quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Brighteyes het volgende:Yoni, jij hebt je echt uitgeleefd!
Eva was zo lief idd!quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef jessie het volgende:
O Lois ik wil nog even zeggen dat ik helemaal fan ben van Eva![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:57 schreef Belana het volgende:
ik ben verliefd geworden op Ive
[afbeelding]
Super yoniquote:Op zondag 24 september 2006 18:52 schreef Yoni het volgende:
Ik heb er stiekem vast eentjeOmdat ik verliefd ben
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 september 2006 16:58 schreef Vicky het volgende:
Jessie, ik heb nog een foto van Bo toen ze een ijsje zat te eten... mag ik die posten?
Verder wacht ik nog ff want moet eerst van Evenstar, Fuente en Githa weten of ik hun kids zo mag posten...
En van Bar of ik foto's van haar met Amber en Arwen mag posten..
quote:
Vlak boven jequote:Op zondag 24 september 2006 20:02 schreef Noli. het volgende:
[afbeelding] ... Whow......
Meer! Meer! Meer!![]()
Ik heb trouwens nog geen enkele foto van Wilyan gezien.. Nou heb ik die zelf vandaag ook maar weinig gezien
Ik heb er best wat van Wilyanquote:Op zondag 24 september 2006 20:02 schreef Noli. het volgende:
[afbeelding] ... Whow......
Meer! Meer! Meer!![]()
Ik heb trouwens nog geen enkele foto van Wilyan gezien.. Nou heb ik die zelf vandaag ook maar weinig gezien
quote:Op zondag 24 september 2006 20:08 schreef jessie het volgende:
An24 wat maak jij geweldige foto's zeg!!!!
Wyllian lekkere boevenkop!
Op zoom misschien. Maar heb zoveel dat het even een weekje gaat duren voor ik ze allemaal heb uitgezocht. Druk Drukquote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef Githa het volgende:
An24, ze zijn erg mooiga je ze allemaal ergens neerzetten? *nieuwsgierig is*
![]()
Geen idee, jullie moeten mij een beetje helpen hoor, al die kindernaampjesquote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef jessie het volgende:
An 24 heb je misschien een Bo en/of Janneke?
Bij mij nietquote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef m@x het volgende:
An24, complimenten hoor. Ik vind je portretten prachtig! Heb je er toevallig ook eentje van Kai (dat rossige jongetje met een donkerblauw supermanshirt). Zijn auto staat heel vaak op de foto, maar hij zelf geloof ik een stuk minder
wauwquote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen idee, jullie moeten mij een beetje helpen hoor, al die kindernaampjes![]()
Deze? Iemand?![]()
[afbeelding]
Die is zoquote:
Ik zie dan allemaal 10 losse foto's staan die ik appart moet openen, klopt dat?quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef Tazz het volgende:
Als je dat adres in de adresbalk van internet explorer kopiert, dan kom je op de FTP server. Het kopieren gaat hetzelfde als in verkenner (selecteren, rechtermuisknop kopieren). Ik zal de foto's er ook los neer zetten... Dan kun je in mapje Tazz het mapje foto naar jouw computer kopieren.
Zo wat duidelijker?
ik check vanavond nog wel ffquote:Op zondag 24 september 2006 20:41 schreef Vicky het volgende:
Evenstar, denk dat ik aan mijn limiet zit
Morgen kan je ze weer zien.. anders mail ik ze wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |