Die is super! En met de kaneel valt het reuze mee hoor...........quote:Op donderdag 10 april 2008 14:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is die Minty marocco, ik twijfel erover vanwege de kaneel, of valt dat mee?
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Kasumi eiernoedels met champignons en ananas en een Shanhai saus besteld, net!
Was wel weer eens lekker, zo'n ouderwets Hollandse maaltijd.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Straks gehaktballen met tuinkruiden, aardappelpuree met bieslook en spekjes en verse spinazie.
dat dusquote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Die is super! En met de kaneel valt het reuze mee hoor...........
Heb pas gezien dat ze dat maakten in zo'n kookprogramma, zag er echt niet lekker uit vond ik. Laat je het even weten als het wel lekker is?quote:
denk dat het er idd wat vreemd uitziet maar t zijn wel pure smaken...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb pas gezien dat ze dat maakten in zo'n kookprogramma, zag er echt niet lekker uit vond ik. Laat je het even weten als het wel lekker is?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:57 schreef Xennia het volgende:
Kalfsoester met champignons en nog een keer venkel met bosui, omdat het zo lekker is
Inderdaad ja! Ik proef de smaken nog steeds, ook al is het al een kwartier op. Straks nog een mars ice cream. Weekendquote:
en deze daaropvolgende vraag:quote:
Is het eindoordeel:quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb pas gezien dat ze dat maakten in zo'n kookprogramma, zag er echt niet lekker uit vond ik. Laat je het even weten als het wel lekker is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |