abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57553943
Vanmorgen vroeg hoorden we een knal tegen ons raam, *BANG* !. Toen ik buiten ging kijken lag daar een gecrashed vogeltje op de grond. Ik heb m zachtjes opgetild en ben bij m gebleven. Eerst dacht ik dat ie zou sterven, want hij leek t benauwd te hebben: allemaal 'luchthappen' met zijn bekkie en een beetje suf uit zijn oogjes kijken. Maarrrr na 2 minuutjes begon hij weer wakker te worden en besloot om zich op mijn hand te verschransen en daar nog even te blijven zitten. Vriendlief heeft wat foto's gemaakt van ons kleine vriendje en toen Jasper hem op zijn hand wilde laten lopen vloog het vogeltje weer weg. Hij heeft nog 5 minuten op het huis van de cavia's (groot tuinhuis) gezeten en toen wassie weg, terug de vrijheid tegemoet
Weet iemand waar kun je van die vogelvormige stickers kunt kopen voor op je raam? Dit is al de tweede crash in 6 maanden tijd
Nouja, ik ben benieuwd wat voor vogeltje dit is, zie foto's

Is t geen schatje
pi_57554001
Vink

Heb der sinds kort ook weer 1 op de binnenplaats
pi_57554138
aaah oke, wij hebben hier een koppeltje van rondvliegen, de ander is namelijk minder fel gekleurd, maar ik vind ze wel heel mooi
pi_57554182
Yep, mooie vogeltjes, laat zich wel wegjagen door de koolmezen, vrouwtje nog nooit gezien dus helaas..
pi_57554496
mooi vogeltje
pi_57555925
Triest eigenlijk dat vinkjes tegenwoordig zo weinig voorkomen dat mensen ze niet meer herkennen
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57556509
Jup, best wel he In Breda heb ik ze nooit gezien, daar hadden we alleen eenden, mussen, merels, kraaien en eksters zo ongeveer. Nu we bij het platteland wonen zie ik iedere keer nieuwe vogeltjes

Nog een plaatje van onze crash-dummie:

pi_57556599
Hier in de stad vliegen wel vinken rond, hoewel je ze niet zo vaak ziet als kool- en pimpelmezen en merels bijvoorbeeld. Maar ze zijn wel erg leuk!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 23 maart 2008 @ 22:56:20 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57569020
http://www.vogelbescherming.nl/webwinkel

En dan de 3e pagina ofzo. !
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_57588303
wat tof dat ie zo bleef zitten zeg
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')