klinkt als een goed, degelijk ontbijtquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Boterham met kaas, boterham met appelstroop en koffie.
En het vervolg:quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor de lunch dacht ik: ik wil lekkerder lunchen dan een broodje kaas"
Dus ik heb een rauw eitje (hier is een goed fornhuis en pannen), lekkere kaas, brood en een tomaatje meegenomen naar mijn werk voor de lunch straks.
Alles is nog heel, inclusief ei en tomaat, maar ik voelde me wel een beetje belachelijk met mjin eitje
Ik durf trouwens te wedden dat ik er straks heel erg blij mee ben
Hier ook pizzaquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet het nog niehieieieiet, geen inspiratie... ff in het fokkookboek kijken.
Morgen laat thuis, laten we een pizza komen
Ha die heb ik nog van de vorige keer:quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
'
Ik nu ook
Ps: recept? Hoe maak jij het klaar?
Jij ongeveer hetzelfde?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zo simpel...
Japanse rijst koken en af laten koelen.
Ei in een gloeiende hete pan met olie bakken, knoflook erbij doen.
Dan de rijst, afblussen met sake en kikoman sojasaus...
Nog even lekker doorbakken met veel en veel zwarte peper uit pepermolen en klaar is kees...![]()
Eigenlijk horen er nog kleine stukjes bosui en paprika wortel etc etc in, maar dat vind ik zelf niet zo lekker.
Jullie zijn er vroeg bij dit jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
De bbq gaat straks aan![]()
Met o.a. zelfgemaakte kipsate en biefstuk![]()
Daarna een salade van meloen met proscuitto en een salade tomaat/olijf/uitfeta
En natuurlijk stokbrood met zelfgemaakte knoflookboter met sesamzaadjes
wat grappig, klinkt spannendquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
zelfgemaakte knoflookboter met sesamzaadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |