je leven al compleet is, niet door te denken dat ze jouw leven compleet maken. Precies andersom dus. Je moet eerst je eigen leven leuk vinden voordat anderen dat ook (kunnen) vinden. Begin daar eerst maar eens aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2008 04:45:48 ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:43:00 #162
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57447618
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 04:21 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Met zo'n mentaliteit red je het dus nooit. Vind je het gek dat je geen vrouwen aantrekt? Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat het toch niet zal lukken en je past je hele gedrag erop aan. Het is heerlijk makkelijk om zo'n pessimistische houding aan te nemen; dan hoef je helemaal niets te doen behalve medelijden met jezelf te hebben. Durf eens positief te zijn en tegen jezelf te zeggen dat het mogelijk is. Als je eens begint met een positieve mindset aan te nemen ben je al een héél stuk verder.

Daarnaast zit je ook nogal op een valse aanname te zoeken. Je trekt vrouwen aan als je leven al compleet is, niet door te denken dat ze jouw leven compleet maken. Precies andersom dus. Je moet eerst je eigen leven leuk vinden voordat anderen dat ook (kunnen) vinden. Begin daar eerst maar eens aan.
Dit zou zomaar de conclusie van dit topic kunnen zijn: erg goede opmerking!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:13:23 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_57448111
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 04:21 schreef Friek_ het volgende:
Yep. Of het biologisch is, of dat Nederlandse vrouwen gewoon heel traditioneel ingesteld zijn, een vrouw heeft meestal het liefst een man die zelfverzekerd is en waarvan ze verwacht dat hij het groot gaat maken. Kan zij de golddigger zijn die op de kinderen past. Vervelend maar waar. Als je dus niet je eigen leven op de rails hebt en een duidelijk punt op de horizon waar je naartoe werkt, zullen weinig vrouwen geinteresseerd zijn.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:44:23 #164
148059 Pritt
Atheïst
pi_57448712
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef vintrax het volgende:
Voor jou is er zeker idd nog hoop!

@ TS, ik ben zelf ook per ongeluk in de IT-sector terechtgekomen maar zorg er maar gewoon voor de je genoeg connecties hebt met andere sociale groepen. Ga bijvoorbeeld op atletiek, lekker sporten plus altijd mooie vrouwen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57449122
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep. Of het biologisch is, of dat Nederlandse vrouwen gewoon heel traditioneel ingesteld zijn, een vrouw heeft meestal het liefst een man die zelfverzekerd is en waarvan ze verwacht dat hij het groot gaat maken. Kan zij de golddigger zijn die op de kinderen past. Vervelend maar waar.
Mwah... je kunt ook overdrijven.
De gemiddelde Nederlandse vrouw kan prima voor zichzelf zorgen lijkt me. Ze hebben gewoon geen zin in een kerel die ze als een soort van surrogaat moeder moeten verzorgen en vertellen wat ie moet doen met z'n leven... en terecht.
pi_57450254
Ja ik heb wel ongeveer hetzelfde probleem, ik ben alleen wat optimistischer

Studeer op de VU en ga binnenkort in Amsterdam wonen.
Nieuw bijbaantje is al gevonden, ik ga op fitness en word weer actief in ROOD.

Zodra je beetje contacten hebt komt het vanzelf wel denk ik
わたしはヤスパーです!
pi_57450272
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef Wei_Jun het volgende:
hmmmm TS....
Wat jij nu meemaakt, heb ik ook meegemaakt..
Toen ik 20 was had ik nog nooit gezoend of een relatie gehad. Ik dacht regelmatig dat ik nooit aan een meid zou komen. En met die gedachte had ik geen vrede mee. Dus wat ging ik doen.. aan mezelf werken... uiterlijk en communicatieve vaardigheden. Ik was erg onzeker en verlegen en dus nam ik deze stappen om die onzekerheid en verlegenheid weg te werken. Het was vallen en opstaan, de eerste blauwtjes waren "erg" naar mijn mening. Maar dat hield mij niet tegen, want je kunt meestal niet in 1x keer slagen. Uiteindelijk na veel oefenen/proberen is het me toch gelukt om een relatie te krijgen en dat dankzij doorzettingsvermogen en geduld. En het was een meisje die ik echt leuk vond
Kun je wat meer vertellen hoe je dit aangepakt hebt?
Wat heb je precies gedaan om aan jezelf te werken?
Om je uiterlijk te verbeteren?
Om je communicatieve vaardigheden te verbeteren?

Ik vraag dit omdat dat voor mij ook wel nuttig is om te gaan doen.
pi_57450427
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:06 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zoek een fatsoenlijke kapper uit en vraag tips aan vrouwelijke collega's, vrienden of klasgenoten omtrent je haar, en ga bij een call center of iets ander sociaals werken waarbij je veel praat (winkel ofzo).

pi_57450939
quote:

[..]

Delete je WoW account....
pi_57453459
quote:

[..]

Gezien er WoW in je naam staat, inderdaad @ die andere gozert hier "Uninstall WoW".
Ik speelde zelf heel vaak een game (Dota, custom game van Wc3), na een uninstall moest ik wel andere dingen doen, al was het maar contacten via MSN onderhouden, het is toch fijner dan "internetvrienden" die kilometers verder zitten achter hun schermpje!

Uiterlijk verbeteren is doorgaans fitness/keer andere kleding kopen/keer wat anders met je haar proberen.

Communicatie vaardigheden verbeteren, tja, ik heb zelf ook bij een callcenter gewerkt en door veel uitgaan kwam het er wel makkellijk in. Praten met mensen heb ik zelf nooit echt moeite mee gehad.

Je vroeg het niet aan mij, maar goed, doe er wat mee (of niet)
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:43:26 #171
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57454888
Het enige wat je moet doen is alle gedachten die negatief zijn uitbannen. Veel plezier met proberen Het wordt steeds makkelijker, maar komen wel na elke afwijzing terug. En dan begint het weer van voor af aan. Maar als je je dat realiseert kan je er in ieder geval wat aan doen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:03:58 #172
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_57456518
Het komt hier op neer..

Je bent gewoon een fucking pussy.

Net zoals al die andere kerels.

Je zit smoesjes te bedenken, redenen om je eigen 'falen' goed te praten. Maar het ligt allemaal aan jezelf en ook niemand anders zal je hiermee kunnen helpen. ZELFVERTOUWEN.
Je hoeft geen leonardo dicaprio te zijn, zo knap zijn die vrouwen nou ook weer niet. Je hoeft ook helemaal niet te fitnessen, de meeste vrouwen houden daar niet eens van. Je moet normaal zijn, jezelf, en zelfverzekerd overkomen. Niet jezelf op vreten, denken dat je niets kan, dat elke vrouw je afwijst. Stap gewoon op die vrouwen af. Als je eenmaal succes hebt, zal je zien dat het steeds makkelijker wordt. Shit man, je praat toch ook met je moeder, met je oma of buurvrouw. Dat zijn ook vrouwen. Je moet jezelf gewoon vermannen en over die drempel heen stappen.
De meeste vrouwen vinden aandacht alleen maar leuk, op welke manier dan ook. Kijk na ze, lach met ze praten, etc.. je geeft ze een compliment, dat doe je niet omdat je ze zo lelijk vind....
pi_57456751
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Dsquared2 het volgende:
Het komt hier op neer..

Je zit smoesjes te bedenken, redenen om je eigen 'falen' goed te praten. Maar het ligt allemaal aan jezelf en ook niemand anders zal je hiermee kunnen helpen. ZELFVERTOUWEN.
Je hoeft geen leonardo dicaprio te zijn, zo knap zijn die vrouwen nou ook weer niet. Je hoeft ook helemaal niet te fitnessen, de meeste vrouwen houden daar niet eens van. Je moet normaal zijn, jezelf, en zelfverzekerd overkomen. Niet jezelf op vreten, denken dat je niets kan, dat elke vrouw je afwijst. Stap gewoon op die vrouwen af. Als je eenmaal succes hebt, zal je zien dat het steeds makkelijker wordt. Shit man, je praat toch ook met je moeder, met je oma of buurvrouw. Dat zijn ook vrouwen. Je moet jezelf gewoon vermannen en over die drempel heen stappen.
De meeste vrouwen vinden aandacht alleen maar leuk, op welke manier dan ook. Kijk na ze, lach met ze praten, etc.. je geeft ze een compliment, dat doe je niet omdat je ze zo lelijk vind....
Nee absoluut niet mee eens. TS is gewoon onbekend met het fenomeen dat Vrouw heet.
Tip voor TS: neem een KAT in huis. Die beesten zorgen ervoor dat je je aandacht op hun moet richten en niet zo geobsedeerd raakt in vrouwen.
pi_57456811
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef F04 het volgende:

Ja maar jij bent een zielig, triest, negatief en egocentrisch ingesteld persoon. Jij zult heel je leven maagd blijven, zelfs mannen willen je niet.
pi_57458214
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Nee absoluut niet mee eens. TS is gewoon onbekend met het fenomeen dat Vrouw heet.
Tip voor TS: neem een KAT in huis. Die beesten zorgen ervoor dat je je aandacht op hun moet richten en niet zo geobsedeerd raakt in vrouwen.
praat je dan ook niet met je moeder en buurvrouw? en het kassameisje?

of zijn dat geen vrouwen?
pi_57458290
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:37 schreef Godshand het volgende:

of zijn dat geen vrouwen?
Dat zijn geen vrouwen ... waar je sex mee wil hebben.
pi_57458476
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:40 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat zijn geen vrouwen ... waar je sex mee wil hebben.
je moeder, ok liever geen sex mee nee
maar buurvrouw en kassameisje kan best top zijn (zeker alle 2 tegelijk )
pi_57458678
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:19 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een zielig, triest, negatief en egocentrisch ingesteld persoon. Jij zult heel je leven maagd blijven, zelfs mannen willen je niet.
Knap staaltje zelfreflectie THS.

Bevalt de P.Bateman Methode nog een beetje?
pi_57460808
quote:

[..]

Nou... wat ik allemaal gedaan heb zal ik even vertellen.
Ten eerste ben ik begonnen met het veranderen van mijn uiterlijk. Het eerste wat veranderd werd was mijn kapsel ipv simpel kort, heb ik een langer model aangenomen. Na dat het veranderen van kapsel goed verlopen was, ben ik begonnen met het kopen van een nieuwe garderobe. Deze tips worden al door beroepsgokker en rick gegeven..

Maar zorg ervoor dat je goed nadenkt over een passend kapsel en garderobe. Qua garderobe ga voor netjes of netjes/ruig gecombineerd. Neem hier de tijd voor en als het niet meteen slaagt, probeer dan meerdere kapsels/garderobes. Vraag vrienden wat zij ervan vinden, die geven meestal een eerlijke mening.

Als je uiterlijk een stuk vooruit is gegaan, dan gaat het ook makkelijker met je zelfvertrouwen. Je ziet er een stuk beter uit en vrouwen reageren anders op je. Je kan meer gedurfde uitspraken doen/geintjes uithalen/beetje plagen. Als je dit dan doet, dan kom je ook een stuk zelfverzekerder over en dat in combinatie met een verbeterde uiterlijk geeft je meer succes. Oefen dus regelmatig op allerlei meiden in je omgeving, maak gewoon een praatje, niet om meteen een relatie te krijgen, maar om het communiceren met de "ow zo onbereikbare meid" te vergemakkelijken.

En om het te oefenen.. ja dit werd ook al in eerdere posts al tip gegeven. Ga in de horeca werken!! Callcenter werk ok.. maar dan is er geen zicht op lichaamstaal etc. door de afstand. Ik ben zelf in een restaurant gaan werken en in een winkel waar ik klanten moest helpen. Je komt in contact met allerlei mensen. Oude mensen, minder knappe chicks, maar ook lekkere . En wat doe je, je maakt een praatje met die mensen. Speel in op situaties. Bijvoorbeeld je bent drankjes aan het serveren en je ziet dat de meid die je bedient enorm veel tassen bij haar heeft, dan zeg je: zo jij hebt flink geshopt! zij: ja damn ik heb echt veel gekocht en mijn voeten doen nu zeer met die hakken etc. etc. Oefen dus hiermee en ga vooraf niet nadenken wat je zegt. Het is echt zo simpel en zo moet je het ook houden.

Sow dat waren een aantal stappen die ik heb ondernomen om uiterlijk en communicatieve vaardigheden te verbeteren.

Verder heb ik stappen genomen om in contact te komen met allerlei meiden. Spreek gewoon elke week met je vrienden af om te gaan stappen. Verbreed je horizon en kom verder dan de lokale kroeg. Ga naar discotheken/verjaardagsfeestjes of concerten etc. Dat heb ik gedaan en je komt heus wel in contact met meiden en oefen gewoon. Het zal nooit meteen lukken om een supergezellig leuk praatje te houden, laat staan een relatie krijgen bij je eerste praatje, maar als je af en toe een leuk praatje maakt, kan er meer contact volgen en bouw het zo dus op naar een relatie. Dan ken je elkaar beter en kun je gerust voor een date meevragen.

Ow en nog iets anders. Mijn vrienden regelde eerst regelmatig "meetings". Als zij er een organiseerde dan neemde ik mensen mee, mijn vriend weer wat andere mensen die hij dan weer kende en dan gingen we bijvoorbeeld uit eten, poolen, paintballen etc. zeer gezellig dus en dat schept ook sneller een band. En zo kun je dan weer in contact komen met de meiden.

Zow dat was effe mijn bijdrage
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:32:04 #180
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57461006
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:53 schreef zquing het volgende:
Ga geen dansles nemen, hou iig een beetje van je waardigheid.....

Ookal gaan die 3 vrouwen bij je op de studie meer richting de man dan de vrouw, 't blijft 't andere geslacht. Het gaat erom dat je went aan de omgang met 't andere geslacht en vergeet niet een vrouw heeft altijd leuke vriendinnen hoe lelijk ze ook zijn mag.

Bouw een vriendschappelijke relatie met ze op, vraag er 1tje een keertje uit eten als je niks te doen heb. Wil je een film in de bios zien, vraag dan aan een van hun of ze mee wil(niet te vaak natuurlijk). Zorg ervoor dat je in hun persoonlijke sfeer komt, dan kan je doorstromen naar 1 van haar vriendinnen. Stel voor om met een groepje te gaan leren oid, leer je ook weer mensen kennen
god-ver-domme zeg moet nog gekker worden

Het zou alleen onwaardig zijn als je dat zou doen juist voor de relatie. Ik heb er anders donders veel plezier an. (niet just les, maar het als sport zien. wedstrijden draaien is dus echt topsport.)

Anyway, je kunt het wel een keer doen natuurlijk om te kijken of je et leuk vindt, want qua mannen is er altijd een tekort.

*mededelftenaar is op wb
Imperare sibi maximum imperium est
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:34:06 #181
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57461042
Trouwens, bij mezelf heb ik bijna alle tussenstappen van godshand e.d. ook al tegengekomen.
In de zin dat je: rechterop gaat lopen, meer zelfvertrouwen krijgt ( ga der maar eens staan met zn 4en (2x2) terwijl er 500 man naar je kijkt) en meer contact krijgt / handigheid krijgt in contact met de andere kant
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:27:39 #182
122997 zquing
Drama Junk
pi_57462453
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef de_priester het volgende:

[..]

god-ver-domme zeg moet nog gekker worden

Het zou alleen onwaardig zijn als je dat zou doen juist voor de relatie. Ik heb er anders donders veel plezier an. (niet just les, maar het als sport zien. wedstrijden draaien is dus echt topsport.)

Anyway, je kunt het wel een keer doen natuurlijk om te kijken of je et leuk vindt, want qua mannen is er altijd een tekort.

*mededelftenaar is op wb
kom op zeg...... Je kon zo zien dat de gozers op de salsavereningen er op de eersteplaats waren gekomen voor de vrouwlijke aandacht die ze daar kregen...... Dat ze 't later leuk zijn gaan vinden is iets anders. Echt 't grootste deel van de gozers die zoiets gaat doen doet 't voor 't vrouwljike schoon daar
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:38:40 #183
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57462729
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:24 schreef Wei_Jun het volgende:

[..]

En een hele nuttige bijdrage!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:11:43 #184
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_57465146
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef zquing het volgende:

[..]

kom op zeg...... Je kon zo zien dat de gozers op de salsavereningen er op de eersteplaats waren gekomen voor de vrouwlijke aandacht die ze daar kregen...... Dat ze 't later leuk zijn gaan vinden is iets anders. Echt 't grootste deel van de gozers die zoiets gaat doen doet 't voor 't vrouwljike schoon daar
zou kunnen bij salsa. heb nog nooit eigenlijk zoiets gezien bij latin/ballroom.
pi_57465210
Bedankt voor alle reacties.

Op zich denk ik dat uiterlijk wel ok is. Verder loop ik ook wel recht op, heb een redelijk sportief lichaam e.d. Dat rondkijken vind ik moeilijk, maar ik probeer er altijd wel op te letten. Hoe m'n uitstraling verder is, weet ik eigenlijk niet echt (hoe kom ik daar achter?). Als ik ergens heen ga of uitga, dan ben ik absoluut niet depressief en ik denk niet dat ik depressief overkom. Ik vind uitgaan nog steeds leuk en ben ook echt niet wanhopig opzoek, eerder te weinig dan te veel, heeft ws ook weer met dan rondkijken te maken.

M'n zelfvertrouwen moet idd wel wat omhoog, maar dan zouden er ook eens dingen goed moeten gaan. Verder wil m'n zelfvertrouwen nog weleens flink wisselen. Ergens ben ik ook wel weer een beetje arrogant en vind ik mezelf weer beter dan anderen (ja slechte eigenschap, ik weet het).

Verder blijft het probleem dat ik gewoon weinig contact heb met vrouwen. Er zijn al aardig wat suggesties gedaan om dit te verbeteren, waarvoor dank overigens. Toch is het een stuk moeilijker dan het misschien lijkt. Ik probeer de kleine dingen die genoemd zijn echt wel mee te nemen, maar om zomaar even een nieuwe hobby te vinden is wel een stuk moeilijker. Ik zou zelf al niet weten wat ik wil, en qua tijd is het al helemaal lastig.

En vrouwen versieren tijdens uitgaan, wat voorals nog een van de weinige plekken is waar ik met vrouwen in contact kan komen, is voor mij gewoon ontzettend lastig. Misschien dat ik me een keer over overheen moet proberen te zetten en gewoon eens proberen, maar dat blijft wel heel eng. Alcohol maakt me ook niet veel losser, wil ik losser worden moet ik wel heel veel drinken, en dan ben ik al weer te zat om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
pi_57465217
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:24 schreef Wei_Jun het volgende:

[..]

Totaaaaaaaal nutteloos aangezien de TS toch niets doet met alle tips
pi_57465360
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef user_68910102 het volgende:
Bedankt voor alle reacties.

Op zich denk ik dat uiterlijk wel ok is. Verder loop ik ook wel recht op, heb een redelijk sportief lichaam e.d. Dat rondkijken vind ik moeilijk, maar ik probeer er altijd wel op te letten. Hoe m'n uitstraling verder is, weet ik eigenlijk niet echt (hoe kom ik daar achter?). Als ik ergens heen ga of uitga, dan ben ik absoluut niet depressief en ik denk niet dat ik depressief overkom. Ik vind uitgaan nog steeds leuk en ben ook echt niet wanhopig opzoek, eerder te weinig dan te veel, heeft ws ook weer met dan rondkijken te maken.

M'n zelfvertrouwen moet idd wel wat omhoog, maar dan zouden er ook eens dingen goed moeten gaan. Verder wil m'n zelfvertrouwen nog weleens flink wisselen. Ergens ben ik ook wel weer een beetje arrogant en vind ik mezelf weer beter dan anderen (ja slechte eigenschap, ik weet het).

Verder blijft het probleem dat ik gewoon weinig contact heb met vrouwen. Er zijn al aardig wat suggesties gedaan om dit te verbeteren, waarvoor dank overigens. Toch is het een stuk moeilijker dan het misschien lijkt. Ik probeer de kleine dingen die genoemd zijn echt wel mee te nemen, maar om zomaar even een nieuwe hobby te vinden is wel een stuk moeilijker. Ik zou zelf al niet weten wat ik wil, en qua tijd is het al helemaal lastig.

En vrouwen versieren tijdens uitgaan, wat voorals nog een van de weinige plekken is waar ik met vrouwen in contact kan komen, is voor mij gewoon ontzettend lastig. Misschien dat ik me een keer over overheen moet proberen te zetten en gewoon eens proberen, maar dat blijft wel heel eng. Alcohol maakt me ook niet veel losser, wil ik losser worden moet ik wel heel veel drinken, en dan ben ik al weer te zat om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
Wil je nou dat wij allemaal in koor gaan roepen: Ja inderdaad het is echt enorm lastig en moeilijk allemaal? Kom op man, doe er wat aan. Jezus, genoeg tips hier. Laat de afwas en de strijk staan en hup de kroeg in. Niets of juist teveel drinken, fuck het, gewoon op wat meiden afstappen.
pi_57465494
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik lees alle reacties en probeer echt wel op dingen te letten. Tja ik kan niet opeens m'n hele leven gaan omgooien. En reacties met gewoon wat kleine tips, die makkelijk toepasbaar zijn kunnen me misschien echt wel helpen. Ik kan alleen niet zomaar ff bij een willekeurige vereniging, wat het ook moge zijn, aanmelden e.d.
pi_57465502
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:38 schreef ioko het volgende:

[..]

En een hele nuttige bijdrage!
thnx !
quote:

[..]

Haha het was ook voor Dyna18 bedoeld, want hij vroeg mij iets...
pi_57465675
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:25 schreef user_68910102 het volgende:

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik lees alle reacties en probeer echt wel op dingen te letten. Tja ik kan niet opeens m'n hele leven gaan omgooien. En reacties met gewoon wat kleine tips, die makkelijk toepasbaar zijn kunnen me misschien echt wel helpen. Ik kan alleen niet zomaar ff bij een willekeurige vereniging, wat het ook moge zijn, aanmelden e.d.
Dat kan dus wel!!! En met welke kleine, makkelijk toepasbare tips moeten wij dan komen? Je geeft zelf al aan, niet echt onaantrekkelijk te zijn, sportieve bouw te hebben, enz enz. Dus een makkelijk toepasbare tip als "ga sporten" of "koop modieuze kleding" hoeven we niet mee aan te komen.

Je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Maar als ik dan lees dat je in het weekend geen tijd hebt vanwege "strijken" tja...dan moet je ook niet zeiken. Je moet voor iets als dit tijd vrijmaken. En dat je studie vaak voorrang krijgt, prima! Maar dat je strijken opvoert als "weinig tijd" excuus zegt mij genoeg. Jij wilt gewoon een kant en klaar perfecte vrouw die netjes aanbelt, maar die is er niet. Je zult moeite moeten doen en veel "moeilijk" toepasbare tips moeten opvolgen.

En "het slaat nergens op"? Heb je je eigen post wel gelezen? Je zegt het zelf
pi_57465697
quote:

pi_57465958
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:31 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Dat kan dus wel!!! En met welke kleine, makkelijk toepasbare tips moeten wij dan komen? Je geeft zelf al aan, niet echt onaantrekkelijk te zijn, sportieve bouw te hebben, enz enz. Dus een makkelijk toepasbare tip als "ga sporten" of "koop modieuze kleding" hoeven we niet mee aan te komen.
Mja klopt misschien wel. Maar ik doel ik op post die wat dingen aangeven waar ik op zou moeten letten. Maar even een vraagje aan jou: Zou jij dan zo makkelijk even vanalles gaan omgooien? Ik denk toch dat maar weinig mensen dat kunnen hoor.
quote:
Je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Maar als ik dan lees dat je in het weekend geen tijd hebt vanwege "strijken" tja...dan moet je ook niet zeiken. Je moet voor iets als dit tijd vrijmaken. En dat je studie vaak voorrang krijgt, prima! Maar dat je strijken opvoert als "weinig tijd" excuus zegt mij genoeg. Jij wilt gewoon een kant en klaar perfecte vrouw die netjes aanbelt, maar die is er niet. Je zult moeite moeten doen en veel "moeilijk" toepasbare tips moeten opvolgen.
Met dat weinig tijd hebben in het weekend bedoel ik, dat ik ook moet studeren, en allerlei huishuidelijk dingen, tja moet toch echt gebeuren hoor. Ik zou ook liever wat anders doen, maar de was e.d. gebeurt nou eenmaal niet vanzelf.

En verder gaan nog steeds veel huisgenoten en vrienden in het weekend naar hun ouders, waardoor ik ook meestal niemand heb om mee uit te gaan.
pi_57465986
quote:

[..]

Niet totaal nutteloos. Jullie moesten eens weten hoeveel ik geholpen ben door dit topic
pi_57466043
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef Tomm90 het volgende:

[..]

Niet totaal nutteloos. Jullie moesten eens weten hoeveel ik geholpen ben door dit topic
Er is iemand uit de hemel komen vallen?
pi_57466120
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Er is iemand uit de hemel komen vallen?
Sommige mensen geven voorkeur aan lezen ipv altijd maar reageren in topics Ik wou in ieder geval enige blijk van dank laten zien
pi_57466142
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef user_68910102 het volgende:
Mja klopt misschien wel. Maar ik doel ik op post die wat dingen aangeven waar ik op zou moeten letten. Maar even een vraagje aan jou: Zou jij dan zo makkelijk even vanalles gaan omgooien? Ik denk toch dat maar weinig mensen dat kunnen hoor.
Wat heb jij daarmee te maken? Wat maakt het uit hoeveel mensen dat makkelijk of moeilijk vinden, het moet toch gebeuren of niet dan? Of wil jij zo blijven zitten tot je 80e omdat volgens jou "maar weinig mensen het hadden kunnen omgooien hoor"?
quote:
Met dat weinig tijd hebben in het weekend bedoel ik, dat ik ook moet studeren, en allerlei huishuidelijk dingen, tja moet toch echt gebeuren hoor. Ik zou ook liever wat anders doen, maar de was e.d. gebeurt nou eenmaal niet vanzelf.
Kleine wasjes, plan het in, kom op, je doet alsof het een onoverkomelijk obstakel is. Dat is het niet. Je zoekt wanhopig naar excuses. Houdt daar mee op
quote:
En verder gaan nog steeds veel huisgenoten en vrienden in het weekend naar hun ouders, waardoor ik ook meestal niemand heb om mee uit te gaan.
Veel huisgenoten, maar niet alle, mooi dan kun je vast met de overgebleven die-hards wat sociaals gaan doen Zoniet, dan zoek je maar een hobby die je niet leuk vindt maar waar enorm veel wijven te vinden zijn En nou kappen met die onzin excuses.
pi_57466166
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:43 schreef user_68910102 het volgende:

waarom denk je alleen iemand te kunnen ontmoeten tijdens het uitgaan? dat lijkt me zowat de moeilijkste methode... wat dacht je van studie, werk, verenigingen, internet,...? daar krijg je ten minste de kans om iemand op een rustige manier te leren kennen.
pi_57466337
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef maaike78 het volgende:

[..]

waarom denk je alleen iemand te kunnen ontmoeten tijdens het uitgaan? dat lijkt me zowat de moeilijkste methode... wat dacht je van studie, werk, verenigingen, internet,...? daar krijg je ten minste de kans om iemand op een rustige manier te leren kennen.
Dat denk niet, het halve topic gaat hier zo'n beetje over. Man-vrouw verhouding op m'n studie is ongelooflijk scheef. Werk heb ik geen tijd voor door m'n studie, internet heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in. Blijft er over vereniging, mar dan moet ik wel iets leuks vinden. Als je doelt op een gewone studentenvereniging, dan is het daar al te laat voor. Verder zou ik het gewoon echt niet weten.
pi_57466418
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef user_68910102 het volgende:

Dat denk niet, het halve topic gaat hier zo'n beetje over. Man-vrouw verhouding op m'n studie is ongelooflijk scheef. Werk heb ik geen tijd voor door m'n studie, internet heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in. Blijft er over vereniging, mar dan moet ik wel iets leuks vinden. Als je doelt op een gewone studentenvereniging, dan is het daar al te laat voor. Verder zou ik het gewoon echt niet weten.
dan is het hopeloos
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:02:50 #200
109065 sungaMsunitraM
pi_57466458
quote:
Denk ik ook.
Als je gewoon niet het type bent dat puur door uitstraling / aantrekkingskracht / vlotte babbel / Axe-effect / 'X-factor' makkelijk hordes vrouwen oppikt in de kroeg lijkt het me vrij zinloos om op latere leeftijd nog te proberen zo te worden.
Dus probeer het gerust eens op internet, datingsites zijn echt niet per definitie kneuzenkermissen meer. PaiQ is echt een aanrader imo.
Maar zorg er wel voor dat je iets te bieden hebt: lekker in je vel zit, doelen hebt, actief bent, plezier hebt in wat je doet, beetje zelfvertrouwen etc, en kijk dan of je iemand vindt waarmee je dat kan delen.
Een vriendin zoeken alleen in de hoop dat zij je saaie leventje wel even leuk gaat maken is inderdaad geen goed uitgangspunt.
pi_57466459
quote:

[..]

Klopt wel denk ik. Iemand versieren tijdens het uitgaan heeft vooral te maken met snelheid (als in snel ergens op afstappen)-een leuk praatje-goed uiterlijk-bingo...of niet natuurlijk..

Wat betekent dat het doorgaans een soort 'ego-strijd' wordt tussen de echte en de wannabe-casanova's. (Ik schets het nu even heel algemeen..)

Het is ook nooit mijn ding geweest. (Ergo: ik kan het in ieder geval niet, en dan ben ik wellicht makkelijker met vrouwen dan TS..)
pi_57466492
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:57 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Geen reactie op mijn post? Waarom niet? Je wilt lekker doorjammeren?
pi_57466660
quote:
En dan wordt er eens een keer gezegd "je moet er wat voor doen, je moet op pad" en dan is meneer nog niet tevreden. Wat wil je nou man?
pi_57466847
giechel_ho heeft wel gedeeltelijk gelijk

Neem een besluit en ga ervoor. Niet naar redenen zoeken om tips niet uit te voeren.
Dat je huidige situatie niet optimaal is, kan een hindernis zijn.
Dus dan zorg je ervoor dat je huidige situatie verandert, zodat je meer tijd/moeite in deze zaak kan steken.
pi_57467185
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Dsquared2 het volgende:
Het komt hier op neer..

Zelfvertrouwen heb je niet opeens zomaar. Je moet voor jezelf fitnessen/sporten, niet voor de vrouwen. Je word fitter en gespierder en daar krijg je meer zelfvertrouwen van. Het "gewoon op de vrouwen afstappen" is niet "gewoon", tenzij je echt denkt "je leeft maar één keer, schijt, go for it!" Duiken van een 10 meter hoge duikplank doe je ook niet gewoon even, daar moet je ook wel even voor oefenen. (fijne verwijzing he )
pi_57469951
De TS hoopt gewoon dat hij een keer een meisje ontmoet dat hem leuk vindt en respecteert zoals hij is, zonder dat hij zijn hele leven hoeft te veranderen.

Ik vind het knap dat hij het nog kan opbrengen zoveel voor zijn studie te doen. Ga hier vooral mee door, en probeer ondertussen af en toe iets leuks te gaan doen. En als er ooit en meisje op je af komt, dan kan je denk ik het best gewoon jezelf blijven.
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:26:00 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57471128
TS hoeft zn leven ook niet te veranderen. Hij moet alleen zorgen dat hij met meer verschillende meisjes in contact komt.

Zoals ik in een van mijn tips al aangaf zijn er op de verschillende universiteiten (en die zitten in de randstad nogal dicht op elkaar) vaak symposia en lezingen met interessante sprekers uit de wetenschap, politiek of bedrijfsleven. Meestal mag je daar zomaar gratis bij zijn. Dat zijn prima momenten om (vrouwelijke) mensen te ontmoeten en je zit nog nergens aan vast ook.

Check gewoon eens de agenda's van de omliggende universiteiten en bezoek een paar van die avonden. Het is in elk geval een verbreding van je spectrum.
pi_57471538
Zo mooi he, die figuren die altijd aan komen kakken met "ga op een teamsport". !
pi_57475439
Ja, want bij een teamsport moet je niet communiceren en leer je geen andere mensen kennen. Idd kansloos.
pi_57475913
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:51 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, want bij een teamsport moet je niet communiceren en leer je geen andere mensen kennen. Idd kansloos.
Gast, je weet toch niet wat voor dikke pad een topic opent. Bij de eerste 10 posters zitten altijd minstens 3 van die prutsers die een teamsport aanraden. Dat werkt dus lang niet voor iedereen.

Bovendien, kom je daar aan als totale leek in een nieuw team, met de reden meisjes te leren kennen met het lange termijn doel om er eentje te bonen. Tuurlijk.
  woensdag 19 maart 2008 @ 14:42:06 #211
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_57476496
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:36 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen heb je niet opeens zomaar. Je moet voor jezelf fitnessen/sporten, niet voor de vrouwen. Je word fitter en gespierder en daar krijg je meer zelfvertrouwen van. Het "gewoon op de vrouwen afstappen" is niet "gewoon", tenzij je echt denkt "je leeft maar één keer, schijt, go for it!" Duiken van een 10 meter hoge duikplank doe je ook niet gewoon even, daar moet je ook wel even voor oefenen. (fijne verwijzing he )
Absoluut. Maar iedereen praat over fitness alsof het een wondermiddel voor je zelfvertrouwen is.
Ik train zelf al ongeveer 3 jaar, puur voor mezelf omdat ik het lekker vind, en goed voor me is.
Andere mensen halen misschien voldoening uit joints roken, boeken lezen, hard aan een studie werken, etc... Het gaat erom dat je tevreden bent met wat je doet en dit uitstraalt. Nieuwe kleren en een afgetraind lichaam zijn puur korte termijn oplossingen. Binnenin blijft dat kleine onzekere mannetje de kop opsteken, elke keer opnieuw als je een mooi mokkeltje bij de bar ziet staan. De truc is dus om je 'innerlijke zelfvertrouwen' te verbeteren. Je kan dure kleding aantrekken en na de sportschool gaan, helaas zal je je probleem hier niet mee oplossen en alleen maar groter maken. Uitstraling, charisma en kennis dat zijn de key elementen, die vaak ondergewaardeerd worden. Kleding en je uiterlijk zijn ook absoluut belangrijk, maar vaak is het de combinatie van bovenstaande elementen die voor het 'totaal plaatje' zorgen.

Het is een kwestie van jezelf verkopen. Daar heb je geen dure kleren en een gespierd lichaam voor nodig.

succes..
pi_57477017
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 14:42 schreef Dsquared2 het volgende:

[..]

Absoluut. Maar iedereen praat over fitness alsof het een wondermiddel voor je zelfvertrouwen is.
Ik train zelf al ongeveer 3 jaar, puur voor mezelf omdat ik het lekker vind, en goed voor me is.
Andere mensen halen misschien voldoening uit joints roken, boeken lezen, hard aan een studie werken, etc... Het gaat erom dat je tevreden bent met wat je doet en dit uitstraalt. Nieuwe kleren en een afgetraind lichaam zijn puur korte termijn oplossingen. Binnenin blijft dat kleine onzekere mannetje de kop opsteken, elke keer opnieuw als je een mooi mokkeltje bij de bar ziet staan. De truc is dus om je 'innerlijke zelfvertrouwen' te verbeteren. Je kan dure kleding aantrekken en na de sportschool gaan, helaas zal je je probleem hier niet mee oplossen en alleen maar groter maken. Uitstraling, charisma en kennis dat zijn de key elementen, die vaak ondergewaardeerd worden. Kleding en je uiterlijk zijn ook absoluut belangrijk, maar vaak is het de combinatie van bovenstaande elementen die voor het 'totaal plaatje' zorgen.

Het is een kwestie van jezelf verkopen. Daar heb je geen dure kleren en een gespierd lichaam voor nodig.

succes..
en jij denkt zeker ook dat de aarde niet rond is?
pi_57477181
TS heeft er vrij weinig aan dat uitstraling, charisma en kennis de key elementen zijn. Hij vraag toch wat hij kán doen?

En je kan als dik persoon toch wel op een teamsport? Je word er vaak tenminste iets socialer van
pi_57477304
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef RickTheGreatest het volgende:
TS heeft er vrij weinig aan dat uitstraling, charisma en kennis de key elementen zijn. Hij vraag toch wat hij kán doen?

En je kan als dik persoon toch wel op een teamsport? Je word er vaak tenminste iets socialer van
Natuurlijk kan dat. Maar ik probeer aan te geven dat 'ga op een teamsport' in topics als deze nog een grotere dooddoener is dan 'op ieder potje past een dekseltje'.

Als ik TS was - wat ik gelukkig niet ben - zou ik me toch maar focussen op internet omdat dat heden ten dage een vrij nuttig medium is om in contact te komen met potentiele dekseltjes.
pi_57477368
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:23 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Als ik TS was - wat ik gelukkig niet ben - zou ik me toch maar focussen op internet omdat dat heden ten dage een vrij nuttig medium is om in contact te komen met potentiele dekseltjes.
en dan moet ie nog wel zekerder worden van zichzelf..
nog duizenden ongelukkigen omdat ze te onzeker lopen chatten..
zoals
"Zeg, maar ik ben vervelend he? Sja ik kan nu eenmaal geen meiden vinden, en jij vindt me vast ook stom. Maarja ze zeiden dat ik via internetdating vast wel iemand kon vinden, maar jij zegt nu ook al 5 minuten niks"
*meisje logt uit/blokkeert*

pi_57477785
De discussie over die teamsport is niet echt relevant, aangezien ik al op een teamsport zit, verder fitness ik ook en ben ik niet dik. Dus het enige waar ik nu niet onzeker over ben is m'n uiterlijk.
pi_57477837
ben je zo lelijk?
toon eens wat ballen man, niet zon mietje zijn.
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:15:55 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57479680
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:46 schreef user_68910102 het volgende:
De discussie over die teamsport is niet echt relevant, aangezien ik al op een teamsport zit, verder fitness ik ook en ben ik niet dik. Dus het enige waar ik nu niet onzeker over ben is m'n uiterlijk.
Maarre gaan we ook nog iets doen? Een van de tips om meer buiten je technische wereldje te komen uitvoeren?

Of blijft het hier bij en komt er over 4 maanden weer een topic.
pi_57480853
Je moet niet zoveel denken....
Live!
pi_57481204
Nee.
pi_57481252
quote:
JE BENT PERFECT EN VROUWEN ZIJN DOM, BLIND EN DOOF.

Slotje
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:49:40 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57481805
je capslock staat aan GH

en om slotjes vragen we ook niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:58:37 #223
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_57487039
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:11 schreef Sweetsun het volgende:
Je moet niet zoveel denken....
Maar gewoon doen.
My thoughts exactly.
pi_57489958
quote:
Aha, dus het probleem precies is?
Ben je onzeker om met vrienden uit te gaan?
Ben je onzeker om niet al je tijd in je studie te stoppen?

Ik snap ut niejjj, misschien wil je het stiekem niet eens omdat iedereeeeeeeeeeen wel kan praten met chickzzzz!
pi_57490119
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:20 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Aha, dus het probleem precies is?
Ben je onzeker om met vrienden uit te gaan?
Ben je onzeker om niet al je tijd in je studie te stoppen?

Ik snap ut niejjj, misschien wil je het stiekem niet eens omdat iedereeeeeeeeeeen wel kan praten met chickzzzz!
Ok het probleem in twee zinnen:

In het dagelijksleven kom ik vrijwel geen vrouwen tegen.
De einge keren dat ik vrouwen tegen kom, is tijdens het uitgaan, maar dan durf ik niets.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:29:23 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57490180
Ik wil je best een week onder de vleugels nemen hoor. Dan stud-o-nizeer ik je, en kun je komende jaren verdoen met betekenisloos geneuk en anderssoortig tijdverdrijf
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:37:15 #227
122997 zquing
Drama Junk
pi_57490411
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
Ik wil je best een week onder de vleugels nemen hoor. Dan stud-o-nizeer ik je, en kun je komende jaren verdoen met betekenisloos geneuk en anderssoortig tijdverdrijf
waar kan ik me inschrijven?
pi_57490579
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

De einge keren dat ik vrouwen tegen kom, is tijdens het uitgaan, maar dan durf ik niets.
we hebben hier een hele hoop tips losgelaten hoe in het dagelijkse leven meer vrouwen tegen te komen...

ga anders es studeren in de Unibieb van Rotterdam of de Koninklijke Bieb van Den Haag...

en nog iets, wat zijn je hobbies? als je WoW alleen maar doet, is dat kansloos ja...
ga dan desnoods naar LANParties voor de spaarzame LANsletjes... (ze zijn er! )
pi_57490614
quote:
eh que?

Hebben we nu een date?
pi_57490622
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Als je zelf zegt dat je niet lelijk bent, dan stapt er toch zo af en toe toch wel een vrouw op jou af? Zelfs ik heb dat mee mogen maken!

Er zijn genoeg mensen die vrijwel geen vrouwen in het dagelijks leven tegenkomen, vooral als je alleen maar aan de studie zit. Zoek uit wie van je vrienden wel veel met vrouwen in contact is en ga daar veel mee om, dan rol je vanzelf wel binnen een groep waar ook vrouwen zitten, tenzij je geen vriend hebt die dat heeft natuurlijk Dan word het tijd om andere vrienden te zoeken
pi_57490723
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:43 schreef Godshand het volgende:
we hebben hier een hele hoop tips losgelaten hoe in het dagelijkse leven meer vrouwen tegen te komen...

ga anders es studeren in de Unibieb van Rotterdam of de Koninklijke Bieb van Den Haag...

en nog iets, wat zijn je hobbies? als je WoW alleen maar doet, is dat kansloos ja...
ga dan desnoods naar LANParties voor de spaarzame LANsletjes... (ze zijn er! )
Gamen doe ik niet aan, nouja heel af en toe eens, maar dat is nog niet eens een uurtje per week.

Hobby's, uhm mja sporten, uitgaan, met vrienden voetbal kijken, poolen en dat soort dingen. Verder niet echt specifieke hobby's.
pi_57490854
Met uitgaan, hoe gaat dat dan?
Ga je met 2/3 vrienden aan het schap zitten bier drinken?
Ga je bij de dansvloer staan of de dansvloer op?
Is er één van je vrienden die wél met dames aan de babbel gaat?
etc.etc.
pi_57490877
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:44 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Als je zelf zegt dat je niet lelijk bent, dan stapt er toch zo af en toe toch wel een vrouw op jou af? Zelfs ik heb dat mee mogen maken!
Ik heb dat wel een paar keer gehad in een discotheek, maar dan is het vooral dansen e.d. Maarja ik ben dus zo onzeker dat ik nu niet echt een houding weet te geven als dat gebeurt en dan is het meestal weer zo afgelopen.
quote:
Er zijn genoeg mensen die vrijwel geen vrouwen in het dagelijks leven tegenkomen, vooral als je alleen maar aan de studie zit. Zoek uit wie van je vrienden wel veel met vrouwen in contact is en ga daar veel mee om, dan rol je vanzelf wel binnen een groep waar ook vrouwen zitten, tenzij je geen vriend hebt die dat heeft natuurlijk Dan word het tijd om andere vrienden te zoeken
Moet eigenlijk zeggen dat eigenlijk maar weinig vrienden van me echt veel contact hebben met vrouwen. Zij komen ook allemaal uit delft e.d, sommigen hebben wel een vriendin, anderen hebben ook min of meer het vrouwen tekort probleem.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:56:43 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57490897
Oeh, mijn commerciele voelsprieten zien een gat in de markt!
Starters op de liefdesmarkt klaarstomen tot passionele minnaars <3

Kan ik al een klasje vullen?
pi_57490959
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Met uitgaan, hoe gaat dat dan?
Ga je met 2/3 vrienden aan het schap zitten bier drinken?
Ga je bij de dansvloer staan of de dansvloer op?
Is er één van je vrienden die wél met dames aan de babbel gaat?
etc.etc.
In het begin wat biertjes doen, meestal naast de dansvloer en daarna gewoon de dansvloer op. Vrienden zijn ook allemaal niet van die players, dus het komt eigenlijk nooit voor dat een van ons op een vrouw afstapt.
pi_57490965
Dat geen houding hebben als ze tegen je aan gaan dansen is hééél herkenbaar!
Ik kon helemaaaaaaaaaal NIET dansen, daarom ging ik als een kansloze rukker dansfilmpjes op Youtube kijken, maar het heeft wel geholpen. En ja, ik heb ook geoefend thuis, ik wou niet meer als een zak hooi erbij staan met uitgaan!
pi_57491170
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dat geen houding hebben als ze tegen je aan gaan dansen is hééél herkenbaar!
Ik kon helemaaaaaaaaaal NIET dansen, daarom ging ik als een kansloze rukker dansfilmpjes op Youtube kijken, maar het heeft wel geholpen. En ja, ik heb ook geoefend thuis, ik wou niet meer als een zak hooi erbij staan met uitgaan!
Normaal gesproken dans ik wel gewoon, maar op het moment dat ik weet dat er iemand op me let, of zelfs iemand tegen me aankomt dansen, kan ik plotseling niets meer. Verder heb ik ook geen idee of ik compleet voor lul sta tijdens het dansen of dat ik het wel goed doe.
pi_57491329
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Normaal gesproken dans ik wel gewoon, maar op het moment dat ik weet dat er iemand op me let, of zelfs iemand tegen me aankomt dansen, kan ik plotseling niets meer. Verder heb ik ook geen idee of ik compleet voor lul sta tijdens het dansen of dat ik het wel goed doe.
man 90% procent van de disco kan niet dansen en zitten maar gewoon met hun zatte kop wat te springen en huppelen als een paashaas....

maar hen boeit het geen fuck!!! zou jou ook niet moeten boeien...
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:15:10 #239
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57491337
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:56 schreef SHE het volgende:

Is dat inclusief sexlessen?
pi_57491352
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:56 schreef SHE het volgende:

dat soort boeken en cursussen bestaan helaas al...

check de google ads in dit subforum
pi_57491517
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

man 90% procent van de disco kan niet dansen en zitten maar gewoon met hun zatte kop wat te springen en huppelen als een paashaas....

maar hen boeit het geen fuck!!! zou jou ook niet moeten boeien...
Doet het me ook niet meer zoveel, maar weten of ik het goed doe of niet, doe ik nog steeds niet.
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:32:53 #242
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57491725
Jezus, TS, wat zit je te zwelgen in zelfmedelijden
En maar zeuren dat je geen tijd hebt om andere dingen te doen... please Als je de tijd die je alleen al op dit forum hebt verkwist zou aanwenden om vrouwen te ontmoeten, dan lag je nu keihard te ketsen in plaats van de zoveelste knurfterige huillie-post te typen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57491747
Je doet het al goed met welke beweging dan ook als je maar op de maat blijft, maar wie let daar nou op
Dus jij:
-hebt vrienden
-gaat uit
-bent geen nerd
-doet aan sport, dus je bent fit en tenminste iets gespierd
-staat er niet als een kansloze rukker bij met uitgaan

Ich weiss nicht, begin met niet wegkijken als een dame jou in de ogen kijkt, als je dat al doet.
En verder, tja, de bottom line word nu toch in jou nadeel denk ik "gewoon doen" Hoe verlept het ook is

Denk je niet elke ochtend "Fuck, had ik nou maar wat gedaan bij dat ene meisje"?
Zo ja, keer doen, het gaat toch een keer gebeuren dat je het gaat doen, dus wáárom niet nu?
Zo nee, je zit er niet echt mee
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:35:48 #244
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57491790
Of misschien dat TS zit te wachten tot iemand suggereert dat hij misschien homo is.

Beschouw dat dan maar bij deze gesuggereerd Now go suck some cock, boy
  donderdag 20 maart 2008 @ 02:04:01 #245
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57492617
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Zhenar het volgende:
En maar zeuren dat je geen tijd hebt om andere dingen te doen... please Als je de tijd die je alleen al op dit forum hebt verkwist zou aanwenden om vrouwen te ontmoeten, dan lag je nu keihard te ketsen in plaats van de zoveelste knurfterige huillie-post te typen
Lul niet gozer. Sommige kerels zijn geen assholes en op de een of andere manier krijgen lieve jongens minder snel een vriendin dan de assholes. Good guys finish last.
pi_57493458
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:04 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Lul niet gozer. Sommige kerels zijn geen assholes en op de een of andere manier krijgen lieve jongens minder snel een vriendin dan de assholes. Good guys finish last.
Oh ja, die dooddoener miste nog. En nu kunnen we allemaal even gaan op al die gozers die klootzakken zijn en al die stomme wijven die vervolgens op die klootzakken vallen.

Het merendeel van de vrouwen is heel gewoon en een hele normale vriend en de meeste jongens zijn gewoon hele normale gozers. De klootzakken en hun (mooie) vriendinnen vallen natuurlijk meer op, maar dat is écht niet de meerderheid. Kijk maar eens goed rond op een willekeurige zaterdagmiddag.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:04:19 #247
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_57494849
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:04 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie heet dat. Jouw zaad is niet bedoeld om voort te leven.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_57496993
quote:
Whehehe, zou je nog vies tegenvallen...
waarschijnlijk heb op dag 1 al een verklaring van eeuwige liefde en een huwelijksaanzoek aan je broek hangen.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:44:59 #249
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_57499624
Niet te veel piekeren jongen, en juist hierdoor ben ik bang dat deze thread je meer kwaad dan goed heeft gedaan. Maar ik twijfel er niet aan dat jij een relatie kunt en zal krijgen. Cheer up man.
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:13:26 #250
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57500201
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie heet dat. Jouw zaad is niet bedoeld om voort te leven.
Verkapt 'ik ben getrouwd met een klootzak en ik weet het maar ik zal het nooit toegeven' post

Maar ok, mijn post was gewoon een reactie van hetzelfde soort als de post waar ik op reageerde Net zoals ik nu weer doe. Ik ben te makkelijk te beinvloeden
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:49:07 #251
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57504362
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:13 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Verkapt 'ik ben getrouwd met een klootzak en ik weet het maar ik zal het nooit toegeven' post

Maar ok, mijn post was gewoon een reactie van hetzelfde soort als de post waar ik op reageerde Net zoals ik nu weer doe. Ik ben te makkelijk te beinvloeden
Mijn post was veel constructiever dan jouw flutreactie daarop!
pi_57507154
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:49 schreef Re het volgende:
je capslock staat aan GH

en om slotjes vragen we ook niet
Take a pill, robocop
pi_57510619
Dus meneer is in een jaar tijd geen zak vooruit gekomen? Tenminste in zijn belevenis...
pi_57510827
nou TS
gaat er nog wel iets gebeuren?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:57:02 #256
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57526556
Wat, is de TS iemand die nergens naar luisterd. Damn, en ik probeerde hem nog wel te verdedigen

Dude, life may suck, but you gotta keep on trying. Crying won't make it any better
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:58:31 #257
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57526588
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Mijn post was veel constructiever dan jouw flutreactie daarop!
Niet echt. Je moet niet zeggen dat iemand, als ie jouw advies volgt, binnen een week al ligt te ketsen ofzo. Hoe weet je dat nou? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, no matter what hij doet. Vandaar een soortgelijke niet constructieve reactie terug
  Moderator vrijdag 21 maart 2008 @ 20:22:26 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_57527191
ja
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_57528218
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hier verder?
Wat is het leven toch kut
Ja handig, nu moet ik twee topics in de gaten houden. Plus dat dit topic gewoon wat specifieker over een relatie of het in conctact komen met vrouwen gaat, en dat andere topic, over hoe ik me over het algemeen voel(de).
pi_57528265
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Zhenar het volgende:
Ja want ik zit ook echt veel op dit forum. Die ene keer in de paar dagen dat ik een half uurtje hier kom, zou nou niet echt een verschil maken denk ik.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:11:15 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57528289
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:08 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ja handig, nu moet ik twee topics in de gaten houden. Plus dat dit topic gewoon wat specifieker over een relatie of het in conctact komen met vrouwen gaat, en dat andere topic, over hoe ik me over het algemeen voel(de).
Lijkt me dat daar voldoende suggesties voor zijn

Nu alleen, gaan we er ook wat mee doen?
pi_57528336
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Lijkt me dat daar voldoende suggesties voor zijn

Nu alleen, gaan we er ook wat mee doen?
Ik ga zeker over de genoemde opties nadenken en kijken wat ik kan doen.
pi_57532154
Disclaimer: TS is GEEN kloon van TheHamsterSlayer. Dus laat dat even duidelijk zijn om verwarringen te voorkomen.
pi_57532712
"Stop thinking with your brain, start thinking with your dick."

Daar komt het wel op neer, ook over dat hele "het leven is kut" topic, je denkt teveel na over alles. Praat je jezelf dingen aan en dan kan je in latere stadium zelfs in een psychose terecht komen, dat is géén pretje en ook geen gelul.
  zondag 23 maart 2008 @ 13:30:10 #265
108913 Godshand
guide4you
pi_57556114
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Disclaimer: TS is GEEN kloon van TheHamsterSlayer. Dus laat dat even duidelijk zijn om verwarringen te voorkomen.
kunnen jullie dan niet samen gaan stappen dan?
Jij komt toch ook uit Delft, HS?
pi_57560984
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

kunnen jullie dan niet samen gaan stappen dan?
Jij komt toch ook uit Delft, HS?
Ik heb gewoon vrienden hoor.
Geen behoefte om met hem mee te gaan.
pi_57564507
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Ik ga zeker over de genoemde opties nadenken en kijken wat ik kan doen.
Tot volgend jaar

zondag 23 maart 2008 @ 20:06:35 #268
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57565197
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zou ik ook zeggen Hamster, dat jullie hetzelfde ip-adres delen berust louter op toeval.
pi_57565836
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen Hamster, dat jullie hetzelfde ip-adres delen berust louter op toeval.
Ja want jij kunt andermans IP adres ook echt controleren. Maar ik ben dus gelukkig idd geen THS. Weet overigens wel wie het is (denk ik).
  zondag 23 maart 2008 @ 21:13:00 #270
122997 zquing
Drama Junk
pi_57566606
Het feit dat je een kloon bent, 't zelfde studeerd, 't zelfde probleem hebt, THS nadrukkelijk hier komt om te bevestigen dat je niet zijn kloon bent, jij THS gebruikt in plaats van TheHamsterSlayer, spreken je allemaal tegen.
pi_57567256
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef zquing het volgende:
Het feit dat je een kloon bent, 't zelfde studeerd, 't zelfde probleem hebt, THS nadrukkelijk hier komt om te bevestigen dat je niet zijn kloon bent, jij THS gebruikt in plaats van TheHamsterSlayer, spreken je allemaal tegen.
zucht.

Ik zal het nog éénmaal zeggen, ik ben geen THS. Ik kan het wel gaan bewijzen, maar ik heb deze kloon juist aangemaakt vanwege anonimiteit. Mijn gewone account is gewoon bij vrienden bekend, dus daarom gebruik ik die niet voor dit soort topics. En als ik wel THS zou zijn geweest, is het wel erg dom om dan met die andere account hier te gaan posten. Verder is LR gewoon een grote studie, met weinig vrouwen, dus er is idd kans dat er meerdere met dit probleem zitten (ik heb ook vrienden die min of meer dat vrouwen probleem hebben). En ik kom dus al langer op fok, en heb genoeg van THS's topics gelezen, dus THS is een bekende afkorting.

Kunnen we nu gewoon stoppen met dit soort dingen en roepen dat ik er toch niets mee doe. Pagina 6 van dit topic is nou niet heel erg nuttig meer geweest.

Had ik dit toch bijna met m'n echte account gepost.
  zondag 23 maart 2008 @ 22:11:42 #272
122997 zquing
Drama Junk
pi_57567854
is goed......... 't spijt me

Maar vertel eens, wat heb je concreet gedaan nav dit topic?
pi_57568021
Als je ipv te fokken met twee accounts in de kroeg had gehangen (ja, alleen maar gehangen ja ) dan had je nu allang iets van ervaring gehad Je hebt klaarblijkelijk tijd zat
pi_57568032
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:11 schreef zquing het volgende:
Daar antwoordt hij niet op
pi_57568038
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:11 schreef zquing het volgende:
is goed......... 't spijt me

Nog niet bijzonder veel, topic is er amper een week. Maar afgelopen zaterdag tijdens uitgaan zowaar eens gepraat met twee meisjes, niet erg succesvol verder, maar ik heb iig iets geprobeerd.

En binnenkort maar eens naar de studieadviseur, kijken of ik wel doorga (niet alleen vawege vrouwen, zou wel heel triest zijn, maar ook omdat ik het gewoon niet leuk vind) of misschien een soort van pauze nemen en een jaartje wat anders doen.

Zomaar even aanmelden bij een of andere vereniging of nieuwe sport vind ik geen goed idee. Ten minste niet met als doel alleen om meer vrouwen te ontmoeten.
pi_57568088
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als je ipv te fokken met twee accounts in de kroeg had gehangen (ja, alleen maar gehangen ja ) dan had je nu allang iets van ervaring gehad Je hebt klaarblijkelijk tijd zat
Momenteel tentamenweek, dus ben aan het leren en dan is uitgaan toch niet zo'n heel goed plan. Ben ook fulltime bezig nu, even reageren kost niet eens een minuut. Bovendien, is jouw leven nou zo boeiend? Dat je hier continu maar jezelf blijft herhalen, misschien moet jij eens naar buiten gaan!

En ben trouwens niet aan t fokken met twee accounts, de een staat op IE ingelogd, de ander in FF, dus dat was het probleem.
pi_57568168
@TS
heb je wel eens aan een datingsite zoals Lexa gedacht?

en nog een tip blijf niet te lang in deze fase hangen..
voor je het weet ben je oud en heb je zelfvertrouwen en dan denk je kut was ik hier maar eerder aan begonnen...
Hell To The Liars
pi_57568273
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:26 schreef Droopie het volgende:
@TS
heb je wel eens aan een datingsite zoals Lexa gedacht?

en nog een tip blijf niet te lang in deze fase hangen..
voor je het weet ben je oud en heb je zelfvertrouwen en dan denk je kut was ik hier maar eerder aan begonnen...
Op aanraden van iemand in dit topic aangemeld op paiq, maar ik denk niet echt dat het mijn ding is. Heb nu een of andere oneliner gehad, maar heb geen idee wat ik nou terug moet schrijven.

Ojee heb ik zowaar nog iets gedaan, Giegel_ho
pi_57568342
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:23 schreef user_68910102 het volgende:
Momenteel tentamenweek, dus ben aan het leren en dan is uitgaan toch niet zo'n heel goed plan. Ben ook fulltime bezig nu, even reageren kost niet eens een minuut. Bovendien, is jouw leven nou zo boeiend? Dat je hier continu maar jezelf blijft herhalen, misschien moet jij eens naar buiten gaan!

En ben trouwens niet aan t fokken met twee accounts, de een staat op IE ingelogd, de ander in FF, dus dat was het probleem.

Heb je nu tips voor mij?
pi_57568369
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef user_68910102 het volgende:
Nog niet bijzonder veel, topic is er amper een week. Maar afgelopen zaterdag tijdens uitgaan zowaar eens gepraat met twee meisjes, niet erg succesvol verder, maar ik heb iig iets geprobeerd.
Waar heb je over gepraat?
  zondag 23 maart 2008 @ 22:35:07 #281
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57568396
Met elke post van TS wil ik hem meer bitchslappen
pi_57568453
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Met elke post van TS wil ik hem meer bitchslappen
He!!! Dat telt als een seksuele handeling...in sommige relaties dan Rrrrrrrr
pi_57568516
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Op aanraden van iemand in dit topic aangemeld op paiq, maar ik denk niet echt dat het mijn ding is. Heb nu een of andere oneliner gehad, maar heb geen idee wat ik nou terug moet schrijven.

Ojee heb ik zowaar nog iets gedaan, Giegel_ho
les1 in de wereld altijd jezelf blijven..en denk je dat alleen mannen onzeker zijn
dus zo'n relatiesite is helemaal zo gek nog niet... maar zoals vandaag had je kunnen zeggen heb je een beetje leuk pasen....en dan heb je al begin.. en let op 99 van 100 keer zal ze dan vragen hoe is jouw Pasen....en dan heb je al een begin...
Hell To The Liars
pi_57568538
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Waar heb je over gepraat?
Tja niet heel erg boeiend verder, gewoon beetje standaard dingen, wat voor studie zij doen, waar vandaan, wat ze verder doen etc, niet heel erg creatief dus.

Maar ik ben op zo'n moment eigenlijk gewoon te onzeker om een beetje relaxed te kunnen praten en ik denk dat dat wel goed te merken is. Ik snap ook niet echt waarom ik dat ben, het is ook niet zo dat ik mezelf druk op leg, van ik moet vanavond iets regelen ofzo.
pi_57568603
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

les1 in de wereld altijd jezelf blijven..en denk je dat alleen mannen onzeker zijn
dus zo'n relatiesite is helemaal zo gek nog niet... maar zoals vandaag had je kunnen zeggen heb je een beetje leuk pasen....en dan heb je al begin.. en let op 99 van 100 keer zal ze dan vragen hoe is jouw Pasen....en dan heb je al een begin...
Hmm mja, redelijk standaard, maar zelfs daar denk ik niet aan. Maarja dan moet ik in het geval van zo'n antwoord ook gaan vertellen wat ik heb gedaan en dat is nou niet heel erg boeiend.
En ik denk dat dat eigenlijk vaak zo is, heb gewoon geen boeiend leven.
pi_57568732
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef user_68910102 het volgende:

[..]

Hmm mja, redelijk standaard, maar zelfs daar denk ik niet aan. Maarja dan moet ik in het geval van zo'n antwoord ook gaan vertellen wat ik heb gedaan en dat is nou niet heel erg boeiend.
En ik denk dat dat eigenlijk vaak zo is, heb gewoon geen boeiend leven.
hmm mja..redelijk standaard...je komt in je topic niet echt over als een fantasierijk of creatief persoon.
les2 van de avond mastubeer maar een avondje zonder pornofilm of boekje...misschien word je dan wel wat creatiever...
je kan toch zeggen ouders geweest..filmpje gekeken..voetbal gekeken

wat voor one-liner heb je gekregen..we beloven allemaal dat we hem niet zullen gebruiken
Hell To The Liars
pi_57569010
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef Droopie het volgende:

[..]

hmm mja..redelijk standaard...je komt in je topic niet echt over als een fantasierijk of creatief persoon.
Mja idd. Maar misschien een suggestie dan, of eigenlijk gewoon een voorbeeld waar ik het over zou kunnen hebben in zo'n eerste gesprekje van een paar minuten? Vind het gewoon lastig praten als je echt helemaal niets van iemand weet.
quote:
les2 van de avond mastubeer maar een avondje zonder pornofilm of boekje...misschien word je dan wel wat creatiever...
quote:
je kan toch zeggen ouders geweest..filmpje gekeken..voetbal gekeken
Maarja, deze pasen eigenlijk niet veel gedaan. Tv kijken doe ik eigenlijk sowieso al bijna niet. Vandaag kwam neer op leren en wat huishuidelijk dingen, zoals zoveel dagen eigenlijk.
quote:
wat voor one-liner heb je gekregen..we beloven allemaal dat we hem niet zullen gebruiken
Eh liever niet.
pi_57570295
nou doe effe gek en schrijf een schema (evt. thuis op papier) wat je de afgelopen dagen gedaan hebt.

zoals ik vandaag 11.00 boodschappen gedaan bij de jumbo (ja met pasen ) toen thuis gegeten en mijn stereo aangesloten die ik van mijn ouders gekregen hebt..toen ben ik feyenoord en formule 1 gaan kijken(zeg je ik hou van voetbal kijken en daarom is het een klote weekend, hou je niet van voetbal..zeg je gelukkig hou ik niet van voetbal dus mijn weekend is gelukkig niet naar verziekt daardoor ) ..daarna gegeten (zeg of je van lekker eten houd/ of je koken leuk vind) en daarna een beetje heb zitten internetten (zeggen dat je van Fok! houd kan een pluspunt zijn ) en kwam je haar spontane foto/ profiel tegen op internet....nou ze moet zelf ook nog terugpraten..en als geinige grap zeg je ook nog geprobeerd nog een sneeuwpop te maken maar was echt te weinig sneeuw om het te laten slagen...

Nou zo moeilijk is dat toch niet...je hoeft niet gelijk te chatten..maar je kan ook beginnen met berichtjes..
Als je al vrouwelijk contact hebt in een kroeg is per email communiceren toch niet zo lastig
Hell To The Liars
pi_57574471
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef tonks het volgende:
Op elk potje past een dekseltje
+1

alhoewel ik potje een beetje vind duiden op een bepaalde soort liefde...
pi_57590683
Ach, TS. Ik ken dat knagende gevoel als je nog nooit een vriendin hebt gehad, of hebt geneukt, terwijl al mijn vriendin allemaal zowat wel een vriendin hebben.
pi_57591457
Neem een bijbaan waar veel vrouwen werken ofzo...
Bv voor een marketingsonderzoek bureau...doe dit in een stad als utrecht en je werk geheid met allemaal studentes samen. Je kan tijdnes dat werk ook nog aan je sociaal skills werken doordta je de hele tijd mensen aanspreekt.
pi_57592023
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef user_68910102 het volgende:

[..]
Vind het gewoon lastig praten als je echt helemaal niets van iemand weet.
[..]

[..]

Maarja, deze pasen eigenlijk niet veel gedaan. Tv kijken doe ik eigenlijk sowieso al bijna niet. Vandaag kwam neer op leren en wat huishuidelijk dingen, zoals zoveel dagen eigenlijk.
[..]
Juist je weet niets van die ander, dus wat doe je dan? Dan stel je een vraag. Les 1 van de basisschool, je weet iets niet, dus dan mag je de meester het vragen. In dit geval het meisje dus. Wat doet ze en waarom? Kom je een heel stap verder mee..

Als je je eigen leven oninteressant vind, dan kun je 2 dingen doen:
1) je accepteert dat het oninteressant is, maar dat jezelf zo bent, en dat de rest van de wereld nu ook niet bijster boeiend is. Jij vind het oninteressant, maar misschien vind iemand anders het verdomd handig, zo'n huishouden runnende man..

2) Je accepteert niet dat het oninteressant is. Nu kan je dr over blijven kniezen en jezelf een depressie aanlullen maar daar schiet je weinig mee op. Als ik ergens niet tegen kan is dat soort mensen wel. Nee dan kom je verder mee door iets te gaan doen wat wel interessant is. Desnoods leg je je toe op aquaria inrichten, of filosofie lezen. Genoeg mensen die dat doen. Als jij een discussie over de onzin van Nietschze kan starten, kan je sommige dames best bevallen....
Succes nogmaals..
pi_57609680
Natuurlijk is er hoop!

Kijk, de relaties die ik gehad hebt, zijn mede dankzij mijzelf stuk gelopen.
Ik claimde teveel, en dat was erg fout!
Hier door, vond ik het moeilijk als ik een date had met een leuke jongen, en wist ik niet goed hoe ik me er tegenover moest gedragen.
Ik ben hier door ook een stuk onzeker geworden!
Maar ik denk maar, het komt wel..

Voor iedereen! En dus ook voor jou.
pi_57627721
Ik heb TS een pmmetje gestuurd, check die ff
pi_57627926
Het zou weleens kunnen dat TS, een of andere psychiatrische aandoening heeft? Zoals bijvoorbeeld een persoonlijkheidsstoornis of een ASS>
pi_57628747
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef F04 het volgende:
Het zou weleens kunnen dat TS, een of andere psychiatrische aandoening heeft? Zoals bijvoorbeeld een persoonlijkheidsstoornis of een ASS>
Zoals in het andere topic ook staat hebben ze wel het vermoeden gehad dat ik Asperger zou hebben. Ik heb alleen nooit zin gehad en nog steeds geen zin om het officieel te laten vaststellen. Ten eerste heb je dan al die gesprekken en verder ben ik min of meer bang voor de uitslag, ik wil helemaal niet autistisch zijn, ik wil gewoon zijn. Als ik zo'n label krijg dan klinkt het voor mij ook min of meer alsof ik het maar moet accepteren en het niet echt te veranderen is en dat wil ik niet. Verder twijfel ik zelf nogal aan die constatering, omdat ik ook veel dingen doe die veel mensen met autisme niet eens zouden kunnen doen. Denk aan voetbal, uitgaan, graag onder mensen zijn e.d.

@ Metallicity: thanks
pi_57629026
Dus de enige explinatie is Gynefobie
A little bit hateful
pi_57655611
Als je vaak uitgaat, naar disco's en cafe's, en veel vrienden hebt, is er eigenlijk toch geen echt probleem. Want dan duurt het vast niet lang meer, aangezien er ook mensen die in de zelfde situatie als jou zitten, maar helemaal niet uitgaan, of helemaal geen vrienden hebben.
pi_57655918
quote:
Zou ik ooit een relatie kunnen krijgen?
Nee.
pi_57655941
Ik blijf bij m'n standpunt.
pi_57655998
Hahaha, nu is-ie dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: