quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:21 schreef Xennia het volgende:
Pizza, geen dierenarts. Mijn denkbeeldige vriend eet niets.
tuurlijk, je hebt ook gelijk en zo denk ik er ook over (al zou ik wrs het slachten aan Rtificial over latenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:24 schreef SHE het volgende:
Het is niet veel groffer dan een rund, kalf, ree of gansje.
Geloof me, als je er bij stil staat dan eet je van zijn levensdagen geen vlees meer.
Ik stond vroeger met tranen in mijn ogen de kip te plukken die mijn oma net ervoor de nek om had gedraaid.
Wreed? zeker
Lekker? hemels
Ik ben een sucker voor dieren. Daarom heb ik er ook veel van
In een ideale wereld zou ik mijn eigen dieren grootbrengen en slachten, maar daar heb ik geen ruimte voor.
Ik eet zo goed als geen vlees omdat mijn lichaam het niet wil hebben, maar een grotere vleesliefhebber dan ik kan je niet vinden.
Ik geloof in balans; goed doen waar je goed kunt en respectvol met je eten omgaan. Is prima .
omg, please, tell me hoe je BJ taart maaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk erover straks de Ben & Jerries taart te maken, ben morgen jarig... Maar het is zo slecht![]()
Verder eten wij volgens mij gemarineerde speklap met gebakken aardappelschijfjes en nog wat groente.
*terug leestquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:17 schreef SHE het volgende:
OMG , het recept heeft hij gepost !
Is lekker hoor, smaakt naar anijs. Ik heb het gisteren even aangebakken en daarna gestoofd met bosui, peper en zout was ook erg smakelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:18 schreef -Mellow- het volgende:
volgens mij heb ik nog nooit venkel gehad![]()
ik ga het deze week eens proberenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is lekker hoor, smaakt naar anijs. Ik heb het gisteren even aangebakken en daarna gestoofd met bosui, peper en zout was ook erg smakelijk
Het was een beetje een zure yoghurt (en nee, niet over datumquote:
Dat zou ik nou ook heel graag willen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:24 schreef SHE het volgende:
In een ideale wereld zou ik mijn eigen dieren grootbrengen en slachten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |