Ik vind Jordy een stoere jongen en zo lief idd door dat handje en hoofdjequote:Op zondag 24 september 2006 22:52 schreef Githa het volgende:
DIe van jou waren ook érg mooi Anitra![]()
vooral die met Arwen.... dat hanje op haar beentje en dat hoofdje schuin om haar aan te willen kijken, daar herken ik zó Jordy in
![]()
foto is al jullie kant op gezonden..quote:Op zondag 24 september 2006 22:42 schreef m@x het volgende:
HM, zou je het origineel van deze foto naar coolekikker apenstaartje gmail punt com kunnen mailen?
[afbeelding]
U heeft mail...quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Jambo het volgende:
HM-II wat een ontzettend mooie foto heb je van Melvin gemaakt (foto 3). Ik heb je al gemaild voor het originele formaat.
ik had er ook graag bij geweest,quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijnMaar wat een prachtige foto`s!
Mail ontvangen. Dank je wel.quote:Op zondag 24 september 2006 23:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
U heeft mail...![]()
ik zal mijn fotobakje even na lopen heb er wel meer volgens mij...
ik had je wel gezienquote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef melonovy het volgende:
Evenstar, ik had het pas door dat je er ook was toen ik de foto's zag, echt stom joh!
En Lois, ik heb jou wel regelmatig horen roepen "ik vind het zo gezellig" "Wat leuk joh dit"
en van Iris ???quote:Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef LadyS het volgende:
foto's van Amber mogen naar sudepu@gmail.com gemaild worden, als jullie willen
Dat is "ons" Mahre meisje..quote:
Kunnen we de volgende keer niet gaan werken met naam bordjes?quote:Op maandag 25 september 2006 11:40 schreef sjak het volgende:
Pfff, het kan toch ook niet dat je iedereen nu kent. Ik vond het vooral moeilijk om de ouders te herkennen, dan zag ik een kindje en dacht dat ik wist wie het was zat, wist ik echt niet meer wie nou de nickname was die erbij hoorde, en dan nog de "echte" namen. Ik werd gek
Hoe kan ik het nou vergeten!quote:
De moeder van Mahre?quote:Op maandag 25 september 2006 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wie was nou ook al weer die blonde dame in dat legerprint-shirt/jurkje?![]()
Kan er niet op komen en kan dat niet uit staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |