quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Brighteyes het volgende:Yoni, jij hebt je echt uitgeleefd!
Eva was zo lief idd!quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef jessie het volgende:
O Lois ik wil nog even zeggen dat ik helemaal fan ben van Eva![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:57 schreef Belana het volgende:
ik ben verliefd geworden op Ive
[afbeelding]
Super yoniquote:Op zondag 24 september 2006 18:52 schreef Yoni het volgende:
Ik heb er stiekem vast eentjeOmdat ik verliefd ben
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 september 2006 16:58 schreef Vicky het volgende:
Jessie, ik heb nog een foto van Bo toen ze een ijsje zat te eten... mag ik die posten?
Verder wacht ik nog ff want moet eerst van Evenstar, Fuente en Githa weten of ik hun kids zo mag posten...
En van Bar of ik foto's van haar met Amber en Arwen mag posten..
quote:
Vlak boven jequote:Op zondag 24 september 2006 20:02 schreef Noli. het volgende:
[afbeelding] ... Whow......
Meer! Meer! Meer!![]()
Ik heb trouwens nog geen enkele foto van Wilyan gezien.. Nou heb ik die zelf vandaag ook maar weinig gezien
Ik heb er best wat van Wilyanquote:Op zondag 24 september 2006 20:02 schreef Noli. het volgende:
[afbeelding] ... Whow......
Meer! Meer! Meer!![]()
Ik heb trouwens nog geen enkele foto van Wilyan gezien.. Nou heb ik die zelf vandaag ook maar weinig gezien
quote:Op zondag 24 september 2006 20:08 schreef jessie het volgende:
An24 wat maak jij geweldige foto's zeg!!!!
Wyllian lekkere boevenkop!
Op zoom misschien. Maar heb zoveel dat het even een weekje gaat duren voor ik ze allemaal heb uitgezocht. Druk Drukquote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef Githa het volgende:
An24, ze zijn erg mooiga je ze allemaal ergens neerzetten? *nieuwsgierig is*
![]()
Geen idee, jullie moeten mij een beetje helpen hoor, al die kindernaampjesquote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef jessie het volgende:
An 24 heb je misschien een Bo en/of Janneke?
Bij mij nietquote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef m@x het volgende:
An24, complimenten hoor. Ik vind je portretten prachtig! Heb je er toevallig ook eentje van Kai (dat rossige jongetje met een donkerblauw supermanshirt). Zijn auto staat heel vaak op de foto, maar hij zelf geloof ik een stuk minder
wauwquote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen idee, jullie moeten mij een beetje helpen hoor, al die kindernaampjes![]()
Deze? Iemand?![]()
[afbeelding]
Die is zoquote:
Ik zie dan allemaal 10 losse foto's staan die ik appart moet openen, klopt dat?quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef Tazz het volgende:
Als je dat adres in de adresbalk van internet explorer kopiert, dan kom je op de FTP server. Het kopieren gaat hetzelfde als in verkenner (selecteren, rechtermuisknop kopieren). Ik zal de foto's er ook los neer zetten... Dan kun je in mapje Tazz het mapje foto naar jouw computer kopieren.
Zo wat duidelijker?
ik check vanavond nog wel ffquote:Op zondag 24 september 2006 20:41 schreef Vicky het volgende:
Evenstar, denk dat ik aan mijn limiet zit
Morgen kan je ze weer zien.. anders mail ik ze wel ff
Ja, ben net pas thuis...quote:Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef dutchie het volgende:
Hebben jullie het trouwens nog laat gemaakt?
Wow wat een hoop!! LEUK LEUK LEUK!!quote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef sjak het volgende:
Schanul z'n foto's zijn hier te vinden: http://album.zoom.nl/user/Schanul/Oud-meeting/
LIEFquote:Op zondag 24 september 2006 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
HoiEerste van mij hiero. Er volgen er meer, maar ik weet niet of dat vanavond gaat lukken
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 september 2006 21:14 schreef m@x het volgende:
Oh ja An, Kai mag ook gewoon op je site hoor
HM2 noemen wij hemquote:Op zondag 24 september 2006 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi! Die HMasterdinges, daar was hij niet voor gekomen!
Rustig joh!quote:Op zondag 24 september 2006 21:12 schreef Lishe het volgende:
Duhutch.... Heb je het gezien? Van mijn tas? Want mijn portemonee en alles zit erin!
Anitra, wat mooi!
(Ik blijf hier maar f5-en...
Jah, geweldig...quote:Op zondag 24 september 2006 21:36 schreef Lois het volgende:
Schanul wat een prachtige foto's heb je gemaakt!!
![]()
Die foto van die popquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef sjak het volgende:
Schanul z'n foto's zijn hier te vinden: http://album.zoom.nl/user/Schanul/Oud-meeting/
Ja hoor geen probleem ! Wil je ze ook naar me toemailen in groot formaat ? Alles waar Myrthe opstaat mag naar Ladybos@gmail.comquote:Op zondag 24 september 2006 21:04 schreef Anitra het volgende:
Ladybos ik heb een mooie van jou en je dochter, mag die online?
Huh? Moi? Dat kan ik me nu helemaal niet herinneren (en voorstellen)quote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef melonovy het volgende:
En Lois, ik heb jou wel regelmatig horen roepen "ik vind het zo gezellig" "Wat leuk joh dit"
Ja, mooi? het kritische duiveltje op mijn schouder twijfelde over de scherpte van het plaatje...quote:
Net niet helemaal. Je duiveltje heeft gelijk, maar doe es niet HM2-achtigquote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, mooi? het kritische duiveltje op mijn schouder twijfelde over de scherpte van het plaatje...
quote:Op zondag 24 september 2006 21:54 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh? Moi? Dat kan ik me nu helemaal niet herinneren (en voorstellen)![]()
oh, zover was ik nog niet, ze staat er in ieder geval wel mooi op!quote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, mooi? het kritische duiveltje op mijn schouder twijfelde over de scherpte van het plaatje...
Haha, ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:04 schreef LadyS het volgende:
An, ik ben heel erg benieuwd of je ook een mooie foto hebt van mijn Ambertje (oranje t-shirtje, spijkrbroekje, paardestaartje )![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 22:15 schreef melonovy het volgende:
ja An, je maakt prachtige foto's, ook ik ben benieuwd of je Chiara en Yoram op de plaat hebt vast gelegd.
Was jij op dezelfde verjaardag als ikquote:Op zondag 24 september 2006 22:11 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een gezellige meeting! Jammer dat ik niet kon komen, had een verjaardag die achteraf rete-saai was
Ik vind Jordy een stoere jongen en zo lief idd door dat handje en hoofdjequote:Op zondag 24 september 2006 22:52 schreef Githa het volgende:
DIe van jou waren ook érg mooi Anitra![]()
vooral die met Arwen.... dat hanje op haar beentje en dat hoofdje schuin om haar aan te willen kijken, daar herken ik zó Jordy in
![]()
foto is al jullie kant op gezonden..quote:Op zondag 24 september 2006 22:42 schreef m@x het volgende:
HM, zou je het origineel van deze foto naar coolekikker apenstaartje gmail punt com kunnen mailen?
[afbeelding]
U heeft mail...quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Jambo het volgende:
HM-II wat een ontzettend mooie foto heb je van Melvin gemaakt (foto 3). Ik heb je al gemaild voor het originele formaat.
ik had er ook graag bij geweest,quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijnMaar wat een prachtige foto`s!
Mail ontvangen. Dank je wel.quote:Op zondag 24 september 2006 23:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
U heeft mail...![]()
ik zal mijn fotobakje even na lopen heb er wel meer volgens mij...
ik had je wel gezienquote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef melonovy het volgende:
Evenstar, ik had het pas door dat je er ook was toen ik de foto's zag, echt stom joh!
En Lois, ik heb jou wel regelmatig horen roepen "ik vind het zo gezellig" "Wat leuk joh dit"
en van Iris ???quote:Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef LadyS het volgende:
foto's van Amber mogen naar sudepu@gmail.com gemaild worden, als jullie willen
Dat is "ons" Mahre meisje..quote:
Kunnen we de volgende keer niet gaan werken met naam bordjes?quote:Op maandag 25 september 2006 11:40 schreef sjak het volgende:
Pfff, het kan toch ook niet dat je iedereen nu kent. Ik vond het vooral moeilijk om de ouders te herkennen, dan zag ik een kindje en dacht dat ik wist wie het was zat, wist ik echt niet meer wie nou de nickname was die erbij hoorde, en dan nog de "echte" namen. Ik werd gek
Hoe kan ik het nou vergeten!quote:
De moeder van Mahre?quote:Op maandag 25 september 2006 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wie was nou ook al weer die blonde dame in dat legerprint-shirt/jurkje?![]()
Kan er niet op komen en kan dat niet uit staan.
Daar zat ik ook nog over na te denken ja..quote:Op maandag 25 september 2006 12:30 schreef Noli. het volgende:
Wat ik ook zo grappig vind is dat iedereen hier er op los bept met elkaar... Maar als men elkaar in het echt ziet slaat iedereen dicht want: "Hellup, eng!"
![]()
![]()
Ja, en ik was net zo eng 'n mietje.
Ik vond jou idd ook stiler dan ik je verwacht had.quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken ja..
En hier wordt heel veel geluld over alles en vaa ook niks, en daar weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen! Dat is (bij mij) al een begin van het 'probleem' namelijk, als ik maar iets wist te zeggen zou het al zoveel makkelijker gaan
Ik vond het ook niet nodig om zo veel te kletsen, ik vond juist die non verbale communicatie, lichaamstaal en de omgang tussen ouder en kind erg leuk om te zien, heb daar weer van genoten, dat is wat je op een forum mist.quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken ja..
En hier wordt heel veel geluld over alles en vaa ook niks, en daar weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen! Dat is (bij mij) al een begin van het 'probleem' namelijk, als ik maar iets wist te zeggen zou het al zoveel makkelijker gaan
Dat was zeker een leuk moment. Maar het was Amber die HM2 aan het verleiden was. Sara zat er bij en keek ernaquote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
...
Nog een leuk moment; was het nou Amber of Sarah die bij HM2 op schoot kroop. En je zag HM2 eerst heel ongemakkelijk worden, maar vervolgens smelten van dat koppie.
dat dacht ik al!!quote:
Nick vind het een enorme eer dat ie genomineerd isquote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef cattie het volgende:
@ Belana, mijn man vindt de foto's ook heel mooi!
Van mijn schoonvader gaan we een schilderij van Ive cadeau krijgen, die wordt gemaakt op basis van een foto, die wij zelf nog moeten aanleveren. Deze foto staat nu hoog op de nominatie:!
[afbeelding]
It was I zei de gekquote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
... Daar stonden 2 fotografen voor (HM2 en ?).
Dan denk ik dat iemand anders hem ook nog een zwieper heeft gegeven, want ik heb maar één boekje terug gevonden en dat was het boekje dat Jordy heeft gekregen van Bar.quote:Op maandag 25 september 2006 13:58 schreef Jelief het volgende:
ik realiseer mij ineens dat ik een boekje had liggen op ons kleedje(waarschijnlijk dus van bar en mar), ik dacht dat het verdwaald was en heb het vrij oneerbiedig een zwieper gegeven in de richting van Githa
![]()
Volgens mij heb ik wel wat foto'squote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef Githa het volgende:
Wat hebben de fotografen een super mooie foto's gemaakt, ik kan niet wachten tot er een van Jordy bij zitof misschien is mijn ventje helemaal niet zo fotogeniek en zijn ze allemaal mislukt
Dat was Amber, ik vond het ook zo leuk om te zien, heerlijk spontaan kind is dat!quote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
Nog een leuk moment; was het nou Amber of Sarah die bij HM2 op schoot kroop. En je zag HM2 eerst heel ongemakkelijk worden, maar vervolgens smelten van dat koppie.
jaaaaaaaaaaa die vind ik super!!!quote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef cattie het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal!
Ik vind deze ook erg leuk:
[afbeelding]
Geweldige fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |