Een vrouw versieren zonder bijbedoelingen?quote:Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef CherryLips het volgende:
En we bijten niet hoor.
Alleen niet gelijk drankjes aanbieden en tegen vrouwen aanschuren. Gewoon een leuk gesprekje zonder verdere bijbedoelingen.
Dat schijnen ze inderdaad altijd te denkenquote:Op maandag 17 maart 2008 03:48 schreef Morwen het volgende:
Vrouwen versieren mannen, voor de goede orde![]()
In Nederland dan iig, in de Zuidelijke landen zijn de mannen idd heel wat actieverquote:Op maandag 17 maart 2008 03:52 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Dat schijnen ze inderdaad altijd te denken
Best een herkenbaar verhaal eigenlijk, nog niet zo heel lang geleden zat ik precies in hetzelfde schuitje.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:16 schreef user_68910102 het volgende:
Inmiddels ben ik de 20 al geruime tijd gepasseerd en steeds vaker voel ik me leeg. Ik ben erg druk met studie, daarnaast af en toe wat sporten en dat is het eigenlijk wel. Opzich heb ik wel redelijk wat vrienden, maar de laatste tijd doen we minder vaak leuke dingen. Hierdoor zit ik vaak in het weekend alleen op m'n kamer en ga ik steeds meer nadenken.
Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Mijn ervaring op het gebied van vrouwen is echt 0,0. Ik heb nooit gekust of zelfs maar iemand omarmd, laat staan meer dan dat. Dit gaat me steeds meer dwars zitten. Eigenlijk denk ik dat ik twee problemen heb.
Ten eerste het krijgen van een relatie. Ik ben absoluut niet lelijk, maar ik denk dat het toch wel behoorlijk aan uitstraling ontbreekt. Ik ben best een aardige jongen, maar niet erg open naar vreemden toe. Op zich is dit niet direct een probleem, ik heb alleen wat meer tijd nodig. Sommigen kunnen gewoon op een vrouw afstappen en ermee praten en meer. Zo ben ik absoluut niet, ik moet gewoon een goede aanleiding hebben. Nu zijn er natuurlijk meer mensen zoals ik; het probleem is eigenlijk, dat ik vrijwel nooit vrouwen ontmoet. Ik studeer in Delft, dus op m'n studie of tijdens sporten vind ik gewoon niemand. Voor werk heb ik momenteel geen tijd. Iemand tijdens uitgaan regelen is nou ook niet echt aan mij besteed. En zo blijft er dus niets over. Er gaan echt maanden voorbij zonder dat ik een vrouw spreek.
Tweede probleem is misschien niet eens een probleem, maar ik ben bang dat ik niet weet hoe ik me in een relatie moet gedragen. Vrienden zie ik vaak sms-en, of ze gaan met hun vriendin samen wat doen. Ik zou dus al écht niet weten wat ik elke dag moet sms-en of wat ik op een zondagmiddag met een vriendin zou moeten doen. Omdat ik geen ervaring heb met intimiteit ben ik ook bang dat ik me daarin geen houding kan geven. Verder denk ik dat ik ook weinig te vertellen heb en daarom gewoon saai ben. En ook andere dingen als cadeaus kopen lijkt me een probleem, ik weet gewoon niet wat, hoe vaak en wanneer. Eigenlijk komt het er op neer dat ik bang ben dat ik de dingen die een relatie tot een relatie maken gewoon niet in me heb.
Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. En een leven zonder enige vorm van intimiteit is gewoon niet leuk. Momenteel leef ik alleen nog maar voor studie en ik heb er totaal geen plezier in. Omdat nu de normale leuke dingen met vrienden ook minder worden, zou ik wel eens wat meer willen in het leven. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, maar de laatste tijd doet het toch wel een beetje pijn om altijd maar alleen te zijn.
Vaak wordt er in dit soort topics gezegd van "je moet niet te geforceerd op zoek gaan," maar dat heb ik nooit gedaan, het is pas echt de laatste maanden dat het me dwars zit, verder ben ik er nooit mee bezig geweest. Verder zijn clichés als op elk potje past een deksel ook niet waar, het kómt niet vanzelf aanwaaien, niet bij mij iig. Zou er nog hoop zijn?
Ik had het over eerst met vrouwen pratenquote:Op maandag 17 maart 2008 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een vrouw versieren zonder bijbedoelingen?
Jij noemt met je vriendinnen praten over het vlees wat zich aan je aan heeft geboden "versieren"?quote:Op maandag 17 maart 2008 03:48 schreef Morwen het volgende:
Vrouwen versieren mannen, voor de goede ordeHet is gewoon een kwestie van je aanbieden, vrouwen gaan dan aan je snuffelen, je bespreken met vriendinnen (ik niet overigens).
Djees, het is geen wetenschap heh, doe es wat kan jou het schelen
Het is net als vissen, gooi wat aas uit
Bedankt, denk ikquote:Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef GambitRS het volgende:
Luister naar speknek, serieus. He knows what he's talking about.![]()
Anders stop je gewoon even met analyseren en kansberekenen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef user_68910102 het volgende:
Het komt er idd wel gewoon op neer om te proberen. Alleen in een discotheek is het vaak geen optie, lastig praten e.d. Een kroeg oid zou al makkelijker zijn. Ik heb alleen het idee dat de kansen zo ongelooflijk klein zijn. Ten eerste ga ik dus de laatste tijd niet veel meer uit. Als ik uit ga is het met wat vrienden en dan vaak naar een discotheek. Een kroeg doen we ook weleens, maar vaak is het dan omdat we het niet te laat kunnen maken en wordt het vaak in Delft -> geen vrouwen. Mocht ik dan al een keer in een kroeg met vrouwen zijn, moet ik er allereerst al een leuk vinden, daarna een gesprek durven te beginnen, vervolgens moet dat gesprek een beetje lopen. Daarna moeten zij en ik zin hebben in een tweede date, dan moet het daarna ook nog eens klikken voordat je uberhaupt over een relatie kan gaan nadenken. Oftewel kans is bijna nul.
Ik zie het zelf niet zo snel gebeuren dat er een relatie uit voort zal komen. Eerlijk gezegd ken ik toch ook weinig mensen die hun vriendin hebben leren kennen in het uitgaansleven. In ieder geval geen onbekenden uit het uitgaansleven, vaak moet er toch wel ergens een link zijn.
De belangrijkste boodschap uit dit topic, meeste opmerkingen komen hier op neer.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 05:24 schreef RickTheGreatest het volgende:
[ik ben/was een nerd]
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
dat zou me vriendin niet zo op prijs gesteld hebben
fake! hoax!quote:Relatie: Buiten Feyenoord om niet
Het hangt natuurlijk wel een beetje van de studie af.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:41 schreef speknek het volgende:
In Delft zijn wel vrouwen (alhoewel op de TU verrekte weinig, ik ben toch wel heel blij dat ik daar niet gestudeerd heb), maar er is een overschot aan mannen.
Ga iets doen! Wanneer je je stierlijk verveelt in weekenden heb je blijkbaar tijd om iets nieuws te ondernemen. Iets waarbij je wellicht vrouwen tegen het lijf loopt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:16 schreef user_68910102 het volgende:
Inmiddels ben ik de 20 al geruime tijd gepasseerd en steeds vaker voel ik me leeg. Ik ben erg druk met studie, daarnaast af en toe wat sporten en dat is het eigenlijk wel. Opzich heb ik wel redelijk wat vrienden, maar de laatste tijd doen we minder vaak leuke dingen. Hierdoor zit ik vaak in het weekend alleen op m'n kamer en ga ik steeds meer nadenken.
Delft is een geval apart natuurlijk. Dat het lastig is daar een vriendin te vinden is logisch. Dat betekent dat je dus niet in Delft moet zijn. Zoek du seen manier om buiten je stad met vrouwen in contact te komen. Ik ken je niet dus ik weet niet wat je interesses verder zijn. Maar ga eens kijken wat er allemaal nog meer in ons land is buiten de ICT-wereld.quote:Ten eerste het krijgen van een relatie. Ik ben absoluut niet lelijk, maar ik denk dat het toch wel behoorlijk aan uitstraling ontbreekt. Ik ben best een aardige jongen, maar niet erg open naar vreemden toe. Op zich is dit niet direct een probleem, ik heb alleen wat meer tijd nodig. Sommigen kunnen gewoon op een vrouw afstappen en ermee praten en meer. Zo ben ik absoluut niet, ik moet gewoon een goede aanleiding hebben. Nu zijn er natuurlijk meer mensen zoals ik; het probleem is eigenlijk, dat ik vrijwel nooit vrouwen ontmoet. Ik studeer in Delft, dus op m'n studie of tijdens sporten vind ik gewoon niemand. Voor werk heb ik momenteel geen tijd. Iemand tijdens uitgaan regelen is nou ook niet echt aan mij besteed. En zo blijft er dus niets over. Er gaan echt maanden voorbij zonder dat ik een vrouw spreek.
Wees niet bang. Die dingen wijzen zichzelf allemaal wel een beetje. Wat je je ook moet realiseren is dat alle vrouwen verschillend zijn en iedere relatie dus anders is. Mijn vriendin en ik SMS’en elkaar bijvoorbeeld nooit omdat we dat ook een beetje onzinnig vinden. Het is een kwestie van het allemaal een beetje uitproberen. Ze kunnen wel tegen een foutje.quote:Tweede probleem is misschien niet eens een probleem, maar ik ben bang dat ik niet weet hoe ik me in een relatie moet gedragen. Vrienden zie ik vaak sms-en, of ze gaan met hun vriendin samen wat doen. Ik zou dus al écht niet weten wat ik elke dag moet sms-en of wat ik op een zondagmiddag met een vriendin zou moeten doen. Omdat ik geen ervaring heb met intimiteit ben ik ook bang dat ik me daarin geen houding kan geven. Verder denk ik dat ik ook weinig te vertellen heb en daarom gewoon saai ben. En ook andere dingen als cadeaus kopen lijkt me een probleem, ik weet gewoon niet wat, hoe vaak en wanneer. Eigenlijk komt het er op neer dat ik bang ben dat ik de dingen die een relatie tot een relatie maken gewoon niet in me heb.
Ik begrijp je gevoel maar zo kansloos is het echt niet. Je omschrijft je probleem zelf prima. Je zit gewoon altijd in een wereldje waar nauwelijks vrouwen komen. Probeer dat te veranderen en je kunt de toekomst met vertrouwen tegemoet zien..quote:
Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen vertrouwen meer in. En een leven zonder enige vorm van intimiteit is gewoon niet leuk. Momenteel leef ik alleen nog maar voor studie en ik heb er totaal geen plezier in. Omdat nu de normale leuke dingen met vrienden ook minder worden, zou ik wel eens wat meer willen in het leven. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, maar de laatste tijd doet het toch wel een beetje pijn om altijd maar alleen te zijn.
Vaak wordt er in dit soort topics gezegd van "je moet niet te geforceerd op zoek gaan," maar dat heb ik nooit gedaan, het is pas echt de laatste maanden dat het me dwars zit, verder ben ik er nooit mee bezig geweest. Verder zijn clichés als op elk potje past een deksel ook niet waar, het kómt niet vanzelf aanwaaien, niet bij mij iig. Zou er nog hoop zijn?
In dat opzicht geldt voor jou natuurlijk precies hetzelfdequote:Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ga naar de feestjes van letterenstudies, vrouwen zat.
De paar leuke jongens die daar rondlopen zijn altijd bezet.
Ik nietquote:Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ga naar de feestjes van letterenstudies, vrouwen zat.
De paar leuke jongens die daar rondlopen zijn altijd bezet.
Ik studeer niet meerquote:Op maandag 17 maart 2008 12:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In dat opzicht geldt voor jou natuurlijk precies hetzelfde
Zodra je werk hebt kom je op álle afdelingen en kun je je ICT kennis misbruiken om vrouwen te leren kennen.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:54 schreef Hexagon het volgende:
Iig niet in het ICT-wereldje.
Hangt er ook maar vanaf waar je komt te werken. Als het een bedrijf is waar de ICT core-business is dan blijft het een mannenwereld.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zodra je werk hebt kom je op álle afdelingen en kun je je ICT kennis misbruiken om vrouwen te leren kennen.
(disable een password van een lekker wijf, ga erheen om het in 1 of 2 uur op te lossen en terwijl je het 'probleem repareert' zorg je dat een gesprek krijgt). Simpel.
Ik denk dat je het probleem wel aardig omschrijft. Maar hoe ga ik in het dagelijksleven meer vrouwen tegenkomen? Studie is echt fulltime, zoals volgende periode is het elke dag van half 9 tot 6 en mogelijk zelfs avonden. Dan blijft er toch weinig tijd over voor andere dingen. Ik sport al drie avonden, dus dan blijft alleen het weekend over.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:41 schreef speknek het volgende:
In Delft zijn wel vrouwen (alhoewel op de TU verrekte weinig, ik ben toch wel heel blij dat ik daar niet gestudeerd heb), maar er is een overschot aan mannen. TS is geen womanizer, ik denk dat hij dat toch wel aan zichzelf kan erkennen. Aangezien er in een groep altijd wel een paar womanizers zijn, zal hij bij zo'n beperkt aantal vrouwen waarschijnlijk achter het net vissen. Vandaar mijn tip om in een dagelijkse studeer/werkomgeving terecht te komen op een plek waar er meer vrouwen dan mannen zijn, dat hij ineens het gewilde object wordt. Dan gaat het praten ook een stuk makkelijker.
Alleen het weekend? Dat is nou echt een 'het glas is halfvol' opmerking. Je hebt dus van vrijdagavond tot zondagavond de mogelijkheid om vrouwen te ontmoeten (die vrouwen hebben door de week ook minder tijd, niet alleen jij!): dus zoek in het weekend situaties op waar je vrouwen kunt ontmoeten. Je moet niet zo beperkt denken, maar zien waar de mogelijkheden liggen.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:38 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het probleem wel aardig omschrijft. Maar hoe ga ik in het dagelijksleven meer vrouwen tegenkomen? Studie is echt fulltime, zoals volgende periode is het elke dag van half 9 tot 6 en mogelijk zelfs avonden. Dan blijft er toch weinig tijd over voor andere dingen. Ik sport al drie avonden, dus dan blijft alleen het weekend over.
Naja dwz: de tijd die van het weekend overblijft na aftrek van wassen en strijken, kamer opruimen, boodschappen doen, alvast leren voor tentamens.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Alleen het weekend? Dat is nou echt een 'het glas is halfvol' opmerking. Je hebt dus van vrijdagavond tot zondagavond de mogelijkheid om vrouwen te ontmoeten (die vrouwen hebben door de week ook minder tijd, niet alleen jij!): dus zoek in het weekend situaties op waar je vrouwen kunt ontmoeten. Je moet niet zo beperkt denken, maar zien waar de mogelijkheden liggen.
Ga nog er lekker een studie informatica achteraan doen dan!quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef user_68910102 het volgende:
[..]
Naja dwz: de tijd die van het weekend overblijft na aftrek van wassen en strijken, kamer opruimen, boodschappen doen, alvast leren voor tentamens.
Ok er is wel wat tijd, maar ik kan moeilijk een vaste activiteit gaan plannen, want wat er over is, is niet bijster veel.
Een vrije keuzevak filosofie of psychologie 'voor de algemene ontwikkeling' zit er niet in? Sociale wetenschappen / Letteren feesten afstruinen?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:38 schreef user_68910102 het volgende:
Ik denk dat je het probleem wel aardig omschrijft. Maar hoe ga ik in het dagelijksleven meer vrouwen tegenkomen? Studie is echt fulltime, zoals volgende periode is het elke dag van half 9 tot 6 en mogelijk zelfs avonden. Dan blijft er toch weinig tijd over voor andere dingen. Ik sport al drie avonden, dus dan blijft alleen het weekend over.
De enige plekken waarbij ik vrouwen ontmoet, is tijdens uitgaan. Maar dan heb ik weer het probleem dat ik gewoon niet zoveel durf. En gewoon proberen is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Sommigen hebben dat eenmaal niet in zich, normaal zou je dan vrouwen op andere manieren ontmoeten, maar ja.![]()
Bij ons is geen ruimte voor keuze vakken voor zo ver ik weet. En iets extra's erbij doen vind ik ook niet een optie, 60 uur per week aan studie besteden is wmb genoeg.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Een vrije keuzevak filosofie of psychologie 'voor de algemene ontwikkeling' zit er niet in? Sociale wetenschappen / Letteren feesten afstruinen?
Die connecties zul je dan dus eerst moeten leggen.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:14 schreef user_68910102 het volgende:
maar ik ga ook niet alleen en met één of twee vrienden naar een feest van een vreemde studievereniging, je moet toch wel iets van connectie hebben.
Ok zou kunnen, maar wat zou ik dan op een avond kunnen gaan doen waar ik vrouwen kan ontmoeten? Zeg dat ik van 20 - 23:00 uur tijd zou hebben. Ik moet het ook wel leuk vinden. Eerlijk gezegd heb ik werkelijk geen idee wat ik dan kan doen. Suggesties?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kom kom, als je echt verbetering wilt dan maak je er tijd voor. Desnoods ga je een avond minder sporten in de week.
Eh juist..quote:Op maandag 17 maart 2008 14:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die connecties zul je dan dus eerst moeten leggen.
Gewoon gaan dus.
Zekerheden loslaten is wel ff een grote stap. Ik ben al redelijk ver met studie e.d. Op zich heb ik er weleens overnagedacht om te stoppen met deze studie, ik vind het niet leuk/ te moeilijk e.d. en dan helemaal opnieuw te beginnen. Het is alleen zo'n grote stap en ik heb ook niet echt een andere studie die ik leuk vind. Als ik echt een alternatief had wat ik leuk vind, dan had ik al 10 keer gestopt met deze studie. Het feit is gewoon dat mn studie m'n hele leven domineerd en dat op een niet al te positieve manier. Aan de andere kant gaat het qua resultaten wel ok.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hm.... Je bent niet tevreden met je huidige leven, maar toch zit je nog zo vast in je huidige leefpatroon dat je ook niet echt iets durft te veranderen.
Dus.... laat je zekerheden wat meer los en ga je leven vormgeven zoals je het echt wilt. (en die vriendin komt dan vanzelf wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |