nog niet eens aan gedacht, wat een uitstekend idee van jequote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe je er nog een cosmo omheen?
Ik heb in Reykjavik de afgelopen week vanalles gegeten: pastasalade in de bergenbio-vego gezonde sojabonencurry bij een restaurantje, hotdogs bij een kraampje...
Nu weer gezond. Net een tosti met chilisaus op, dat gaat alvast lekker
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik las Crystal meth![]()
![]()
Dacht al, zal een flink lange marathon zijn dan
zou je misschien nog eens een linkje kunnen neerzetten naar de post waar t eerst instond, of t zelf ff snel tikken? ben benieuwd en kan t niet meer vindenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
Thaise rosbiefsalade. Heerlijk, zo'n bord vol groene frisheid en smakelijkheidIk verheug me er echt al de hele dag op
Ohhh, IJslandquote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb in Reykjavik de afgelopen week vanalles gegeten: pastasalade in de bergenbio-vego gezonde sojabonencurry bij een restaurantje, hotdogs bij een kraampje...
Zo het was echt heerlijk, ik zit bom- en bomvol.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik maak straks varkenshaasjes met champignonroomsaus.. daarbij broccoli.. en ik denk dat ik zustertjelief patatjes erbij laat halen.
Grieks ben ik toch niet zo vanquote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
UIteten bij de giek in IJmuiden.
Ik had een specialiteit van de Kok. Dat hield in Stuk Ossenhaas, Varkenshaas, stuk lamsvlees. Wat Tsaziki, patat en salade. Tja het was aardig, stond erg snel op tafel. Smaakte aardig niet byzonder. Alleen het personeel was niet echt intelligent.
Toe een Irish Coffee.
Voor Bloes en Golfer, je kan beter ergens anders eten.
De collega's vonden 'm ook heel lekker.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grieks ben ik toch niet zo van
Ik moet hier vaker komen, die wortelcake is leuk!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |