Daar zat ik ook nog over na te denken ja..quote:Op maandag 25 september 2006 12:30 schreef Noli. het volgende:
Wat ik ook zo grappig vind is dat iedereen hier er op los bept met elkaar... Maar als men elkaar in het echt ziet slaat iedereen dicht want: "Hellup, eng!"
![]()
![]()
Ja, en ik was net zo eng 'n mietje.
Ik vond jou idd ook stiler dan ik je verwacht had.quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken ja..
En hier wordt heel veel geluld over alles en vaa ook niks, en daar weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen! Dat is (bij mij) al een begin van het 'probleem' namelijk, als ik maar iets wist te zeggen zou het al zoveel makkelijker gaan
Ik vond het ook niet nodig om zo veel te kletsen, ik vond juist die non verbale communicatie, lichaamstaal en de omgang tussen ouder en kind erg leuk om te zien, heb daar weer van genoten, dat is wat je op een forum mist.quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken ja..
En hier wordt heel veel geluld over alles en vaa ook niks, en daar weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen! Dat is (bij mij) al een begin van het 'probleem' namelijk, als ik maar iets wist te zeggen zou het al zoveel makkelijker gaan
Dat was zeker een leuk moment. Maar het was Amber die HM2 aan het verleiden was. Sara zat er bij en keek ernaquote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
...
Nog een leuk moment; was het nou Amber of Sarah die bij HM2 op schoot kroop. En je zag HM2 eerst heel ongemakkelijk worden, maar vervolgens smelten van dat koppie.
dat dacht ik al!!quote:
Nick vind het een enorme eer dat ie genomineerd isquote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef cattie het volgende:
@ Belana, mijn man vindt de foto's ook heel mooi!
Van mijn schoonvader gaan we een schilderij van Ive cadeau krijgen, die wordt gemaakt op basis van een foto, die wij zelf nog moeten aanleveren. Deze foto staat nu hoog op de nominatie:!
[afbeelding]
It was I zei de gekquote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
... Daar stonden 2 fotografen voor (HM2 en ?).
Dan denk ik dat iemand anders hem ook nog een zwieper heeft gegeven, want ik heb maar één boekje terug gevonden en dat was het boekje dat Jordy heeft gekregen van Bar.quote:Op maandag 25 september 2006 13:58 schreef Jelief het volgende:
ik realiseer mij ineens dat ik een boekje had liggen op ons kleedje(waarschijnlijk dus van bar en mar), ik dacht dat het verdwaald was en heb het vrij oneerbiedig een zwieper gegeven in de richting van Githa
![]()
Volgens mij heb ik wel wat foto'squote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef Githa het volgende:
Wat hebben de fotografen een super mooie foto's gemaakt, ik kan niet wachten tot er een van Jordy bij zitof misschien is mijn ventje helemaal niet zo fotogeniek en zijn ze allemaal mislukt
Dat was Amber, ik vond het ook zo leuk om te zien, heerlijk spontaan kind is dat!quote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
Nog een leuk moment; was het nou Amber of Sarah die bij HM2 op schoot kroop. En je zag HM2 eerst heel ongemakkelijk worden, maar vervolgens smelten van dat koppie.
jaaaaaaaaaaa die vind ik super!!!quote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef cattie het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal!
Ik vind deze ook erg leuk:
[afbeelding]
Geweldige fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |