Rostirondjes? Vertel...quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:22 schreef PeRi het volgende:
Röstirondjes, rode kool en een gemarineerd visje.
Ovenschotelquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef Vandaag... het volgende:
ik heb een ovenschotel in de oven staan van gehakt, spinazie en aardappelpuree. Simpel, maar oh zo lekker
Maar rösti-rondjes zijn wél erg lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon uit de diepvries!! Van McCain of Aviko!
[ afbeelding ]
Hm, lekker, vlee.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:34 schreef Sylvana het volgende:
Franse vleeschotel
Ik las Crystal methquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:35 schreef Qwea het volgende:
popcorn en crystal clear onder mn marathon greys anatomy
Doe je er nog een cosmo omheen?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die heb ik ook op de planning staat vandaag: frambozen.. net gehaald
nog niet eens aan gedacht, wat een uitstekend idee van jequote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe je er nog een cosmo omheen?
Ik heb in Reykjavik de afgelopen week vanalles gegeten: pastasalade in de bergenbio-vego gezonde sojabonencurry bij een restaurantje, hotdogs bij een kraampje...
Nu weer gezond. Net een tosti met chilisaus op, dat gaat alvast lekker
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik las Crystal meth![]()
![]()
Dacht al, zal een flink lange marathon zijn dan
zou je misschien nog eens een linkje kunnen neerzetten naar de post waar t eerst instond, of t zelf ff snel tikken? ben benieuwd en kan t niet meer vindenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
Thaise rosbiefsalade. Heerlijk, zo'n bord vol groene frisheid en smakelijkheidIk verheug me er echt al de hele dag op
Ohhh, IJslandquote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb in Reykjavik de afgelopen week vanalles gegeten: pastasalade in de bergenbio-vego gezonde sojabonencurry bij een restaurantje, hotdogs bij een kraampje...
Zo het was echt heerlijk, ik zit bom- en bomvol.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik maak straks varkenshaasjes met champignonroomsaus.. daarbij broccoli.. en ik denk dat ik zustertjelief patatjes erbij laat halen.
Grieks ben ik toch niet zo vanquote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
UIteten bij de giek in IJmuiden.
Ik had een specialiteit van de Kok. Dat hield in Stuk Ossenhaas, Varkenshaas, stuk lamsvlees. Wat Tsaziki, patat en salade. Tja het was aardig, stond erg snel op tafel. Smaakte aardig niet byzonder. Alleen het personeel was niet echt intelligent.
Toe een Irish Coffee.
Voor Bloes en Golfer, je kan beter ergens anders eten.
De collega's vonden 'm ook heel lekker.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grieks ben ik toch niet zo van
Ik moet hier vaker komen, die wortelcake is leuk!!!
Waar kan ik dat recept bemachtigenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond aan de hand van een recept van Isabeau van gisteren een heerlijke maaltijd met roergebakken paksoi, nootjes, rode ui, sesamzaad en gebakken zeeduivel.
Je eet ook voor tweequote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef freecell het volgende:
Mijn lunch wordt echt steeds uitgebreider
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je eet ook voor twee![]()
Ik had nog een restje zelfgemaakte pastasaus die ik op een doorgesneden stokbroodje heb gesmeerd, daar nog wat ui, courgette, paprika, ham en kaas op en dat even in de oven
Ik heb de neiging ook wel hoor, af en toequote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen een zwangerschap ook echt wel misbruiken als hét excuus om zich helemaal te laten gaan qua eten.
Ikzelf heb daar allerlei andere excusen (excuses?) voor.
Ik verkeerde in de positie dat ik alleen maar afviel tijdens mijn zwangerschap (en de baby woog 4 kiloquote:Op donderdag 17 april 2008 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb de neiging ook wel hoor, af en toeMaar dan stop ik mezelf gewoon helemaal vol met aardbeien of iets dergelijks
Kip Tikka Masala, wat is het ultieme recept?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier ook maar even: heeft iemand een lekker recept voor tikka masala, kip tandoori of een andere smakelijke curry?
Zondag 20 wekenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
@freecell: weet ik, was ook maar een geintjeHoe ver ben je nu eigenlijk?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 april 2008 15:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Zondag 20 weken
En ontopic: een grapfruit
Dankjequote:Op donderdag 17 april 2008 15:12 schreef Trusten het volgende:
[..]
Kip Tikka Masala, wat is het ultieme recept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |