quote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef wwwer het volgende:
Ik ga zo af en toe eens lekker naar de sauna, even een dagje lekker even helemaal realexen
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:33 schreef Viswijfje het volgende:
me ouders hebben er thuis een waar ze elke zondagochtend inkruipen..
ik vind de groepsauna toch leuker want dan zien mensen je teminste.. ik ga me nie in me eentje t lazenrus zweten![]()
Hele prestatiequote:Op donderdag 5 april 2007 18:13 schreef Jump het volgende:
Woei, niet vermeld in de laatste drie topics
Amper aan gerokenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:47 schreef Stefkuh het volgende:
Ik heb hem nu 1 week via een collega (2e hands, nauwelijsk beruikt). Een zwarte. staat super, zit lekker!
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Chipshol is iets ICT-igs bij Schiphol. Dat bestaat dus gewoon
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Miss_Legend het volgende:
Heb mijn woorden als kut, vuile hoer maar snel afgeleerd want discipline was de van het op mijn nieuwe middelbare school.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef syntesia het volgende:
alles zit er bij bonnetje kabels .. behalfe de doos.
er zitten krasjes op die je gewoon niet kan vermeiden.
Misschien al wel een keer geplaatst, maar ik kwam hem net tegen omdat iemand 'm quotte.quote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
En toch zijn het echte mensen, die echt zijn doodgegaan.
Hun lijken zijn geplastineerd zodat iemand er geld mee kan verdienen.
Ik gun het iedereen om er heen te gaan en het mooi te vinden, maar ik vind de gedachte achter de tentoonstelling moreel verwerpelijk. Een prachtvoorbeeld van de mens als gebruiksvoorwerp.
Stel jezelf de vraag wat je ervan zou vinden als een van je dierbaren daar geplastineerd stond...
Als je dat onprettig zou vinden, waarom mag het dan wel met anonieme lijken?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef prupke het volgende:
[..]
je word te ridder geslagen alleen op fok ke/unnen ze niet zo goed richten dus word je meteen onthoofd
Rijgerquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:38 schreef Fogel het volgende:
Zelfs in Nederland vind een kastelijn het waarschijnlijk belangrijker zijn schenkvergunning niet kwijt te raken dan dat zijn klanten mogen roken.
Lijkt mij zeer sterk dat OllieA iets zo fout zou typen. Lijkt mij dus dat plastineren gewoon bestaat..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Misschien al wel een keer geplaatst, maar ik kwam hem net tegen omdat iemand 'm quotte.
Ik wilde ook net zeggen dat plastineren gewoon een woord is en zeker niet verkeerd gebruikt door OllieA.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Lijkt mij zeer sterk dat OllieA iets zo fout zou typen. Lijkt mij dus dat plastineren gewoon bestaat..
Ik heb het tot op de bodem uitgezocht Isa!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde ook net zeggen dat plastineren gewoon een woord is en zeker niet verkeerd gebruikt door OllieA.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef MysticScorpio het volgende:
Uit ervaring weet ik dat een jonge vrouw alleen op straat, niet veilig is. In mijn schoon familie heeft zich heel wat jaren terug ook zo'n drama plaatsgevonden. Toen was het een gestoorde. Tegenwoordig heb je met veel meer types te maken. De loverboys, de ronselaars, de gestoorde.... noem maar op. Dat je uberhabut niet rustig over straat kan is al erg genoeg.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:06 schreef santax het volgende:
Waarom heeft een dom blondje in de ochtend pijn in haar navel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kunnen vrouwen niet borstkrauwelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, zoals mijn opa al zei, vertrouw niets dat 5 dagen bloed en niet dood gaat![]()
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
En jawel:
Plastineren is een unieke conserveringstechniek ontwikkeld door dr. Gunther von Hagens in Heidelberg, Duitsland in 1978. Plastinatie is een techniek die de houdbaarheid en duurzaamheid van de preparaten aanzienlijk vergroot. Geplastineerde preparaten zijn droog en geurloos, ze behouden de natuurlijke vorm en zijn identiek aan de staat vóór plastinatie tot op microscopisch niveau. Bovendien kunnen deze preparaten worden ingezet in andere onderwijssettings dan een natte(snij)-zaal.
bron
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef Spacehamster het volgende:
Op het troubleshoot gedeelte van de Apple site voor de iPod Shuffle staat doodleuk aangeraadt dat als je iPod niet meer gezien wordt door de computer, om dan de software op je iPod te updaten.
Die blijft ook moeilijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef skiczukie het volgende:
Exceem?
Hunniequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef sanger het volgende:
Dat wordt dan een spelletje tussen hen en de KLM. Jij staat buiten hun connectie met KLM.
Jij boekt bij de reisorganisatie. Hun boeken bij KLM. Hun moeten het dus oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |