Dus..resumerend..(in het kader van deze nutteloze discussie) Je bent zo onverschillig als de pest..eigenwijs...contactgestoord...en nog vele andere negatieve eigenschappenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef user_68910102 het volgende:
OK jullie hebben gelijk, ws doe ik er niets mee. Maar misschien moeten jullie ook snappen dat het gewoon niet makkelijk is om even je hele leven je hele persoonlijk om te gooien, ook al is dat maar even op een moment.
Maargoed, ws wordt het de rest van mn leven idd gewoon wachten tot ik eindelijk dood ga.
Ja joh, doe anders even lekker dramatisch...quote:Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef user_68910102 het volgende:
OK jullie hebben gelijk, ws doe ik er niets mee. Maar misschien moeten jullie ook snappen dat het gewoon niet makkelijk is om even je hele leven je hele persoonlijk om te gooien, ook al is dat maar even op een moment.
Maargoed, ws wordt het de rest van mn leven idd gewoon wachten tot ik eindelijk dood ga.
Wentel jezelf niet zo in zelfmedelijden, dat vinden vrouwen doorgaans ontzettend onaantrekkelijk. Misschien hebben je vrienden leuke zusjes of nichtjes; zelfs als ze niet leuk zijn is het misschien handig om er contact mee te maken, vaak hebben ze veel vriendinnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef user_68910102 het volgende:
Ik begrijp hem ook wel een beetje, denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
Als wat TS zegt klinkt bekend. Alhoewel ik niet studeer aan de universiteit. Ik heb maar een simple MBO-opleiding gedaan. En werk al weer een paar jaar. Ik heb weinig vrienden en ik heb nog nooit echt een relatie gehad. Al die suggesties en andere dingen die jullie zeggen kloppen allemaal. Maar helaas is het voor sommigen mensen waaronder ikzelf heel moeilijk om uit het oude levenspatroon te stappen.
Sociale interactie kost mij veel energie en daarom ben ik na mijn werk altijd moe. Dus heb ik vaak geen zin om iets sociaals te gaan na mijn werk.
Als ik uit gaan naar concerten loop ik vaak alleen en praat soms met wat bekende. Op een meisje afstappen durf ik niet. Op een datingsite heb ik ook nog geen succes gehad.
Maar afgelopen week heeft een meisje mijn haar telefoonnummer gegeven. Heb wat leuks met haar gedaan. En nu zie ik wel waar het schip strandt.
Weet je waar ook leuke vrouwen te vinden zijn? Bij de KERK; ja, echt waar!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef OhZoGoed het volgende:
Of als je (s)links ben (en politiek interessant vindt) t => Wordt actief binnen DWARS! of ROOD!... Ook veel vrouwen, makkelijk aanspreekbaar (denk ik).
Niets schept zon band als geloofsovertuiging, en des te strenger de stroming des te meer men het bij de eigen groep houdt. Je hebt alleen een probleem als je niet in god gelooft ... maar als je je daar overheen kunt zetten heb je absoluut gelijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:18 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Weet je waar ook leuke vrouwen te vinden zijn? Bij de KERK; ja, echt waar!
Ik dacht dat het allemaal van die inteeltmokkels waren...
Je kunt altijd nog deadlines stellen, bijv:quote:Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef user_68910102 het volgende:
Net als 95% van fok.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik zit precies in dezelfde situatie als jou. Nog nooit gezoend, nog nooit een vriendin gehad, etc.
alsof dit niet gewoon een topic is van jouquote:Op maandag 17 maart 2008 22:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Je hebt gewoon geen sex-appeal. Klaar uit. De waarheid is hard, vrouwen vinden je daardoor seksueel onaantrekkelijk. Wellicht ben je aardig, vriendelijk enzo tegen vrouwen maar daar bereik je op de korte termijn niks mee. Om vrouwen aan te trekken heb je sex-appeal, dus seksuele aantrekkingskracht nodig, anders zal je nooit een (knappe) vriendin krijgen op de korte termijn.
Ik zit precies in dezelfde situatie als jou. Nog nooit gezoend, nog nooit een vriendin gehad, etc. Maar eigenlijk ook om reden dat ik simpelweg niet weet wat ik allemaal met een vriendin zou moeten doen (behalve keiharde geile seks hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |