Precies.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Herald het volgende:
die vertraging is een drama ja
Ik kende iemand die er nu niet meer is die dat beroep uitoefende dus. (geen grap)quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Tja, er zijn nog altijd mensen die denken dat ze wel kunnen inschatten of ze wel of niet nog voor een trein langskunnen maar een trein is geen auto. Zelfs spoorwegwerkers noemen intercities sluipmoordenaars die je niet ziet of hoort aankomen en zij staan er dagelijks tussen, niet voor niets hebben ze één van de gevaarlijkste beroepen van Nederland.
Het is gewoon een kwestie van goed kijken. Maar dat moet je ook als je door groen licht gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:39 schreef WebForce het volgende:
Ik zie het vaak genoeg dat mensen nog even snel onder spoorbomen door lopen/fietsen, maar ook dat ze nadat er een trein voorbij is gekomen gelijk oversteken. Dom volk
, zo erg voor de nabestaanden!
Deze wereld draait niet meer om die 2 oudere mensen helaas. Ze gingen op 't verkeerde moment op de verkeerde spoorwegovergang te snel oversteken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:31 schreef anneja het volgende:
Twee oudere mensen.
Ken jij de omstandigheden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Gevalletje eigen schuld dikke bult enzo.
Welke omstandigheden zou het niet hun eigen schuld maken? Werden ze gedwongen door een of andere jeugdige hoodlum?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ken jij de omstandigheden?
Weet jij veel, misschien waren ze slecht ter been en gingen de bomen dicht toen ze al op de overweg waren en raakten ze in paniek. Of struikelde de een en wilde de ander helpen. Tussen het eerste belsignaal en het langsrazen van een trein op topsnelheid (en als tie langs Haren komt rijdt die intercity vaak 120-140) zit maar een seconde of 10.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Welke omstandigheden zou het niet hun eigen schuld maken?
Er staat nu inderdaad op de site van dagblad van het noorden dat de 2 voordat de spoorbomen dicht gingen over gingen steken. Opeens gingen de spoorbomen dicht en de 2 bejaarden die slecht ter been waren hadden geen schijn van kans om over te steken omdat op die plek nadat de spoorbomen dicht zijn binnen 5 seconden de intercity voorbij gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:24 schreef anneja het volgende:
[..]
Weet jij veel, misschien waren ze slecht ter been en gingen de bomen dicht toen ze al op de overweg waren en raakten ze in paniek. Of struikelde de een en wilde de ander helpen. Tussen het eerste belsignaal en het langsrazen van een trein op topsnelheid (en als tie langs Haren komt rijdt die intercity vaak 120-140) zit maar een seconde of 10.
Ik kan best scenario's bedenken waardoor dit gewoon rotte pech is en niet eigen schuld (en dan nog vind ik eigen schuld, trein in je oog nogal een heftige straf).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |