Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
Vanmorgen vroeg hoorden we een knal tegen ons raam, *BANG* !. Toen ik buiten ging kijken lag daar een gecrashed vogeltje op de grond. Ik heb m zachtjes opgetild en ben bij m gebleven. Eerst dacht ik dat ie zou sterven, want hij leek t benauwd te hebben: allemaal 'luchthappen' met zijn bekkie en een beetje suf uit zijn oogjes kijken. Maarrrr na 2 minuutjes begon hij weer wakker te worden en besloot om zich op mijn hand te verschransen en daar nog even te blijven zitten. Vriendlief heeft wat foto's gemaakt van ons kleine vriendje en toen Jasper hem op zijn hand wilde laten lopen vloog het vogeltje weer weg. Hij heeft nog 5 minuten op het huis van de cavia's (groot tuinhuis) gezeten en toen wassie weg, terug de vrijheid tegemoet Weet iemand waar kun je van die vogelvormige stickers kunt kopen voor op je raam? Dit is al de tweede crash in 6 maanden tijd Nouja, ik ben benieuwd wat voor vogeltje dit is, zie foto's
Triest eigenlijk dat vinkjes tegenwoordig zo weinig voorkomen dat mensen ze niet meer herkennen
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Jup, best wel he In Breda heb ik ze nooit gezien, daar hadden we alleen eenden, mussen, merels, kraaien en eksters zo ongeveer. Nu we bij het platteland wonen zie ik iedere keer nieuwe vogeltjes
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla. [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?