abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57761078
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:44 schreef Rammstino het volgende:

[..]

Doe es een foto dan
Sorry daar ga ik niet aan meewerken . Geloof me maar als ik zeg dat ze er adembenemd uitziet . 1 van de redenen waarom ik er ook moeite mee heb. Je raakt verslaafd aan zoiets.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:54:21 #27
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57761105
Je hebt haar dus gewoon voor de sex, dan moet je ook niet huilen als ze geen tijd heeft.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_57761194
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef LasTeR het volgende:
Je hebt haar dus gewoon voor de sex, dan moet je ook niet huilen als ze geen tijd heeft.
Ik hou zielsveel van haar? En niet alleen omdat ik seks met haar heb. Ik geniet er ook van om gewoon naast haar te liggen en met haar te praten, films te kijken, of haar gezicht te verkennen met mn lippen. Ik ben wel een jongen met gevoel hoor. Maak je daar maar geen zorgen over .
pi_57761235
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:52 schreef Daybreaker87 het volgende:

[..]

Sorry daar ga ik niet aan meewerken . Geloof me maar als ik zeg dat ze er adembenemd uitziet . 1 van de redenen waarom ik er ook moeite mee heb. Je raakt verslaafd aan zoiets.
Ja, het zal best lekker wegneuken, zo'n 16-jarig vmbo-sletje. Je bent ook vast niet de enige die dat vindt. Ik zou de herinneringen maar vast gaan koesteren.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:03:18 #30
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57761256
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Daybreaker87 het volgende:

[..]

Ik hou zielsveel van haar? En niet alleen omdat ik seks met haar heb. Ik geniet er ook van om gewoon naast haar te liggen en met haar te praten, films te kijken, of haar gezicht te verkennen met mn lippen. Ik ben wel een jongen met gevoel hoor. Maak je daar maar geen zorgen over .
Dat is verliefd zijn, niet zielsveel van iemand houden.
pi_57761311
Mja dit gaat niet echt werken ofzo als ik dit zo lees. Het lijkt er meer op dat je haar beter kan nemen als tijdopvullertje.
Lambo of Rekt
pi_57761340
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:03 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dat is verliefd zijn, niet zielsveel van iemand houden.
Inderdaad beter verwoord. De gevoelens zijn in elk geval volop aanwezig en daar gaat het om.
pi_57761385
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:39 schreef Daybreaker87 het volgende:

[..]

Is onzin . Ze gaat niet vreemd. Dat is 1 ding wat ik zeker van haar weet. Ik kom daar over de vloer en kan ook heel goed opschieten met haar ouders. Die zouden het echt niet oke vinden als er 3 andere gozers naast mij over de vloer zouden komen om met haar mee naar boven te gaan
Naja, wil het niet moeilijk maken ofzo. Maar ze kan nog steeds vreemdgaan zonder dat je het ooit weten en haar ouders idem.
pi_57761418
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef nozem het volgende:

[..]

Ja, het zal best lekker wegneuken, zo'n 16-jarig vmbo-sletje. Je bent ook vast niet de enige die dat vindt. Ik zou de herinneringen maar vast gaan koesteren.
Haha, nou nozem, het is niet per se lekkerder dan iemand van 18 of 20 . Ik kom ook geen aandacht van de dames tekort. Daarbij koester ik elke ervaring die ik met welk meisje dan ook heb. Dat zij toevallig 16 is wil niet zeggen dat ik daar nou ineens veel specialer tegenaan kijk. Als het me puur om het neuken ging had ik er ook al veel meer kunnen hebben. Ik zie er goed uit en heb ook wel een leuk karakter vind ik zelf. En genoeg meisjes in mn omgeving die dat ook wel zien. Punt is dat ik niet zo in elkaar zit.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:20:14 #35
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57761493
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:15 schreef Daybreaker87 het volgende:

[..]

Haha, nou nozem, het is niet per se lekkerder dan iemand van 18 of 20 . Ik kom ook geen aandacht van de dames tekort. Daarbij koester ik elke ervaring die ik met welk meisje dan ook heb. Dat zij toevallig 16 is wil niet zeggen dat ik daar nou ineens veel specialer tegenaan kijk. Als het me puur om het neuken ging had ik er ook al veel meer kunnen hebben. Ik zie er goed uit en heb ook wel een leuk karakter vind ik zelf. En genoeg meisjes in mn omgeving die dat ook wel zien. Punt is dat ik niet zo in elkaar zit.
Is dit nu een ophemel topic geworden? Waarom zoek je dan niet iemand die wél tijd voor je vrij maakt.
pi_57761531
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:20 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Is dit nu een ophemel topic geworden? Waarom zoek je dan niet iemand die wél tijd voor je vrij maakt.
Goede vraag. Daar probeer ik zelf ook nog steeds achter te komen. Verliefd zijn is kut
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:28:45 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57761610
geen hand vol maar een land vol he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57761689
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:28 schreef Re het volgende:
geen hand vol maar een land vol he
Zo dacht ik voor haar ook . Toch weet het liefdesmonster me altijd weer in zn greep te houden, wat afscheid nemen van iets wat je voorheen zo gelukkig maakte toch weer een moeilijkere klus maakt dan je voorheen voor mogelijk had gehouden.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:35:58 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57761722
laat haar gewoon een week met rust... het moet natuurlijk allemaal wel van 2 kanten komen en misschien is ze door haar ervaringen er gewoon nog niet klaar voor om in een relatie te stappen voor langere tijd.
pi_57761773
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:35 schreef Re het volgende:
laat haar gewoon een week met rust... het moet natuurlijk allemaal wel van 2 kanten komen en misschien is ze door haar ervaringen er gewoon nog niet klaar voor om in een relatie te stappen voor langere tijd.
Dat denk ik dus ook. Ze had het er ook al over dat het weer voor het eerst in een jaar tijd was dat ze weer serieus met een jongen bezig was, en dat dat "toch wel weer even wennen was". Maar goed de radiostilte zal niet door mij worden verbroken. Laat haar maar een keer aan komen met iets. Mijn input in de relatie acht ik meer dan voldoende eigenlijk.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:46:10 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57761872
Ga eens na wat jíj wil.
Ik zou ervoor passen om op die manier behandeld te worden hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:47:19 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57761900
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Daybreaker87 het volgende:

Maar goed de radiostilte zal niet door mij worden verbroken. Laat haar maar een keer aan komen met iets.
Dit zijn spelletjes. Wees gewoon eerlijk naar haar (en jezelf).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:49:48 #43
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57761944
quote:
Ik heb er lang over na moeten denken of ik dit hier wel zou moeten posten maar ik doe het toch maar, aangezien ik van tevoren wel door had dat er vrij veel mensen hier zijn die je echt verder willen helpen met je probleem.
Totdat je als een arrogante zelfvererende tosti je eigen topic omzeep gaat helpen. Dan haken de serieuze mensen af en hou je een baggertopic over

Bovendien:
16 jarige meisjes die vroeger al zoveel hebben meegemaakt...
2 maanden...

Nee, sorry, ongegronde baggerklacht. Niet zo zeuren en meer neuken, is mijn advies.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:02:23 #44
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_57762099
Toch wel leuk dat een HBO'er zegt dat opleidingniveau mijlenver uit elkaar ligt.. En toch keihard geplayed wordt door een VMBO'er. ')

Dat meisje heeft met haar 16e, allicht juist dankzij dat opleidingsniveau, veel meer levenservaring/streetsmarts/hoe je het ook noemen wilt dan jij hebt. En beredeneert het anders / niet zoveel dan dat jij dat doet. Naar mijn idee heb je 3 opties:
1. probeer het binnenkort uit te praten, hierbij zal ze zeer geintereseerd over komen of juist zeer ongeintereseerd, weet je direct waar je aan toe bent. Resultaat: jij vreet jezelf op terwijl je het kapot beredeneert (daar ben je immers HBO'er voor) terwijl zij er geen minuut van wakker ligt;
2. haar als neukertje erbij houden en dezelfde houding aannemen als dat zij doet, semi ongeinteresseerd. Jij blij, zij blij.
3. Haar dumpen. Resultaat op langere termijn zelfde als eindresultaat van 2.

Als je d'r batst (ff lullig gezegd), maak dan wel dat je het verstandig doet.. Ik heb menig VMBO'er/vrouwmens meegemaakt die het niet zo nauw ( ) namen met het slikken van de pil, of in het geheel met monogamiteit. ("ik wist helemaal niet dat de pil onbetrouwbaar wordt als je aan de antibiotica zit..!" of "Ik heb dan wel wel gekotst maar goed, toen had ik de pil al geslikt voor die dag dus dat maakt niet uit" )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_57762111
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:49 schreef MrDice het volgende:

[..]

Totdat je als een arrogante zelfvererende tosti je eigen topic omzeep gaat helpen. Dan haken de serieuze mensen af en hou je een baggertopic over

Bovendien:
16 jarige meisjes die vroeger al zoveel hebben meegemaakt...
2 maanden...

Nee, sorry, ongegronde baggerklacht. Niet zo zeuren en meer neuken, is mijn advies.
Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis heb . Schijnt niet te mogen van jou? Nou dikke doei want ik ga er toch lekker mee door . Mijn advies aan jou, post dan gewoon niet.
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:10:53 #46
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57762249
Ze houdt jou aan het lijntje en wat je ermee doet is aan jou.. Zij wil jou alleen zien wanneer het haar uitkomt.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:11:37 #47
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57762269
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Daybreaker87 het volgende:

[..]

Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis heb . Schijnt niet te mogen van jou? Nou dikke doei want ik ga er toch lekker mee door . Mijn advies aan jou, post dan gewoon niet.
Ik vind dat ie wel gelijk heeft, want je omschrijft jezelf in dit topic als 'Gods gift to women', en het wordt per post van je alleen maar erger.

Doe nou maar wat Moonah zegt, en wees gewoon eerlijk. Tegenover jezelf en tegenover haar. Het komt op mij ook over als verliefd zijn op het feit dat je een (veel te) jonge meid van 16 die er wel pap van lust hebt gevonden. Nu is ze even niet beschikbaar en jij gaat lopen miepen als een klein kind. In elke post beschrijf je hoe geweldig jij wel niet bent en hoe geil zij wel niet is. Nou, fijn voor je, maar maak het niet erger dan het is en sla de hand dan wat vaker aan jezelf tot ze weer beschikbaar is, of zoek een ander neukertje.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:14:25 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57762319
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Daybreaker87 het volgende:

[..]

iedereen heeft recht op een mening dus verwacht niet dat iedereen overal maar ja en amen op roept...
pi_57762415
Misschien is het eerder al geschreven
1. ze is 16, een kind dus ze is minderjarig
2. Ze heeft vroeger veel meegemaakt? BS, ze is 16 wtf
3. 2 maanden, het is pas 2 maanden nee dan heb je er niet veel tijd of moeite inzitten of veel concessies gedaan

Als het nu al zo gaat (verwijten en dergelijke) en dan bedoel ik van beide kanten dan gaat het alleen maar slechter, dumpen nu he tnog zonder al te veel narigheid kan.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_57762505
Misschien een gek idee maar heb je al eens geprobeerd om in persoon met haar hierover te praten? Vindt zij het ook vervelend als jullie elkaar niet zien of vermaakt ze zich ondertussen prima met alles? Hoe ziet zij jullie verkering?

Als je een 'echte' relatie wilt hebben moet je toch over elkaars verwachtingen leren praten. Maargoed, anderzijds is dat misschien ook wel teveel gevraagd voor iemand van 16. Misschien heeft ze het echt even druk, misschien raakt ze op je uitgekeken. Wij kunnen het je in ieder geval niet vertellen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')