Jah, geweldig...quote:Op zondag 24 september 2006 21:36 schreef Lois het volgende:
Schanul wat een prachtige foto's heb je gemaakt!!
![]()
Die foto van die popquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef sjak het volgende:
Schanul z'n foto's zijn hier te vinden: http://album.zoom.nl/user/Schanul/Oud-meeting/
Ja hoor geen probleem ! Wil je ze ook naar me toemailen in groot formaat ? Alles waar Myrthe opstaat mag naar Ladybos@gmail.comquote:Op zondag 24 september 2006 21:04 schreef Anitra het volgende:
Ladybos ik heb een mooie van jou en je dochter, mag die online?
Huh? Moi? Dat kan ik me nu helemaal niet herinneren (en voorstellen)quote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef melonovy het volgende:
En Lois, ik heb jou wel regelmatig horen roepen "ik vind het zo gezellig" "Wat leuk joh dit"
Ja, mooi? het kritische duiveltje op mijn schouder twijfelde over de scherpte van het plaatje...quote:
Net niet helemaal. Je duiveltje heeft gelijk, maar doe es niet HM2-achtigquote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, mooi? het kritische duiveltje op mijn schouder twijfelde over de scherpte van het plaatje...
quote:Op zondag 24 september 2006 21:54 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh? Moi? Dat kan ik me nu helemaal niet herinneren (en voorstellen)![]()
oh, zover was ik nog niet, ze staat er in ieder geval wel mooi op!quote:Op zondag 24 september 2006 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, mooi? het kritische duiveltje op mijn schouder twijfelde over de scherpte van het plaatje...
Haha, ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:04 schreef LadyS het volgende:
An, ik ben heel erg benieuwd of je ook een mooie foto hebt van mijn Ambertje (oranje t-shirtje, spijkrbroekje, paardestaartje )![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 22:15 schreef melonovy het volgende:
ja An, je maakt prachtige foto's, ook ik ben benieuwd of je Chiara en Yoram op de plaat hebt vast gelegd.
Was jij op dezelfde verjaardag als ikquote:Op zondag 24 september 2006 22:11 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een gezellige meeting! Jammer dat ik niet kon komen, had een verjaardag die achteraf rete-saai was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |