quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:18 schreef Oblivion het volgende:
Zo, die ga ik vaker halen, damn wat waren die lekker!
Ontopic: Glaasje water...
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben een zij!![]()
Nou helaas "bestaat" de benodigde B&J-smaak niet meer bij de Appie.. dus heb em maar gemaakt met Cookie Dough, hopelijk is het te eten! Staat nu af te koelen, morgen afmaken en eten! Heb ook een lekkere kwarktaart gemaakt... jamjam
Dat is dus superlekker! Ik kreeg het vroeger heel af en toe van mijn moeder, het was echt zo'n 'verwen-gerecht'. Nu doe ik hetzelfde: heeeeel af en toe smikkelen dochterlief en ik van een omeletje met suiker! Per persoon twee eieren luchtig kloppen met wat volle melk en dat tot een lobbig omeletje bakken in boter. Op een witte boterham schuiven en met suiker bestrooien. De suiker smelt lekker en de boterham wordt lekker soppig van de boter. Echt heerlijk, probeer het maar eens!quote:
Die is super! En met de kaneel valt het reuze mee hoor...........quote:Op donderdag 10 april 2008 14:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is die Minty marocco, ik twijfel erover vanwege de kaneel, of valt dat mee?
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Kasumi eiernoedels met champignons en ananas en een Shanhai saus besteld, net!
Was wel weer eens lekker, zo'n ouderwets Hollandse maaltijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Straks gehaktballen met tuinkruiden, aardappelpuree met bieslook en spekjes en verse spinazie.
dat dusquote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Die is super! En met de kaneel valt het reuze mee hoor...........
Heb pas gezien dat ze dat maakten in zo'n kookprogramma, zag er echt niet lekker uit vond ik. Laat je het even weten als het wel lekker is?quote:
denk dat het er idd wat vreemd uitziet maar t zijn wel pure smaken...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb pas gezien dat ze dat maakten in zo'n kookprogramma, zag er echt niet lekker uit vond ik. Laat je het even weten als het wel lekker is?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:57 schreef Xennia het volgende:
Kalfsoester met champignons en nog een keer venkel met bosui, omdat het zo lekker is
Inderdaad ja! Ik proef de smaken nog steeds, ook al is het al een kwartier op. Straks nog een mars ice cream. Weekendquote:
en deze daaropvolgende vraag:quote:
Is het eindoordeel:quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb pas gezien dat ze dat maakten in zo'n kookprogramma, zag er echt niet lekker uit vond ik. Laat je het even weten als het wel lekker is?
klinkt als een goed, degelijk ontbijtquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Boterham met kaas, boterham met appelstroop en koffie.
En het vervolg:quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor de lunch dacht ik: ik wil lekkerder lunchen dan een broodje kaas"
Dus ik heb een rauw eitje (hier is een goed fornhuis en pannen), lekkere kaas, brood en een tomaatje meegenomen naar mijn werk voor de lunch straks.
Alles is nog heel, inclusief ei en tomaat, maar ik voelde me wel een beetje belachelijk met mjin eitje
Ik durf trouwens te wedden dat ik er straks heel erg blij mee ben
Hier ook pizzaquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet het nog niehieieieiet, geen inspiratie... ff in het fokkookboek kijken.
Morgen laat thuis, laten we een pizza komen
Ha die heb ik nog van de vorige keer:quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
'
Ik nu ook
Ps: recept? Hoe maak jij het klaar?
Jij ongeveer hetzelfde?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zo simpel...
Japanse rijst koken en af laten koelen.
Ei in een gloeiende hete pan met olie bakken, knoflook erbij doen.
Dan de rijst, afblussen met sake en kikoman sojasaus...
Nog even lekker doorbakken met veel en veel zwarte peper uit pepermolen en klaar is kees...![]()
Eigenlijk horen er nog kleine stukjes bosui en paprika wortel etc etc in, maar dat vind ik zelf niet zo lekker.
Jullie zijn er vroeg bij dit jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
De bbq gaat straks aan![]()
Met o.a. zelfgemaakte kipsate en biefstuk![]()
Daarna een salade van meloen met proscuitto en een salade tomaat/olijf/uitfeta
En natuurlijk stokbrood met zelfgemaakte knoflookboter met sesamzaadjes
wat grappig, klinkt spannendquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:00 schreef SeaOfLove het volgende:
zelfgemaakte knoflookboter met sesamzaadjes
From scratch...quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Zelfgemaakte roti?Doe eens een recept posten.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
From scratch...
Alhoewel ik het vandaag weer anders gedaan heb...
Oh die tarte tatin lijkt me erg lekkerquote:Op zondag 13 april 2008 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Plotselinge, onbedwingbare kokkereldrang! En dus ga ik maken:
http://www.kokenmetkarin.nl/gebak/wortelcake.html
en
http://www.kokenmetkarin.nl/voor/tartetatinsjalotten.html![]()
Ik zal foto's maken.
Aanrader dus.quote:Op zondag 13 april 2008 18:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh die tarte tatin lijkt me erg lekkerLaat je even weten hoe hij was?
Ik krijg volgende week eters en misschien is dit wel iets om ze voor te zetten als bijgerechtje.
quote:
Ik laat de Chinees zo bezorgen, dat is pas erg!quote:Op zondag 13 april 2008 18:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hehehe, hij ziet er wel zielig uit zo op dat bord. *note to self: randjes lossnijden*![]()
Heb hem gebookmarked![]()
Ik heb zojuist eten besteld bij de lokale frituurboer.Heb gewoon écht geen zin om te koken vandaag.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef borisz het volgende:
Ohja mijn moeder had ook baklava. Was volgens mij gewoon appeltaart![]()
Heb wel betere geproeft.
nee daarom, noten ? 2 kruimels zeker, Suikersiroop een klein beetje misschien. Het was iig geen goede baklava wat mijn moeder kreegquote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal:
Baklava zijn laagjes dun deeg met daartussen noten en overgoten met een suikersiroop en eventueel honing. Daar zit geen appel of appeltaartdeeg in hoor!
Nee dat blijkt, hihi!quote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
[..]
nee daarom, noten ? 2 kruimels zeker, Suikersiroop een klein beetje misschien. Het was iig geen goede baklava wat mijn moeder kreeg.
En je eet ok nog wat af en toe hoop ik?quote:Op maandag 14 april 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels aardig wat glaasjes water
Rostirondjes? Vertel...quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:22 schreef PeRi het volgende:
Röstirondjes, rode kool en een gemarineerd visje.
Ovenschotelquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef Vandaag... het volgende:
ik heb een ovenschotel in de oven staan van gehakt, spinazie en aardappelpuree. Simpel, maar oh zo lekker
Maar rösti-rondjes zijn wél erg lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon uit de diepvries!! Van McCain of Aviko!
[ afbeelding ]
Hm, lekker, vlee.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:34 schreef Sylvana het volgende:
Franse vleeschotel
Ik las Crystal methquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:35 schreef Qwea het volgende:
popcorn en crystal clear onder mn marathon greys anatomy
Doe je er nog een cosmo omheen?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die heb ik ook op de planning staat vandaag: frambozen.. net gehaald
nog niet eens aan gedacht, wat een uitstekend idee van jequote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe je er nog een cosmo omheen?
Ik heb in Reykjavik de afgelopen week vanalles gegeten: pastasalade in de bergenbio-vego gezonde sojabonencurry bij een restaurantje, hotdogs bij een kraampje...
Nu weer gezond. Net een tosti met chilisaus op, dat gaat alvast lekker
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik las Crystal meth![]()
![]()
Dacht al, zal een flink lange marathon zijn dan
zou je misschien nog eens een linkje kunnen neerzetten naar de post waar t eerst instond, of t zelf ff snel tikken? ben benieuwd en kan t niet meer vindenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
Thaise rosbiefsalade. Heerlijk, zo'n bord vol groene frisheid en smakelijkheidIk verheug me er echt al de hele dag op
Ohhh, IJslandquote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb in Reykjavik de afgelopen week vanalles gegeten: pastasalade in de bergenbio-vego gezonde sojabonencurry bij een restaurantje, hotdogs bij een kraampje...
Zo het was echt heerlijk, ik zit bom- en bomvol.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik maak straks varkenshaasjes met champignonroomsaus.. daarbij broccoli.. en ik denk dat ik zustertjelief patatjes erbij laat halen.
Grieks ben ik toch niet zo vanquote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
UIteten bij de giek in IJmuiden.
Ik had een specialiteit van de Kok. Dat hield in Stuk Ossenhaas, Varkenshaas, stuk lamsvlees. Wat Tsaziki, patat en salade. Tja het was aardig, stond erg snel op tafel. Smaakte aardig niet byzonder. Alleen het personeel was niet echt intelligent.
Toe een Irish Coffee.
Voor Bloes en Golfer, je kan beter ergens anders eten.
De collega's vonden 'm ook heel lekker.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grieks ben ik toch niet zo van
Ik moet hier vaker komen, die wortelcake is leuk!!!
Waar kan ik dat recept bemachtigenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond aan de hand van een recept van Isabeau van gisteren een heerlijke maaltijd met roergebakken paksoi, nootjes, rode ui, sesamzaad en gebakken zeeduivel.
Je eet ook voor tweequote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef freecell het volgende:
Mijn lunch wordt echt steeds uitgebreider
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je eet ook voor twee![]()
Ik had nog een restje zelfgemaakte pastasaus die ik op een doorgesneden stokbroodje heb gesmeerd, daar nog wat ui, courgette, paprika, ham en kaas op en dat even in de oven
Ik heb de neiging ook wel hoor, af en toequote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen een zwangerschap ook echt wel misbruiken als hét excuus om zich helemaal te laten gaan qua eten.
Ikzelf heb daar allerlei andere excusen (excuses?) voor.
Ik verkeerde in de positie dat ik alleen maar afviel tijdens mijn zwangerschap (en de baby woog 4 kiloquote:Op donderdag 17 april 2008 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb de neiging ook wel hoor, af en toeMaar dan stop ik mezelf gewoon helemaal vol met aardbeien of iets dergelijks
Kip Tikka Masala, wat is het ultieme recept?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier ook maar even: heeft iemand een lekker recept voor tikka masala, kip tandoori of een andere smakelijke curry?
Zondag 20 wekenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
@freecell: weet ik, was ook maar een geintjeHoe ver ben je nu eigenlijk?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 april 2008 15:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Zondag 20 weken
En ontopic: een grapfruit
Dankjequote:Op donderdag 17 april 2008 15:12 schreef Trusten het volgende:
[..]
Kip Tikka Masala, wat is het ultieme recept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |