Ze is freakin zestienquote:Daar kwam uit dat ze naar haar zeggen moeilijk met haar gevoel kan omgaan, omdat ze vroeger met andere (volgens haar verkeerde) jongens iets heeft gehad en daar een hoop gezeik mee heeft gehad, en daarom nu heel moeilijk mensen kan vertrouwen.
Heb je mn post uberhaupt gelezen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:02 schreef LasTeR het volgende:
Zoek eens iemand in je eigen leeftijdscategorie. Bel je ook wel eens met haar of zie je d'r wel eens in het echt of gaat alles via MSN.
oftewel, ze is je beuquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:03 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Klinkt alsof ze minder interesse in je heeft, want dat zijn natuurlijk allemaal smeosjes van haar, en dat heb jij als 20-jarige HBO'er tuurlijk METEEN in de gaten.
Kan verschillende redenen hebben.
a) ze weet het niet meer ( of ze je nog leuk vind)
b) ze heeft een ander
c) ze is je beu
Kortom, dump haar maar voordat ze jouw dumpt. Bespaar jezelf de vernedering...
![]()
quote:Verder hebben we het geweldig samen, kunnen we goed praten over dezelfde stuff, ondanks dat ons opleidingniveau mijlenver uit elkaar ligt.
Ik betaal niks voor haar. Dat weiger ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:25 schreef Zinton het volgende:
16 jaar en dan al zoveel verkeerde exen gehad? En nog volle bak in de pubertijd en ze wil je anderhalve week al niet meer zien....Laat me raden, je betaalt ook alles voor haar zeker m.b.t. uitgaan, drankjes, kleren?
Hou eens een serieus en goed gesprek en leg alles op tafel. Werkt dit niet? Dumpen die hap...
quote:Verder hebben we het geweldig samen, kunnen we goed praten over dezelfde stuff, ondanks dat ons opleidingniveau mijlenver uit elkaar ligt. Zelfs politiek weet ze aardig goed wat er allemaal speelt. De seks is ook geweldig. Naar mijn mening kan ze hiermee haar gevoel wel goed uiten
Is onzinquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:09 schreef Noway666 het volgende:
5 kerels smsen, af en toe de tijd verdelen is niet makkelijk en je wil ook niet dat een ander in de rotzooi van een ander roert. Dus TS jij bent nu een weekje minder gelukkig een van de anderen is daarentegen weer gelukkig.
Live with it or ditch the bitch.
Daar zit de fout volgens mij, dat type is gewend happy meals en breezers te krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:30 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Ik betaal niks voor haar. Dat weiger ik. En we gaan inderdaad ook praten binnenkort. Zal wel zien wat er dan uitkomt en anders ben ik er inderdaad heel snel klaar mee. Heb namelijk al geruime tijd het idee dat ik een beetje gebruikt word en dat zit me ook al een tijd dwars eigenlijk.
Maarjah afstand doen is een pain in the ass als je het beeld weer voor je haalt waarin ze bovenop je zit en je diep in die prachtige ogen van dr kijkt. En daar kan ik geen afscheid van nemen.
Doe es een foto danquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:30 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Ik betaal niks voor haar. Dat weiger ik. En we gaan inderdaad ook praten binnenkort. Zal wel zien wat er dan uitkomt en anders ben ik er inderdaad heel snel klaar mee. Heb namelijk al geruime tijd het idee dat ik een beetje gebruikt word en dat zit me ook al een tijd dwars eigenlijk.
Maarjah afstand doen is een pain in the ass als je het beeld weer voor je haalt waarin ze bovenop je zit en je diep in die prachtige ogen van dr kijkt. En daar kan ik geen afscheid van nemen.
Sorry daar ga ik niet aan meewerkenquote:
Ik hou zielsveel van haar? En niet alleen omdat ik seks met haar heb. Ik geniet er ook van om gewoon naast haar te liggen en met haar te praten, films te kijken, of haar gezicht te verkennen met mn lippen. Ik ben wel een jongen met gevoel hoor. Maak je daar maar geen zorgen overquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef LasTeR het volgende:
Je hebt haar dus gewoon voor de sex, dan moet je ook niet huilen als ze geen tijd heeft.
Ja, het zal best lekker wegneuken, zo'n 16-jarig vmbo-sletje. Je bent ook vast niet de enige die dat vindt. Ik zou de herinneringen maar vast gaan koesteren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:52 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Sorry daar ga ik niet aan meewerken. Geloof me maar als ik zeg dat ze er adembenemd uitziet
. 1 van de redenen waarom ik er ook moeite mee heb. Je raakt verslaafd aan zoiets.
Dat is verliefd zijn, niet zielsveel van iemand houden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Ik hou zielsveel van haar? En niet alleen omdat ik seks met haar heb. Ik geniet er ook van om gewoon naast haar te liggen en met haar te praten, films te kijken, of haar gezicht te verkennen met mn lippen. Ik ben wel een jongen met gevoel hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.
Inderdaad beter verwoord. De gevoelens zijn in elk geval volop aanwezig en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat is verliefd zijn, niet zielsveel van iemand houden.
Naja, wil het niet moeilijk maken ofzo. Maar ze kan nog steeds vreemdgaan zonder dat je het ooit weten en haar ouders idem.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:39 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Is onzin. Ze gaat niet vreemd. Dat is 1 ding wat ik zeker van haar weet. Ik kom daar over de vloer en kan ook heel goed opschieten met haar ouders. Die zouden het echt niet oke vinden als er 3 andere gozers naast mij over de vloer zouden komen om met haar mee naar boven te gaan
Haha, nou nozem, het is niet per se lekkerder dan iemand van 18 of 20quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, het zal best lekker wegneuken, zo'n 16-jarig vmbo-sletje. Je bent ook vast niet de enige die dat vindt. Ik zou de herinneringen maar vast gaan koesteren.
Is dit nu een ophemel topic geworden? Waarom zoek je dan niet iemand die wél tijd voor je vrij maakt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:15 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Haha, nou nozem, het is niet per se lekkerder dan iemand van 18 of 20. Ik kom ook geen aandacht van de dames tekort. Daarbij koester ik elke ervaring die ik met welk meisje dan ook heb. Dat zij toevallig 16 is wil niet zeggen dat ik daar nou ineens veel specialer tegenaan kijk. Als het me puur om het neuken ging had ik er ook al veel meer kunnen hebben. Ik zie er goed uit en heb ook wel een leuk karakter vind ik zelf. En genoeg meisjes in mn omgeving die dat ook wel zien. Punt is dat ik niet zo in elkaar zit.
Goede vraag. Daar probeer ik zelf ook nog steeds achter te komen. Verliefd zijn is kutquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is dit nu een ophemel topic geworden? Waarom zoek je dan niet iemand die wél tijd voor je vrij maakt.
Zo dacht ik voor haar ookquote:
Dat denk ik dus ook. Ze had het er ook al over dat het weer voor het eerst in een jaar tijd was dat ze weer serieus met een jongen bezig was, en dat dat "toch wel weer even wennen was". Maar goed de radiostilte zal niet door mij worden verbroken. Laat haar maar een keer aan komen met iets. Mijn input in de relatie acht ik meer dan voldoende eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:35 schreef Re het volgende:
laat haar gewoon een week met rust... het moet natuurlijk allemaal wel van 2 kanten komen en misschien is ze door haar ervaringen er gewoon nog niet klaar voor om in een relatie te stappen voor langere tijd.
Dit zijn spelletjes. Wees gewoon eerlijk naar haar (en jezelf).quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Daybreaker87 het volgende:
Maar goed de radiostilte zal niet door mij worden verbroken. Laat haar maar een keer aan komen met iets.
Totdat je als een arrogante zelfvererende tosti je eigen topic omzeep gaat helpen. Dan haken de serieuze mensen af en hou je een baggertopic overquote:Ik heb er lang over na moeten denken of ik dit hier wel zou moeten posten maar ik doe het toch maar, aangezien ik van tevoren wel door had dat er vrij veel mensen hier zijn die je echt verder willen helpen met je probleem.
Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis hebquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Totdat je als een arrogante zelfvererende tosti je eigen topic omzeep gaat helpen. Dan haken de serieuze mensen af en hou je een baggertopic over![]()
Bovendien:
16 jarige meisjes die vroeger al zoveel hebben meegemaakt...
2 maanden...
Nee, sorry, ongegronde baggerklacht. Niet zo zeuren en meer neuken, is mijn advies.
Ik vind dat ie wel gelijk heeft, want je omschrijft jezelf in dit topic als 'Gods gift to women', en het wordt per post van je alleen maar erger.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis heb. Schijnt niet te mogen van jou? Nou dikke doei want ik ga er toch lekker mee door
. Mijn advies aan jou, post dan gewoon niet.
iedereen heeft recht op een mening dus verwacht niet dat iedereen overal maar ja en amen op roept...quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis heb. Schijnt niet te mogen van jou? Nou dikke doei want ik ga er toch lekker mee door
. Mijn advies aan jou, post dan gewoon niet.
Grinnik, schrijf je nou echt dat je zielsveel van haar houdt, en niet alleen maar omdat je seks met haar hebt, maar ook omdat je het fijn vindt naast haar in bed te liggen, samen films te kijken en haar gezicht af te lebberen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Ik hou zielsveel van haar? En niet alleen omdat ik seks met haar heb. Ik geniet er ook van om gewoon naast haar te liggen en met haar te praten, films te kijken, of haar gezicht te verkennen met mn lippen. Ik ben wel een jongen met gevoel hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.
Over zijn gevoel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:36 schreef Moonah het volgende:
Hij práát ook nog met haar hoor!
Ik vond op mijn 16e mijn vriend en heb em nog steeds, ben nu 23.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:08 schreef Vodka_Lime het volgende:
ze is 16, dan is alles even kort leuk, van de hup en de hup naar de ander.
Ik geloof niet dat je er niks van verwacht, want dan zou je het niet aan je ouders voorleggen, of hier op Fok.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:24 schreef Daybreaker87 het volgende:
Nouja mijn probleem is dat ik er helemaal niks van verwacht. Ik ben al geruime tijd opgehouden met dingen "verwachten" van mensen. Maar goed als ze iets afspreekt vind ik het wel zo netjes dat ze zich hier ook aan houdt en me niet steeds weer de laan uit stuurt. Want dan komt er een moment dat ik ook een keer pissig word en het niet meer pik.
Hoezo denigrerend dan? Ik heb het alleen maar over feiten. Als het trouwens een issue zou zijn geweest dat ze op het VMBO zat was ik toch ook niet met haarg aan daten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:25 schreef neo2000 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat TS een beetje denigerend doet over het opleidingsniveau van z'n vrien-ding? Om dat uberhaubt bij z'n verhaal te betrekken? Kan mijzelf zomaar voorstellen dat als hij bepaalde dingen in haar bijzijn ook zo brengt dat ze hem liever mijdt..![]()
Wat goed van jou dat je een conclussie kunt trekken uit zoiets! Alsof ik jou ga uitleggen wat zij en ik samen allemaal doen, zodat jij kunt beslissen of de relatie "volwaardig" is in jou ogenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Grinnik, schrijf je nou echt dat je zielsveel van haar houdt, en niet alleen maar omdat je seks met haar hebt, maar ook omdat je het fijn vindt naast haar in bed te liggen, samen films te kijken en haar gezicht af te lebberen?
Echt een volwaardige relatie op alle vlakken, zoals je het beschrijft.![]()
Maar wat heeft het voor toegevoegde waarde voor het verhaal? Je vermeld toch ook haar cupmaat niet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:38 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Hoezo denigrerend dan? Ik heb het alleen maar over feiten. Als het trouwens een issue zou zijn geweest dat ze op het VMBO zat was ik toch ook niet met haarg aan daten?
De vriendin van TS lijkt me nou niet echt terughoudend, aangezien ze hem al na 2 maanden op sexueel vlak al alle hoeken van de kamer heeft laten zien.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, ik ben precies zo'n meisje als je vriendin.
Ikzelf heb bijna geen vertrouwen meer in jongens, en ben dus heel terughoudend geworden, bang om verliefd te worden, en dan weer gekwetst. Daarom kijk ik hoe lang de jongen in kwestie zal aanhouden, hoe langer, hoe meer ik hem vertrouw.
Lekker dan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Daarom kijk ik hoe lang de jongen in kwestie zal aanhouden, hoe langer, hoe meer ik hem vertrouw.
Natuurlijk reageer ik dan wel op zijn berichten, want het is wel wederzijdsEn waarom ik dan weinig tot niks laat horen? Natuurlijk omdat hij dan geinteresseerder is dan dat ik achter hem aan zou lopen.
Hoe meer de jongen in kwestie laat horen, hoe meer ik hem zal vertrouwen, en hoe meer ik hem dus ook zal gaan bellen en écht lief vinden (en m'n gevoelens meer zal toelaten).
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lekker dan.
Omdat jij onzeker bent, moet een jongen zich maar als een hondje gedragen om zich te bewijzen?
Je zou ook aan je zelf kunnen werken en je beeld bijstellen van jongens, je niet laten behandelen zoals je kennelijk in het verleden hebt toegelaten (waardoor je je vertrouwen bent kwijtgeraakt) dan dit soort laffe spelletjes.
Ze is 16 en voor het eerst sinds een jaar serieus en daarvoor niet. Wanneer is ze in vredesnaam begonnen dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze had het er ook al over dat het weer voor het eerst in een jaar tijd was dat ze weer serieus met een jongen bezig was, en dat dat "toch wel weer even wennen was".
Ja, dat was al bekend maar gaat ze ook haar best doen voor jou? Of blijf jij eenzijdig water bij de wijn doen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:37 schreef Daybreaker87 het volgende:
Net een gesprek met haar gehad en alles is weer een beetje bij gelegd. Donderdag gaan we eens goed praten. Iedereen bedankt voor zn input hiero. Stel het allemaal heel erg op prijs.
@ VrouwelijkICE
Dat is inderdaad precies zoals zij het ook verwoord heeft. Je zou haar kunnen zijn. Anyway ik ga gewoon mijn best doen voor haar.
Dat moet dus blijken na het gesprekquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat was al bekend maar gaat ze ook haar best doen voor jou? Of blijf jij eenzijdig water bij de wijn doen?
Waarom krijg ik dan de indruk dat jij blij bent met ieder bot dat ze je toewerpt?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:54 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Dat moet dus blijken na het gesprek
Dat vond ik ook zo gek aan dit verhaalquote:Op woensdag 2 april 2008 06:27 schreef TeenWolf het volgende:
onzeker zijn over jongens, maar wel lekker flink doorneuken.
Het zal ongetwijfeld aandacht en het gevoel begeerd te worden opleverenquote:Op woensdag 2 april 2008 06:27 schreef TeenWolf het volgende:
onzeker zijn over jongens, maar wel lekker flink doorneuken.
Tuurlijk gaat ze haar best doen. Je moet alleen haar vertrouwen zien te winnen!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat was al bekend maar gaat ze ook haar best doen voor jou? Of blijf jij eenzijdig water bij de wijn doen?
Haha tsja,quote:Op woensdag 2 april 2008 07:23 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo gek aan dit verhaal
Ja? vertelquote:Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Haha tsja,
ieder heeft zo z'n behoeften toch...
Lover-boy material...quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, ik ben precies zo'n meisje als je vriendin.
Meisje vertrouwd niemand!quote:Ikzelf heb bijna geen vertrouwen meer in jongens, en ben dus heel terughoudend geworden, bang om verliefd te worden, en dan weer gekwetst. Daarom kijk ik hoe lang de jongen in kwestie zal aanhouden, hoe langer, hoe meer ik hem vertrouw.
Natuurlijk reageer ik dan wel op zijn berichten, want het is wel wederzijdsEn waarom ik dan weinig tot niks laat horen? Natuurlijk omdat hij dan geinteresseerder is dan dat ik achter hem aan zou lopen.
Loverboy: Hier, cadeautjes, schatje ik hou van je, kusz kusz, nog meer cadeautjes, schatje ik hou zo veel van je, cadeautjes, kusz kusz.quote:Hoe meer de jongen in kwestie laat horen, hoe meer ik hem zal vertrouwen, en hoe meer ik hem dus ook zal gaan bellen en écht lief vinden (en m'n gevoelens meer zal toelaten).
Loverboy: Schatje, jij bent de enige, hier cadeautjes, nog meer aandacht, en ik hou van je.quote:En ja, jij kan wel zeggen dat jij 'niet zo bent'. Maar weet je hoeveel jongens dat zeggen? Waarschijnlijk zeiden al haar exen dat ook. En die deden óók alsof zij hun prinses was, en alsof zij zo leuk was. Je moet jezelf eerst bewijzen!
Pas je wel op meisje! Met zulke redenaties...quote:Zie haar afwijzing niet als een afwijzing, maar als angst om haar gevoelens toe te geven.
Tenminste, zo zit het bij mij. Ik herken elk facet in je verhaal.
Neem de tijd, ze komt pas los als ze je vertrouwen heeft gewonnen.Als je haar nu laat stikken, denkt ze: zie je, weer zo'n jongen.
Haha,quote:Op donderdag 3 april 2008 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
Bij voorbaat sorry voor deze off-topic reactie, maar ik moet het even zeggen.
[..]
Lover-boy material...
[..]
Meisje vertrouwd niemand!*check*
Hoe meer tijd de loverboy er in steekt, hoe meer ze hem gaat vertrouwen. *check*
Denkt dat ze alles zelf in de hand heeft omdat ze op sommige momenten ook wel eens niks van zich kan laten horen. *check*
[..]
Loverboy: Hier, cadeautjes, schatje ik hou van je, kusz kusz, nog meer cadeautjes, schatje ik hou zo veel van je, cadeautjes, kusz kusz.
VrouwelijkICE: Deze jongen houdt wel echt van me!
[..]
Loverboy: Schatje, jij bent de enige, hier cadeautjes, nog meer aandacht, en ik hou van je.
VrouwelijkICE: WOW! Deze jongen houdt ECHT van me!Zoveel aandacht en moeite heeft nog nooit iemand in me gestopt...
![]()
![]()
Loverboy: Schatje, wil je iets voor me doen?
VrouwelijkICE: Natuurlijk schatje, je houdt zo verschrikkelijk veel van me...![]()
[..]
Pas je wel op meisje! Met zulke redenaties...
inderdaad, liefde moet geen eenrichtingsverkeer maar wederzijds zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:08 schreef neo2000 het volgende:
Ja, ach, vrouwen die denken dat kerels zich moeten bewijzen door er als hondjes achteraan te hobbelen "omdat ze zelf onzeker zijn en daardoor geen vriend kunnen houden.." Vind je godver gek als je geen vriend kan houden door ongeïnteresseerd te doen? Doe je daar iemand geen pijn mee dan, die wel serieus bezig is met je relatie? Wat een onzin zeg.
Waaraan heeft zij dat verdiend dan? Waarom hoeft ze zijn vertrouwen niet te winnen en kan zij zich verdacht gedragen en met stomme uitvluchten komen om niet af te spreken? Waarom zou hij wel investeren en zich kwetsbaar opstellen t.o.v. iemand die zich niet eens zeker is van haar gevoel voor hem.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ze haar best doen. Je moet alleen haar vertrouwen zien te winnen!
Ik geloof gewoon niet dat als je echt verliefd bent en je ziet elkaar anderhalve week niet, je vervolgens ook nog eens 3 dates afzegt alleen maar uit zelfbescherming.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik snap jullie argumenten wel, maar stel je dit eens voor:
Je leert iemand kennen en geeft aandacht, en krijgt aandacht terug. Na een aantal weken en leuke dates voel je de kriebeltjes langzaam opkomen, en ja je hebt ook al gezoend, of misschien zelfs wel iets verder, kortom jevoelt je blij, ook naar hem toe. Maar die jongen laat ineeeens niks meer horen. Of laat je zitten met één of andere stomme reden. Je voelt je dan dus gekwetst en gebruikt.
Maar oké, je recht je rug en gaat verder. Maar dan gebeurt dit nog 2, 3, 4 keer. Mensen in je omgeving zeggen dat je je ook niet zo snel moet 'geven'... nee, laat de jongen alsjeblieft jagen!
De volgende keer dat je een jongen ontmoet, denk je natuurlijk, als hij weer zo aardig en gezellig doet, hmm, ik weet niet of hij het meent. Laten we afwachten. Maar natuurlijk wil je voorkomen dat je weer gevoelens krijgt in die tussentijd. Want je bent immers bang dat iemand je wéér plots laat zitten.
Dus hoe zorg je dat je geen gevoelens krijgt, totdat je bijna zeker bent dat iemand je weer niet laat zitten? Door niet teveel mee te gaan in zijn avances.
En natuurlijk maak ik het ook gezellig en leuk en ga ik heus wel in op dates en zoenen enzo, alleen neem ik zelf het initiatief niet. Ik wil gewoon niet toegeven aan m'n eigen gevoelens, bang om weer gekwetst te worden.
Ik denk dat dat heel ver kan gaan. Maar dat is ook persoonsgebonden.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat als je echt verliefd bent en je ziet elkaar anderhalve week niet, je vervolgens ook nog eens 3 dates afzegt alleen maar uit zelfbescherming.
Als het zo ver gaat is het gewoon destructief gedrag en kun je beter aan jezelf gaan werken, dan de ander met een psychisch wrak te belasten en eenzijdige concessies te laten doenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel ver kan gaan. Maar dat is ook persoonsgebonden.
Ik dacht al, waar blijft de eerste WO'er.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
TS, je studeert niet, je scholiert. Tevens ligt jullie opleidingsniveau helemaal niet mijlenver uit elkaar, jullie zitten wat dat betreft behoorlijk op een lijn.
Ik denk dat je dan:quote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Je leert iemand kennen en geeft aandacht, en krijgt aandacht terug. Na een aantal weken en leuke dates voel je de kriebeltjes langzaam opkomen, en ja je hebt ook al gezoend, of misschien zelfs wel iets verder, kortom jevoelt je blij, ook naar hem toe. Maar die jongen laat ineeeens niks meer horen. Of laat je zitten met één of andere stomme reden. Je voelt je dan dus gekwetst en gebruikt.
Maar oké, je recht je rug en gaat verder. Maar dan gebeurt dit nog 2, 3, 4 keer. Mensen in je omgeving zeggen dat je je ook niet zo snel moet 'geven'... nee, laat de jongen alsjeblieft jagen!
Godsamme, het is toch een wonder dat jullie op het vmbo ueberhaupt nog aan voortplanting toe komen. de jongens laten de meisjes zitten met stomme redenen en de meisjes laten de jongens zitten met een stomme redenen, en beide seksen geven de schuld aan de andere sekse, omdat ze willen voorkomen dat de wederpartij ze laat zitten vanwege stomme redenen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef VrouwelijkICE het volgende:
De volgende keer dat je een jongen ontmoet, denk je natuurlijk, als hij weer zo aardig en gezellig doet, hmm, ik weet niet of hij het meent. Laten we afwachten. Maar natuurlijk wil je voorkomen dat je weer gevoelens krijgt in die tussentijd. Want je bent immers bang dat iemand je wéér plots laat zitten.
Dus hoe zorg je dat je geen gevoelens krijgt, totdat je bijna zeker bent dat iemand je weer niet laat zitten? Door niet teveel mee te gaan in zijn avances.
En natuurlijk maak ik het ook gezellig en leuk en ga ik heus wel in op dates en zoenen enzo, alleen neem ik zelf het initiatief niet. Ik wil gewoon niet toegeven aan m'n eigen gevoelens, bang om weer gekwetst te worden.
Ik kwets anderen toch niet! Ik neem alleen niet zo snel meer initiatief als vroeger.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:07 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Godsamme, het is toch een wonder dat jullie op het vmbo ueberhaupt nog aan voortplanting toe komen. de jongens laten de meisjes zitten met stomme redenen en de meisjes laten de jongens zitten met een stomme redenen, en beide seksen geven de schuld aan de andere sekse, omdat ze willen voorkomen dat de wederpartij ze laat zitten vanwege stomme redenen.
Zo bang om gekwetst te worden, dat je liever anderen kwetst in plaats van samen lief te zijn tegen elkaar, hoe dom kun je voor jezelf zijn?!![]()
Volgens mij is TS wel degelijk gekwetst door de acties van zijn vriendinquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik kwets anderen toch niet! Ik neem alleen niet zo snel meer initiatief als vroeger.
Kun je misschien iets meer vertellen over het hoe en waaromquote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Daybreaker87 het volgende:
heb het uitgemaakt.. Dus slotje please..
Dat denk ik ook voor je, want je werd gewoon aan het lijntje gehouden imoquote:
Ik zal wel een oude taart zijnquote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef Daybreaker87 het volgende:
maar aangezien ik er zoveel in heb gestoken vond ik van mezelf wel dat ik het me kon permitteren.
Hij moest het ook wel over de telefoon uitmaken, als hij haar op een andere manier niet meer te spreken krijgtquote:Op maandag 7 april 2008 21:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zal wel een oude taart zijn, maar dit vind ik echt zo kinderachtig!
"Omdat jij zus doet, mag ik best zo doen."
Wéér zo'n spelletje, zoals ik eerder in dit topic al noemde... Wat dat betreft ontloop je haar niveau echt niet zo veel hoor.
Maar ach, het zal idd wel beter zijn zo.
Ben benieuwd wat ICE te zeggen heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |