Sorry daar ga ik niet aan meewerkenquote:
Ik hou zielsveel van haar? En niet alleen omdat ik seks met haar heb. Ik geniet er ook van om gewoon naast haar te liggen en met haar te praten, films te kijken, of haar gezicht te verkennen met mn lippen. Ik ben wel een jongen met gevoel hoor. Maak je daar maar geen zorgen overquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef LasTeR het volgende:
Je hebt haar dus gewoon voor de sex, dan moet je ook niet huilen als ze geen tijd heeft.
Ja, het zal best lekker wegneuken, zo'n 16-jarig vmbo-sletje. Je bent ook vast niet de enige die dat vindt. Ik zou de herinneringen maar vast gaan koesteren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:52 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Sorry daar ga ik niet aan meewerken. Geloof me maar als ik zeg dat ze er adembenemd uitziet
. 1 van de redenen waarom ik er ook moeite mee heb. Je raakt verslaafd aan zoiets.
Dat is verliefd zijn, niet zielsveel van iemand houden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Ik hou zielsveel van haar? En niet alleen omdat ik seks met haar heb. Ik geniet er ook van om gewoon naast haar te liggen en met haar te praten, films te kijken, of haar gezicht te verkennen met mn lippen. Ik ben wel een jongen met gevoel hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.
Inderdaad beter verwoord. De gevoelens zijn in elk geval volop aanwezig en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat is verliefd zijn, niet zielsveel van iemand houden.
Naja, wil het niet moeilijk maken ofzo. Maar ze kan nog steeds vreemdgaan zonder dat je het ooit weten en haar ouders idem.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:39 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Is onzin. Ze gaat niet vreemd. Dat is 1 ding wat ik zeker van haar weet. Ik kom daar over de vloer en kan ook heel goed opschieten met haar ouders. Die zouden het echt niet oke vinden als er 3 andere gozers naast mij over de vloer zouden komen om met haar mee naar boven te gaan
Haha, nou nozem, het is niet per se lekkerder dan iemand van 18 of 20quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, het zal best lekker wegneuken, zo'n 16-jarig vmbo-sletje. Je bent ook vast niet de enige die dat vindt. Ik zou de herinneringen maar vast gaan koesteren.
Is dit nu een ophemel topic geworden? Waarom zoek je dan niet iemand die wél tijd voor je vrij maakt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:15 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Haha, nou nozem, het is niet per se lekkerder dan iemand van 18 of 20. Ik kom ook geen aandacht van de dames tekort. Daarbij koester ik elke ervaring die ik met welk meisje dan ook heb. Dat zij toevallig 16 is wil niet zeggen dat ik daar nou ineens veel specialer tegenaan kijk. Als het me puur om het neuken ging had ik er ook al veel meer kunnen hebben. Ik zie er goed uit en heb ook wel een leuk karakter vind ik zelf. En genoeg meisjes in mn omgeving die dat ook wel zien. Punt is dat ik niet zo in elkaar zit.
Goede vraag. Daar probeer ik zelf ook nog steeds achter te komen. Verliefd zijn is kutquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is dit nu een ophemel topic geworden? Waarom zoek je dan niet iemand die wél tijd voor je vrij maakt.
Zo dacht ik voor haar ookquote:
Dat denk ik dus ook. Ze had het er ook al over dat het weer voor het eerst in een jaar tijd was dat ze weer serieus met een jongen bezig was, en dat dat "toch wel weer even wennen was". Maar goed de radiostilte zal niet door mij worden verbroken. Laat haar maar een keer aan komen met iets. Mijn input in de relatie acht ik meer dan voldoende eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:35 schreef Re het volgende:
laat haar gewoon een week met rust... het moet natuurlijk allemaal wel van 2 kanten komen en misschien is ze door haar ervaringen er gewoon nog niet klaar voor om in een relatie te stappen voor langere tijd.
Dit zijn spelletjes. Wees gewoon eerlijk naar haar (en jezelf).quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef Daybreaker87 het volgende:
Maar goed de radiostilte zal niet door mij worden verbroken. Laat haar maar een keer aan komen met iets.
Totdat je als een arrogante zelfvererende tosti je eigen topic omzeep gaat helpen. Dan haken de serieuze mensen af en hou je een baggertopic overquote:Ik heb er lang over na moeten denken of ik dit hier wel zou moeten posten maar ik doe het toch maar, aangezien ik van tevoren wel door had dat er vrij veel mensen hier zijn die je echt verder willen helpen met je probleem.
Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis hebquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Totdat je als een arrogante zelfvererende tosti je eigen topic omzeep gaat helpen. Dan haken de serieuze mensen af en hou je een baggertopic over![]()
Bovendien:
16 jarige meisjes die vroeger al zoveel hebben meegemaakt...
2 maanden...
Nee, sorry, ongegronde baggerklacht. Niet zo zeuren en meer neuken, is mijn advies.
Ik vind dat ie wel gelijk heeft, want je omschrijft jezelf in dit topic als 'Gods gift to women', en het wordt per post van je alleen maar erger.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis heb. Schijnt niet te mogen van jou? Nou dikke doei want ik ga er toch lekker mee door
. Mijn advies aan jou, post dan gewoon niet.
iedereen heeft recht op een mening dus verwacht niet dat iedereen overal maar ja en amen op roept...quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:03 schreef Daybreaker87 het volgende:
[..]
Nou het spijt me dude, maar val me niet aan omdat ik wat zelfkennis heb. Schijnt niet te mogen van jou? Nou dikke doei want ik ga er toch lekker mee door
. Mijn advies aan jou, post dan gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |