quote:'Verkeerd in goede staat'.
quote:"voeg de mail toe..."
quote:Soms denk, wat is de wereld toch vreet!!
quote:Of zijn Martine en Sjors samen gespannen en moorden ze samen de familie Sanders uit.
quote:Er staat in mijn huidige contract niks omdat ze weten dat het toch geen zin heeft. Werk in de technisch advies/ingineurswereld. Je zal meestal toch een beetje in die hoek blijven.
quote:Ik ga mij dan verdiepen in een "verlopige teruggaaf" typt in adresbalk: www.belastingdienst.nl
quote:Ik voer vaak het hoogste wordt
quote:Daarom wil ik u erop attenderen dat u een brief van mijn advocaat kunt verwachten, mits mijn verdiende salaris binnen 5 werkdagen wordt overgemaakt.
quote:Over Marco Borsato:
dat geblair
Linkje naar deel 1: De origineelste spelfouten van het forum!quote:Dus doe niet alsof hij stompdronken achter het stuur zat.
Ik wil deze user trouwens voordragen voor een oeuvreprijs.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:39 schreef tajine het volgende:
de kaasboer in mijn woonplaats ,is super goed maar na 6 uur is ah een goed alternatief.
gistern le montagnard gekocht,een super lekker kaasje uit krankrijk van koemelk,nog al duidelijk van smaak maar ow zo lekker echt een aanrader!!
quote:Op maandag 25 september 2006 13:59 schreef Bolter het volgende:
Haha, nee 't was dezelfde hoor! Was alleen te lui om het topic op te zoeken.
Waarna?quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[...] Sara zat er bij en keek erna![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis de negrofiel in het lijstje hoogtepunten in de OP.
Waar leidde hij het water naartoe?quote:Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hierdoor had de voeg in die hoek behoorlijk te leiden en die begon aardig af te brokkelen de laatste tijd.
quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef onemangang het volgende:
Sorry, maar niet begrijpen doe jij nu. Het is een heel normaal verschijnsel dat sommige mensen genezen van iets zonder een medische ingrijp.
quote:Op maandag 25 september 2006 15:49 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Waar leidde hij het water naartoe?
de 'ertjes' vielen me gelijk op, van de rest is me niet echt duidelijk wat hij bedoeltquote:Op maandag 25 september 2006 19:06 schreef daanski82 het volgende:
Ik mis een recept.
en dat is de paelia (ZONDER ERTJES)
ik zie zo veel recepten er van.
maar nooit echt 1 imba recept tegen gekomen.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Wanneer hun rammaardan afgelopen is, hou jij die van jou en laat je al het werk aan hun over.
Och, wil je wel geloven dat ik er niet eens een 'grap' in zag?!quote:Op maandag 25 september 2006 19:56 schreef Bolter het volgende:
Moet zeggen dat ik die bijna wilde posten, maar goed om die gozer niet meer "credit" te geven voor z'n ongeloofelijk zwakke vorm van humor toch maar niet gedaan.
quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef happyme28 het volgende:
Maar als 1 iemand zich als een asswhole gedraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |